Als baardje er weer is is het mooier dan mooi, zag er echt leuk uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon vind ik niet echt mooier dan mooi.
Komt niet over dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als baardje er weer is is het mooier dan mooi, zag er echt leuk uit!
Niks, laat maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar heb je het over in hemelsnaam?
Ha, de linker is net een woestijnrover zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha, de linker is net een woestijnrover zo.
Jij solliciteert naar billenkoekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: Moeders die naar Hart in Aktie willen kijken.![]()
Snel de afstandsbediening gepakt en gezapt naar Schlager TV.
Ja man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Niets mis mee lekker kinkyquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij solliciteert naar billenkoek
Janpiraat verricht die daad!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef Dastan het volgende:
Waarom gaat het 's avonds ineens altijd over dit soort onderwerpen ineens.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ja alsof ik het lekker vind dat jij me altijd in elkaar slaat
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nu denken mensen dat ik gewelddadig en agressief ben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als ze een foto van je hebben gezien of jou in levende lijve verdwijnt die gedachte wel
Te laatquote:
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.quote:
Ik ben doodsbang voor de gevolgen als ik haar verlaat gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jullie nog bij elkaar zijn. Als je al dat geweld niet lekker zou vinden zou je het niet zo lang met haar volhouden toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |