Was alleen voor Rez bedoeld hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Vrouwen lastig vallen met een harde, is niet tof mangquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef Boterbartje het volgende:
deze harde boii is er ook weer mangens
Neequote:
Waar?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was alleen voor Rez bedoeld hoormag ik je aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is sowieso wel handig om (x)html en css kennis te hebben, daar kun je al een goed uitziende website mee maken.
Wtf gast, wtf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef rkd het volgende:
[..]
Euh, een goed functionerende site zul je bedoelen. Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.
Ik ga ervan uit dat je gelijk hebt, want ik snap er niks van.quote:
quote:daar kun je al een goed uitziende website mee maken.
quote:Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.
INB4 P_z die nu een TR gaat doen omdat je een PM/DM post.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef Rezania het volgende:
P_z:
"Waarom die haat?
gr gr "
Alleen al om die 'gr gr', om dan nog maar te zwijgen over je NSB gedag.
Was een bericht op fobo, dus hij heeft geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
INB4 P_z die nu een TR gaat doen omdat je een PM/DM post.
Ik ken nog wel wat dingen uit foboquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was een bericht op fobo, dus hij heeft geen poot om op te staan.
Alhoewel ik dit nu leesquote:
Als ik je negeer is het nooit bewust.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Een reactie, nu voel ik me niet meer eenzaam.
Mensen die mij negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |