Ik heb niet eens een cd-kast en totaal maar 66 cd's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan heb ik nog het minste van iedereen inderdaad
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Ach, beter een iets kleinere verzameling waar je echt iets mee doet, dan een paar duizend met een hoop ruimteverspillend vulsel ertussen. Dat je zomaar alles wat 'wel aardig' klinkt aanschaft.
Ik verbreek ook geen records qua aantallen (hoewel het voor een vróuw een redelijk aantal lijkt te zijn, ik ken zelf alleen maar vrouwen die er hooguit 50 lijken te hebben, of ze moeten ze net zoals ik grotendeels verborgen hebben in een apart kamertje...), maar met het grootste gedeelte wordt wel ooit wat gedaan. Bij het wat mindere gedeelte is er vaak de factor 'jeugdsentiment' ter compensatie.
Ik ken iemand met 1 cd...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een cd-kast en totaal maar 66 cd's.
Zo zonde, hadden die kampers eens wat nieuwe muziek kunnen leren kennen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij mij zijn 3 cds uit de auto gejat ooitdie eerste van racoon, plastic fang van the jon spencer blues explosion en nog 1 die ik niet meer weet. Ik weet wel dat ik toen expres de nieuwste fantomas thuis had laten liggen, achteraf een wijze beslissing.
inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Zo zonde, hadden die kampers eens wat nieuwe muziek kunnen leren kennen...
Boh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef OProg het volgende:
Leuk.
Dit is mijn woonkamer en de cd-verzameling.
[ afbeelding ]
Nice! Wrom zitten er eigenlijk gaten in je opstelling? Is dit om de boel makkelijker te kunnen uitbreiden ipv alles op te schuiven als je bv een album koopt van een artiest dat met "A" begint?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
inmiddels nog wat voller, plus dat er op andere plaatsen nog wat cds liggen die er nog in moeten.
lp's staan ergens anders in een kastje.
en overal liggen stapels met promo cd's die ik nog moet uitzoeken.
Op volgorde van artiest, dan jaar van uitgave.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:28 schreef Darkestrah het volgende:
Er komt nu een tweede vraag in me op: hoe ordenen jullie je verzameling? Ik heb alles een beetje obsessief op alfabetische volgorde staan, waar ik voor mezelf na ga wat ik als de eerste letter gebruik. 'The' tel ik niet mee, maar 'A' (tribe called quest) dan weer wel.
Ik zie een hoop overlap met mijn verzameling.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef RonB79 het volgende:
Ik kwam 'toevallig' dit topic tegen en heb me prompt weer aangemeld bij Fok na vele jaren stilte
Erg leuk altijd om fotos van andere verzamelingen te zien! En hierbij enkele fotos van m'n eigen meuk (ja, ik moet eens een nieuwe camera kopen):
Hopelijk zijn het niet te veel pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |