De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso poepsoftware, ik heb dat ooit op een server moeten beheren, wat een ellende is dat zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Boterbartje het volgende:
weetje wat het mooie is? RIM server deed het weer. vloog die eraf omdat als die breezer pingen die niet verzonden waren het systeem gelijk overbelasten..godver wat een kut systeem dat blackberry spul
Moet je nagaan hoeveel breezer geping er dan wordt gepingt
ntepad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Ntepad++
[..]
Sowieso poepsoftware, ik heb dat ooit op een server moeten beheren, wat een ellende is dat zeg.![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
Wie wil Nora het vogelbekdier beffen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
Wie wil Nora het vogelbekdier beffen?
quote:- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
Grutjes, jij ook weer. Hoiquote:
ja met jou vet lang niet gezien alles nog goed appel?quote:
tis watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
eigen naam topic mag wel maar poepen op brood niet?
Klopt. Iets met sociaal leven en school, dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja met jou vet lang niet gezien alles nog goed appel?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt. Iets met sociaal leven en school, dat soort dingen.
Leven zonder FOK! is best te doen trouwens.
Met mij gaat het goed hoor.
Trieste boel ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
maar willen leven zonder FOK!
Onee, wat heeft hij/zij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Mijn ipod zit in een ernstig stadium van een lang ziektebed
Waarom.
Heyyyy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Waarom.
Je moet hem nog updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Waarom.
Moet je even prijzen vergelijken. Als hij heel erg goedkoop is, sowieso niet doen. En kijken over de verkoper al reviews heeft gekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet hem nog updaten.
Tevens over iPods gesproken he, hoe betrouwbaar zal het zijn als ik via ebay een iPod nano 4e/5e generatie koop?
Hij reageert nie op update die lul.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet hem nog updaten.
Tevens over iPods gesproken he, hoe betrouwbaar zal het zijn als ik via ebay een iPod nano 4e/5e generatie koop?
Tof. Ik wil een nieuwe iPod heb nu nog een gouwe ouwe met 4 GB en daar raak ik behoorlijk klaar mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Moet je even prijzen vergelijken. Als hij heel erg goedkoop is, sowieso niet doen. En kijken over de verkoper al reviews heeft gekregen.
oke ik zal een kaarsje voor je opstekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik ga ipod resetten enzofmvoort.
Kijken of hij herboren gaat zijn. Ik twijfel mja.
Anders kun je het morgen nog een keer proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Beter wel anders zijn we je kwijt cobie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Heuj, jij hebt een nieuwe UI!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders kun je het morgen nog een keer proberen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof. Ik wil een nieuwe iPod heb nu nog een gouwe ouwe met 4 GB en daar raak ik behoorlijk klaar mee.
Wat is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nogal in snijden, zonde wel(zelfs met pimp-abo was dat ding te groot)
Dat is het! De filmvariant van deze:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat is het?
Het lijkt op een pratende boom.
Die man, wat een schatjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is het! De filmvariant van deze:
[ afbeelding ]_!
Dit dus:
Vanaf 1:05
Ja, maar die viel dan ook uit een helikopterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef TWP het volgende:
[..]Toch wel. Wel vriendelijker dan die schreeuwende meneer.
ja maar gewoon thuis met een stropdas, wat een held! en met z'n middelvinger alles aandrukken enzo, best wel raarquote:
Patjequote:
Hehe gewoon typisch voor zijn generatie denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar gewoon thuis met een stropdas, wat een held! en met z'n middelvinger alles aandrukken enzo, best wel raar
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
hij reageert nieteens op update of resetdamn.
tsja en hij gaat de hele tijd op lock.
jullie zijn me kwijt jongons. heel drastisch dit
Heb je geen laptop of computer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
Ik sla je in elkander.quote:
We willen je niet kwijhijt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
Ik heb ook al de eerste aflevering gekeken. Stiekem hoop ik nog steeds op Chair. Of Bluck. Net het je het wilt noemen. Blair en Chuck in ieder geval. jezus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga beginnen aan seizoen 4 van Gossip Girl.Wat was seizoen 3 kei spannend zeg
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb ook al de eerste aflevering gekeken. Stiekem hoop ik nog steeds op Chair. Of Bluck. Net het je het wilt noemen. Blair en Chuck in ieder geval. jezus.
Wat Serena doet, boeit me echt geen flikker eigenlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaadDat die uit elkaar moesten. Ik zat nog net niet te janken
Hehe, vet! UBB is sowieso wel makkelijk, anders snappen 9 van de 10 mensen het niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef Dalando het volgende:
Ik ga al die fucking FOK! smilies in ubb dinges doen
UI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, vet! UBB is sowieso wel makkelijk, anders snappen 9 van de 10 mensen het niet meer
Hoi Rez![]()
Nou Serena met Nate vond ik ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat Serena doet, boeit me echt geen flikker eigenlijk.Maar Blairrr.
Uiteraard, ik voel mij al een paar duizend jaar oud.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Ik laat zien hoe oud ik me voel?
ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Ik laat zien hoe oud ik me voel?
Goede lijst.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
Welke van deze ga ik kijken?
Sin City, is het nu wel het weer voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
lord of the rings.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gezien, wat is dezenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sin City, is het nu wel het weer voor.
Oh, en The Shining.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
la vita e bellaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
Ook prima, maar leuker in de winter IMHOquote:
quote:
Tuurlijk man altijd lekker chille met dientjequote:
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen we onze N97's verbranden en dan in een kringetje eromheen staan en gaan klappen ?
Ik was niet serieusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ook prima, maar leuker in de winter IMHO
[..]Dit is bijna eng.
HOE WEET JIJ DAT.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieusIk weet dat ie geen film wil zien van 3 uur
Ik wil ook een S2.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb een N97
Over 3 week een gallaxy 2 ofzoiets van samsung
Tevens RTL 7quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was niet serieusIk weet dat ie geen film wil zien van 3 uur
Jessica Albaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef coban het volgende:
sin city had ik in de bios gezien
helft van de tijd mijn ogen dicht.
a space travesty met leslie nilsen, moet je maar ff downenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Intronic het volgende:
[ afbeelding ]
Goed plan, natuurlijk wel ritueel verbranden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zullen we onze N97's verbranden en dan in een kringetje eromheen staan en gaan klappen ?
/ me?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
Even kieken, B U I S, URL en IMG zitten erin. Dat zijn toch wel de basistags voor een ubb dinges, he?
Ik krijg een grijns op me gezichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk man altijd lekker chille met dientje
Lekker met een kop thee en tante lientje
Gewoon harde bass en lachen op die crackberry
Wel john mayer en niet van die kk herrie
Deze dag was chill, fucked up hard gewerkt
Maar zoals je weet is hard werken wat je sterkt
Ik spit hier vet harde lines voor jullie udowu'ers
Mijn onderwerpen zijn vrij divers
Ik zou graag nog lang met jullie hier blijven
maar morgen weer een paar uurtjes bijschrijven
daarom blij ik nog even dus geniet nog even van mij
chocolade- ei
Okee houd op. Nu moet ik denken aan Paranormal Activity en ik kan net sinds 2 maanden normaal slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
UDOWU zit vol met paranormale krachten
Hele sterke film ja.quote:
Juistquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed plan, natuurlijk wel ritueel verbranden.
Derde deel komt over een weekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee houd op. Nu moet ik denken aan Paranormal Activity en ik kan net sinds 2 maanden normaal slapen
Ook al pas geleden gezien. Misschien maar DONNIE DARKO!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The Shining kijken.
Stephen King.
Deel 2 niet durven zienquote:
Ook wel gaaf ja. Sowieso een cult-iets kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ook al pas geleden gezien. Misschien maar DONNIE DARKO!
Is goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Juist
Coban gaat vooraf gekke dansjes doen enzo dan zorg ik voor de drums en rez jij zorgt voor de benzine en vuur
Deel 2 is erg saai. Deel 3 schijnt dan wel weer redelijk te zijn. Maar ik ben een horror-liefhebberquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deel 2 niet durven zienDankzij PA heb ik niets meer met horror en schrik ik echt gedurende elke horrorfilm etc.
Utrecht CS?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is goed.Waar zullen we afspreken?
De eerste heeft twee verschillende. De tweede slechts 1. Dan komt er nog een Japanse prequel en volgende week de Amerikaanse.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef Dientje12 het volgende:
Paranormal activity heb ik gezien heb gehoord dat er 3 verschillende einde versie's zijn
Ben vergeten welk deel ik had gezien
Er was toch nog zo een film dat door de makers van PA? Ben alleen de naam (gelukkig) vergeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deel 2 is erg saai. Deel 3 schijnt dan wel weer redelijk te zijn. Maar ik ben een horror-liefhebber
Ja dit is noodzakelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef coban het volgende:
moet ik gekke dansjes doen zoals op de grond liggen en doen alsof ik stroomschock krijg?
Ehm ehm ehm, hoe heet ze ook alweer. Iets van Vanessa ofzo? Ze is er in ieder geval uit, als het goed is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou Serena met Nate vond ik ook wel
En ik zie net begin aflevering 1 van seizoen 4 enn volgens mij mis ik een aflevering van seizoen 3
Verdorie.
Ik vind Dan en die chick met half krullend zwart haar irritant. Hun stukjes skip ik serieus altijd
Ja je weet toch die reclame van die pinda's met die zulu's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef coban het volgende:
moet ik gekke dansjes doen zoals op de grond liggen en doen alsof ik stroomschock krijg?
Insidious toevallig? Werken ook gasten mee van Saw, laatst gezien, was niet heel bijzonder, wel vermakelijk!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was toch nog zo een film dat door de makers van PA? Ben alleen de naam (gelukkig) vergeten.
Met die vage clown of zo, die was best te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Insidious toevallig? Werken ook gasten mee van Saw, laatst gezien, was niet heel bijzonder, wel vermakelijk!
EINDELIJK. Want wat haatte ik haar karakter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, hoe heet ze ook alweer. Iets van Vanessa ofzo? Ze is er in ieder geval uit, als het goed is.
Ja die ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Insidious toevallig? Werken ook gasten mee van Saw, laatst gezien, was niet heel bijzonder, wel vermakelijk!
Hehe ja, beetje bizar allemaal. Kon er wel om lachen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Met die vage clown of zo, die was best te doen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:28 schreef Dalando het volgende:
BBQ ik upload nu even het eerste stukje.
Die was best spannend eigenlijk, alleen op een gegeven moment was het totaal niet meer eng.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe ja, beetje bizar allemaal. Kon er wel om lachen!
Nietus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je PI heeft cijferziekte
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik ga slapen, ik ben echt moe. Welterusten iedereen.
Dat dus, werd op driekwart redelijk voorspelbaar. Dat was wel jammer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die was best spannend eigenlijk, alleen op een gegeven moment was het totaal niet meer eng.
Trustenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
slaalekkerpdieiiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
Lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
Geen Spotify hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:32 schreef Intronic het volgende:
http://open.spotify.com/track/15mSSDkDMCsZTnBlqm0S41
Die is toch van Kick-Ass?
Yo welterustenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef Rezania het volgende:
Youtube ding. Had ik ook, werd als zeer prettig ervaren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
Even kieken, B U I S, URL en IMG zitten erin. Dat zijn toch wel de basistags voor een ubb dinges, he?
Dat is volgens mij van Kick-Ass ja! Maar ik zag dat volgens mij de hele soundtrack uit Prodigy bestaat:quote:
Ja, bazig. Alleen wist niet dat Stand Up ook van hun wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van Kick-Ass ja! Maar ik zag dat volgens mij de hele soundtrack uit Prodigy bestaat:
http://www.youtube.com/re(...)aq=0&oq=prodigy+kick
Toen iemand dit zei tegen mij toen ik een keertje ging pissen werd ik nerveus en piste ik over de rand heenquote:
Beetje soft voor Prodigy inderdaad, doet mij wel denken aan Fat of the Land, gave plaat was dat!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, bazig. Alleen wist niet dat Stand Up ook van hun was. Echt totaal niet Prodigy haha.
HELD!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
OKE IK WEET WAT IK GA KIJKEN.
Blijft een van de mooiste films, vind ik persoonlijk. En die muziek
.
Oeh, die is inderdaad ook tof, binnenkort maar weer eens aanzetten. Persoonlijk ben ik ook wel van de "geschiedkundig totaal incorrecte" actiefilms ala:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef Intronic het volgende:
OKE IK WEET WAT IK GA KIJKEN.
Blijft een van de mooiste films, vind ik persoonlijk. En die muziek
.
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Ik ken een jongn die noooooit muziek luistert.
Echt nooit.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vind jou typ best wel schattig
ik luister heel veul muziek okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Ik ken een jongn die noooooit muziek luistert.
Echt nooit.
Hij is ong 1.80 en is slim.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb zelfs contacten in Volendam
Oke goedzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik luister heel veul muziek ok
Nee, klinkt als een pauper, zal ik hem komen slaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is ong 1.80 en is slim.
Maar ik heb er ruzie mee
Ken je hem?
Plas hem dan gelijk in zn kont dat zal hem zeker leren!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, klinkt als een pauper, zal ik hem komen slaan?
Nee hij is wel een supergoed persoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, klinkt als een pauper, zal ik hem komen slaan?
Dat hoort standaard bij een pak rammel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Plas hem dan gelijk in zn kont dat zal hem zeker leren!
Aaaah, ik dacht al, mijn mattie moet die boy zonder swag al hebben toegetakeld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hij is wel een supergoed persoon
En ik heb natuurlijk al geslagen met knuppel enzo jeweet tog
Zwaar oud.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
RINUS HEEFT NIEUW LIED
Kiele kiele kiele kiele
Een auto heeft 4 wieleeeeee
EINDELIJJK IEMAND LAFJOEquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat hoort standaard bij een pak rammel!
[..]
Aaaah, ik dacht al, mijn mattie moet die boy zonder swag al hebben toegetakeld!
Heb ik je toestemming gegeven om te haten? Dacht het niet nee.quote:
Ik haat niet lieverd. Ik geef je gewoon een feitje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik je toestemming gegeven om te haten? Dacht het niet nee.
trustequote:
Nou enquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik haat niet lieverd. Ik geef je gewoon een feitje.
Echt een hardcore gamer hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Ik wil gamennnnnnn.
Weten jullie wat ik eerst deed
Ik legde kleine tv OP uiteinde van mijn bed en ps2 ernaast en ging liggen playstationen. En ik hoefde nooit op te ruimen die tv want ik past gewoon nog in bed
Sochtends werd ik wakker like a boss en ging weer verder gamen.
Echt gebeurd geen leugens
Ja, die inkopper kon natuurlijk niet achterwege blijven, verder ook een terechte reactie van die mensen.quote:
Oh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
Verliefd gevoel krijgen door series met liefde erin. Wat voel ik mij soms een vrouw![]()
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef coban het volgende:
IK HEB VANDAAG ZO IETD RAARS GELEZEN IN KRANT
zo van kannibalisme in moskee neemt af
WAT? kannibalisme? WTF? Zijn ze gek ofzo? Dat magnieteens van islam?
Ik dacht echt wtf lees ik wtff
aubquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:54 schreef coban het volgende:
IK HEB VANDAAG ZO IETD RAARS GELEZEN IN KRANT
zo van kannibalisme in moskee neemt af
WAT? kannibalisme? WTF? Zijn ze gek ofzo? Dat magnieteens van islam?
Ik dacht echt wtf lees ik wtff
Hoe komen ze er uberhaupt op?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
JAAAA! in de pers geloof ikkk
Ik begrijp het echt niet wtf?
Welke debielen gaan mensen opeten in moskee?
Was ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:59 schreef Dalando het volgende:
Er staat trouwens wel veel ge /* */nd en ge //nd in de code
Kom we gaan hen een stukje van onze site laten zien, maar dan wel dit plaatje wat ik je nu via DM stuur.quote:
nee dat doet pijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Draai je hoofd maar ofzo
Nu pica van jezelfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
[ afbeelding ]
Draai je hoofd maar ofzo
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:05 schreef coban het volgende:
Hahah LH ik kom je wel ophalen
Maar omggg ik hoor het voor het eerst wat is dit
Idd, het is een schande.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
En dan post ik pics en dan is er geen enkele reactie op.
Doe ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, het is een schande.
Misschien moet je ze maar weghalen, kunnen ze weer verder fantaseren.
You sure? Ik wil best posten hier, mja niet rondspreiden dan. Daarna verwijder ik weer.quote:
okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
You sure? Ik wil best posten hier, mja niet rondspreiden dan. Daarna verwijder ik weer.
Thanksn:Dquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:07 schreef Dalando het volgende:
mensen die niet hun hoofd kunnen draaien: http://i.imgur.com/ZT2sw.jpg
zing het in en dan ff op youtube ofzo. liedjes zijn leukquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb een liedje geschreven..
DMquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
You sure? Ik wil best posten hier, mja niet rondspreiden dan. Daarna verwijder ik weer.
Doe dm dannquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Diepe, diepe schande.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook gewoon echt geen reacties, we worden gewoon keihard genegeerd.
Nee tuurlijk neitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ok even uploaden dan. Maar jullie mogen ernniet meenkloten oke
matties 4 life leer je zodra je het moeilijk krijgt pas kennen. my 2 eurocentsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb coban allang gezien, coban mij ook. Matties 4 life doen dat.
Liedje blijkt al te bestaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zing het in en dan ff op youtube ofzo. liedjes zijn leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
ow. dan valt het niet onder liedje schrijven hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Liedje blijkt al te bestaanDan pleeg ik plagiaat
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:13 schreef coban het volgende:
Okee ik heb in spoilers gedaanniet mee kloten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk kapsel daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rot kind, helemaal mijn serie gestopt om tek ijken of je het echt deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.racist, jammer dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rot kind, helemaal mijn serie gestopt om tek ijken of je het echt deed
bewijs van succesvolle trollquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rot kind, helemaal mijn serie gestopt om tek ijken of je het echt deed
Doe printscreens danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
Inmiddels zitten bbq en ik dingen te verzinnen om aan jullie te zien, dingen van de site, maar, pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |