SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekkerquote:
gelukkig, ik loop al zo ver achter met series kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
WAT?! Waarom pas 1 november weer Glee?! WAT IS DIT?
Cappuccino met warme chocolademelkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekker![]()
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekker![]()
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cappuccino met warme chocolademelk
Starbucksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal hem wel bij starbucks, kom ik tenminste fashionably late
Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal hem wel bij starbucks, kom ik tenminste fashionably late
Coffeeloversquote:
hoe moet dat dan als het gaat vriezen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef Bloempje. het volgende:
Nu eerst maar even douchen en mijn allerwarmste kleren aantrekken die ik kan vinden
Niet haten. Die cremebrulee dinges is goddelijk. Als ik er mee kon trouwen zou ik het doen.quote:
2 lagen allerwarmste kleding + Klips die 24/7 mijn kachel zal moeten spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Coffeelovers
[..]
hoe moet dat dan als het gaat vriezen?
De enige koffie to go geval op het station. Kiosk reken ik niet mee, want kiosk koffiequote:
Ja dat is wel weer zoquote:
Binnen Amsterdam heb je er al een stuk of 6quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
Overpriced meuk is hetHoeveel toko's hebben we daar nu van in Nederland?
En dan nog Leiden, Den Haag en Utrecht sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam heb je er al een stuk of 6
Groningen zit er ook 1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dan nog Leiden, Den Haag en Utrecht sowieso.
ik zou er geen weten te vinden..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Amerika werd je echt doodgegooid met die dingen, alleen in San Francisco zaten er al een stuk of 90 dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
*jaloers op haarklip zijn*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
2 lagen allerwarmste kleding + Klips die 24/7 mijn kachel zal moeten spelen.
Neehoor, ik ben geen koukleum
Binnen Amsterdam?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou er geen weten te vinden..
Serieusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Amerika werd je echt doodgegooid met die dingen, alleen in San Francisco zaten er al een stuk of 90 dacht ik.
nee, in het algemeen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam?
[..]
SerieusJeetje
Maar ik ga nu fijne dag kusjes
Jemigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In Amerika werd je echt doodgegooid met die dingen, alleen in San Francisco zaten er al een stuk of 90 dacht ik.
Mijn konijn heet muffinquote:
Nee mijn kat heette pluisjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn konijn heet muffin
Ik weet wel dat Patje ooit een konijn had en dat hij die heul niet lievv vond, misschien heette die wel pluisje
WAT?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
WAT?! Waarom pas 1 november weer Glee?! WAT IS DIT?
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom? Was er gisteren niks?
NEEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom? Was er gisteren niks?
Ja, dat zag ik dus ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:00 schreef Renesite het volgende:
UPCOMING EPISODES
Airdate Episode Title
2011-11-01 3x04 Pot O' Gold
2011-11-08 3x05 The First Time
Op me torrent siteje
Ik vooral ongelukkig en zielig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik voel me vies en misbruikt nu..
getsiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik voel me vies en misbruikt nu..
Homoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef Renesite het volgende:
Ik wil Glee in bed kijken. Vooral naar Blaine
BLAAAIIINNEEEEEquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef Renesite het volgende:
Ik wil Glee in bed kijken. Vooral naar Blaine
[/homo]
Ik wil naar bed want ben brak
Ja, de kleding is een beetje jammerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind Blaine en Kurt niet leuk. Vooral de broeken van Blaine die te kort zijn en gebrek aan sokken in zijn gay schoenen.
Net ff dat rauwe tintje. Beetje ruigjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, de kleding is een beetje jammer
Maar z'n hoofd
Echt zo'n "ik ben hetero maar kijk mij eens een goeie homo neerzetten hoofd".quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, de kleding is een beetje jammer
Maar z'n hoofd
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
Godver zeg
Ik wilde iets printen. Slaat dat kreng op hol, hij deed heel hard: TIKTIKTIKTIKTIK!!KRAAAAKKKKK.
En nou doet ie niets meer
dan toch (heel veel) liever quinn en santana.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan toch (heel veel) liever quinn en santana.
maar ieder zn eigen smaak gelukkig
Zit er niks vast in je printer? Bij m'n oma had ik er laatst ook een heel papiertje uit gehaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Bloempje. het volgende:
Godver zeg
Ik wilde iets printen. Slaat dat kreng op hol, hij deed heel hard: TIKTIKTIKTIKTIK!!KRAAAAKKKKK.
En nou doet ie niets meer
Ja, zat een papiertje vast, eruit gehaald, deed ie het weerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Zit er niks vast in je printer? Bij m'n oma had ik er laatst ook een heel papiertje uit gehaald.
En dan ook nog in 'horizon' en niet in 'verticale' manier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Printers die halve boeken printen
Dat leest toch onhandig man.
Niet als je een boek print.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef Patje1987 het volgende:
Printers die halve boeken printen
Dat leest toch onhandig man.
dat kan..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!
Ja weetje... ze is sowieso niet mij ding.
Ik wou bijna deze post rapporteren vanwege de vreselijke schoen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Haarklip het volgende:
http://freshcotton.nl/nl/Clae/clae-ellington-charcoal-/24518
gelukkig, ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wou bijna deze post rapporteren vanwege de vreselijke schoen.
FUCK JOU.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wou bijna deze post rapporteren vanwege de vreselijke schoen.
Jij loopt op Air Max?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef Patje1987 het volgende:
En daar betalen mensen echt bijna 100 euro voor?
Nee.quote:
ik welquote:
Leukquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Haarklip het volgende:
http://freshcotton.nl/nl/Clae/clae-ellington-charcoal-/24518
Wat? Gooi weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel
ben ff op die site aan het kijken wat dit jaar "hip" is.
ik zie dat ik gewoon mijn oude doc martens weer uit de kast kan trekken
Bah.quote:
Jmmr.quote:
Doctor Martens vind ik echt geen porem. Ik had ze vroeger wel als klein ventje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel
ben ff op die site aan het kijken wat dit jaar "hip" is.
ik zie dat ik gewoon mijn oude doc martens weer uit de kast kan trekken
de max of de doc's?quote:
Beide, maar eerder Doc dan Max.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de max of de doc's?
geen zorgen, de doc martens zal ik ook niet snel meer aantrekken. ze lopen verschrikkelijk.
zijn nog uit de tijd dat ik fout was
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beide, maar eerder Doc dan Max..
meeste air max zijn ook wel lelijk met hun kleurtjes. heb gewoon helemaal zwarte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beide, maar eerder Doc dan Max..
Ow, die is best okay... op zichquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://freshcotton.nl/nl/Obey/Uptown-Sweatpant-Grey/24718
Blaine staat ook op die site!
KOUD MAN!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik slippers had zou ik die nog dragen.
Slippers = goed weer = altijd win.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik slippers had zou ik die nog dragen.
Ik ook.quote:
Tofquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook.
Kijken wat ik volgend jaar ga doen met. Ik denk over westkust Frankrijk of zo. Zuid/west.
Ook leuk! Alleen hij is niet zo van het kamperen. Derhalve moet het wel een cottage zijn met een dak vier muren en een jacuzzi inloop-stoomdouche sauna en zwembad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TofPlanning hier is 2 weken door Engeland scheuren met mijn miniautootje
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
TofPlanning hier is 2 weken door Engeland scheuren met mijn miniautootje
Nee, Klip ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook leuk! Alleen hij is niet zo van het kamperen. Derhalve moet het wel een cottage zijn met een dak vier muren en een jacuzzi inloop-stoomdouche sauna en zwembad.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, Klip ook niet![]()
Ik ben naar school
gewoon leuke bed & breakfast zoekenquote:
Ja vind ik stiekem ook leuker hoor, maar kamperen ook wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon leuke bed & breakfast zoeken
Dat is naar. Afgelopen jaar in belgië alleen maar regen gehadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
Dat was in de ardennen. Daar waar het altijd regent.
in engeland regent het ook altijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
Dat was in de ardennen. Daar waar het altijd regent.
Hihi. In engeland was ik ook niet van plan te gaan kamperenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in engeland regent het ook altijd.
van de 2 weken die we daar waren hebben we ook maar 2 nachten op de camping gelegen. de rest B&B of hotel
Op de camping in een tent?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in engeland regent het ook altijd.
van de 2 weken die we daar waren hebben we ook maar 2 nachten op de camping gelegen. de rest B&B of hotel
ja.quote:
Ik ga denk ik niet meer weg dit jaar, misschien over paar weken nog een weekend maar dat is nog niet zeker. Volgend jaar weet ik nog niet. Misschien weer een roadtrip.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef gianni61 het volgende:
nog 2 weken wachten, dan weer een weekje vrij. dan nog 3 weken en weer een lang weekend
ik ga ook niet echt weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik niet meer weg dit jaar, misschien over paar weken nog een weekend maar dat is nog niet zeker. Volgend jaar weet ik nog niet. Misschien weer een roadtrip.
de burger is positiever omdat de burger er geen drol van af weetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:11 schreef Renesite het volgende:
uit de casus van het Vader Rijn College blijkt dat, in het algemene, juridische professionals minder positief zijn over de wet dan burgers. Hoe verklaart u dit?
Ja poep.
Nog een half a4tje meer!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de burger is positiever omdat de burger er geen drol van af weet
das een mooie. maar voor mij een beetje onbetaalbaar denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
Hier zat ik aan te denken:
http://maps.google.com/ma(...)src=6&mra=ls&t=m&z=5
Ik ga komende winter misschien naar Schotlandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das een mooie. maar voor mij een beetje onbetaalbaar denk ik.
komende zomer misschien met een vriend naar schotland.
beetje natuurgebieden, oude kasteeltjes en whisky stokerijen
Ik ben ook armquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga trouwens alleen maar als ik geld heb, maar ik ben arm
Ow. Ik in ieder geval 200.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb nog 17 euro op mijn bankrekening staan..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik voel me rijk opeensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik in ieder geval 200.
Alleen moet nog 40 euro betalen aan klappers, nog een dingetje voor de auto... moet nog iets voor twee verjaardagen etc etc etc...
Die is bij mij aardig geplunderd dit jaar. Nieuwe auto, gadgets, vakantie.quote:
Ow. Alleen collegegeld. Vooralsnog lukt alles van mijn maandinkomen. Alleen die gaat verdrietig laag uitvallen deze maandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die is bij mij aardig geplunderd dit jaar. Nieuwe auto, gadgets, vakantie.
Dan maak ik je wel rijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Het is voor mij een onderdeel van levenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen zin om te sparen maar zin om te leven. Daarom geef ik het regelmatig uit
Waarom is dat dan, je hebt iets specifieks waar je voor spaart?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is voor mij een onderdeel van leven
Ik heb een rekening van 1700 euro per jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, je hebt iets specifieks waar je voor spaart?
Dat is duidelijk, ken namelijk ook mensen die niets doen dan sparen, en als je vraagt waar ze dan voor sparen dan weten ze dat niet. Daarom ga ik graag op vakantie of koop een leuke auto etcquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een rekening van 1700 euro per jaar
Mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef Renesite het volgende:
Mijn nieuwe macbook is op een paar honderd euro na helemaal betaald van maandloon shizzle. Maar die paar honderd euro mag van mijn spaarrekening. Heb een laptop nodig voor school.
Tjatja. Mijn idee was ieder jaar in ieder geval 1700 euro per jaar te sparen. Helaas is daar dit jaar nog niets van gekomenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mee eens, mijn macbook komt wel van mijn lopende rekening maar anders zou dat geld toch maar naar mijn spaarrekening gaan.
Het enige waar ik nu voor spaar is meubels etc maar ik wil helemaal niet in Nederland blijven dus is nog een beetje een dilemmaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tjatja. Mijn idee was ieder jaar in ieder geval 1700 euro per jaar te sparen. Helaas is daar dit jaar nog niets van gekomen!
Meh... gewoon een containerschip charterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het enige waar ik nu voor spaar is meubels etc maar ik wil helemaal niet in Nederland blijven dus is nog een beetje een dilemma
Stik toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, nou, homo's, vrouwen en negers zijn nu eenmaal slecht..
Ja, nu lief gaan doen zeker. Nou nee jongeman. Dat gaat niet door.quote:
Anders ik welquote:
liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Anders ik wel
Maar ik gun het haar wel hoor
Ga je nog iets leuks doen in de vakantie?quote:
Nee huiswerk, misschien nog afspreken met vriendinnen en misschien met Jan naar zn pa.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks doen in de vakantie?
Ow leuk ja! We zouden nog gaan shoppeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee huiswerk, misschien nog afspreken met vriendinnen en misschien met Jan naar zn pa.
Gaat dit weer over je denkbeeldige andere wilde seksleven waar je nepkrassen in je nek van krijgt?quote:
Ging over net.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat dit weer over je denkbeeldige andere wilde seksleven waar je nepkrassen in je nek van krijgt?
Ssssht, niet geschikt voor hierquote:
Ho, wacht, wat is dit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Furdinand het volgende:
inderdaad. dan neem ik het wel van je over.
Zullen we dat maar even niet doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:41 schreef Furdinand het volgende:
inderdaad. dan neem ik het wel van je over.
Was vast heel lief bedoeld hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
probeerde alleen maar te helpen hoor
Je helpt jezelf maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef Furdinand het volgende:
probeerde alleen maar te helpen hoor
Jij wil alleen maar met een meisje erbijquote:
Wil best een trio, maar dan metquote:
Te grote lippen, verder: oke, is goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wil best een trio, maar dan met [ afbeelding ]
kwartetje van maken dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wil best een trio, maar dan met [ afbeelding ]
Als het er maar niet op uit loopt dat wij maar film gaan kijken en Klipsje met haar aan het dingessen is, dat zou ik stom vindenquote:
geen zorgen hoor ik verdeel de aandacht welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als het er maar niet op uit loopt dat wij maar film gaan kijken en Klipsje met haar aan het dingessen is, dat zou ik stom vinden.
Doe jij maar vooral met haar dan oke?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
geen zorgen hoor ik verdeel de aandacht wel
Meske wa k kenquote:
iedereen krijgt evenveel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doe jij maar vooral met haar dan oke?
nimt de volgende keer is meequote:
Niet zo miepen hoor, even je tanden op elkaar, het is vast heel lekker.quote:
Hey.quote:
Hedde gij daar problemen mee ofwa?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:08 schreef Bloempje. het volgende:
Jullie zijn allemaal Brabanders, of niet soms?
Neehoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hedde gij daar problemen mee ofwa?
quote:
Ligt iedere dag aan de opladerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Haiii, al klachten over je telefoon?
Hoeft niet tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik was al zachtjes aan het huilen.
Ja dat hoort er eenmaal bij. Leuk man!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt iedere dag aan de oplader. Maar verder doetie alles prima
.
Ik vind memory leukerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Furdinand het volgende:
HALLO KLINKERBOTSING WIL JE MEE DOEN MET HET KWARTET?
Aww lief!quote:
Kwintet.quote:
Een sekskwartet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind memory leuker
[..]
Aww lief!
Ja ochja, thuis maakt het allemaal niet zo uitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat hoort er eenmaal bij. Leuk man!
Ja, volgens mij welquote:
Neequote:
Ja, ik weet dat het zes is enzo. Maar ik vermoed dat hij het grappig vindt dat het ook nog met seks is.quote:
Ooh,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zes is enzo. Maar ik vermoed dat hij het grappig vindt dat het ook nog met seks is.
Fijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker met laptop in bed, heeft de kat telkens bij mijn voeteneind gelegen en nu is het hele bed koud behalve bij mijn voeteb
Gaan wij nog wel lesbische stomende piratenseks hebben?quote:
Ik moest dit filmen toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaan wij nog wel lesbische stomende piratenseks hebben?Dat zat nog in de planning toch?
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaan wij nog wel lesbische stomende piratenseks hebben?Dat zat nog in de planning toch?
quote:
Neenee, alleen voor ons eigen gebruik. En misschien dat Jan en Klips het mogen zien.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi
Ik moest lang nadenken over dat editten
Hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihi
Ik moest lang nadenken over dat editten
Ik las bevlektquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaJa joh, paar moedervlekken wegwerken enzo
Oke, dan zijn we bij mij wel even bezig, ik ben gevlekt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |