Op zondagochtend is altijd een of ander vaag kutprogramma met honden op SBS6, daar kijken m'n ouders altijd naar. Is het eerste wat ik zie als ik met mijn brakke kop beneden kom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Naar van die verbouwprogramma's ja
En hollands got talent of wat er nu ook weer bezig is.
Mijn ouders en TV
Hey wie denk je dat je bent blaaskaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gaan we trouwen als ik onder de 18 zit?
Ach, dan slaap ik nog. De tv gaat bovendien sowieso pas 's avonds aan hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zondagochtend is altijd een of ander vaag kutprogramma met honden op SBS6, daar kijken m'n ouders altijd naar. Is het eerste wat ik zie als ik met mijn brakke kop beneden kom.
Geen leuke opmerkingquote:
Andere smiley opeens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey wie denk je dat je bent blaaskaak [ afbeelding ]
1234 AB vind ik altijd wel een goede.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef Kaasrol het volgende:
Wat zou jij invullen dan, je echte postcode?
ik moest een pakketje sturen naar augsbuurt (9292 OS)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoewel 9292 OV ook wel leuk zou zijn, enigszins, misschien, eventueel.
quote:
Geen idee.quote:
terechte constateringquote:
quote:
Hehe, beetje jouw standaardzinnetje stelenquote:
inderaad, boelerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, beetje jouw standaardzinnetje stelen!
Genot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hehe, beetje jouw standaardzinnetje stelen!
Ja, daar post jij de gehele tijd in. Wat voor 'n knakerspel is dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:16 schreef leeell het volgende:
[..]
inderaad, boeler
tevens,
1 maandje tot Skyrim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |