Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
geen OP, dan ook geen posts.
Oh wacht....
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.
Stomme klutsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.
Nee want dat slaat nergens op.quote:
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee want dat slaat nergens op.
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.
quote:
Behoorlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Als je het nou lief had gevraagd had ik 'm nog wel aan willen passen, maar nu bekijk je het maar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meer
That's my boy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het uiteraard, maar ik vertik het al helemaal.... het is gewoon [Singles].
I feel the need to go woof nowquote:
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I feel the need to go woof now.
Ik had een lassie-opmerking verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een lassie-opmerking verwacht.
Ik had niets anders verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.
He doggiequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Bier, seks, voetbal, talentshows, waar je de avond maar mee wil vullen.
Ok, tot zo!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja jij ging me trakteren op een biertje![]()
Haha, jij... aanstichtster!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Echt wat een gedoe om een TT die ik destijds aanmaakte omdat t onderwerp over werken ging en de TT daardoor beter bekte
Gaan we maandag eten daar waar we onze eerste biertjes hebben gedronken (ff testen of je t nog weetquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo naar mn eerste yoga les ooit... ben heel benieuwd
Is goed!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we maandag eten daar waar we onze eerste biertjes hebben gedronken (ff testen of je t nog weet)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe laat denk je hier aan te komen? Kan ik nog even wat ander lekkers halen
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF, dat valt reuze mee! Nou ja, dan eet en drink ik alles zelf maar op..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]jij woont in verweggistan!
En het is koud buiten
Ah cool! Hoe was het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
Yes gisteren eindelijk kunnen kletsen IRL met een match van Paiq.
Anale seks en een nieuwe date, schat ik zo in.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anale seks en een nieuwe date, schat ik zo in.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit elkaar trekken, in elkaar naaien, vol yoghurten en aftoppen met een pak slaag..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet van mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
haha wist niet dat tijn met jou ging daten?!!!
Tijns middelvinger stond stijf van de adrenaline en hij trilde van de zenuwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee! Lieve woordjes en de liefde bedrijven, zo is tijn vast.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uit elkaar trekken, in elkaar naaien, vol yoghurten en aftoppen met een pak slaag..
Hmmm.. Ik denk dat het wildste de verse munt in de munt thee was
I knowquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet van mij.
Erg leuk.quote:
Als zij dat andere wil dan kan dat ook, maar jou optie klinkt eigenlijk veel beterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee! Lieve woordjes en de liefde bedrijven, zo is tijn vast.
Zie je wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erg leuk.Ze was toevallig ook bij een concert waar ik naartoe ging. Hele avond zitten kletsen halve band gemist
maar goed ik vind haar best leuk. Ik had haar al vaker gezien maar nooit echt gesproken.
[..]
Als zij dat andere wil dan kan dat ook, maar jou optie klinkt eigenlijk veel beter
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je dat dan ook echt ? Volgens mij van je onder de noemer lieverds
Dat maakt je behalve een aanstichtster ook nog een sadist.quote:
I don't really get the fuss..quote:
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?quote:
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontactquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?
Is wel een makkelijke hair-doquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontact![]()
Ik gooi liever een op-het-lichtnet-aangesloten föhn bij jou in bad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontact![]()
Had ik maar een bad...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gooi liever een op-het-lichtnet-aangesloten föhn bij jou in bad.
gaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt je behalve een aanstichtster ook nog een sadist.
Vraag Peu nog es of ie in je haar wil klaarkomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha denk dat ik dat zo maar moet proberen dan
noem je mijn leven nu saai?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vraag Peu nog es of ie in je haar wil klaarkomen.
ik wel, slaat nergens op, mug olifant idee. Heerlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't really get the fuss..
Zijn meisje? Die is toch 40?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bed
Je hebt tijd over voor FOK!, zegt dat niet genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
* Föhn aangeeft.quote:
Die heb ik niet gezien, maar als Peu eroverheen geweest is, laat maar zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bed
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt tijd over voor FOK!, zegt dat niet genoeg?vooral dat ik te weinig werk heb nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz als je dr niet gezien hebt, kan je geen uitspraken doen.
Even zonder dollen![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....
quote:
Laat nog es voorbij komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....
Ze vond het gezellig maar of zij mij als vriend ziet of wat anders. Geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel!
He maar leuk! Enige vibe over hoe zij het vond?
Dat soort dames zijn out of his leaguequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje van 45. Zeg ik geen nee tegen, jij?
Er zijn altijd bejaarden die op een wasbeurt wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vooral dat ik te weinig werk heb nog.
Ik zeg: JA!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje van 45. Zeg ik geen nee tegen, jij?
Zou jij denken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat soort dames zijn out of his league
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Jij snoept van 2 kanten dus.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij snoept van 2 kanten dus.
Hm nehh snoepen zo zou ik het niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehe afgelebberd.. hm.. dank je![]()
dus
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
jij kent mij niet.. die laat ik zelfs wachten als het wachten op een scheet t enige is wat er verder te doen is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn altijd bejaarden die op een wasbeurt wachten.
2 minuutjes bakken aan elke kant en smullen maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
iOS5 aan het er op gooien....
*fingers crossed*
Als jij jezelf om het leven brengt, dan zal ik het overwegenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
@Spezza: Misschien is dit iets voor je?
Neuh.... ik geef wat ik ontvang....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]Geef elkaar een hand en maak het goed!!
Als je echt wil dat wij het goed maken, laat je je tieten zien. Die interesse bindt ons namelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef Evie het volgende:
Geef elkaar een hand en maak het goed!!
Heb je geen verdubbelaar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh.... ik geef wat ik ontvang....
Dus ja....
Wie verveelt jou dan met tig posts, gevuld met nutteloze statusupdates?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
Neuh.... ik geef wat ik ontvang....
Dus ja....
Ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie verveelt jou dan met tig posts, gevuld met nutteloze statusupdates?
En wat is het nut ervan?quote:
Damn you, woman.quote:
De deugnietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
Miss noemt me perfectionistisch, het lef!
Ik wil het hier nog wel een keer herhalen hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
Miss noemt me perfectionistisch, het lef!
Niemand zal je geloven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil het hier nog wel een keer herhalen hoor
quote:
Bij mij? Dat moet een vergissing zijn!quote:
Kan jij dat nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij mij? Dat moet een vergissing zijn!
Van mij wel hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Mag je DM's ook niet openbaar maken als de inhoudis?
dan zeker nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef L-E het volgende:
Mag je DM's ook niet openbaar maken als de inhoudis?
DM het dan maar.quote:
als het nou nietquote:
Sinds wanneer slaan wij acht op hem?quote:
Acht maar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer slaan wij acht op hem?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ergens rond 7u? Nog ff onder voorbehoud.quote:
Ga jij eens hosselen via DM!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens rond 7u? Nog ff onder voorbehoud.
Ik hoef niks te hosselen, ik regel alleen ff een date. Ben je jaloers ofso? Jij hebt je eigen date persoonquote:
genies?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef -Engel- het volgende:
een bad is lekker.... maar dat genies er na
Okee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef niks te hosselen, ik regel alleen ff een date. Ben je jaloers ofso? Jij hebt je eigen date persoon
ik weet wat t is schat, doe dat helaas teveel op t moment.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet wel komt van het woord Niezen
Ze zal wel van die kwakzalverij dingetjes er in plempenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
ik weet wat t is schat, doe dat helaas teveel op t moment.
maar zie t verband met bad niet
bloot, koud/warm, eventueel tocht... ik vind het wel een verband jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
ik weet wat t is schat, doe dat helaas teveel op t moment.
maar zie t verband met bad niet
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze zal wel van die kwakzalverij dingetjes er in plempen
ahhh.. kom maar, zal je wel ff warm wrijvenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bloot, koud/warm, eventueel tocht... ik vind het wel een verband ja
In de hoop dat ze bij jou ook wat warm wrijft zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ahhh.. kom maar, zal je wel ff warm wrijven
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ahhh.. kom maar, zal je wel ff warm wrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig gaat het internet op kantoor niet via een Ierse ISP en kan ik daar dus nog wel gewoon naar de Pirate Bay
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ben soms ook wel beetje sociaal maar och.. zo iets is mooi meegenomen toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In de hoop dat ze bij jou ook wat warm wrijft zeker
snotjochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]nee ik ben al warm, maar nu loop ik te niezen
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Bah, krijg de volgende melding als in naar de Pirate Bay wil gaan:Nou jongen toch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig gaat het internet op kantoor niet via een Ierse ISP en kan ik daar dus nog wel gewoon naar de Pirate Bay
Wat een feest!Dit account is niet meer in gebruik.
ja maar dat klinkt minder 'lomp'quote:
m'n geslacht was toch al denigrerend vastgesteld?quote:
heb ik weer wat gemistquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:57 schreef clevy het volgende:
[..]
m'n geslacht was toch al denigrerend vastgesteld?
Ze hebben vrijwel alle torrent sites hier geblokkeerd, geloof me, dat is niet chill.quote:
ach, mij ontgaat ook zoveel..quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, dat zal wel een reden hebben he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze hebben vrijwel alle torrent sites hier geblokkeerd, geloof me, dat is niet chill.
het moet niet altijd moeilijk zijn lieve dame.quote:
Geen idee... nog geen een gedownload... en dat stomme bedrijf van Peu levert geen resultaten opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef dawg het volgende:
jow spezza, dit weet jij wel heh. een film binnen itunes, in wat voor formaat krijg je die dan?
mijn gok zou mp4 zijm. Maar das vaat verkeerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:05 schreef dawg het volgende:
jow spezza, dit weet jij wel heh. een film binnen itunes, in wat voor formaat krijg je die dan?
Je bent te vroeg hier. Je mot nog slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijn gok zou mp4 zijm. Maar das vaat verkeerd
ik had al moeten slapen idd, maar moest naar verjaardag van mijn broerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent te vroeg hier. Je mot nog slapen
Beetje lekker gezopen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik had al moeten slapen idd, maar moest naar verjaardag van mijn broer
Saaiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
whaha zuipen. Nee zo gaan die verjaardagen in mijn gezin niet
Ja! Het was woensdag!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef Cue_ het volgende:
Klopt. t gezin is ook erg saai
Jij zuiplap.. hadde gij een feestje ofzo?
Ik sta te springen te dansen zoals je ziet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht dat je mij een vrolijke goedemorgen zou wensen?!
ik hou meer van een pesoonlijke aanpakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik sta te springen te dansen zoals je ziet.
Weer niet goed genoeg?
Een hele goedemorgen Cuequote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik hou meer van een pesoonlijke aanpak
yeaah!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen Cue![]()
Begin de dag met een dansje
Dat is fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:44 schreef Cue_ het volgende:
De tandarts zei: t gaat goed Cue![]()
Alleen war tandsteen verwijdert bij mn spalkje
Maar ik welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben in Q's stad, gelukkig is hij er niet!
Hoop geluk voor Cue!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl deksel van pan laten vallen, in 1000 stukjes
Ik ook niet, ik heb geen van beiden.quote:
jij hebt geen hulp die je kan geven? :pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb geen van beiden.
Ik heb mijn eigen hulp hard genoeg nodig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij hebt geen hulp die je kan geven? :p
quote:
quote:
Omdat ik geen zwaai smiley heb zonder blij gezicht, nou goed.quote:
Niks is wel een heel groot woord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mannen snappen ook niks he.
Maar vier letters, dat moet je al kunnen lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks is wel een heel groot woord.
Nee niet goed, ben chagrijnigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik geen zwaai smiley heb zonder blij gezicht, nou goed.zeikerd
Hij kan al 5 letterwoorden typen, dus hij is al een eindje op wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vier letters, dat moet je al kunnen lezen.
Dus, dat is niet mijn probleem.quote:
Ik koop alleen nog maar luisterboekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar vier letters, dat moet je al kunnen lezen.
Daar val ik altijd bij in slaap.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik koop alleen nog maar luisterboeken
Dat is waarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus, dat is niet mijn probleem.
UPC die me opeens afgesloten had, bleek een hele andere persoon onder mijn klantnummer te staan. Wel prettig als dat net voor het voetballen gebeurd. Heeft me gister maar ongeveer een uur bellen gekost om dat weer op te lossen.quote:
Maandag weer een nieuwe weekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
UPC die me opeens afgesloten had, bleek een hele andere persoon onder mijn klantnummer te staan. Wel prettig als dat net voor het voetballen gebeurd. Heeft me gister maar ongeveer een uur bellen gekost om dat weer op te lossen.
Kat die bier over mijn laptop gooide.
Beetje ziek, vannacht maar anderhalf uur geslapen.
Dit is gewoon niet mijn week
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
UPC die me opeens afgesloten had, bleek een hele andere persoon onder mijn klantnummer te staan. Wel prettig als dat net voor het voetballen gebeurd. Heeft me gister maar ongeveer een uur bellen gekost om dat weer op te lossen.
Kat die bier over mijn laptop gooide.
Beetje ziek, vannacht maar anderhalf uur geslapen.
Dit is gewoon niet mijn week
Nee weekend is het drukstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Wel kut Royco, ook omdat jij niet echt kan bijtanken in het weekend he..
Toch maar een nieuwe kopen hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Stomme foon. Ineens geeft ie aan dat de opslagcapaciteit op begint te raken. Maar nu heb ik vanalles er af gegooid enzo, maar hij blijft het aangeven. Bah.
Nu al?quote:
Nokia?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Stomme foon. Ineens geeft ie aan dat de opslagcapaciteit op begint te raken. Maar nu heb ik vanalles er af gegooid enzo, maar hij blijft het aangeven. Bah.
Desire.quote:
Maar dat kan ik toch niet bijbenen, zo jong en hip ben ik toch nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu pas, er is al lang een opvolger uit.
quote:
Cue_!quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat kan ik toch niet bijbenen, zo jong en hip ben ik toch niet
quote:
Daar heb ik geen geld voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar loop maar binnen en dan zal ik je wel een leuk hip telefoontje verkopen
Dat hoeft toch ook niet, je sluit er gewoon een mooi abonnementje bij af.quote:
Het was mijn verontwaardiging! Eerst vist hij in de heteropoel, nu jat hij mijn tekst.. kuthomo.quote:
Nee niks, doe maar niet zo onschuldig.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Komt de vrouw van de baas net bij me, schuift mijn pony aan de kant en bestudeert mijn voorhoofd. "Nee, je hebt helemaal geen rimpels".
Anders had ik proefkonijntje mogen spelen voor e.o.a. rimpelspul.
Ik wilde het er sowieso wel opkwakken, maar dat mocht niet.
Heb jij trouwens al een keer een update gedaan op je desire of heb je nog steeds 2.1 er op staan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, doe maar niet zo onschuldig.
Daar bedoel je niet de 'gewone' updates mee toch? Nee, dat was toch eng en gevaarlijk enzo!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al een keer een update gedaan op je desire of heb je nog steeds 2.1 er op staan?
Ik heb al een abonnement. En ik mot geen tasje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je sluit er gewoon een mooi abonnementje bij af.
En dan krijg je er van mij een hip bling bling tasje bij
Nee bedoel niet de gewone updates.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar bedoel je niet de 'gewone' updates mee toch? Nee, dat was toch eng en gevaarlijk enzo!
Abonnementen heb je nooit genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een abonnement. En ik mot geen tasje.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee bedoel niet de gewone updates.
Maar dan zul je nog steeds wel 2.1 erop hebben staan, vanaf 2.2 kun je sommige apps ook op je sd kaart installeren.
Zo eng en gevaarlijk is het niet, maar aangezien jij niet meer zo jong en hip bent zie ik het bij jou nog wel fout gaan.
Het zijn vaak 40-ers die bij mij in de winkel komen waarbij het fout is gegaan.
Nog járen!quote:
Wat ben je toch weer lekker chagerijnigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een abonnement. En ik mot geen tasje.
Dat komt door royco, die me van alles wil aansmeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker chagerijnig
Ja ik mag niks opsmeren dus dan maar aansmeren hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt door royco, die me van alles wil aansmeren.
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat komt door royco, die me van alles wil aansmeren.
Huuuh, déja-vu..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik heb het mijn plicht gemaakt je minimaal 1 keer per dag een glas aan te biedenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik heb het mijn plicht gemaakt je minimaal 1 keer per dag een glas aan te bieden
Als iedereen je een glas aan zou bieden dan zou je elke dag dronken zijn. Is ook niet alles.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Was iedereen maar zoals jij.
Dan zou niemand me speciaal vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Was iedereen maar zoals jij.
Maar wel lekker makkelijk...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als iedereen je een glas aan zou bieden dan zou je elke dag dronken zijn. Is ook niet alles.
Daar kan je natuurlijk een sner op kunnen makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:12 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Maar wel lekker makkelijk...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk een sner op kunnen maken
Zoiets als: is ze dat nu niet dan?
Zo ben ik helemaal nietquote:
Hahaha nee, je maakte hem ook niet he, je wees enkel op de mogelijkheid tot.quote:
Ik hoef toch niet elk glas aan te nemen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als iedereen je een glas aan zou bieden dan zou je elke dag dronken zijn. Is ook niet alles.
Dat hoeft niet nee, maar zie jij jezelf al een glas weigeren? Ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet elk glas aan te nemen?
Wel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet nee, maar zie jij jezelf al een glas weigeren? Ik niet
Geen idee. Ik heb mijn playerskills er nog niet op losgelaten...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk een sner op kunnen maken
Zoiets als: is ze dat nu niet dan?
Oeh, ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:17 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb mijn playerskills er nog niet op losgelaten...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:25 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |