Wordpress installeren noem ik niet "een website bouwen".quote:
Voor beginners is dit vaak de makkelijkste start.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Wordpress installeren noem ik niet "een website bouwen".![]()
Als je het compleet gaat customizen misschien wel, maar dan zul je je toch moeten gaan verdiepen in HTML en CSS.
Leuk dat je HTML kunt, maar wanneer ga je eens een les Nederlands volgen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor beginners is dit vaak de makkelijkste start.
Dankzij wordpress heb ik vanzelf 1 en ander aan html kennus opgepikt, je leert er gaande weg mee.
Een beginner moet je tegenwoordig niet meer met een lege html pagina laten beginnen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dankzij wordpress heb ik vanzelf 1 en ander aan html kennus opgepikt, je leert er gaande weg mee.
Een beginner moet je tegenwoordig niet meer met een lege html pagina laten beginnen.
Het is sowieso wel handig om (x)html en css kennis te hebben, daar kun je al een goed uitziende website mee maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef kekzoj het volgende:
cool ik ga al die video's bekijken
maar wrm xhtml css of html... of html5 of nou ja vaag
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
http://w3fools.com/quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef stefan1218 het volgende:
ik denk dat je hier heel veel aan hebt
goede tutorials etc.
http://www.w3schools.com/
Goede grap, zit nu mobiel te internetten met weinig tijd, excuse me dat ik bagger typ. Relevant, nou nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leuk dat je HTML kunt, maar wanneer ga je eens een les Nederlands volgen?
stap 1 is meestal gewoon concept-ontwikkeling... wàt wil je voor informatie aanbieden, in welke structuur wil je informatie aanbieden, wie is je doelgroep en hoe wil je je website onderhouden?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:21 schreef Apekoek het volgende:
1 woord: Wordpress
Dat wordt gooooooogellleeeeee!!!
Als je HTML wil leren dan is toch helemaal niet aan de orde. Waarom zou je zo veel tijd stoppen in concepting als je nog niet eens weet wat <p> is?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
stap 1 is meestal gewoon concept-ontwikkeling... wàt wil je voor informatie aanbieden, in welke structuur wil je informatie aanbieden, wie is je doelgroep en hoe wil je je website onderhouden?
en hoever gaat je eigen technische kennis en omgang met computers?
afhankelijk van het antwoord op zulke vragen zal je in een bepaalde richting gaan.. of dat het gebruik van een standaard CMS-systeem is of je gewoon handmatig een HTML-pagina opzet en daar de informatie via een editor invoegt en die upload...
de vraag van de TS was 'dat hij een website wil bouwen'... dat kan op veel manieren en het is lang niet altijd noodzakelijk "HTML te leren"...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je HTML wil leren dan is toch helemaal niet aan de orde. Waarom zou je zo veel tijd stoppen in concepting als je nog niet eens weet wat <p> is?
Euh, een goed functionerende site zul je bedoelen. Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is sowieso wel handig om (x)html en css kennis te hebben, daar kun je al een goed uitziende website mee maken.
En dat kan niet met html en css?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef rkd het volgende:
[..]
Euh, een goed functionerende site zul je bedoelen. Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.
Helemaal niet want goed uitziend is een mening.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef rkd het volgende:
[..]
Euh, een goed functionerende site zul je bedoelen. Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.
Je zet een design om met html en CSS. Je designed niet metquote:
Mooi betoog over concepting om het vervolgens te ondersteunen met dat je in een WYSIWYG editor ook wel het paragraph knopje kunt gebruiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |