SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Elke dag??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken hoe die nicht eruitzag die interesse in me heeft.
Fantastisch ik ben de enige in dit topic die niet gezoend heeft.quote:
Mijn geheugen is niet te best, iets met korsakov ofzo.quote:
Regel die volleybal chick dan. passieve pauperquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Fantastisch ik ben de enige in dit topic die niet gezoend heeft.
Mag ik een touw?
Zie je wel dat je een jokkebrok bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet te best, iets met korsakov ofzo.
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Regel die volleybal chick dan. passieve pauper
Wat jij wil mijn beste kerel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een jokkebrok bent
En nog dom ook haha!
Heeft MLIG toch ook gedaan? Iedereen lijkt dat hier wel te kunnen waarderen, behalve ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?
Wie zegt dat ik het doodnormaal vind? Ik heb mijn mening over Newbie en Edda al gegeven, dat ga ik niet tot in den treuren doen, en ik heb al gezegd dat ik dit een goede basis voor een relatie vindquote:Iedereen lijkt het maar doodnormaal te vinden dat ze dagenlang Newbie ophemelt en vervolgens met de eerste de beste kerel loopt te zoenen en weet ik veel wat nog meer. Enkel omdat het maar met MLIG was, die zo sneu is dat het gezien wordt als een goede daad als een vrouw maar even vreemdgaat met hem.
Ik vind het maar smerig, achterlijk en een beetje 'told you so'.
Mystik heeft het allemaal perfect verwoord in de eerste pagina.
Iets drinken =/= dampende seksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?
Wat ik wil is niet iemand die me de hele tijd zit te stalken in m'n fotoboekquote:
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspillingquote:
mischien snapt ie 't nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspilling
(Drankjes) betalen voor vrouwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspilling
het is zielig voor newbie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het doodnormaal vind? Ik heb mijn mening over Newbie en Edda al gegeven, dat ga ik niet tot in den treuren doen, en ik heb al gezegd dat ik dit een goede basis voor een relatie vindMaar los daarvan, wat ze doen moeten zij weten, ik vind het wel leuk voor mlig. Volgens mij is hij nog lang niet zo erg als hij hier af en toe overkomt.
dat is de dubbele moraal weer.quote:ik vind het wel leuk voor mlig
niet mij nu gaan overschattenquote:Volgens mij is hij nog lang niet zo erg als hij hier af en toe overkomt.
Dan is het tijdverspilling.quote:
Nee vrouwen betalen hun eigen zooi maar, soms zelfs mijn zooiquote:
Nee, jij bent blijkbaar maar een geile puber die smileys en "tieten" komt spammenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee vrouwen betalen hun eigen zooi maar, soms zelfs mijn zooi![]()
Niet iedereen is slaaf/beta/toyboy
Ja he? Gesprek aangaan met kans op vriendschap/zoen/seks/relatie/bruikbaar (zakelijk) contact. Inderdaad, klinkt als tijdsverspilling. Heloef, stop alsjeblieft met dit soort imbeciele excuses en accepteer gewoon dat het enigste wat in je nadeel werkt jijzelf bent.quote:
Ik voel me echt rot tegenover Newbie erover nu eigenlijk. Maar ik ben wel blij dat ik erover heb kunnen praten. En het lijkt alsof ik hier met mijn soapleven aan het pronken ben maar eigenlijk zoek ik ook alleen maar een uitlaatklep, dus sorry als het mensen ergert.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is zielig voor newbie.
heeft iemand al gezegd dat het zielig is voor die jongen om het mee te maken en te moeten horen ipv alleen maar anderen dingen?
[..]
dat is de dubbele moraal weer.
[..]
niet mij nu gaan overschatten
oh en over de soapserie van 18 jarigen met hormonenproblemen en dat het niet ontopic is.
ik ben 24, en ik vind ervaringen (niet de soapserie erna) opzich heel erg ontopic, gewoon meemaken en meer "ervaring" in dingen krijgen.
en dan als je ervaren bent dan weet je hoe alles gaat, en dan wordt je vanzelf wel langzamer met alles, mar dan weet je wel tenminste hoe alles werkt en kom je niet altijd in de friendzone.
(friendzone als ik een beetje cliche termen mag gebruiken)
Prima, wat jij wilt mijn beste kerel. Veel succes met portemonnaie getrokken achter vrouwen aan hobbelen. Oja, als je naar de hoeren gaat betaal je ook voor seks, kan je ook eens uitproberen, kost een stuk minder tijd ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent blijkbaar maar een geile puber die smileys en "tieten" komt spammen
Dus jouw advies wb versieren is om naar de hoeren te gaan? Pfff...lutser.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Prima, wat jij wilt mijn beste kerel. Veel succes met portemonnaie getrokken achter vrouwen aan hobbelen. Oja, als je naar de hoeren gaat betaal je ook voor seks, kan je ook eens uitproberen, kost een stuk minder tijd ook.
Wat moet ik nou met een vriendschap man?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja he? Gesprek aangaan met kans op vriendschap/zoen/seks/relatie/bruikbaar (zakelijk) contact. Inderdaad, klinkt als tijdsverspilling. Heloef, stop alsjeblieft met dit soort imbeciele excuses en accepteer gewoon dat het enigste wat in je nadeel werkt jijzelf bent.
Je hebt 't wel tegen flupke heh, had je dan wat anders verwacht van hem?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een vriendschap man?
En als het een overspelige slet is hoef ik haar al helemaal niet.
Mwah ik heb zin in een discussie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt 't wel tegen flupke heh, had je dan wat anders verwacht van hem?
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jouw advies wb versieren is om naar de hoeren te gaan? Pfff...lutser.
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, anders laat ik jou en flupke wel eventjes alleen
Jouw mening, pfffquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etc
Oke, proberen kan altijd. Ik vind het leuk dat jullie proberen contact te houden (jij en mlig), al zou ik als ik newbie was daar niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel, dat wil ik gewoon niet meer doen en het kwam ook doordat ik de hele nacht niet geslapen had en rare gesprekken had gevoerd, nu heb ik het een keer meegemaakt en probeer ik het te voorkomen.
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etc
Oh dus je weet de status van haar relatie al voordat je ook nog maar met haar hebt gesproken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een vriendschap man?
En als het een overspelige slet is hoef ik haar al helemaal niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is zielig voor newbie.
heeft iemand al gezegd dat het zielig is voor die jongen?
[..]
dat is de dubbele moraal weer.
[..]
niet mij nu gaan overschatten
Ons kinders hebben tegenwoordig zo'n ding waarop je dat soort dingen kan vinden: Facebook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oh dus je weet de status van haar relatie al voordat je ook nog maar met haar hebt gesproken?
Feit is is dat ze interesse in je heeft getoond. Dan kan je of nu achter je computertje blijven zitten en 23148243725964634799 redenen verzinnen waarom het niks gaat worden. Of de eerst volgende keer dat je haar ziet maak je een praatje en vraag je of ze iets wilt gaan drinken. It's up to you.
Meeste mannen denk ik wel inderdaad, simpelweg een gebrek aan ruggengraat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.
Ja jullie hebben een kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meeste mannen denk ik wel inderdaad, simpelweg een gebrek aan ruggengraat.
Ik ben de prijs, niet de vrouw in kwestie. Meeste relaties is dat omgekeerd. Daarom eindigt 1 van de 3 huwelijken in een echtscheiding & is in 4 op de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij.
Het prikt of niet?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.
Sorrie, maar daar ben je nog een beetje te jong voorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het prikt of niet?
Wat is jou mening dan in het "opofferen" & "schenken" van dingen binnen een relatie?
nee niets belangrijks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Mlig, je haalde een stukje weg over Newbie. Wat stond er..
ja en dat is wat zielig voor hem is.quote:Newbie is onzeker en ik vond hem lichtelijk paranoia overkomen. Het is jammer dat hij met zijn eerste ervaringen geen stabiliteit treft,
Wie zegt dat ik "single" ben?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.
Goed zo, leer die pussies een beetje ruggengraat kweken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik laat overigens niet voor mij betalen
Jij bent degene die hierin bepalend is en je maakt je eigen keuzes. Niewbie kan het je best vergeven, lijkt me. Hij liep zelf ook van het éne meisje naar het andere. Ook voor hem zijn het nieuwe ervaringen, net als voor jou. Als je samen serieus iets wilt, moet je natuurlijk voor elkaar kiezen. Maar dan kan toch nog wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik voel me echt rot tegenover Newbie erover nu eigenlijk. Maar ik ben wel blij dat ik erover heb kunnen praten. En het lijkt alsof ik hier met mijn soapleven aan het pronken ben maar eigenlijk zoek ik ook alleen maar een uitlaatklep, dus sorry als het mensen ergert.
Ik zeg dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik "single" ben?
En trouwens, ook al zou ik dat zijn;
"Bezit van de zaak het einde van het vermaak"
Wat jij wilt mijn beste kerel. Maar dat neemt niet weg dat als je je mening hier ventileert er andere topic bezoekers van kunnen leren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie, maar daar ben je nog een beetje te jong voor
Welke frustraties?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg dat.
Mocht je het niet zijn, dan weet ik nu waarom je hier je frustraties komt uiten. Beetje onder de plak enzo.
Ik geloof niet dat je posse in 't echt zo is zoals je zelf denkt flupkequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat jij wilt mijn beste kerel. Maar dat neemt niet weg dat als je je mening hier ventileert er andere topic bezoekers van kunnen leren.
Hij heeft met Eda gezoend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef kree het volgende:
samenvatting van Mlig vrerhaal???
Volgens mij heb ik wat belangrijks gemist de afgelopen topics
Ik vind het anders ook een behoorlijk trieste situatie. Zoenen met mensen omdat je eindelijk eens aandacht krijgt, maar wie zijn wij..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heeft MLIG toch ook gedaan? Iedereen lijkt dat hier wel te kunnen waarderen, behalve ik.
Volgens mij doe je iets verkeerd als je naar de hoeren gaat voor "love"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En tegen mij zei die dat ik naar de hoeren moest
Dus je moet wachten tot ze achter je aan komen.quote:
Zeg dat dan ook niet, flutke!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Volgens mij doe je iets verkeerd als je naar de hoeren gaat voor "love"
Ja maar ze vergeten een ding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef Flepke het volgende:
"So trying to buy a women's love. If you set the script the way you want to be it at the start, you will find the right women. If she's not into that and she said "you know, pff, ive got guys that wanna take me out". Have fun, enjoy. She still will be into you if she's really into you."
Waar heb je mij dat horen zeggen? Mijn beste kerel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook niet, flutke!
Je geheugen is niet al te best heh, beste...jongetje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat horen zeggen? Mijn beste kerel.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je moet wachten tot ze achter je aan komen.
Okee jongens gewoon wachten tot ze achter je aankomen.
Uiteraard moet jij de eerste stap zetten. Daar ben je tenslotte een man voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ze vergeten een ding.
Ze komen achter je aan als ze je zien zitten.
Als ze je niet zien zitten kan je het op je buik schrijven.
Waterdichte techniek is het niet echt he.
Je gedraagt je als een asociaal maar nog steeds doe ik aardig tegen je, irritant he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je geheugen is niet al te best heh, beste...jongetje!
seks =/= liefde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Prima, wat jij wilt mijn beste kerel. Veel succes met portemonnaie getrokken achter vrouwen aan hobbelen. Oja, als je naar de hoeren gaat betaal je ook voor seks, kan je ook eens uitproberen, kost een stuk minder tijd ook.
Ik gedraag me helemaal niet asociaal, dat is jouw mening maarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een asociaal maar nog steeds doe ik aardig tegen je, irritant he?
Ik heb even terug gelezen:
[..]
seks =/= liefde.
Je lult dus weer uit je nek, mijn beste kerel.
Dan doe je iets verkeerd en moet je aan jezelf werken, en vooral oefenen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
Je kan je eerste stap zetten maar als ze je niet ziet zitten komt ze niet achter je aan.
Bullshit.quote:Als je al geen knappe vent bent kan je lang wachten tot ze achter je aankomen.
Okee we passen de eerste stap toe we spreken haar aan om het vervolgens los te laten en te hopen dat zij het iniatief daarna neemt. Dan moet je interessant zijn voor haar. Hoe kan je het beste die interesse kweken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd en moet je aan jezelf werken, en vooral oefenen!
[..]
Bullshit.
nee dat kan ik niet.of het is te ingewikkeld ofzo ik heb het niet allemaal op een rijtje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Lastig op de telefoon. Mlig je moet je ook weer niet wegcijferen, je mag gerust je mening uitspreken
1e als ze je niet ziet zitten dan gaat het nooit wat worden op de lange termijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd en moet je aan jezelf werken, en vooral oefenen!
[..]
Bullshit.
Dikke portomenee (hoe spel je dat godvergeven woord lol) wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee we passen de eerste stap toe we spreken haar aan om het vervolgens los te laten en te hopen dat zij het iniatief daarna neemt. Dan moet je interessant zijn voor haar. Hoe kan je het beste die interesse kweken?
Ja klopt het is mijn mening.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik gedraag me helemaal niet asociaal, dat is jouw mening maar
Het gaat er voor de verandering niet om wat jij doet / wat ik doe. Jij zegt dat ik ergens heb gezegd dat je naar de hoeren gaat voor "love". Simpel weg bullshit.quote:En seks zonder liefde doe ik niet aan, maar naar jouw mening moet iedereen net zo denken als jij dat doet, niet?
Geld waar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dikke portomenee (hoe spel je dat godvergeven woord lol) wil nog wel eens helpen
Die laten we toch juist dicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dikke portomenee (hoe spel je dat godvergeven woord lol) wil nog wel eens helpen
en stop effe met die plaatjes irriteer me er dood aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja klopt het is mijn mening.
[ afbeelding ]
[..]
Het gaat er voor de verandering niet om wat jij doet / wat ik doe. Jij zegt dat ik ergens heb gezegd dat je naar de hoeren gaat voor "love". Simpel weg bullshit.
Dikke portomenee hebben maar niet open doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Die laten we toch juist dicht.
Ik ben even benieuwd want waar deze theorie op gebasseerd is om aan te spreken, interesse te wekken (want anders komt er niks van) bij de vrouw en dan vervolgens een stapje terug nemen zodat zij het iniatief neem.
Bullshit, zelfs al ruiken/zien ze dat je (veel) geld hebt en je geeft ze niks, dan blijven ze nog achter je aan lopen. En nee niet alleen omdat ze ooit hopen een euro te krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne zit vol met treinkaartjes, er zit misschien 15cent in en mijn pin is ook leeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel een dikke portomenee...zitten vooral bonnetjes in van de supermarkt
Zie mijn bovenstaande berichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, zelfs al ruiken/zien ze dat je (veel) geld hebt en je geeft ze niks, dan blijven ze nog achter je aan lopen. En nee niet alleen omdat ze ooit hopen een euro te krijgen.
Jij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Okee theorie is simpel.
Aanspreken > Interessant doen > stap terug nemen > wachten tot ze achter je aan komt
Wie gaat het uittesten jongens?
Ik heb ook al mijn treinkaartjes opgespaard in mijn portemonnee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne zit vol met treinkaartjes, er zit misschien 15cent in en mijn pin is ook leeg.
Vrijdag sollicatie![]()
Is dat niet "play hard to get" spelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Okee theorie is simpel.
Aanspreken > Interessant doen > stap terug nemen > wachten tot ze achter je aan komt
Ik ben niet interessant genoeg.quote:
Toch is het niet zo simpel en zo gaat het ook niet altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef heloef het volgende:
Okee theorie is simpel.
Dan leen je effe ¤500 van de bank, doe je in je portomenee en wappert die een beetje rond. Zoiets?quote:
Omdat niet alle vrouwen je interessant kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef kree het volgende:
[..]
Toch is het niet zo simpel en zo gaat het ook niet altijd.
Je ziet een leuke vrouw/meisje in de kroeg > begint gesprek (zorg dat je niet als een openboek je levensverhaal verteld in 2 minuten en dan weg loopt zegmaar) > aanraking > gaan voor zoen > (betaald eigen drankje + probeert wat drankjes van haar af te troggelen) > gaan voor telefoon nummer > date regelen / zoenen / seks > gas terugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee we passen de eerste stap toe we spreken haar aan om het vervolgens los te laten en te hopen dat zij het iniatief daarna neemt. Dan moet je interessant zijn voor haar. Hoe kan je het beste die interesse kweken?
Ooh dat ontken ik ook niet, zou best kunnen werken hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat niet alle vrouwen je interessant kunnen vinden.
Maar bij een paar zou het best kunnen werken.
Waar ga je solliciteren?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne zit vol met treinkaartjes, er zit misschien 15cent in en mijn pin is ook leeg.
Vrijdag sollicatie![]()
studenten-uitzendbureau.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Doe voor de grap eens niet zenuwachtig, kan je 100% verzekeren dat je de baan krijgt
Niet zenuwachtig zijn is geen garantie heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Doe voor de grap eens niet zenuwachtig, kan je 100% verzekeren dat je de baan krijgt
= kortzichtig van jou, kijk maar naar heloef met zn sollicitatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
Wat voor soort werk ben je van plan te doen/ vind je leuk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
studenten-uitzendbureau.Ik ben niet nerveus voor solliciaties hoor.
Die gaat 'ie niet vertellen. Straks komt hij alleen maar spammen met plaatjes waarna opnieuw een ban lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
= kortzichtig van jou, kijk maar naar heloef met zn sollicitatie.
Zo gaat het echt niet altijd
En ook niet bij meiden.
Bent btw nog steeds benieuwd naar persoonlijke verhalen van jou.
Maar die wil je maar niet vertellen, of ik heb ze over het hoofd gezien
Hoezo vertel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijn is geen garantie heb ik gemerkt.
Ik heb een baan niet gekregen en ik was niet eens zenuwachtig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoezo vertel?
Meeste mensen gedragen zich totaal anders als ze onder druk staan en komen alleen maar domme antwoorden uit.
Wat waren de redenen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een baan niet gekregen en ik was niet eens zenuwachtig.
Je vraagt veel en geeft veel tips.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoezo vertel?
Meeste mensen gedragen zich totaal anders als ze onder druk staan en komen alleen maar domme antwoorden uit.
Ik wil in het design, maar daarvoor zal ik eerst wat verder moeten zijn met mijn studie. Dus nu accepteer ik eigenlijk elk hersenloos werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wat voor soort werk ben je van plan te doen/ vind je leuk?
Het werknemer betaald ook een deel van jou salaris aan het uitzend bureau. Als je direct bij een werknemer gaat werken dan verdien je waarschijnlijk dus meer. Nog beter, zwart
Volgens degene die het interview af nam: Niet open genoeg.quote:
Ja ik lul maar wat, wat jij wilt kerel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Je vraagt veel en geeft veel tips.
Maar vraag me maar af vanuit welke ervaringen die voor jou voorkomen?
Of lul je maar wat?
ja nu ontwijk je weer de vraag, wees eens open genoeg om persoonlijke dingen te vertellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja ik lul maar wat, wat jij wilt kerel.
Ik hoef hem echt niet te ontmoeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef TheGame het volgende:
Het wordt tijd voor een "Flepke Bootcamp Meet" denk ik.
Doe je ook webdesign enzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil in het design, maar daarvoor zal ik eerst wat verder moeten zijn met mijn studie. Dus nu accepteer ik eigenlijk elk hersenloos werk.Winkels etc vind ik iig niet tof.
Je wilt gewoon niet leren he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef hem echt niet te ontmoeten.
Ik ken al genoeg mensen met hun bord voor hun kop.
Ik zie hem anders weinig slechte tips geven. Dat jullie ze totaal verkeerd interpreteren, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef hem echt niet te ontmoeten.
Ik ken al genoeg mensen met hun bord voor hun kop.
Ben je gewoon zo of was dat alleen bij sollicitatie zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens degene die het interview af nam: Niet open genoeg.
Ik wil niet alles leren wat je hier neerplempt nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet leren he?
Waarom zit je eigenlijk nog in dit topic?
Ja ik doe webdesign. Ik heb op het moment ook wel een betaalde opdracht, maar ik wil geen half werk opleveren, dus ik moet eerst meer leren en dan ga ik verder freelance-werk doen. Daarbij is met zo'n vrijheid werken gewoon enorm lastig en dan raak ik in de knoop met mijn studie. Gewoon werk-uren is makkelijker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe je ook webdesign enzo?
Gewoon tekentabletje kopen, beetje mee spelen en dan of voor jezelf beginnen, of even wat netwerken bij andere zelfstandige designers. Dat je zegmaar voor de helft van het geld wat hun voor het project krijgen alles afhandelt, van het eerste contact met de klant totdat het geld bij hem op de rekening staat. Portfolio opbouwen is altijd wel handig.
Als je maar 'n beetje zelfverzekerd bent, relax overkomt, spontaan/enthousiast doet, goed kan communiceren/praten, jezelf kan ophemelen en ook vragen stelt naar de instelling toe (interesse) kom je al erg ver. En er natuurlijk goed uitzien qua kleding en verzorging.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
= kortzichtig van jou, kijk maar naar heloef met zn sollicitatie.
Zo gaat het echt niet altijd
En ook niet bij meiden.
Bent btw nog steeds benieuwd naar persoonlijke verhalen van jou.
Maar die wil je maar niet vertellen, of ik heb ze over het hoofd gezien
Dat vraag ik me ook wel eens af bij bepaalde mensen hiero, geen enkel initiatief nemen maar wel huilen enzovoort. Maar goed, komt vast wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet leren he?
Waarom zit je eigenlijk nog in dit topic?
Zijn tips zijn niet zo slecht nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zie hem anders weinig slechte tips geven. Dat jullie ze totaal verkeerd interpreteren, is een ander verhaal.
Op mijn beurt irriteer ik me dan weer aan mensen die niet van hun kont afkomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn tips zijn niet zo slecht nee.
Toon waarop irriteer ik me aan.
Ik ben vrij open en enthousiast en ook toen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je gewoon zo of was dat alleen bij sollicitatie zo?
Wil je weten waarom hij eerder een ban kreeg?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zie hem anders weinig slechte tips geven. Dat jullie ze totaal verkeerd interpreteren, is een ander verhaal.
Irriteren we ons aan elkaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Op mijn beurt irriteer ik me dan weer aan mensen die niet van hun kont afkomen.
Alsof het niks is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Als je maar 'n beetje zelfverzekerd bent, relax overkomt, spontaan/enthousiast doet, goed kan communiceren/praten, jezelf kan ophemelen en ook vragen stelt naar de instelling toe (interesse) kom je al erg ver. En er natuurlijk goed uitzien qua kleding en verzorging.
QFTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef kree het volgende:
Ooh er zitten best goede tips bij van Flepke.
Maar zijn verhaal heb ik niet gehoord en ik vraag er maar naar elke keer, maar die posts negeert ie.
Daar irriteer ik me aan, prima als hij echt de "alwetende" is die alles weet over versieren dan mag ie ook wel een over zijn successen vertellen.
Maar dat doet ie niet.
Geen idee volgens hem wel, maar als ie het op een normale manier verteld dan lijkt me dat geen reden tot een ban.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Onzin, door zijn vage succesverhalen is hij juist geband. Of niet.
Moet wel lukken bij de meesten.quote:
Naais, heb ik ook een tijdje semi-professioneel gedaanquote:
Goed bezig, altijd voor alles en iedereen openstaan, binnen een paar maanden heb je dan in principe gewoon fulltime werk.quote:Ik heb op het moment ook wel een betaalde opdracht,
Uiteraard, maar zorg er wel voor dat je continue "nieuwe versies" op stuurt naar klanten. Vaak zeggen zijn ze na een paar versies al tevreden. Dan heb je veel minder tijd eraan besteed dan jezelf gedacht & gepland had. Het gaat er niet om dat jij het mooi vind, de klant moet tevreden zijn.quote:maar ik wil geen half werk opleveren,
Ga anders eens wat rondbellen/emailen voor een stage plek bij bijvoorbeeld bij http://onstuimig.nl/quote:dus ik moet eerst meer leren en dan ga ik verder freelance-werk doen.
Discipline discipline discipline.quote:Daarbij is met zo'n vrijheid werken gewoon enorm lastig en dan raak ik in de knoop met mijn studie. Gewoon werk-uren is makkelijker.
Nee schijnbaar het duw je mening over versieren bij iedereen door de strot topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar heel eerlijk is dit het carriere adviestopic ????
Dan zou ik je eigenbeeld eens wat meer bijschaven met de meningen van mensen om je heen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vrij open en enthousiast en ook toen.
Toen ik enorm onzeker was heb ik continu om iedereens mening geroepen dus dat beeld heb ik nu wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigenbeeld eens wat meer bijschaven met de meningen van mensen om je heen.
Één van je vrienden een bepaald geldbedrag geven en dat krijg je pas terug als je je deadline hebt gehaald. Anders is het voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef mrk.n het volgende:
Plannen vind ik ook erg moeilijk. Al maak ik een planning voor mezelf dan houd ik me er vervolgens niet aan. Echte deadlines helpen voor mij wel heel erg (hbo/uni), maar hoe kan je voor jezelf een deadline maken met vervelende consequenties? Niet, want die consequenties heb je in je eigen handen.
1. Werk aan iets wat je absoluut geweldig vindquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef mrk.n het volgende:
Plannen vind ik ook erg moeilijk. Al maak ik een planning voor mezelf dan houd ik me er vervolgens niet aan. Echte deadlines helpen voor mij wel heel erg (hbo/uni), maar hoe kan je voor jezelf een deadline maken met vervelende consequenties? Niet, want die consequenties heb je in je eigen handen.
Ik moet d'r maar mee dealen dat ik alles op het laatste moment doe en daarom af en toe faal.
Hmmm vreemde reactie, Heloef komt naar mijn mening prima over hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan zou ik je eigenbeeld eens wat meer bijschaven met de meningen van mensen om je heen.
Blijkbaar was je dan in het gesprek niet open genoeg, boeien, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik enorm onzeker was heb ik continu om iedereens mening geroepen dus dat beeld heb ik nu wel.
Ik zou ook niets negatiefs zeggen over iemand die heel erg onzeker is (maar ik zou niet liegen). Jij wel? Iedereen heeft wel iets op je aan te merken, helaas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik enorm onzeker was heb ik continu om iedereens mening geroepen dus dat beeld heb ik nu wel.
Ik zou ook niet liegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zou ook niets negatiefs zeggen over iemand die heel erg onzeker is (maar ik zou niet liegen). Jij wel? Iedereen heeft wel iets op je aan te merken, helaas.
Heloef denkt X, gast die sollicitatie af neemt denkt Y.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm vreemde reactie, Heloef komt naar mijn mening prima over hoor
Ja eens en ik ken heloef alleen van dit topic, dus ik kan er ook naast zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Heloef denkt X, gast die sollicitatie af neemt denkt Y.
1.Mensen kunnen zichzelf doorgaans totaal niet (realistisch) omschrijven.
2.Het is is het werk van die sollicitatie afnemer om mensen snel te doorgronden/doorlichten.
Daardoor dacht ik dat Heloef misschien iets minder open was dan hij zelf dacht, als echter mensen in zijn omgeving hem ook open en enthousiast vinden dan zat ik er blijkbaar naast. Mijn excuses.
Ja een meisje die me leuk vindt maar die is 15 en dus te jongquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Flepke het volgende:
Zijn er nou nog mensen die noemenswaardige vooruitgang hebben geboekt toen ik weg was?
En daarom kom ik interessanter/mysterieuzer over dan heloef en doe ik het onderander daardoor waarschijnlijk beter bij de vrouwtjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eens en ik ken heloef alleen van dit topic, dus ik kan er ook naast zitten.
Maar hier komt ie wel open over in tegenstelling tot jou
Op een jonge fiets moet je het leren!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja een meisje die me leuk vindt maar die is 15 en dus te jong
Ja in het echt, maar misschien kun je helpen door wat persoonlijkere dingen te vertellen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
En daarom kom ik interessanter/mysterieuzer over dan heloef en doe ik het onderander daardoor waarschijnlijk beter bij de vrouwtjes.
Zou kunnen. Dat initiatief is eigenlijk alleen qua vrouwen zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef , volgens mij heb je meer moeite met het initiatief nemen met dingen , lijkt af en toe gewoon alsof bij jou de motivatie ontbreekt.
Ik denk dat je het best kan maar soms gewoon moeite hebt met het opstarten en ondernemen van dingen.
Geen problemen mee, maar zij is *te jong*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Op een jonge fiets moet je het leren!
Mysterieus is niet mijn sterkste eigenschap inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
En daarom kom ik interessanter/mysterieuzer over dan heloef en doe ik het onderander daardoor waarschijnlijk beter bij de vrouwtjes.
Ik heb teveel te vertellen meestal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef mrk.n het volgende:
Mysterieus of gewoon iemand die niks te vertellen heeft?
Kan nooit kwaad, maar misschien moet je het meer doseren danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb teveel te vertellen meestal.
Vrouwen hebben liever dat je luistert (op een date) dan dat je continue loopt te vertellen hoe geweldig je bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Kan nooit kwaad, maar misschien moet je het meer doseren dan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn tips zijn niet zo slecht nee.
Toon waarop irriteer ik me aan.
[taalnazi]quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Op mijn beurt irriteer ik me dan weer aan mensen die niet van hun kont afkomen.
Zoals Pimmetje het mooi wist te brengen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
Tips zijn prima, maar ik snap niet waarom jij dan zoveel succes hebt blijkbaar
Ja dat doe ik ook, ik zeg gelijk mijn eerste gedachte, maar blijkbaar werkt dat niet altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals Pimmetje het mooi wist te brengen:
"Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg."
En daar ligt de kern van het probleem, mensen zeggen wel wat ze denken maar niemand handelt erna.
/care wat andere mensen denkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Sorry, dit is heel erg offtopic
Maar ik heb net iets raars meegemaakt: ik wilde naar de winkel gaan en kon toen mijn portemonnee niet vinden. Ik bleek hem in de was te hebben gedaan zodat mijn geld doorweekt was. Toen ging ik naar de winkel en heb dat tegen iedereen verteld, en nu ik thuis ben voelt het genant
nouja lijkt me niks raars aan toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Sorry, dit is heel erg offtopic
Maar ik heb net iets raars meegemaakt: ik wilde naar de winkel gaan en kon toen mijn portemonnee niet vinden. Ik bleek hem in de was te hebben gedaan zodat mijn geld doorweekt was. Toen ging ik naar de winkel en heb dat tegen iedereen verteld, en nu ik thuis ben voelt het genant
Ja je blijft vaag hoorquote:
Het was eigenlijk ook wel grappig jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
nouja lijkt me niks raars aan toch?
Snap niet dat je je daar druk over maakt, die dingen gebeuren.
Ja joh, dat zijn van die dingen die kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook wel grappig ja
De mensen van de kassa zijn ook eigenlijk best wel aardig
Waarom? Dat soort verhalen hoor je alleen onzekere mensen vertellen, ik heb het al eens geprobeerd maar toen had ik een ban aan mijn broek...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je blijft vaag hoor
Noem nou eens een concreet voorbeeld?
hmm heb je de verkeerde voor je denkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom? Dat soort verhalen hoor je alleen onzekere mensen vertellen, ik heb het al eens geprobeerd maar toen had ik een ban aan mijn broek...
Waarom denk je dat vrouwen erachter komen dat je bent vreemd gegaan? Ruiken ze het? Nee ze horen het van je vrienden, jij kon het namelijk niet voor je houden dat je dat kassa meisje hebt geneukt.
Verhalen als iets wel lukt zijn leuk voor eigengeilerij, verhalen(waarom) iets niet lukt, daar leer je van.
Het klinkt zo als uit een boekje geciteerd idd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
Waarom jij persoonlijke verhalen moet vertellen is om je geloofwaardigheid wat op te krikken.
Iedereen ziet je als de "meester" van tips geven maar je hebt totaal geen geloofwaardigheid opgebouwd door het alleen maar uit het algemeen te vertellen.
Nouja, als je bij elkaar 125 mannen op je facebook zou hebben, dan moet er statistisch gezien voor 1 van hun geen vrouw beschikbaar zijn in Nederland... best realistisch dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
Whehe facebook is hard.![]()
De dikste gast in mijn vriendenlijst is door een applicatie onder 'Forever alone" gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
Whehe facebook is hard.![]()
De dikste gast in mijn vriendenlijst is door een applicatie onder 'Forever alone" gezet.![]()
Heul niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, als je bij elkaar 125 mannen op je facebook zou hebben, dan moet er statistisch gezien voor 1 van hun geen vrouw beschikbaar zijn in Nederland... best realistisch dus.
Voor 1 maar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, als je bij elkaar 125 mannen op je facebook zou hebben, dan moet er statistisch gezien voor 1 van hun geen vrouw beschikbaar zijn in Nederland... best realistisch dus.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:56 schreef mrk.n het volgende:
Antwoord op vragen. Verder ga ik wel privé, heb geen zin om het topic te vervuilen itt sommige mensen dat wel doen.Hoe lang wist ze dit eigenlijk al dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Het was een algemene "je" niet gericht op jou.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmm heb je de verkeerde voor je denkik heb niemand geneukt.
Succesverhaal in een topic met falers word beschouwt als; "trollen in r&p", don't blame me, blame the modz.quote:Weet niet waarom jij gebanned ben toen je iets over jezelf vertelde, dan moet het wel heel raar zijn geweest....?
Wil je dat ik (bekende?) personen met naam & toenaam ga noemen alleen om mijn epenis op te krikken? Hou toch op. Juist als je specifieke (succes) situaties gaat vertellen in een topic met mensen die geen actie ondernemen dan krijg je weer; "oh maar zo'n mooi shirt heb ik niet in mijn kast hangen en daarom kan ik niet hosselen". Door het algemeen te houden kunnen jullie niet de 23434248772897429 situatie specifieke kenmerken/eigenschappen aangrijpen waarom het bij jou niet gelukt zou zijn.quote:Waarom jij persoonlijke verhalen moet vertellen is om je geloofwaardigheid wat op te krikken.
Iedereen ziet je als de "meester" van tips geven maar je hebt totaal geen geloofwaardigheid opgebouwd door het alleen maar uit het algemeen te vertellen.
Nee je hoeft geen bekende te noemen en zeker geen namen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het was een algemene "je" niet gericht op jou.
[..]
Succesverhaal in een topic met falers word beschouwt als; "trollen in r&p", don't blame me, blame the modz.
[..]
Wil je dat ik (bekende?) personen met naam & toenaam ga noemen alleen om mijn epenis op te krikken? Hou toch op. Juist als je specifieke (succes) situaties gaat vertellen in een topic met mensen die geen actie ondernemen dan krijg je weer; "oh maar zo'n mooi shirt heb ik niet in mijn kast hangen en daarom kan ik niet hosselen". Door het algemeen te houden kunnen jullie niet de 23434248772897429 situatie specifieke kenmerken/eigenschappen aangrijpen waarom het bij jou niet gelukt zou zijn.
Door het een beetje als tegeltjes wijsheid te omschrijven ga je zelf hopelijk nadenken/handelen over/in de situatie, krijg je bovendien ook nog eens het gevoel dat je het niet van mij "kopieert" maar het zelf bedacht hebt & dus niet later met een schuldgevoel komt te zitten, het komt dan (hopelijk) vanuit jezelf.
Als het Gerrie maar niet is, graag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het was een algemene "je" niet gericht op jou.
[..]
Succesverhaal in een topic met falers word beschouwt als; "trollen in r&p", don't blame me, blame the modz.
[..]
Wil je dat ik (bekende?) personen met naam & toenaam ga noemen alleen om mijn epenis op te krikken? Hou toch op. Juist als je specifieke (succes) situaties gaat vertellen in een topic met mensen die geen actie ondernemen dan krijg je weer; "oh maar zo'n mooi shirt heb ik niet in mijn kast hangen en daarom kan ik niet hosselen". Door het algemeen te houden kunnen jullie niet de 23434248772897429 situatie specifieke kenmerken/eigenschappen aangrijpen waarom het bij jou niet gelukt zou zijn.
Door het een beetje als tegeltjes wijsheid te omschrijven ga je zelf hopelijk nadenken/handelen over/in de situatie, krijg je bovendien ook nog eens het gevoel dat je het niet van mij "kopieert" maar het zelf bedacht hebt & dus niet later met een schuldgevoel komt te zitten, het komt dan (hopelijk) vanuit jezelf.
Ik denk dat het juist duidelijker wordt door concrete voorbeelden te geven; hoeft niet meteen een gigantisch opschepverhaal te zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Flepke het volgende:
Lijkt me een leuke uitdaging, wat heb je over voor haar telefoon nummer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het Gerrie maar niet is, graag.
Heb ik weer wat leuks te lezen.
Nu heb ik daar een paar berichtjes over gelezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke uitdaging, wat heb je over voor haar telefoon nummer?
Niks, wat moet ik er mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke uitdaging, wat heb je over voor haar telefoon nummer?
Nouja... als hij haar nummer kan krijgen; dan kan die ook wel regelen om ff een drankje met haar te doen... sleept ie jou mee en mag zij ook een vriendin meeslepen.... kansen benuttenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, wat moet ik er mee?
Zou het wel knap vinden als het je lukt.
Ja die had ik al gelezen, maar waarom ontwijk je alle persoonlijke vragen naar jou toe?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zoals Pimmetje het mooi wist te brengen:
"Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg."
En daar ligt de kern van het probleem, mensen zeggen wel wat ze denken maar niemand handelt erna.
Volgens mij heb ik haar al gevonden op telefoongids.nl.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja... als hij haar nummer kan krijgen; dan kan die ook wel regelen om ff een drankje met haar te doen... sleept ie jou mee en mag zij ook een vriendin meeslepen.... kansen benutten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen, maar waarom ontwijk je alle persoonlijke vragen naar jou toe?
Je herhaalde jezelf denk?quote:
Lol die hing nog onder mijn copy paste en vervange mijn oorspronkelijke post ofzo,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die had ik al gelezen, maar waarom ontwijk je alle persoonlijke vragen naar jou toe?
Dat kunnen ze niet hoor. Die rekenen je af op de geldende normen van de tijdgeest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
2.Het is is het werk van die sollicitatie afnemer om mensen snel te doorgronden/doorlichten.
Moet ik dan alles voorkauwen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, wat moet ik er mee?
Zou het wel knap vinden als het je lukt.
euhg, "je doet alsof je mij bent"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moet ik dan alles voorkauwen:
Stap 1:
Je doet ofdat je mij bent en regelt via sms een afspraak
Stap 2:
Je wacht haar op daar bij het terras/cafe/waar-dan-ook en op het moment dat ze verveeld raakt/weg wil gaan spreek je haar aan met iets als: "wat is er schoonheid, je kijkt zo sip/triest/verdrietig?"
Zorg dat je wat afzeik verhalen over mannen/vrouwen paraat hebt en je hebt het komende uur een leuk gesprek.
Nou wat schuift dat nummer?
niks...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
euhg, "je doet alsof je mij bent"
Wat is er zo bijzonder, speciaal of weet ik veel wat aan jou?
Ze heeft een vriend. Ik ben benieuwd of je een relatie kan slopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moet ik dan alles voorkauwen:
Stap 1:
Je doet ofdat je mij bent en regelt via sms een afspraak
Stap 2:
Je wacht haar op daar bij het terras/cafe/waar-dan-ook en op het moment dat ze verveeld raakt/weg wil gaan spreek je haar aan met iets als: "wat is er schoonheid, je kijkt zo sip/triest/verdrietig?"
Zorg dat je wat afzeik verhalen over mannen/vrouwen paraat hebt en je hebt het komende uur een leuk gesprek.
Nou wat schuift dat nummer?
Al een poos, waarom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hoe lang wist ze dit eigenlijk al dan?
Een relatie slopen moet je niet willen. Bovendien is het al gezegd: Als je een vriendin afpakt van een ander, wat weerhoudt haar ervan om vervolgens bij jou weg te gaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Ik ben benieuwd of je een relatie kan slopen.
Waarom vatten jullie alles zo letterlijk op?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
euhg, "je doet alsof je mij bent"
Wat is er zo bijzonder, speciaal of weet ik veel wat aan jou?
Ja, maar ik zou het nooit doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De afspraak was dat ik haar nummer zou regelen (met de intentie een date), de date regelen & haar versieren is jou werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
De afspraak was dat ik haar nummer zou regelen (met de intentie een date), de date regelen & haar versieren is jou werk.
Wat schuift het?
Doe es normaal manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
De afspraak was dat ik haar nummer zou regelen (met de intentie een date), de date regelen & haar versieren is jou werk.
Wat schuift het?
Wouw, wat een vette dag moet dat voor je geweest zijn, tijn!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
gisteren voor het eerst na maanden contact via Paiq elkaar IRL voor het eerst echt gesproken.
Gisteren naar een concert geweest en daar kwam ik toevallig een match van Paiq tegen die ik al vaker tegen was gekomen maar tot gisteren nooit echt gesproken. Erg leuke avond gehad. Band waar ik voor gekomen was half gemist
Ok context verkeerd begrepen denk ik dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom vatten jullie alles zo letterlijk op?
Het probleem is dat ik haar nummer heb geregeld, de kans dat ik er 1:1 hetzelfde uitzie als heloef is nihil. Die date regelt hij maar lekker zelf via sms, dat kan hij prima & hoef ik niet te doen.
Een heul erg leuke avond gehad?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
gisteren voor het eerst na maanden contact via Paiq elkaar IRL voor het eerst echt gesproken.
Gisteren naar een concert geweest en daar kwam ik toevallig een match van Paiq tegen die ik al vaker tegen was gekomen maar tot gisteren nooit echt gesproken. Erg leuke avond gehad. Band waar ik voor gekomen was half gemist
Nee joh laat hemquote:
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Zoveel is Gerrie me ook alweer niet waard.quote:
Kijk goed bezig!, dat moet je uitstralen naar vrouwen, alleen eh, niet naar mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel is Gerrie me ook alweer niet waard.
Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey tijn, we moeten wat meer mensen zien te charteren voor komende meet, vind je niet?
Zeker gezellig met haar gekletst. Beetje jammer als ik dat eerder had geweten dat ze misschien wel wilde komen had ik dat ook gevraagd aan haarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wouw, wat een vette dag moet dat voor je geweest zijn, tijn!
Ik vond het wel leuk. Stiekem vind ik haar best leukquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kijk goed bezig!, dat moet je uitstralen naar vrouwen, alleen eh, niet naar mij![]()
Dank jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:27 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat leuk voor je
Heb je nog iets verder afgesproken voor later?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey tijn, we moeten wat meer mensen zien te charteren voor komende meet, vind je niet?
Aanraken > zoen > vervolg afspraak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk. Stiekem vind ik haar best leukhopelijk vindt zij mij dat ook
Hecht toch niet zoveel waarde aan een "echte date", gewoon wat drinken & loltrappen, cmon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee nog niet. Net nog wel even op Paiq gechat. Eens vragen of ze binnenkort tijde en geld heeft om iets leuks te gaan doen. Nu misschien wel als echte date.
Ik ga eens kijken wat ik kan regelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aanraken > zoen > vervolg afspraak.
"Sorry dat ik je niet hebt uitgenodigd, laat ik het goedmaken, zin om volgend weekend naar X te gaan?"
Hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeker maar als vrienden of meer? En dat is mij nu totaal onduidelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hecht toch niet zoveel waarde aan een "echte date", gewoon wat drinken & loltrappen, cmon.
Als het met mogelijke romantische intenties is I guess.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
Wanneer is iets eigenlijk een echte date? Ik spreek gewoon af wat te doen en dan zie ik wel.
Oké, ik snap je punt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook niet dat je hem gaat haten, het is gewoon dat jullie het gevoel kan bekruipen dat het op een gegeven moment niet meer past.
Maar goed, dat is helemaal niet aan de orde nu. Ben blij voor jullie, heb jou altijd al een schatje gevonden dus wens jou het allerbeste toe
Ik denk verdomme lucratief bezig te zijn, word ik uit gelachen.quote:
Dat vraag ik mij ook afquote:
Dat zal wel meevallen verwacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook afvorige meet eindigde maar raar
Ik denk dat nu niemand meer durft om naar de volgende meet te gaan. Zeker niet omdat het in Sodom en Gomorra van Nederland is
Dat is mijn intentie iig wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tijn, wat goed, man!!En gaan jullie nu gauw weer afspreken/contact houden?
Dus je komt naar de meet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen verwacht ik.
Vrienden zijn of niet hangt er vanaf ofdat je fysieke interesse toont.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker maar als vrienden of meer? En dat is mij nu totaal onduidelijkwat zij wilt
Ik eigenlijk ook! En tot nu toe ging 't altijd goed eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
Wanneer is iets eigenlijk een echte date? Ik spreek gewoon af wat te doen en dan zie ik wel.
That's one way of putting itquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het met mogelijke romantische intenties is I guess.
Dat dus. Als de man je niet (probeert) aan te raken dan is hij of een pussy, of heeft hij geen interesse in je en is het slechts vriendschappelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
Of hij is te zenuwachtigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat dus. Als de man je niet (probeert) aan te raken dan is hij of een pussy, of heeft hij geen interesse in je en is het slechts vriendschappelijk.
Zodra Myraela komt dan kom ik wel mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de meet gewoon niet zo tof klinken.Zodra we gaan stappen kom ik wel mee.
pussy = zenuwachtig = creep = niet aantrekkelijk.quote:
Ehm, de meesten hier zitten hier vanwege die zenuwen. Ik vind je argument wat uhm...kort door de bocht, om het maar zo te zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
pussy = zenuwachtig = creep = niet aantrekkelijk.
Wtf am i reading? Dus nou ben je opeens geen labiele homo meer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kom op Myra, wil je wel in 't echt zien, net zoals de rest hier
Ik ken haar allang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee lekker relaxt sjillen met iemand die staat te trillen als een rietje joh!, kan je een hoop lol me trappen & goede gesprekken mee voeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, de meesten hier zitten hier vanwege die zenuwen. Ik vind je argument wat uhm...kort door de bocht, om het maar zo te zeggen
Ik ga 2 weken later al met FOK!kers stappen in Amsterdam, dat heeft dan toch mijn voorkeur. En als Rotterdammer kan ik natuurlijk niet te vaak in Amsterdam zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Daar is best wel wat inzet voor nodig van de andere partij, flupkequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee lekker relaxt sjillen met iemand die staat te trillen als een rietje joh!, kan je een hoop lol me trappen & goede gesprekken mee voeren.
Maar wel vaak in Hoofddorp natuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken later al met FOK!kers stappen in Amsterdam, dat heeft dan toch mijn voorkeur. En als Rotterdammer kan ik natuurlijk niet te vaak in Amsterdam zijn.
Nee de man moet bescherming en "comfort" bij een vrouw gaan zoeken zeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is best wel wat inzet voor nodig van de andere partij, flupke
Klopt, dan zijn de zenuwen weg...of in elk geval wat minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef Flepke het volgende:
Bij de meeste mannen zijn het de zenuwen voor het benaderen, niet zozeer als een gesprek helemaal loopt.
Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga 2 weken later al met FOK!kers stappen in Amsterdam, dat heeft dan toch mijn voorkeur. En als Rotterdammer kan ik natuurlijk niet te vaak in Amsterdam zijn.
Dat maakt niet uit dat maak ik er vanquote:
En als je dat niet durft? Kom nu niet met weer een bullshit antwoord. Wat dat heeft toch geen zinquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrienden zijn of niet hangt er vanaf ofdat je fysieke interesse toont.
Ik geef je voor het eerst volgens mij helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef Flepke het volgende:
Bij de meeste mannen zijn het de zenuwen voor het benaderen, niet zozeer als een gesprek helemaal loopt.
Dan ben je fucked en moet je aantrekkelijk genoeg zijn dat vrouwen je benaderen, maar niet zo aantrekkelijk dat ze je niet durven te benaderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je dat niet durft? Kom nu niet met weer een bullshit antwoord. Wat dat heeft toch geen zin
Jezelf uit je comfort zone duwen. Dat is de enige weg naar verandering.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit dat maak ik er van
[..]
En als je dat niet durft? Kom nu niet met weer een bullshit antwoord. Wat dat heeft toch geen zin
Kan je ook antwoorden geven waar iemand wel iets aan heeft? Zo nee ga dan ergens anders heenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan ben je fucked en moet je aantrekkelijk genoeg zijn dat vrouwen je benaderen, maar niet zo aantrekkelijk dat ze je niet durven te benaderen.
Heb je het al aan je moeder gevraagd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wel vaak in Hoofddorp natuurlijk.
Gr gr.
Ja maar dat vroeg hij niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jezelf uit je comfort zone duwen. Dat is de enige weg naar verandering.
Ik heb een keer geluk gehad dat een (tevens lekkere!) vrouw me gewoon schaaktequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Is gewoon wat slenteren, wat eten en een hoop lol ;Dquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Edarrawen het volgende:
Ik denk niet dat ik kom als de meet met uitgaan in de stad enzo is hoor...
Ik geef slechts antwoord op je vraag, Dat jij de verkeerde vraag stelt/ hem verkeerd formuleert kan je mij de schuld niet van geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je ook antwoorden geven waar iemand wel iets aan heeft? Zo nee ga dan ergens anders heen
En dat doe je zo maar even natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Het is anders een goeie vraag, maar dat weet je zelf denk ik ook wel. Doe normaal en krijg een normale reactie. Doe niet normaal en krijg voor jou wat mindere reacties. Is logischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op je vraag, Dat jij de verkeerde vraag stelt/ hem verkeerd formuleert kan je mij de schuld niet van geven.
Ja weet ik, maar ik ken het ook niet in Amsterdamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is gewoon wat slenteren, wat eten en een hoop lol ;D
Dat is wel erg makkelijk. En nee ik ben niet blij met hoe het nu gaat. Maar veranderen op de manier die je zegt is gewoon nog een paar bruggen te verquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik geef slechts antwoord op je vraag, Dat jij de verkeerde vraag stelt/ hem verkeerd formuleert kan je mij de schuld niet van geven.
Ik ken 't er prima, je gaat heus niet verdwalen hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik ken het ook niet in Amsterdam![]()
Dus ik zie nog wel.
Ik zal je een geheimpje vertellen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat doe je zo maar even natuurlijk
Whoa myreala en meloewa en lolalovesyou komen, klinkt goedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ'ers ergens eind november in Amsterdam dus.
Nee, dat gaat stapje voor stapje. Jezelf pushen om haar af en toe aan te raken. In het begin is dat super awkward, maar na verloop van tijd merk je dat er niets engs aan is en begin je het vanzelf te doen, zonder er bij na te denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat doe je zo maar even natuurlijk
Niet de ONZ seks-meet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef Flepke het volgende:
Whoa myreala en meloewa en lolalovesyou komen, klinkt goed
Ik word daar altijd nerveus van. Bij iemand thuis zou ik wel komen denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken 't er prima, je gaat heus niet verdwalen hoor
Heb er heel lang gewoond
Het een sluit het ander niet uitquote:
Best handig als je geen idee hebt hoe je zoiets aanpakt en aanvoelen wanneer je zoiets wel en niet kan doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, dat gaat stapje voor stapje. Jezelf pushen om haar af en toe aan te raken. In het begin is dat super awkward, maar na verloop van tijd merk je dat er niets engs aan is en begin je het vanzelf te doen, zonder er bij na te denken.
Klinkt beter dan die meet die je eerder noemde hoor.quote:
Bij de grachten lopen -altijd- weinig mensen. Dat weet ik uit ervaring, hoe gek 't ook klinktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik word daar altijd nerveus van. Bij iemand thuis zou ik wel komen denk ik.
Hmm, maar ik geloof dat moneyfornothing ook al zo iets zei, als sommige mannen het doen voelt het goed, bij anderen awkward as phuck. Ik denk dat als je iemand aan raakt omdat een paar fokkers zeggen dat het moet het vrij snel vreemd voelt, voor de vrouw in kwestie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, dat gaat stapje voor stapje. Jezelf pushen om haar af en toe aan te raken. In het begin is dat super awkward, maar na verloop van tijd merk je dat er niets engs aan is en begin je het vanzelf te doen, zonder er bij na te denken.
Nouja, hij heeft ergens wel een punt. Als je een meisje niet durft te benaderen, wordt het lastig, en heb je eigenlijk geen versiertips nodig maar moet je eerder van die angst af zien te komen. Maar daar kan je best wat aan doen denk ik. En ik denk ook dat er wel meerderen zijn hier die daar last van hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je ook antwoorden geven waar iemand wel iets aan heeft? Zo nee ga dan ergens anders heen
Of ze was je aan het uitlachen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef mrk.n het volgende:
Als Strawberry naar de meet komt, kom ik SOWIESO! Dan is het 1000000% zeker dat ik aanwezig ben. Sowieso als die types zoals Edwarren, mlig etc. aanwezig zijn al
Ik werd net trouwens aangesproken door een meisje die ik van de basisschool ken in de supermarkt, het ging zo:
Zij: hoi
Ik: hallo
Zij: alles goed?
Ik: jazeker, met jou?
Zij: Ja goed!! Hihihihi!*()!#!_)(*&$%![]()
en ze rent zowat weg.
Als je te verlegen/zenuwachtig/onzeker bent om een gesprek aan te gaan met iemand, doe het dan gewoon niet. Ook een tip voor in dit topic, werk eerst aan je onzekerheid.
Ben je er niet in A'dam dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft ergens wel een punt. Als je een meisje niet durft te benaderen, wordt het lastig, en heb je eigenlijk geen versiertips nodig maar moet je eerder van die angst af zien te komen. Maar daar kan je best wat aan doen denk ik. En ik denk ook dat er wel meerderen zijn hier die daar last van hebben.
Waarom gaan we niet een keer uit in utrecht als meet, dat lijkt me wel lachen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef mrk.n het volgende:
Als Strawberry naar de meet komt, kom ik SOWIESO! Dan is het 1000000% zeker dat ik aanwezig ben.
Maar ik ben gewoon geen leuk gezelschap dan, vrees ik, dus dan kan ik beter niet komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij de grachten lopen -altijd- weinig mensen. Dat weet ik uit ervaring, hoe gek 't ook klinkt
Inderdaad altijd zo schattig:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef mrk.n het volgende:
Als Strawberry naar de meet komt, kom ik SOWIESO! Dan is het 1000000% zeker dat ik aanwezig ben. Sowieso als die types zoals Edwarren, mlig etc. aanwezig zijn al
Ik werd net trouwens aangesproken door een meisje die ik van de basisschool ken in de supermarkt, het ging zo:
Zij: hoi
Ik: hallo
Zij: alles goed?
Ik: jazeker, met jou?
Zij: Ja goed!! Hihihihi!*()!#!_)(*&$%![]()
en ze rent zowat weg.
Als je te verlegen/zenuwachtig/onzeker bent om een gesprek aan te gaan met iemand, doe het dan gewoon niet. Ook een tip voor in dit topic, werk eerst aan je onzekerheid.
Klopt, het gaat waarschijnlijk ook vreemd voelen in het begin, maar je moet ergens beginnen. Als het goed is leer van je fouten en gaat alles steeds soepeler tot het niet meer awkward voelt voor beide partijen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hmm, maar ik geloof dat moneyfornothing ook al zo iets zei, als sommige mannen het doen voelt het goed, bij anderen awkward as phuck. Ik denk dat als je iemand aan raakt omdat een paar fokkers zeggen dat het moet het vrij snel vreemd voelt, voor de vrouw in kwestie.
Nee, voetbal op zaterdag...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je er niet in A'dam dan?
Helpt oefening niet juist daarbij? Wat dat betreft goed dat ze je aansprak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef mrk.n het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |