Die halfvolle planken zijn van een jaar geleden hequote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoe is je muziek ingedeeld? Een boel halfvolle planken daar.
Zoek eens op "bordenstandaards". Voorheen (en nou nog steeds?) waren ze vekrijgbaar bij de Blokker.quote:Op zondag 13 november 2011 20:25 schreef RonB79 het volgende:
Die standaards zijn echt n goed idee. Waar heb je die vandaan getoverd?
Dat zijn weinig LPs gitaarmat!quote:
met singletjes dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:56 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je ziet ze niet zo goed, maar de mandjes zitten beide vol.
Die heb ik ook idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat ding zie je sowieso wel in elke woonkamer staan.
Aah leuk ga ik ook eens een foto in maken, maar ik ben nu weer niet thuisquote:
Je kan twee rijen boeken achter elkaar zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 07:57 schreef Norrage het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk niet gehaald, dat ding is veels te diep voor boeken man
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan twee rijen boeken achter elkaar zetten.
Voor cd's en dvd's is hij ook te diep trouwens.
Helaas heb ik ook in mijn boekenkast dubbele rijen, het wordt tijd dat ik groter ga wonen want ik vind het nogal zonde...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan twee rijen boeken achter elkaar zetten.
Voor cd's en dvd's is hij ook te diep trouwens.
Nu ik een platenspeler heb en een doos oude platen ga ik dat wellicht ook doen...cd's in de speler stoppen is al bijna niet meer de moeite waard, maar een LP draaien...hmmmmquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:12 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ben er ook wel over aan het twijfelen om me wat meer te richten op LP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |