abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107072781
Doe mij maar het zeilmeisje....
pi_107072917
Proficiat Iris maar Erwin en Chris waren echt beter! Erwin bracht de emotie als geen ander over, Chris mag wat saaitjes zijn maar hij heeft een fantastische stem en hij kan zeer goed zingen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_107873529
quote:
Volgende week al single Iris Kroes: Just More
The Voice of Holland laat er geen gras over groeien. Om zijn finalist zo optimaal mogelijk in de schijnwerpers te houden, komt Iris Kroes volgende week al met een nieuwe single. Deze volgt amper een maand op de finalesingle, een cover van Bonnie Raitt. Het nummer luistert naar de naam Just More en staat gepland voor een release op 17 februari, meldt platenmaatschappij 8Ball Music. Het is niet bekend of het gaat om een ballad, mid-tempo liedje of juist een uptempo nummer.

De vorige winnaar, Ben Saunders, kreeg voor de finale van de talentenjacht een op het lijf geschreven nummer cadeau: Kill for a Broken Heart. Dat nummer hield het enkele weken vol in de charts. Iris heeft die mazzel niet gehad.

Coach Marco Borsato merkte onlangs al op dat het zaak is met een goed debuutalbum te komen, maar dat dit niet te lang op zich moet laten wachten. Hij refereerde daarbij aan Jaap Reesema, die na X Factor behoorlijk lang moest wachten op de release van zijn album – dat vervolgens flopte. De collega’s van Mediacourant melden toevallig vandaag dat Jaap grote moeite heeft zijn brood te verdienen als zanger.

Ben Saunders bracht binnen drie maanden na de finale van The Voice of Holland al zijn debuutalbum uit. Bij Iris Kroes is het eveneens de bedoeling om binnen honderd dagen een album te presenteren.

8Ball Music bevestigt verder dat het finalisten Chris Hordijk, Paul Turner en Erwin Nijhoff ook onder zijn hoede heeft genomen. Met andere talenten wordt nog gesproken. 8Ball helpt het sowieso bij het vinden van een label, mochten de gesprekken geen contract opleveren. Charly Luske heeft inmiddels een deal getekend met CNR Entertainment.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:03:06 #79
862 Arcee
Look closer
pi_107874464
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
de finalesingle, een cover van Bonnie Raitt
Die niet eens op nummer 1 van de Top 40 kwam. Sterker nog, niet eens in de top 5. Toch wel opmerkelijk voor een winnaar van een talentenshow.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_107874531
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die niet eens op nummer 1 van de Top 40 kwam. Sterker nog, niet eens in de top 5. Toch wel opmerkelijk voor een winnaar van een talentenshow.
Dat. En de nummer 2 eindigde hoger :D
pi_108559365
Iris heeft een nieuwe single. Alweer een cover, deze keer van de Duitse groep Wonderwall...

Dafuq moeten we hiermee :') ? En die foto :D _O- ...
  woensdag 29 februari 2012 @ 20:55:07 #82
13973 ranja
image means nothing
pi_108560046
Tja, hier gaat ze niet veel nieuwe fans mee maken. En of de oude fans hierin geïnteresseerd zijn...
pi_108560141
Het past wel bij het afgelopen Sky Radio-The Voice-Seizoen :')
pi_108563639
Dit moet dus een harpnummer voorstellen? Valt dat ff tegen...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  ESF Reporter woensdag 29 februari 2012 @ 22:56:29 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_108568128
Prachtig, prachting. _O_

Nee joh, ben je gek, gezapige meuk dat het is. Geen verrassingen hier.
pi_109649439
quote:
Winnares The Voice of Holland te gast op Dutch Harp Festival
Dutch Harp Award voor Iris Kroes
Van onze kunstredactie
UTRECHT - Iris Kroes, de winnares van The Voice of Holland, heeft vanochtend een speciale Harp Award uitgereikt gekregen in het ochtendprogramma van Giel Beelen op 3FM.

Ze kreeg de prijs uit handen Remy van Kesteren, artistiek directeur van het Dutch Harp Festival dat vandaag in Utrecht begint. Kroes ontvangt de onderscheiding omdat zij de harp bij een miljoenenpubliek op de kaart heeft gezet.

Op zondag 1 april zal zij een gastoptreden verzorgen tijdens de Finale van het internationaal concours dat aan het Dutch Harp Festival is verbonden. Ook reikt ze dan de publieksprijs uit aan de door het publiek gekozen harpfavoriet.

Vanavond barst de tweede editie van het festival los met het openingsconcert Real Men Play the Harp. Drie jonge, mannelijke topharpisten – Emmanuel Ceysson, Andreas Mildner en Remy van Kesteren – laten in Vredenburg Leidsche Rijn horen waartoe de harp in staat is. De avond wordt gepresenteerd door Giel Beelen en live uitgezonden op Radio 4.
http://www.telegraaf.nl/f(...)or_Iris_Kroes__.html
pi_110509856
Ehmmm... waar is Iris :') ?
pi_110623360
"Waar is Iris", is dat een nieuw programma als spinoff van Wie is de Mol? In ieder geval niet achter haar harp, dan hadden we haar wel gezien.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_114880295
IrisKroesFansnl twitterde op maandag 30-07-2012 om 23:31:21 Op vrijdag 3 augustus a.s komt @iriskroes haar single 'Throw in Tomorrow' uit & op 24 augustus zal haar debuut album 'First' uit komen! 🎶 reageer retweet
http://www.bol.com/nl/p/first/1000004012419067

Wow :') ! Dit gaat een knaller van een hit worden hoor :')

Volgens mij is Iris nu al de minst presterende talentenjachtwinnaar/-res ooit :')
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2012 @ 17:30:08 #90
368283 ato
pi_114903560
Ik was fan van Charly, Wouter en die zanger van die band..
Iris vond ik onstabiel, de ene keer goed, de andere keer niets. Ik vond de finale tegenvallen, maar vond Iris toch de beste en zo heeft zij toch verdiend gewonnen.
Ik had liever Charly of Wouter gehad, maar tijdens deze finale was Iris wel sterk.
Ik heb helemaal niets met Chris..
Life can be a bitch, so like it..
pi_114903889
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 17:30 schreef ato het volgende:
Ik was fan van Charly, Wouter en die zanger van die band..
Iris vond ik onstabiel, de ene keer goed, de andere keer niets. Ik vond de finale tegenvallen, maar vond Iris toch de beste en zo heeft zij toch verdiend gewonnen.
Ik had liever Charly of Wouter gehad, maar tijdens deze finale was Iris wel sterk.
Ik heb helemaal niets met Chris..
Ik vind dat Chris toch wel 2 sterke singles heeft geleverd de afgelopen tijd. Dat het geen grote hit is geworden ofzo is wat anders :P .
Iris is het in mijn ogen gewoon (net) niet. Ze kan wel leuk harp spelen, maar daar blijft het ook bij. De liedjes die ze tijdens The Voice met haar harp zong waren beter dan zonder en dat lijkt me ook niet zonder reden :P
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2012 @ 17:45:16 #92
368283 ato
pi_114904203
Ik vond de nummers van Chris vreselijk en verder heb ik nog niets gehoord van Iris :)
Ik vond haar tijdens de finale de beste, maar ik ken haar werk verder niet..
Maar ik was Charly en Wouter fan en die man van die bekende band. Die hadden moeten winnen en vond het erg jammer dat zij niet bij de finale waren...
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2012 @ 20:07:41 #93
368283 ato
pi_114961784
Ik vond dat nummer van Chris zo zeikerig Uh oh of zo iets...
Maar goed iris is ook geen veelbelovende act :)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:33:35 #94
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_114967080
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 01:09 schreef iBenny het volgende:
IrisKroesFansnl twitterde op maandag 30-07-2012 om 23:31:21 Op vrijdag 3 augustus a.s komt @iriskroes haar single 'Throw in Tomorrow' uit & op 24 augustus zal haar debuut album 'First' uit komen! 🎶 reageer retweet
http://www.bol.com/nl/p/first/1000004012419067

Wow :') ! Dit gaat een knaller van een hit worden hoor :')

Volgens mij is Iris nu al de minst presterende talentenjachtwinnaar/-res ooit :')
"Nog" zou correcter zijn, gezien de tijd die zij heeft gehad om te presteren na afloop van TVoH en de tijd die andere winnaren na hun overwinning.

Overigens stelt een halfjaar voor een artiest geen flikker voor. Er zijn genoeg wereldartiesten die er langer over doen om een album in elkaar te zetten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_114980003
Marco Borsato deed er jaren over, inclusief een makeover en allicht plastische chirurgie.
Ik denk niet dat Iris Kroes muzikaal gezien veel succes gaat hebben. Ik vond haar matig zingen, ze zong regelmatig lichtjes vals. Misschien kan daar wel een beetje aan worden gesleuteld maar ik vrees voor haar dat dat vooral een kwestie van talent is en dat zij op dat vlak tekort komt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_114984306
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Overigens stelt een halfjaar voor een artiest geen flikker voor. Er zijn genoeg wereldartiesten die er langer over doen om een album in elkaar te zetten.
Heb je gezien hoeveel covers er op de cd staan? :')

1. A New Low
2. Throw In Tomorrow
3. Never Be With You
4. Someone Like You
5. New Song
6. Taking Chances
7. New Stories
8. Dare
9. I Can't Make You Love Me
10. Billy Jean
11. Just More
12. Nothing Else Matters
  zondag 5 augustus 2012 @ 14:43:28 #97
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_115137475
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:55 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Heb je gezien hoeveel covers er op de cd staan? :')

1. A New Low
2. Throw In Tomorrow
3. Never Be With You
4. Someone Like You
5. New Song
6. Taking Chances
7. New Stories
8. Dare
9. I Can't Make You Love Me
10. Billy Jean
11. Just More
12. Nothing Else Matters

En hoe is dit een reactie op mijn post?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_115139105
Oh oh oh die Iris toch...

Sharon Doorson had naar de finale moeten gaan, en die ene Lennie die er in de Battles uit ging ook. Nu alleen maar baggerkandidaten...
Ik denk echt dat als er in de Battles andere keuzes gemaakt zouden zijn, dan zouden de hele liveshows veel interessanter geweest zijn om te kijken. Afgelopen seizoen was gewoon echt saai vergeleken met het eerste seizoen.
pi_115167110
Ja. Eens... Vind Iris dan ook verre van een terechte winnares. Hoop dat het dit seizoen beter zal zijn
pi_115167591
quote:
11s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef iBenny het volgende:
Ja. Eens... Vind Iris dan ook verre van een terechte winnares. Hoop dat het dit seizoen beter zal zijn
Was toen een enorme Adele-hype, en aangezien Iris werd gezien als dè Adele (snap die hele vergelijking niet, Adeles stem vs. Iris wtf? :') )
En het is misschien een vooroordeel, maar het grote deel van het RTL volk vindt dat voor heel even interessant en gaat massaal stemmen omdat de jury toevallig zegt dat Iris de Nederlandse Adele is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')