halloquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Programmeurs hier?
* Etsu haat informatica en alles wat daarmee te maken heeft.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo je doet net of Jan dood is Dastan, a zemmel.
Ik snap hem niet is dat erg?quote:
watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Etsu het volgende:
Programmeurs hier?
* Etsu haat informatica en alles wat daarmee te maken heeft.
GloeiMuisquote:
nitraten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef GlowMouse het volgende:
het is wel weer duidelijk wie er het snelste is
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef GlowMouse het volgende:
het is wel weer duidelijk wie er het snelste is
Zeker ook al je baard eraf? Met Camels op zak en zo'n tapijt was je echt net een Brohammed en die gaat boven Jezus.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker ook al je baard eraf? Met Camels op zak en zo'n tapijt was je echt een Brohammed en die gaat boven Jezus.
hele informatica is gewoon poepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef leeell het volgende:
en CSS ook, en stylesheets, saaie poep
quote:
Waarom kies je het dan?quote:
Hij was er even af voor een gesprek maar die groeit weer lekker aan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker ook al je baard eraf? Met Camels op zak en zo'n tapijt was je echt een Brohammed en die gaat boven Jezus.
Sorry, frustratie alom hier mr. GloeiMuisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat taalgebruik mag wel wat minder
wat een eufemismequote:
Ah, dat is mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij was er even af voor een gesprek maar die groeit weer lekker aan hoor
Dondersteen!quote:
Als baardje er weer is is het mooier dan mooi, zag er echt leuk uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon vind ik niet echt mooier dan mooi.
Komt niet over dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als baardje er weer is is het mooier dan mooi, zag er echt leuk uit!
Niks, laat maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar heb je het over in hemelsnaam?
Ha, de linker is net een woestijnrover zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha, de linker is net een woestijnrover zo.
Jij solliciteert naar billenkoekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: Moeders die naar Hart in Aktie willen kijken.![]()
Snel de afstandsbediening gepakt en gezapt naar Schlager TV.
Ja man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Niets mis mee lekker kinkyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Janpiraat verricht die daad!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Waarom gaat het 's avonds ineens altijd over dit soort onderwerpen ineens.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu denken mensen dat ik gewelddadig en agressief ben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte wel
Te laatquote:
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.quote:
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
TMI.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.
Bel de kindertelefoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoondan blijft het niet meer bij slaan heeft ze me al meerdere keren duidelijk gemaakt toen ik ineengekropen in een hoekje van de kamer zat te huilen
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.quote:
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Doet me denken aan die strip.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand alle hoeken van de kamer laten zien is ook een uitdrukking voor iets anders.
Aww, arme meid. Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dat ik geslagen werd.
Ik weet welke je bedoeltquote:
quote:
Ga voor de tv springen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook echt niet normaal koud hier, en mijn moeder weigert om de verwarming aan te zetten.
"omdat het voor die paar uurtjes niet het geld waard is"![]()
![]()
Zet Schlager TV op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Kaasrol het volgende:
Het is ook echt niet normaal koud hier, en mijn moeder weigert om de verwarming aan te zetten.
"omdat het voor die paar uurtjes niet het geld waard is"![]()
![]()
wat is datquote:
Ik vatte dit anders op dan bedoelt. Ik ben vast niet de enigequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lief! Jan is degene die mij alle hoeken van de kamer laat zien.
Jullie viespeuken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik vatte dit anders op dan bedoelt. Ik ben vast niet de enige
Een zender waar fantastische Duitstalige muziek komt. Schlagers noemt men dat.quote:
Mijn gedachten zijn onrein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |