SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Elke dag??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken hoe die nicht eruitzag die interesse in me heeft.
Fantastisch ik ben de enige in dit topic die niet gezoend heeft.quote:
Mijn geheugen is niet te best, iets met korsakov ofzo.quote:
Regel die volleybal chick dan. passieve pauperquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Fantastisch ik ben de enige in dit topic die niet gezoend heeft.
Mag ik een touw?
Zie je wel dat je een jokkebrok bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet te best, iets met korsakov ofzo.
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Regel die volleybal chick dan. passieve pauper
Wat jij wil mijn beste kerel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een jokkebrok bent
En nog dom ook haha!
Heeft MLIG toch ook gedaan? Iedereen lijkt dat hier wel te kunnen waarderen, behalve ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?
Wie zegt dat ik het doodnormaal vind? Ik heb mijn mening over Newbie en Edda al gegeven, dat ga ik niet tot in den treuren doen, en ik heb al gezegd dat ik dit een goede basis voor een relatie vindquote:Iedereen lijkt het maar doodnormaal te vinden dat ze dagenlang Newbie ophemelt en vervolgens met de eerste de beste kerel loopt te zoenen en weet ik veel wat nog meer. Enkel omdat het maar met MLIG was, die zo sneu is dat het gezien wordt als een goede daad als een vrouw maar even vreemdgaat met hem.
Ik vind het maar smerig, achterlijk en een beetje 'told you so'.
Mystik heeft het allemaal perfect verwoord in de eerste pagina.
Iets drinken =/= dampende seksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet iemand gaan regelen met een vriend?
Wat ik wil is niet iemand die me de hele tijd zit te stalken in m'n fotoboekquote:
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspillingquote:
mischien snapt ie 't nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspilling
(Drankjes) betalen voor vrouwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Iets drinken met iemand die bezet =/= geld verspilling
het is zielig voor newbie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het doodnormaal vind? Ik heb mijn mening over Newbie en Edda al gegeven, dat ga ik niet tot in den treuren doen, en ik heb al gezegd dat ik dit een goede basis voor een relatie vindMaar los daarvan, wat ze doen moeten zij weten, ik vind het wel leuk voor mlig. Volgens mij is hij nog lang niet zo erg als hij hier af en toe overkomt.
dat is de dubbele moraal weer.quote:ik vind het wel leuk voor mlig
niet mij nu gaan overschattenquote:Volgens mij is hij nog lang niet zo erg als hij hier af en toe overkomt.
Dan is het tijdverspilling.quote:
Nee vrouwen betalen hun eigen zooi maar, soms zelfs mijn zooiquote:
Nee, jij bent blijkbaar maar een geile puber die smileys en "tieten" komt spammenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee vrouwen betalen hun eigen zooi maar, soms zelfs mijn zooi![]()
Niet iedereen is slaaf/beta/toyboy
Ja he? Gesprek aangaan met kans op vriendschap/zoen/seks/relatie/bruikbaar (zakelijk) contact. Inderdaad, klinkt als tijdsverspilling. Heloef, stop alsjeblieft met dit soort imbeciele excuses en accepteer gewoon dat het enigste wat in je nadeel werkt jijzelf bent.quote:
Ik voel me echt rot tegenover Newbie erover nu eigenlijk. Maar ik ben wel blij dat ik erover heb kunnen praten. En het lijkt alsof ik hier met mijn soapleven aan het pronken ben maar eigenlijk zoek ik ook alleen maar een uitlaatklep, dus sorry als het mensen ergert.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is zielig voor newbie.
heeft iemand al gezegd dat het zielig is voor die jongen om het mee te maken en te moeten horen ipv alleen maar anderen dingen?
[..]
dat is de dubbele moraal weer.
[..]
niet mij nu gaan overschatten
oh en over de soapserie van 18 jarigen met hormonenproblemen en dat het niet ontopic is.
ik ben 24, en ik vind ervaringen (niet de soapserie erna) opzich heel erg ontopic, gewoon meemaken en meer "ervaring" in dingen krijgen.
en dan als je ervaren bent dan weet je hoe alles gaat, en dan wordt je vanzelf wel langzamer met alles, mar dan weet je wel tenminste hoe alles werkt en kom je niet altijd in de friendzone.
(friendzone als ik een beetje cliche termen mag gebruiken)
Prima, wat jij wilt mijn beste kerel. Veel succes met portemonnaie getrokken achter vrouwen aan hobbelen. Oja, als je naar de hoeren gaat betaal je ook voor seks, kan je ook eens uitproberen, kost een stuk minder tijd ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, jij bent blijkbaar maar een geile puber die smileys en "tieten" komt spammen
Dus jouw advies wb versieren is om naar de hoeren te gaan? Pfff...lutser.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Prima, wat jij wilt mijn beste kerel. Veel succes met portemonnaie getrokken achter vrouwen aan hobbelen. Oja, als je naar de hoeren gaat betaal je ook voor seks, kan je ook eens uitproberen, kost een stuk minder tijd ook.
Wat moet ik nou met een vriendschap man?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja he? Gesprek aangaan met kans op vriendschap/zoen/seks/relatie/bruikbaar (zakelijk) contact. Inderdaad, klinkt als tijdsverspilling. Heloef, stop alsjeblieft met dit soort imbeciele excuses en accepteer gewoon dat het enigste wat in je nadeel werkt jijzelf bent.
Je hebt 't wel tegen flupke heh, had je dan wat anders verwacht van hem?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een vriendschap man?
En als het een overspelige slet is hoef ik haar al helemaal niet.
Mwah ik heb zin in een discussie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt 't wel tegen flupke heh, had je dan wat anders verwacht van hem?
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jouw advies wb versieren is om naar de hoeren te gaan? Pfff...lutser.
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, anders laat ik jou en flupke wel eventjes alleen
Jouw mening, pfffquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etc
Oke, proberen kan altijd. Ik vind het leuk dat jullie proberen contact te houden (jij en mlig), al zou ik als ik newbie was daar niet zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Jawel, dat wil ik gewoon niet meer doen en het kwam ook doordat ik de hele nacht niet geslapen had en rare gesprekken had gevoerd, nu heb ik het een keer meegemaakt en probeer ik het te voorkomen.
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef Flepke het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan is altijd nog beter dan betalen voor seks/relatie doormiddel van drankjes/auto's/huizen/vakanties/opgeven van dingen die je leuk vind etc etc
Oh dus je weet de status van haar relatie al voordat je ook nog maar met haar hebt gesproken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een vriendschap man?
En als het een overspelige slet is hoef ik haar al helemaal niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is zielig voor newbie.
heeft iemand al gezegd dat het zielig is voor die jongen?
[..]
dat is de dubbele moraal weer.
[..]
niet mij nu gaan overschatten
Ons kinders hebben tegenwoordig zo'n ding waarop je dat soort dingen kan vinden: Facebook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oh dus je weet de status van haar relatie al voordat je ook nog maar met haar hebt gesproken?
Feit is is dat ze interesse in je heeft getoond. Dan kan je of nu achter je computertje blijven zitten en 23148243725964634799 redenen verzinnen waarom het niks gaat worden. Of de eerst volgende keer dat je haar ziet maak je een praatje en vraag je of ze iets wilt gaan drinken. It's up to you.
Meeste mannen denk ik wel inderdaad, simpelweg een gebrek aan ruggengraat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.
Ja jullie hebben een kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En toch trappen jullie mannen er steeds weer in.
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meeste mannen denk ik wel inderdaad, simpelweg een gebrek aan ruggengraat.
Ik ben de prijs, niet de vrouw in kwestie. Meeste relaties is dat omgekeerd. Daarom eindigt 1 van de 3 huwelijken in een echtscheiding & is in 4 op de 5 echtscheidingen de vrouw de eisende partij.
Het prikt of niet?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.
Sorrie, maar daar ben je nog een beetje te jong voorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het prikt of niet?
Wat is jou mening dan in het "opofferen" & "schenken" van dingen binnen een relatie?
nee niets belangrijks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Mlig, je haalde een stukje weg over Newbie. Wat stond er..
ja en dat is wat zielig voor hem is.quote:Newbie is onzeker en ik vond hem lichtelijk paranoia overkomen. Het is jammer dat hij met zijn eerste ervaringen geen stabiliteit treft,
Wie zegt dat ik "single" ben?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En daarom ben jij single, omdat je zo'n vet toffe prijs bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |