Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:
geen OP, dan ook geen posts.
Oh wacht....
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, hij stond er niet en ik had geen zin om moeilijk te doen.
Stomme klutsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat Ja, geen OP komt van mij nadat ik een topic heb geopend na Krea. Dus geen OP.
Nee want dat slaat nergens op.quote:
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee want dat slaat nergens op.
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zelfs Cue kan het wel een keer mis hebben.
quote:
Behoorlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Cue heeft het bedacht. Twijfel je aan Cue?
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Als je het nou lief had gevraagd had ik 'm nog wel aan willen passen, maar nu bekijk je het maar.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan zelf geen TT aanpassen en het is geen werktijd meer
That's my boy.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het uiteraard, maar ik vertik het al helemaal.... het is gewoon [Singles].
I feel the need to go woof nowquote:
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I feel the need to go woof now.
Ik had een lassie-opmerking verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tegen de bank gaat zeiken.
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had een lassie-opmerking verwacht.
Ik had niets anders verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe niet altijd wat je van me verwacht hoor.
He doggiequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
Bier, seks, voetbal, talentshows, waar je de avond maar mee wil vullen.
Ok, tot zo!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja jij ging me trakteren op een biertje![]()
Haha, jij... aanstichtster!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Echt wat een gedoe om een TT die ik destijds aanmaakte omdat t onderwerp over werken ging en de TT daardoor beter bekte
Gaan we maandag eten daar waar we onze eerste biertjes hebben gedronken (ff testen of je t nog weetquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga zo naar mn eerste yoga les ooit... ben heel benieuwd
Is goed!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan we maandag eten daar waar we onze eerste biertjes hebben gedronken (ff testen of je t nog weet)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe laat denk je hier aan te komen? Kan ik nog even wat ander lekkers halen
PFFFFFFFFFFFFFFFFFF, dat valt reuze mee! Nou ja, dan eet en drink ik alles zelf maar op..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]jij woont in verweggistan!
En het is koud buiten
Ah cool! Hoe was het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
Yes gisteren eindelijk kunnen kletsen IRL met een match van Paiq.
Anale seks en een nieuwe date, schat ik zo in.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anale seks en een nieuwe date, schat ik zo in.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit elkaar trekken, in elkaar naaien, vol yoghurten en aftoppen met een pak slaag..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet van mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
haha wist niet dat tijn met jou ging daten?!!!
Tijns middelvinger stond stijf van de adrenaline en hij trilde van de zenuwen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee! Lieve woordjes en de liefde bedrijven, zo is tijn vast.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uit elkaar trekken, in elkaar naaien, vol yoghurten en aftoppen met een pak slaag..
Hmmm.. Ik denk dat het wildste de verse munt in de munt thee was
I knowquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet van mij.
Erg leuk.quote:
Als zij dat andere wil dan kan dat ook, maar jou optie klinkt eigenlijk veel beterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee! Lieve woordjes en de liefde bedrijven, zo is tijn vast.
Zie je wel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Erg leuk.Ze was toevallig ook bij een concert waar ik naartoe ging. Hele avond zitten kletsen halve band gemist
maar goed ik vind haar best leuk. Ik had haar al vaker gezien maar nooit echt gesproken.
[..]
Als zij dat andere wil dan kan dat ook, maar jou optie klinkt eigenlijk veel beter
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je dat dan ook echt ? Volgens mij van je onder de noemer lieverds
Dat maakt je behalve een aanstichtster ook nog een sadist.quote:
I don't really get the fuss..quote:
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?quote:
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontactquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?
Is wel een makkelijke hair-doquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontact![]()
Ik gooi liever een op-het-lichtnet-aangesloten föhn bij jou in bad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef Evie het volgende:
Stop jij maar lekker je vingertjes in het stopcontact![]()
Had ik maar een bad...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gooi liever een op-het-lichtnet-aangesloten föhn bij jou in bad.
gaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt je behalve een aanstichtster ook nog een sadist.
Vraag Peu nog es of ie in je haar wil klaarkomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahahaha denk dat ik dat zo maar moet proberen dan
noem je mijn leven nu saai?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je geen spanning hebt in je leven, creëer je het toch gewoon?
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vraag Peu nog es of ie in je haar wil klaarkomen.
ik wel, slaat nergens op, mug olifant idee. Heerlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't really get the fuss..
Zijn meisje? Die is toch 40?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bed
Je hebt tijd over voor FOK!, zegt dat niet genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
* Föhn aangeeft.quote:
Die heb ik niet gezien, maar als Peu eroverheen geweest is, laat maar zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Heh bah... nehhh ga liever met zn meisje naar bed
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt tijd over voor FOK!, zegt dat niet genoeg?vooral dat ik te weinig werk heb nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz als je dr niet gezien hebt, kan je geen uitspraken doen.
Even zonder dollen![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....
quote:
Laat nog es voorbij komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Spezza19 het volgende:
Mwha, Facebook deed wonderen.... had al eens een link voorbij zien komen....
Ze vond het gezellig maar of zij mij als vriend ziet of wat anders. Geen ideequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel!
He maar leuk! Enige vibe over hoe zij het vond?
Dat soort dames zijn out of his leaguequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje van 45. Zeg ik geen nee tegen, jij?
Er zijn altijd bejaarden die op een wasbeurt wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vooral dat ik te weinig werk heb nog.
Ik zeg: JA!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meisje van 45. Zeg ik geen nee tegen, jij?
Zou jij denken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat soort dames zijn out of his league
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Jij snoept van 2 kanten dus.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij snoept van 2 kanten dus.
Hm nehh snoepen zo zou ik het niet noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehehehe afgelebberd.. hm.. dank je![]()
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |