Stomme iPhonequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Ga hem erin zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OP staat hier:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Apple_SC2
quote:
Ik krijg continu error 3200quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Civilian het volgende:
Ik krijg continu error 5000 op mn iPhone
Dit zal wel the case zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Activatieservers van Apple staan waarschijnlijk te roken. Apple ID website geeft ook steeds errors, ik kan mijn ID niet wijzigen.
Wacht ik daar ook nog ff meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Aneurysma het volgende:
Help!
Bij het installeren van iTunes 10.5;
Kan sleutel HKEY!_LOCAL!_MACHINE32\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef dabadbass het volgende:
Zo net even OS X Lion beta geïnstalleerd. Benieuwd hoe iCloud werkt met mijn iPhone!
inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef RoaRRR het volgende:
Yep hier ook. Dacht al dat het aan mij lag. Elke keer loopt ie vast bij reservekopie maken
Vrolijk blijven proberen
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig 64-bits windows?
Had m al geinstalleerd voor de volledige versie werd gelanceerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?
Yupquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Was meer vanwege de HKEY!_LOCAL!_MACHINE32, maar dat kan ook zo horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)
Of iOS5quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Afgelopen uur bij mij:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef RoaRRR het volgende:
Je zou zeggen dat het toch een keer moet lukken.
HEE iphone op herstel voorbereiden
Lijkt erop dat ie het gaat doen
Edit: zienu ook een voortgangsbalkje op mijn iphone......
![]()
Laat electronica je humeur niet beïnvloedenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Afgelopen uur bij mij:
Werk bij ->-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al misquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
iPad reserve kopie terug aan het zetten![]()
![]()
ownage bitches
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |