Volgens mij heb ik dat niet eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een zender waar fantastische Duitstalige muziek komt. Schlagers noemt men dat.
Een korte bloemlezing:
Ferme streep door de rekening. Je mist echt iets.quote:
Weet ze hoeveel het kost dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook echt niet normaal koud hier, en mijn moeder weigert om de verwarming aan te zetten.
"omdat het voor die paar uurtjes niet het geld waard is"![]()
![]()
Denk het niet. Het zijn van die types die ook altijd de stekker uit de TV halen als ie uit staat.quote:
Of jij bent dik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef GlowMouse het volgende:
Bij mij staat het raam nog wijd open trouwens, stelletje kouwkleumen.
Hahaha. Kijken ze toevallig ook regelmatig naar SBS6?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Denk het niet. Het zijn van die types die ook altijd de stekker uit de TV halen als ie uit staat.
Ik zou echt eens wat minder eten als ik jou was.quote:
Gaan we trouwen als ik onder de 18 zit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew bah zeker, 18 en minder voor mij.Meer hoeft niet. Mensen met een maatje meer.
![]()
Naar van die verbouwprogramma's jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha. Kijken ze toevallig ook regelmatig naar SBS6?
Jawel hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof een overhemd warm houdt.
Op zondagochtend is altijd een of ander vaag kutprogramma met honden op SBS6, daar kijken m'n ouders altijd naar. Is het eerste wat ik zie als ik met mijn brakke kop beneden kom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Naar van die verbouwprogramma's ja
En hollands got talent of wat er nu ook weer bezig is.
Mijn ouders en TV
Hey wie denk je dat je bent blaaskaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gaan we trouwen als ik onder de 18 zit?
Ach, dan slaap ik nog. De tv gaat bovendien sowieso pas 's avonds aan hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zondagochtend is altijd een of ander vaag kutprogramma met honden op SBS6, daar kijken m'n ouders altijd naar. Is het eerste wat ik zie als ik met mijn brakke kop beneden kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |