Stomme iPhonequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef RaymanNL het volgende:
iPhone kan niet worden hersteld; an error occured. Dat krijg ik nu al twee keer als ik m'n iPhone laat bijwerken. Heb iOS5 al gedownload, gereservekopie is gemaakt, maar verder komt hij niet
Ga hem erin zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
OP staat hier:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Apple_SC2
quote:
Ik krijg continu error 3200quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Civilian het volgende:
Ik krijg continu error 5000 op mn iPhone
Dit zal wel the case zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Activatieservers van Apple staan waarschijnlijk te roken. Apple ID website geeft ook steeds errors, ik kan mijn ID niet wijzigen.
Wacht ik daar ook nog ff meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef Aneurysma het volgende:
Help!
Bij het installeren van iTunes 10.5;
Kan sleutel HKEY!_LOCAL!_MACHINE32\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten hebt voor deze sleutel, of neem contact op met het ondersteuningspersoneel.
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef dabadbass het volgende:
Zo net even OS X Lion beta geïnstalleerd. Benieuwd hoe iCloud werkt met mijn iPhone!
inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef RoaRRR het volgende:
Yep hier ook. Dacht al dat het aan mij lag. Elke keer loopt ie vast bij reservekopie maken
Vrolijk blijven proberen
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig 64-bits windows?
Had m al geinstalleerd voor de volledige versie werd gelanceerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een OS X Lion beta? Omdat? 10.7.2 staat gewoon in de software-update?
Yupquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Was meer vanwege de HKEY!_LOCAL!_MACHINE32, maar dat kan ook zo horen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Jawel, maar heb ook gewoon de 64-bitversie gedownload. (als je daarop doelt)
Of iOS5quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Nevermind.. het volgende:
Moet ik OS Lion hebben voor iCloud?![]()
![]()
Afgelopen uur bij mij:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:29 schreef RoaRRR het volgende:
Je zou zeggen dat het toch een keer moet lukken.
HEE iphone op herstel voorbereiden
Lijkt erop dat ie het gaat doen
Edit: zienu ook een voortgangsbalkje op mijn iphone......
![]()
Laat electronica je humeur niet beïnvloedenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Afgelopen uur bij mij:
Werk bij ->-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
Werk bij ->
-> Error ->
-> Werkbij ->
-> Error ->
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al misquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
iPad reserve kopie terug aan het zetten![]()
![]()
ownage bitches
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al mis
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef o.us het volgende:
Waarom krijg ik nog steeds 3200 errors zijn moeder
gebruik www.imgur.comquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef dabadbass het volgende:
Nice!
[ http://imageshack.us/photo/my-images/809/schermafbeelding2011101g.png/ (copy/paste deze link) ]
NOUquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:37 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik zou pas juigen als hij klaar is. Daar ging 't bij mij ook al mis
Denk dat het komt omdat m'n MacBook te veel wilt doen als ik m'n iPhone aansluitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
M'n MacBook is nu al twee keer vastgelopen bij het maken van een reservekopie van m'n iPhone. Gewoon een totale freeze van MacOS. Ik draai inmiddels al 10.7.2![]()
Had geen zin om knipselprogramma of wat dan ook te openen. Laat me, dit ging makkelijkerquote:
Apps van 1.5 gig hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:04 schreef RoaRRR het volgende:
Oh nee, hij gaat ook nog eens mijn apps terugzetten. Duurt lang!
Nice.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Leesvoer voor tijdens het wachten...
Ik ben abonnee, en hij viel vandaag in de bus. Dus indien nu nog niet dan binnenkortquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice.
Kan je die nu in de kiosk kopen?
http://www.thedailybeast.com/newsweek.html
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan m'n iPhone herstellen in iTunes, dan maakt itunes een reservervekopie en zet de iPhone terug naar fabrieksinstellingen, maar er staat dat de iPhone dan ook een software update krijgt. Is dit het proberen waard, of ben ik dan al m'n smsjes en alles kwijt? Of kan ik dit met een gerust hard uitvoeren, met de zekerheid dat ik niks kwijt ben en m'n iPhone blijft zoals hij is? Ik wil even een bevestiging voordat ik dit ga uitvoeren
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Nevermind.. het volgende:
Muziek en videos zijn wegIk dacht dat hoorde bij het reserve kopie
Ow ik reageer weer te snel, ik zie nu dat itunes (na de apps restoren) de muziek en video's restorenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.
[..]
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.
Die heb ik denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:18 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je een goede reserve kopie hebt gemaakt voor het update dan komt het allemaal wel goed.
[..]
Hangt ervanaf hoe je die syncte. Als je dat handmatig deed, mag je ze zelf weer erop gooien.
Ja, maar als je er vanaf os X naar toe wil kunnen schrijven moet je hem formatten als fat. Niet als NTFS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:27 schreef frame-saw het volgende:
Kan ik mijn externe harde schijf aansluiten op een Macbook, terwijl ik hem nu met Windows gebruik?
Vast een domme vraag, maar ik wil niet dat ik niks meer kan met die schijf
Dan probeer ik het nu nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:34 schreef iRemco het volgende:
Oke jongens, dit is de 11e keer dat ik het ga proberen /wish me luck
Als ik het nu werkend kan krijgen doe ik datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Niemand die een dag geduld kan opbrengen?
In de Newsweek ging het ook vrolijk van een lang artikel over Steve Jobs en al z'n computers naar een artikel over de honger in de hoorn van Afrika. Een juxtapositie die alles wel in perspectief zet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef -tape- het volgende:
Wat een disrespect kom ik nu weer tegen op Facebook
[ afbeelding ]
die zag ik ook al jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:51 schreef -tape- het volgende:
Wat een disrespect kom ik nu weer tegen op Facebook
[ afbeelding ]
Dit gaat me te ver, maar ik kom wel weer als het zover is. Het gaat nu vooral over muziek en bestanden overzettenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar als je er vanaf os X naar toe wil kunnen schrijven moet je hem formatten als fat. Niet als NTFS.
* aanraaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:29 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf is tof want mijn iPhone en iPad hebben allebei nu iOS 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |