De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso poepsoftware, ik heb dat ooit op een server moeten beheren, wat een ellende is dat zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef Boterbartje het volgende:
weetje wat het mooie is? RIM server deed het weer. vloog die eraf omdat als die breezer pingen die niet verzonden waren het systeem gelijk overbelasten..godver wat een kut systeem dat blackberry spul
Moet je nagaan hoeveel breezer geping er dan wordt gepingt
ntepad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
Ntepad++
[..]
Sowieso poepsoftware, ik heb dat ooit op een server moeten beheren, wat een ellende is dat zeg.![]()
Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
Wie wil Nora het vogelbekdier beffen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef SurinaamseKip het volgende:
Wie wil Nora het vogelbekdier beffen?
quote:- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
Grutjes, jij ook weer. Hoiquote:
ja met jou vet lang niet gezien alles nog goed appel?quote:
tis watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef Boterbartje het volgende:
eigen naam topic mag wel maar poepen op brood niet?
Klopt. Iets met sociaal leven en school, dat soort dingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja met jou vet lang niet gezien alles nog goed appel?
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt. Iets met sociaal leven en school, dat soort dingen.
Leven zonder FOK! is best te doen trouwens.
Met mij gaat het goed hoor.
Trieste boel ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
maar willen leven zonder FOK!
Onee, wat heeft hij/zij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Mijn ipod zit in een ernstig stadium van een lang ziektebed
Waarom.
Heyyyy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Waarom.
Je moet hem nog updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Waarom.
Moet je even prijzen vergelijken. Als hij heel erg goedkoop is, sowieso niet doen. En kijken over de verkoper al reviews heeft gekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet hem nog updaten.
Tevens over iPods gesproken he, hoe betrouwbaar zal het zijn als ik via ebay een iPod nano 4e/5e generatie koop?
Hij reageert nie op update die lul.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet hem nog updaten.
Tevens over iPods gesproken he, hoe betrouwbaar zal het zijn als ik via ebay een iPod nano 4e/5e generatie koop?
Tof. Ik wil een nieuwe iPod heb nu nog een gouwe ouwe met 4 GB en daar raak ik behoorlijk klaar mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Moet je even prijzen vergelijken. Als hij heel erg goedkoop is, sowieso niet doen. En kijken over de verkoper al reviews heeft gekregen.
oke ik zal een kaarsje voor je opstekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik ga ipod resetten enzofmvoort.
Kijken of hij herboren gaat zijn. Ik twijfel mja.
Anders kun je het morgen nog een keer proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Beter wel anders zijn we je kwijt cobie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef coban het volgende:
Heuj, jij hebt een nieuwe UI!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders kun je het morgen nog een keer proberen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof. Ik wil een nieuwe iPod heb nu nog een gouwe ouwe met 4 GB en daar raak ik behoorlijk klaar mee.
Wat is het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik moest er nogal in snijden, zonde wel(zelfs met pimp-abo was dat ding te groot)
Dat is het! De filmvariant van deze:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat is het?
Het lijkt op een pratende boom.
Die man, wat een schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |