Stomme iPhonequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Ga hem erin zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OP staat hier:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Apple_SC2
quote:
Ik krijg continu error 3200quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Civilian het volgende:
Ik krijg continu error 5000 op mn iPhone
Dit zal wel the case zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Activatieservers van Apple staan waarschijnlijk te roken. Apple ID website geeft ook steeds errors, ik kan mijn ID niet wijzigen.
Wacht ik daar ook nog ff meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Aneurysma het volgende:
Help!
Bij het installeren van iTunes 10.5;
Kan sleutel HKEY!_LOCAL!_MACHINE32\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef dabadbass het volgende:
Zo net even OS X Lion beta geïnstalleerd. Benieuwd hoe iCloud werkt met mijn iPhone!
inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef RoaRRR het volgende:
Yep hier ook. Dacht al dat het aan mij lag. Elke keer loopt ie vast bij reservekopie maken
Vrolijk blijven proberen
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig 64-bits windows?
Had m al geinstalleerd voor de volledige versie werd gelanceerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?
Yupquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Was meer vanwege de HKEY!_LOCAL!_MACHINE32, maar dat kan ook zo horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)
Of iOS5quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Afgelopen uur bij mij:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef RoaRRR het volgende:
Je zou zeggen dat het toch een keer moet lukken.
HEE iphone op herstel voorbereiden
Lijkt erop dat ie het gaat doen
Edit: zienu ook een voortgangsbalkje op mijn iphone......
![]()
Laat electronica je humeur niet beïnvloedenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Afgelopen uur bij mij:
Werk bij ->-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al misquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
iPad reserve kopie terug aan het zetten![]()
![]()
ownage bitches
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al mis
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef o.us het volgende:
Waarom krijg ik nog steeds 3200 errors zijn moeder
gebruik www.imgur.comquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef dabadbass het volgende:
Nice!
[ http://imageshack.us/photo/my-images/809/schermafbeelding2011101g.png/ (copy/paste deze link) ]
NOUquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al mis
Denk dat het komt omdat m'n MacBook te veel wilt doen als ik m'n iPhone aansluitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
M'n MacBook is nu al twee keer vastgelopen bij het maken van een reservekopie van m'n iPhone. Gewoon een totale freeze van MacOS. Ik draai inmiddels al 10.7.2![]()
Had geen zin om knipselprogramma of wat dan ook te openen. Laat me, dit ging makkelijkerquote:
Apps van 1.5 gig hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef RoaRRR het volgende:
Oh nee, hij gaat ook nog eens mijn apps terugzetten. Duurt lang!
Nice.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Leesvoer voor tijdens het wachten...
Ik ben abonnee, en hij viel vandaag in de bus. Dus indien nu nog niet dan binnenkortquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice.
Kan je die nu in de kiosk kopen?
http://www.thedailybeast.com/newsweek.html
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan m'n iPhone herstellen in iTunes, dan maakt itunes een reservervekopie en zet de iPhone terug naar fabrieksinstellingen, maar er staat dat de iPhone dan ook een software update krijgt. Is dit het proberen waard, of ben ik dan al m'n smsjes en alles kwijt? Of kan ik dit met een gerust hard uitvoeren, met de zekerheid dat ik niks kwijt ben en m'n iPhone blijft zoals hij is? Ik wil even een bevestiging voordat ik dit ga uitvoeren
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Nevermind.. het volgende:
Muziek en videos zijn wegIk dacht dat hoorde bij het reserve kopie
Ow ik reageer weer te snel, ik zie nu dat itunes (na de apps restoren) de muziek en video's restorenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.
[..]
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.
Die heb ik denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.
[..]
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.
Ja, maar als je er vanaf os X naar toe wil kunnen schrijven moet je hem formatten als fat. Niet als NTFS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef frame-saw het volgende:
Kan ik mijn externe harde schijf aansluiten op een Macbook, terwijl ik hem nu met Windows gebruik?
Vast een domme vraag, maar ik wil niet dat ik niks meer kan met die schijf
Dan probeer ik het nu nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef iRemco het volgende:
Oke jongens, dit is de 11e keer dat ik het ga proberen /wish me luck
Als ik het nu werkend kan krijgen doe ik datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niemand die een dag geduld kan opbrengen?
In de Newsweek ging het ook vrolijk van een lang artikel over Steve Jobs en al z'n computers naar een artikel over de honger in de hoorn van Afrika. Een juxtapositie die alles wel in perspectief zet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef -tape- het volgende:
Wat een disrespect kom ik nu weer tegen op Facebook
[ afbeelding ]
die zag ik ook al jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef -tape- het volgende:
Wat een disrespect kom ik nu weer tegen op Facebook
[ afbeelding ]
Dit gaat me te ver, maar ik kom wel weer als het zover is. Het gaat nu vooral over muziek en bestanden overzettenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar als je er vanaf os X naar toe wil kunnen schrijven moet je hem formatten als fat. Niet als NTFS.
* aanraaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is tof want mijn iPhone en iPad hebben allebei nu iOS 5
Nee. Gewoon berichten, iPhone herkent automatische andere iphones. De kleur van de tekst is dan ook anders. Maar bij instellingen berichten iMessage aanzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:34 schreef Civilian het volgende:
Ik zie iMessage niet.. Ik ga er vanuit dat dit 'n app is?
Ik zag 't net ja.. fucking irritant dat hij vanzelf een iMessage aanmaakt als de ontvanger dat ook heeft..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee.
http://www.apple.com/nl/ios/features.html#imessage
Nog leuker als je internet weg valt... duurt het 10 minuten ofzo voordat ie door heeft dat ie er een sms van moet makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zag 't net ja.. fucking irritant dat hij vanzelf een iMessage aanmaakt als de ontvanger dat ook heeft..
Hoezo? Werkt wel lekker. Als je per se een sms wil sturen kun je altijd iMessage tijdelijk uitzetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik zag 't net ja.. fucking irritant dat hij vanzelf een iMessage aanmaakt als de ontvanger dat ook heeft..
Dat is een omweg.. Als ik dus geen internet heb, moet ik eerst iMessage uitzetten en daarna kan ik pas een sms sturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoezo? Werkt wel lekker. Als je per se een sms wil sturen kun je altijd iMessage tijdelijk uitzetten.
Nop, het is gratis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef Chevalric het volgende:
Moet je nou per se al een mobileMe account hebben voordat je in de hemelse iCloud mag verblijven?
Je hebt wel MacOSX 10.7.2, een iDevice met iOS5 en de laatste iPhoto nodig op de Macgebied.quote:Free gets you a lot.
When you sign up for iCloud, you automatically get 5GB of free storage. And that’s plenty of room, because of the way iCloud stores your content. Your purchased music, apps, books, and TV shows, as well as your Photo Stream, don’t count against your free storage. Since your mail, documents, Camera Roll, account information, settings, and other app data don’t use as much space, you’ll find that 5GB goes a long way. And if you need more storage, you can easily purchase a storage upgrade right from your device.
Nop, volgens mij maakt je iPhone daar later alsnog een SMS van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is een omweg.. Als ik dus geen internet heb, moet ik eerst iMessage uitzetten en daarna kan ik pas een sms sturen.
Juist. Als iMessage niet beschikbaar is gaat hij er gewoon als SMS uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nop, volgens mij maakt je iPhone daar later alsnog een SMS van.
Kijk eens in settings->messages....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is een omweg.. Als ik dus geen internet heb, moet ik eerst iMessage uitzetten en daarna kan ik pas een sms sturen.
Dat dus..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Kijk eens in settings->messages....
Ik kreeg Acda & De Munnik er niet bij hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Denk je alles gehad te hebben:
[ afbeelding ]
Benefitsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kreeg Acda & De Munnik er niet bij hoor.
Als je er nog niet achter was gewoon eject drukken en opnieuw inpluggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Denk je alles gehad te hebben:
[ afbeelding ]
Heb 'm via WiFi verbonden en reservekopie terug laten zetten via iTunes, ging ook. Nu opnieuw aan het opstarten. Thanks for the heads up though!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:15 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als je er nog niet achter was gewoon eject drukken en opnieuw inpluggen.
No problem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb 'm via WiFi verbonden en reservekopie terug laten zetten via iTunes, ging ook. Nu opnieuw aan het opstarten. Thanks for the heads up though!
Terecht. Zo'n krakkemikkige update heb ik nog nooit meegemaakt. Waar draait je Mac op? Lion of SN?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
No problem.
Zat zelf ook een paar seconden met een wtf blik.
SL nog. Het is inderdaad een redelijke bevalling alhoewel het bij mij nog redelijk vlot ging en ik al vanaf rond 21:00 mag genieten van iOS 5, het is het best waard imo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Terecht. Zo'n krakkemikkige update heb ik nog nooit meegemaakt. Waar draait je Mac op? Lion of SN?
Makker van me had Lion en daar had hij ook wat problemen, maar zei dat het zeker een goed iOS is. Hij dacht dat het wellicht kwam door SN, draai ik zelf ook nog. Wie weet. Ik hoop dit in de toekomst niet meer zo mee te maken, though.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
SL nog. Het is inderdaad een redelijke bevalling alhoewel het bij mij nog redelijk vlot ging en ik al vanaf rond 21:00 mag genieten van iOS 5, het is het best waard imo.
Denk dat de problemen gewoon bij Apple vandaan komen ongeacht je OS. Capaciteit zal denk ik nog wel wat in geïnvesteerd worden in de toekomst. Dit is imo echt de beste iOS tot nu toe toffe nieuwe functies en wat kleine tweaks hier en daar. Werkt gelukkig ook erg goed op de 3GS geen vertraging, ik zou nog eerder zeggen dat het sneller is geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Makker van me had Lion en daar had hij ook wat problemen, maar zei dat het zeker een goed iOS is. Hij dacht dat het wellicht kwam door SN, draai ik zelf ook nog. Wie weet. Ik hoop dit in de toekomst niet meer zo mee te maken, though.
Daar ben ik echt blij om dat ie gewoon op een 3GS werkt. Vreemd wel dat de capaciteit van Apple niet afdoende is, voorheen nooit problemen gehad met updates. Dit iOS ziet er zeker het beste uit ooit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:31 schreef Shogo het volgende:
[..]
Denk dat de problemen gewoon bij Apple vandaan komen ongeacht je OS. Capaciteit zal denk ik nog wel wat in geïnvesteerd worden in de toekomst. Dit is imo echt de beste iOS tot nu toe toffe nieuwe functies en wat kleine tweaks hier en daar. Werkt gelukkig ook erg goed op de 3GS geen vertraging, ik zou nog eerder zeggen dat het sneller is geworden.
Als je geen internet hebt, stuurt hij het als sms.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Autocorrectie is los van de spellingscontrole uit te zetten
Ik verbaas me altijd hoe weinig jailbreakers weten over jailbreaken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 05:15 schreef Flepke het volgende:
gejailbreakte iphone 4 van kpn op 4.3.2 (8H7) kan die gewoon geupdate worden via itunes en dan opnieuw gejailbreakt worden of moet ik wachten?
Er zijn problemen met audio in iOS 5 voor apps die nog geen update hebben gehad. Bijv. bij Sygic valt na een minuutje de spraak altijd weg, het schijnt dat veel andere apps dat ook hebben. Of dit voor TomTom geldt, weet ik niet,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:04 schreef Misan het volgende:
Weten jullie of tomtom nog goed werkt op ios5?
Probeer hier eens in te loggen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:58 schreef Tijn het volgende:
Nou, m'n Apple ID werkt niet meer. Geen idee waarom, maar opeens in m'n wachtwoord verkeerd en als ik vraag om een wachtwoord reset via de e-mail, krijg ik niks binnen.
Ik heb trouwens 3x m'n iPhone moeten restoren voordat ik m'n apps en data weer had na de update naar iOS5.
Kortom, lekker kansloos allemaal.
Jaaaa ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef Maravilla het volgende:
Relaxt. Heb 25 GB iCloud 'gekregen' omdat ik MobileMe member was. Prima.
Jup, Tomtom Europa draait hier al zeker 2 maanden probleemloos op iOS5 !!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:04 schreef Misan het volgende:
Weten jullie of tomtom nog goed werkt op ios5?
Excuses dat er "mindere" mensen op deze aardkloot rondlopen die bepaalde dingen niet direct doorhebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat mensen dat niet snappen.
Je ziet toch dat de screenshots daarvan je 'notificationcenter' zijn en niet je lockscreen?
En die zitten standaard in iOS.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:51 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Excuses dat er "mindere" mensen op deze aardkloot rondlopen die bepaalde dingen niet direct doorhebben.
Maar hij laat dus weersverwachtingen zien in notificationcenter. Maar ook de aandelen kan je laten zien. Daarvoor heb je de apps Weather en Stocks voor nodig.
Je hebt hengedocks, maar daar moet je wel een bitchload kabels etc bijhalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:59 schreef Qwea het volgende:
heeft iemand hier zo'n m stand voor zijn/haar MBP? Werkt dat fijn? Ook zonder toetsenbord extern erbij?
Ahh thanx!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
iPad heeft geen Weather en Stocks apps, en dus ook de widgets niet.
[ afbeelding ]
En wat heb ik daaraan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hebt hengedocks, maar daar moet je wel een bitchload kabels etc bijhalen.
Heb je al een update gedraaid? Bij mij kwam hij nadat hij klaar was met updaten en opnieuw was opgestart met een schermpje waar ik iCloud kon configureren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:09 schreef KneusTeun het volgende:
Waar vind ik de iCloud sync in me Lion??!?!
Oh dan heb je de verkeerde voor je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd hoe weinig jailbreakers weten over jailbreaken.
Nee, heel vreeemd om op een forum lotgenoten te zoeken die de sprong als eerste hebben genomen, niet?quote:Maar heb je al een nieuwsbericht gezien over een goed werkende JailBreak = doen.
Oja omdat een jailbreak nog niet mainstream is is natuurlijk een rede dat hij niet bestaat?quote:Heb je nog niks gehoord. = niet doen.
wtf amireading? En dit gedrocht verteld mij dat ik weinig weet over jailbreaken?quote:En met alle iOS5 features zie ik weinig reden tot JailBreak. Imho.
Jawel, maar hij synced ical niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je al een update gedraaid? Bij mij kwam hij nadat hij klaar was met updaten en opnieuw was opgestart met een schermpje waar ik iCloud kon configureren.
Wacht even vergelijk je nu hardware met software?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:50 schreef Coelho het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, de performance winst die ik met mijn iPhone 3GS kan behalen lijkt me een stuk significanter dan met de iPhone 4. En dan te bedenken dat PCs altijd trager worden als er weer een nieuwe Windows versie uitkomt. Apple met Peren vergelijken, ik weet het
als je het zelf doet wel denk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Als ik extra geheugen in mijn MBP zet vervalt dan de garantie eigenlijk?
Nee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Lijkt me niet. Ze maken zelf een geheugenluikje beschikbaar en hebben zelfs een handleiding hoe je het doet. Ze leveren uiteraard geen garantie op het geheugen, maar wel op de rest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je het zelf doet wel denk ik.
wat heb je gekocht?
Met het verkeerde been uit je bed gestapt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oh dan heb je de verkeerde voor je.
[..]
Nee, heel vreeemd om op een forum lotgenoten te zoeken die de sprong als eerste hebben genomen, niet?
[..]
Oja omdat een jailbreak nog niet mainstream is is natuurlijk een rede dat hij niet bestaat?
[..]
wtf amireading? En dit gedrocht verteld mij dat ik weinig weet over jailbreaken?
zit aan de zijkant als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef FUFR het volgende:
omg heb ik een luikje gemist ?
volgens mij is mijn hele onderkans klepjesloos.
thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:19 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Jup, Tomtom Europa draait hier al zeker 2 maanden probleemloos op iOS5 !!
Beter kijken, iPhone 3GS staat twee keer in die lijst, met iOS 4.2.1 en 5.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht even vergelijk je nu hardware met software?
iPhone 3GS vs. iPhone 4S
tegenover
Windows XP/Vista vs. Windows 7?
Kan je zelf doen. En het is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
Nee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
MBP 13" core i5 4GB. Wil er 8Gb in hebben, niet gelijk, maar wil het er wel in hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je het zelf doet wel denk ik.
wat heb je gekocht?
Oke.quote:
Waar? ik zie hem ook echt niet. Links zitten de poorten, rechts de cd rom. Ik zie wel idd de onderkant kleploos met wat schroeven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zit aan de zijkant als ik me niet vergis.
weet nu ook pas waar het voor dient
Neuh dat snap ik. Daarom bewaar ik dit geheugen dan ook gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze maken zelf een geheugenluikje beschikbaar en hebben zelfs een handleiding hoe je het doet. Ze leveren uiteraard geen garantie op het geheugen, maar wel op de rest.
*klik*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je zelf doen. En het is niet zo moeilijk.
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:49 schreef Qwea het volgende:
MBP 13" core i5 4GB. Wil er 8Gb in hebben, niet gelijk, maar wil het er wel in hebben.
Welk bed?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:22 schreef Junkie het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit je bed gestapt?
Waarom ik die gekocht heb of waarom ik het geheugen wil vervangen?quote:
Allemaal in iLife ’11. En allemaal op elke nieuwe Mac. (ik snap niet waarom ik dan moet betalen voor een update :S )quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:49 schreef KneusTeun het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag.
iPhoto is toch gratis?
Want als ik hem wil updaten stuurt ie me naar de app store en staat er 11,99!!
Voor video bewerken & photoshoppen van grote bestanden heeft het zin. + het zorgt dat je bromdoos meer waard wordt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom ik die gekocht heb of waarom ik het geheugen wil vervangen?
indien het laatste ; Gewoon omdat het kan. Echt, ik kan serieus geen andere reden bedenkenlame, ik weets.
In lockscreen dubbelklikken op de home knopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom heb ik geen fotomaak knop in m'n lockscherm![]()
2 x op je homebutton drukken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moest dus opnieuw inloggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:01 schreef RaymanNL het volgende:
Ohwja, en volgens mij synchroniseert de boel hier nog niet goed. M'n Macbook en iPhone zijn ingelogd op iCloud, maar m'n agendapunten uit m'n iPhone staan nog niet in de Cloud, en ook niet op m'n Macbook. Gisteren werkte het nog wel, via m'n MobileMe account (die dus zojuist is over gezet naar iCloud).
Het is al opgelost. Had m'n @me account wel bij Mail & Contacten e.d. ingelogd staan (met iCloud er boven), maar moest ook nog een fysiek inloggen bij Instellingen>iCloud, die namelijk nog op m'n andere AppleID (die ik voor de store gebruik, lekker overzichtelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moest dus opnieuw inloggen.
Toch niet zo vreemd dat ze een nieuwe feature alleen in de nieuwste versie van iPhoto bouwen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
Oke dat is mooi lullig van Apple (maar was te verwachten) iPhoto 8 is dus niet te updaten zonder dat het geld kost. Kortom wil je photostream gebruiken, geef ons dan 11,99!
Beetje raar, lopen pochen met hoe handig het is maar er niet bij zeggen dat je er weer voor moet betalen.
Lijkt me niet meer dan logisch... iPhoto 9 is gewoon een compleet nieuwe versie vergeleken met versie 8.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
Oke dat is mooi lullig van Apple (maar was te verwachten) iPhoto 8 is dus niet te updaten zonder dat het geld kost. Kortom wil je photostream gebruiken, geef ons dan 11,99!
Beetje raar, lopen pochen met hoe handig het is maar er niet bij zeggen dat je er weer voor moet betalen.
Vreemd, ik zou er in iedergeval voor zorgen dat je je belangrijkste data ook ergens (online) backupt. Better safe then sorry. En van de week eens langs gaan bij een apple store ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb trouwens een raar probleem. Ik heb twee disken in mijn MBP:
- 500 GB WD HDD waar de harddrive hoort
- 96 GB Kingston SSD ipv dvddrive.
Nu verschijnt mijn HDD soms niet in de Finder bij het opstarten, en soms ontkoppelt hij ook gedurende een sessie (met de waarschuwing dat een disk niet veilig verwijderd is). Ik heb hem al open gehad en kabeltjes aangeduwd enzo, maar dat mocht niet helpen. Een SMART test als hij wel herkend wordt levert geen fouten op.
HDD naar de mallemoer of iets anders?Heb helaas geen andere HDD bij de hand om die te testen.
Vreemd, ik kon vanochtend gewoon een nieuw wachtwoord krijgen voor een Apple ID waarvan ik al vergeten was dat ik het had. Is het niet een verschil in inlognaam: een username of een e-mailadres?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:35 schreef Tijn het volgende:
M'n Apple ID werkt nog steeds niet. Het wachtwoord (waarvan ik 100% zeker weet dat het goed is) vindt 'ie fout. En als ik om een nieuw wachtwoord per mail vraag, krijg ik geen mailtje.
Ik ga ze straks maar even bellen ofzo.
Nou de update op zich valt me mee, maar voor het hele iCloud verhaal was ik al een beetje bang als (nu ex-) MobileMe lid. Heeft me een hele tijd gekost om daar alle ins en outs van te snappen en het goed te setuppen en ik heb het gevoel dat ik dat hele traject weer door kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:47 schreef kadeya het volgende:
Het is niet de meest gebruiksvriendelijke update...
vertel van te voren even wat het geheugen kost, wellicht kan ik er goedkoper aankomen, zie dat geheugen voor Mac bij mijn leverancier niet zo heel duur is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom ik die gekocht heb of waarom ik het geheugen wil vervangen?
indien het laatste ; Gewoon omdat het kan. Echt, ik kan serieus geen andere reden bedenkenlame, ik weets.
Ik neem aan dat het sarcasme is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
Egt sow vet he dat iOS5:D;d;d D;d:d:D: keiveel betur joh
Welk perspectief? Hetzelfde plaatje voor de 10e keer posten perspectief?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Aether het volgende:
Perspectief:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je de android versies? 3.1 = HoneyComb. (de galaxy/xoom tab zit onder de 4S)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:54 schreef Aether het volgende:
Perspectief:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef Flepke het volgende:
Hoe kan ik die achterlijke ronde sliders weg krijgen? Tssk
Same here.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:53 schreef Tijn het volgende:
iOS5 op m'n 3GS is helemaal niet traag.
Wat ik bedoelde te zeggen waren twee dingen:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht even vergelijk je nu hardware met software?
iPhone 3GS vs. iPhone 4S
tegenover
Windows XP/Vista vs. Windows 7?
Ja, in settings -> notificatiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:27 schreef RaymanNL het volgende:
Kun je aandelen ook uit de notificatiebalk verwijderen?
Klopt, ik denk dat er dus ook een mogelijkheid komt voor apps als nu.nl om daarin dingen te gaan zetten. (of ik hoop het)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, in settings -> notificaties
Wat is 'm?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:31 schreef Mixende_match het volgende:
heb 'm ge-updated. Maar hij doet het niet, hij vind m'n simkaart niet meer. Herkenbaar?
Full screen Safari gebruik ik eigenlijk alleen op 500px.com, wat een feestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, in vrijwel één klap over naar Lion en iOS5. Tot nu toe prima, mijn 3GS lijkt wat soepeler. iPad is nu aan het updaten. Lion zelf vind ik ook wel tof, full screen programma's was ik helemaal ontwend sinds mijn overstap. 't Is een beetje overkill op mijn 27" iMac, maar als je echt even wil concentreren wel handig. Photostream werkt ook.
Ik wil eigenlijk mijn gejailbreakte Apple TV ook wel updaten vanwege AirPlay Mirroring, maar dan ben ik weer mijn UPnP-ondersteuning kwijt. Misschien maar ff wachten op de Jailbreak.
Wat is er zo verneukt dan? Ik vind alles behoorlijk goed in elkaar zittenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef Flepke het volgende:
Die userinterface designer moet echt hard op zijn neus geklapt worden.
Hartstikke leuk die paar extra opties/snelheid maar dan hoef je niet het uiterlijk van zoveel dingen te verneuken, barbaar
Ik vind het helemaal niet lelijk, de nieuwe widgets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef Flepke het volgende:
Die userinterface designer moet echt hard op zijn neus geklapt worden.
Hartstikke leuk die paar extra opties/snelheid maar dan hoef je niet het uiterlijk van zoveel dingen te verneuken, barbaar
De tekst onder de icoontjes op het homescreen heeft nu een schaduw.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat is er zo verneukt dan? Ik vind alles behoorlijk goed in elkaar zitten
Al eens volledige reboot gedaan?quote:
Die had in 4.x ook al een dropshadow, en volgensmij daar voor ook al.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
De tekst onder de icoontjes op het homescreen heeft nu een schaduw.
Nou enquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je op instellingen drukt springt er een rond faggot slidertje in je gezicht en is er een witte "emboss" effect gebruikt voor het witte gedeelte.
Die hipster die dit heeft gemaakt moet eens leren omgaan met dropshadows & bevel and emboss.
Bullshit, in 4.3.2 in iedergeval niet/anders.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Die had in 4.x ook al een dropshadow, en volgensmij daar voor ook al.
Bullshit, in 4.3.2 in iedergeval al lang.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, in 4.3.2 in iedergeval niet/anders.
Dat kon volgens mij al een tijdjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:12 schreef Mixende_match het volgende:
Hee. je kan nu ook je hotmail op je iphone doen
Ik had het 5 minuten geleden nog voor me....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bullshit, in 4.3.2 in iedergeval al lang.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je op instellingen drukt springt er een rond faggot slidertje in je gezicht en is er een witte "emboss" effect gebruikt voor het witte gedeelte.
Die hipster die dit heeft gemaakt moet eens leren omgaan met dropshadows & bevel and emboss.
Jewel, in Instellingen - Notificaties.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Flepke het volgende:
Maar je kan dat notification center niet aanpassen in de standaard menus?
Instellingen > Berichtgeving.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Junkie het volgende:
[..]
Jewel, in Instellingen - Notificaties.
Al gezien. Adviseert me om de permissies van de sleutel in kwestie te veranderen wat niet kan want de sleutel in kwestie bestaat niet. Ik heb wel geprobeerd de sleutel die erop lijkt te veranderen (dus zonder '32' in de naam) maar dat werkt als vanzelfsprekend niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://forums.techguy.org(...)y_local_machine.html
Zelfde verhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef Nashje het volgende:
http://answers.microsoft.(...)ff-8edf-1836fe752725
Deze dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:37 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Al gezien. Adviseert me om de permissies van de sleutel in kwestie te veranderen wat niet kan want de sleutel in kwestie bestaat niet. Ik heb wel geprobeerd de sleutel die erop lijkt te veranderen (dus zonder '32' in de naam) maar dat werkt als vanzelfsprekend niet.
[..]
Zelfde verhaal.
Deze had ik nog niet gevonden! Maar helaas, ik heb volledige admin-rechten en installeer vanaf het account waarmee ik iTunes ook als eerste heb geïnstalleerd (en het enige account op deze laptop overigens).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Deze dan?
http://support.apple.com/kb/TS1462?viewlocale=en_US
Ik merkte het wel in mn oude MacBook (C2D 2Ghz).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ga ik er iets noemenswaardigs van merken als ik in een late 2006 20" iMac van 2GB naar 3GB geheugen ga upgraden?
Waarom zouden die popups een virus zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef Marurk het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hebben jullie eigenlijk antivirus software voor de Mac?
Ik kwam net op een site en kreeg popups in Safari ("Click OK to accept this special offer"). Natuurlijk niet op OK geklikt en Safari via Force Quit afgesloten, maar ik heb toch wel eens het idee dat Mac niet altijd 100% veilig is...
Ik las inderdaad dat die van mij ook maximaal 3GB ondersteunt. Ik vind 'm al met al nog aardig soepel werken voor een computer van 5 jaar oud, maar net een beetje vlotter zou wel fijn zijn. Jij zegt doen dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:55 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik merkte het wel in mn oude MacBook (C2D 2Ghz).
Die ondersteunde geen 4GB. Maar met 1x1GB & 1X2GB kon hij 3GB zien. En alles was net een tikje soepeler.
Geheugen uitbreiden helpt altijd wel.
kingston is een goed merk. Maar gewoon merkloos van de lokale pc boer kan ook. Hij MM ook al jaren in zijn mac zitten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik las inderdaad dat die van mij ook maximaal 3GB ondersteunt. Ik vind 'm al met al nog aardig soepel werken voor een computer van 5 jaar oud, maar net een beetje vlotter zou wel fijn zijn. Jij zegt doen dus?
Ik kwam deze tegen, dat lijkt me wel goed of zijn er betere aan te raden?
Andere malware dan? Ik hoop in ieder geval niet dat er nu rotzooi op mijn Mac is gekomen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zouden die popups een virus zijn?
een popup is niks meer dan een opdracht een scherm extra te openen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Andere malware dan? Ik hoop in ieder geval niet dat er nu rotzooi op mijn Mac is gekomen...
In-browser popups zijn over het algemeen niet 't gevolg van malware maar gewoon van derderangs websites die geld bij elkaar proberen te schrapen - gewoon Firefox gebruiken met Adblockquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Andere malware dan? Ik hoop in ieder geval niet dat er nu rotzooi op mijn Mac is gekomen...
Ok, dan zal er wel niets aan het handje zijn. Maar jullie zijn dus nog altijd van mening dat antivirus software niet nodig is op een Mac?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
een popup is niks meer dan een opdracht een scherm extra te openen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef Djoezt het volgende:
[..]
In-browser popups zijn over het algemeen niet 't gevolg van malware maar gewoon van derderangs websites die geld bij elkaar proberen te schrapen - gewoon Firefox gebruiken met Adblock
Maar ik vind die trackpad gestures (naar vorige en volgende pagina gaan door twee vingers naar links dan wel rechts te bewegen) en de full screen mogelijkheid in Safari juist zo relaxed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:21 schreef Djoezt het volgende:
[..]
In-browser popups zijn over het algemeen niet 't gevolg van malware maar gewoon van derderangs websites die geld bij elkaar proberen te schrapen - gewoon Firefox gebruiken met Adblock
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
kingston is een goed merk. Maar gewoon merkloos van de lokale pc boer kan ook. Hij MM ook al jaren in zijn mac zitten.
Ah thnx, nice. Ik kom zo snel op 't net niets goedkopers tegen daarentegen, of zoek ik niet goed?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef FUFR het volgende:
het is ook niet zo dat er wereldwijd 20 memoryfabrieken staan, die toelie komt van 1 of 2 fabrieken meen ik me te herinneren.
dat hoor je mij niet zeggen, maar het risico is gewoon kleiner dat je er een oploopt, tenzij je op zoek gaat naar obscure pornosites e.d.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok, dan zal er wel niets aan het handje zijn. Maar jullie zijn dus nog altijd van mening dat antivirus software niet nodig is op een Mac?
Neuh. Alhoewel 1x per zoveel tijd even een progje draaien natuurlijk nooit kwaad kan. Maar OS X heeft gewoon vrij weinig last van die ellende. Daarnaast weet je toch ook wel zelf een beetje wat je wel en niet moet gaan openen/doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok, dan zal er wel niets aan het handje zijn. Maar jullie zijn dus nog altijd van mening dat antivirus software niet nodig is op een Mac?
Chrome ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Marurk het volgende:
Ok, thanks.
Btw, zie ik het goed dat Firefox ook die gestures en full screen optie heeft?
Omdat firefox kut isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef Renesite het volgende:
Waarom slurpte firefox bijna 2,5 gigabyte aan geheugen op. Vind hij dat normaal of zo
Omdat ik Chrome fijner vind werken en Chrome sneller is dan Firefox over het algemeen.quote:
Ik vind het best veel. Laatste keer dat ik FF gebruikte was op Windows en daar nam hij "maar" 150 / 175 MB in beslag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Renesite het volgende:
Zit nu op 300mb aan gebruikt werkgeheugen door firefox. Is dat normaal?Of is-ie corrupt...
433 hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Renesite het volgende:
Zit nu op 300mb aan gebruikt werkgeheugen door firefox. Is dat normaal?Of is-ie corrupt...
Waar kan ik in OS X dat soort dingen zien wat de memory usage is?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
433 hier. Is vrij standaard voor mijn begrip. En ja, dat is gewoon veel, te veel. Heb slechts vier tabs open staan.
Gebruik Chrome.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Renesite het volgende:
Nou de SSD zit nu in z'n eentje op de goede plaats en nu heb ik nergens last van. Zal de harddisk dan wel zijn dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja ik heb sowieso een backup. De HDD is alleen niet van Apple maar zelf gekocht, en de officiële garantie op de laptop is ook verlopen. Ik bedenk me nu dat ik nog de SSD in de HDD-slot kan stoppen om te kijken of het de bekabeling is, maar die uit de dvd-bay halen is weer een iets grotere operatie.
Dus ik dacht: misschien heeft iemand hier een slim idee. Ik heb weleens eerder HDDs kapot zien gaan, maar nooit op deze wazige manier.
*aait*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Renesite het volgende:
Chrome nooit mooi gevonden... Maar wellicht overstappen *slik*
ditquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef Nashje het volgende:
RockMelt = Chrome, alleen met irritante frutsels eraan.
Ik hou niet van browsers die meer features hebben dan een adresbalk en tabs.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom gebruikt niemand Rockmelt? Heerlijke browser!
Kingston is goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:10 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik las inderdaad dat die van mij ook maximaal 3GB ondersteunt. Ik vind 'm al met al nog aardig soepel werken voor een computer van 5 jaar oud, maar net een beetje vlotter zou wel fijn zijn. Jij zegt doen dus?
Ik kwam deze tegen, dat lijkt me wel goed of zijn er betere aan te raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |