Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
TMI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.
Bel de kindertelefoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoondan blijft het niet meer bij slaan heeft ze me al meerdere keren duidelijk gemaakt toen ik ineengekropen in een hoekje van de kamer zat te huilen
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.quote:
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Doet me denken aan die strip.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Aww, arme meid. Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.
Ik weet welke je bedoeltquote:
quote:
Ga voor de tv springen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook echt niet normaal koud hier, en mijn moeder weigert om de verwarming aan te zetten.
"omdat het voor die paar uurtjes niet het geld waard is"![]()
![]()
Zet Schlager TV op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook echt niet normaal koud hier, en mijn moeder weigert om de verwarming aan te zetten.
"omdat het voor die paar uurtjes niet het geld waard is"![]()
![]()
wat is datquote:
Ik vatte dit anders op dan bedoelt. Ik ben vast niet de enigequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.
Jullie viespeuken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vatte dit anders op dan bedoelt. Ik ben vast niet de enige
Een zender waar fantastische Duitstalige muziek komt. Schlagers noemt men dat.quote:
Mijn gedachten zijn onrein.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |