Monco10 is een goed voorbeeld, wat was dat een eikel zeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik dan weer wel, snotneus.![]()
[..]
Iedereen heeft dat toch gedaan? Ik voelde me altijd zo eenzaam hier.
Goed zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik maak er wel even eentje aan.
[..]
Mensen die hun opleiding verzinnen op FOK!.
Dit. Mensen die er niet voor durven uit te komen dat ze een lage opleiding doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik maak er wel even eentje aan.
[..]
Mensen die hun opleiding verzinnen op FOK!.
Monco10 had HBO gedaan en lachte de WO'ers uit, dat ging ook nergens over.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goed zo.
Dat is gewoon kansloos. Of van die mongoloïde WO-ers die ontzettend neerbuigend doen over hbo
Die ken ik niet eens, heeft dus geen indruk achter gelatenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Monco10 is een goed voorbeeld, wat was dat een eikel zeg.
Was actief in KLB, ik had altijd ruzie met hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens, heeft dus geen indruk achter gelaten
fipoquote:
Dat is ook kansloos inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Monco10 had HBO gedaan en lachte de WO'ers uit, dat ging ook nergens over.Of van die mensen die users uitlachen omdat ze op de middelbare school zitten.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was actief in KLB, ik had altijd ruzie met hem.
Jaaaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto van een bear als profielfoto?
Hij is al 200*300, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
JaaaZal ik em maar weer eens aanpassen?
Hij mag max 60 x 60 zijn hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is al 200*300, maar toch bedankt.
Ik bedoel met profielfoto de hoofdfoto in mijn fobo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij mag max 60 x 60 zijn he
Ooooh op die fiets. Anders voeg em toe als extra foto en zet in de ondertitel dat je graag aan auto's sleutelt zonder shirt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel met profielfoto de hoofdfoto in mijn fobo.
Wat?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op deze
Ik ga hem dus echt niet toevoegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooooh op die fiets. Anders voeg em toe als extra foto en zet in de ondertitel dat je graag aan auto's sleutelt zonder shirt.
Geef toe, dat meisje is echt schattigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?!![]()
[..]
Ik ga hem dus echt niet toevoegen.![]()
Doe jij het maar als profielfoto.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geef toe, dat meisje is echt schattig
Jawel, doe dat, anders doe ik het als profielfoto
Oke dangquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe jij het maar als profielfoto.
Je moet wel 'profiel aanpassen' doen he. En dan gewoon dat plaatje erin zetten zoals je hier ook altijd doet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
Spouwer, hoe heb jij die tekening van coban op je fobo gekregen, bij mij zegt hij dat hij te groot is.
Verbaast me niets, op een dag ging ik mijn moeder helpen door de aardappels te schillen en sindsdien ben ik doof.quote:
Oh, en ik helemaal klooien met fotobeheer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet wel 'profiel aanpassen' doen he. En dan gewoon dat plaatje erin zetten zoals je hier ook altijd doet.
Haha, noobfailquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, en ik helemaal klooien met fotobeheer.
Hij valt mij ook al lastigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus P_z, stop eens met reageren op mijn fobo.Zak in de stront of zo.
Watquote:Ik ben Rezania, ook wel bekend als:
-Rez
-Rezzo
-Rezzoboy
-Papa Beer
-Dictator Rezania
-Mennir baas der kaas baas bazenshit
oeffquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Hee rez, mijn foto heb ik eindelijk geupload
gr gr
Was alleen voor Rez bedoeld hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Vrouwen lastig vallen met een harde, is niet tof mangquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef Boterbartje het volgende:
deze harde boii is er ook weer mangens
Neequote:
Waar?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was alleen voor Rez bedoeld hoormag ik je aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is sowieso wel handig om (x)html en css kennis te hebben, daar kun je al een goed uitziende website mee maken.
Wtf gast, wtf.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef rkd het volgende:
[..]
Euh, een goed functionerende site zul je bedoelen. Voor een goed uitziende site zul je toch echt design skills moeten hebben.
Ik ga ervan uit dat je gelijk hebt, want ik snap er niks van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |