op het momend van de overdracht van Gilat worden er 450 palestijnen vrijgelaten .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:14 schreef Smoofie het volgende:
Ze laten die palestijnen vrij, en de komende tijd worden ze gewoon dood gemaakt
Israel en de Israeliërs zijn anders wel leuke uitvindingen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij bent je er dus niet van bewust dat de Arabieren een relatief nieuwe uitvinding zijn? En al helemaal in bv Israel en Marokko.
Zo leer jij ook nog eens iets!
Daar heb oa ik iedere dag plezier van! zonder GSM of Intel CPU zou het leven een grote leegte zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Israel en de Israeliërs zijn anders wel leuke uitvindingen.
Sla oude bronnen er maar op na, in de tijd van de profeet Mohammed woonden er al Arabieren in belad el sham (Arabische term voor de Levant, waar ook Israël toe behoort).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij bent je er dus niet van bewust dat de Arabieren een relatief nieuwe uitvinding zijn? En al helemaal in bv Israel en Marokko.
Zo leer jij ook nog eens iets!
Je hebt ook plezier van Arabische uitvindingen als de krukas, lijkt me. Dat is toch net iets essentiëler dan een computer of een GSM. Tenzij je Amish bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar heb oa ik iedere dag plezier van! zonder GSM of Intel CPU zou het leven een grote leegte zijn.
Leuke fabel maar maar helaas , de krukas was al in gebruik tijdens de Han Dynasty (206 BC tot 220 AD), tevens was deze ook al in 834 A.D in europa gebruikt , wat weer voor de 'arabische'versie is. Plus dat de arabische 'uitvinder' zijn inspiratie weer haalde uit de boeken van Hero of Alexandria , die vermoedelijk ook een krukas gebruikte in sommige uitvindingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef Leevancleef het volgende:
Je hebt ook plezier van Arabische uitvindingen als de krukas, lijkt me. Dat is toch net iets essentiëler dan een computer of een GSM. Tenzij je Amish bent
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
No way dat Turkije die lui moet accepteren, Belgie en Italie hebben ook eens zoiets gedaan en wat deden zij uit dank? banken overvallen.
en daar gaat hun studie ,en hele kip ,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef Truffelvarken het volgende:
Wat zullen die 1000 Palestijnen balen, straks moeten ze hun boterham weer zelf smeren en oppassen dat hij niet afgepakt wordt door zijn Hamas broeders..
Voor velen zal het slecht uitpakken inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:31 schreef Truffelvarken het volgende:
Wat zullen die 1000 Palestijnen balen, straks moeten ze hun boterham weer zelf smeren en oppassen dat hij niet afgepakt wordt door zijn Hamas broeders..
En terecht. Duizend moordenaars en criminelen vrij laten is meer dan genoeg. Het feit dat hamas haar eisen omhoog blijft bij stellen laat alleen maar zien dat ze Gilat eigenlijk niet willen vrij laten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:43 schreef C_N het volgende:
[..]
lache he !
je kan het ook omdraaien naar jou richting ? wel eens aan gedacht ?![]()
but on topic Gliat deal .
de hamas zo als verwacht kom met een nieuw deal .
er is om 14,30 uur een nieuwe pers confrentie .
verwacht woord dat de hamas meer gevangenen wil hebben voor gilad wat Israel oposed.
De Hamas laat zien hoeveel hun woord waard is toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:56 schreef sp3c het volgende:
nee natuurlijk willen ze dat niet, wat had je gedacht???
ze willen de best mogelijke deal en anders houden ze hem vast
Hahaha wat? 1 cliniclown, vroeg ik vol verbazing?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoorde net op de radio dat er bij en luchtaanval 24 palestijnen en een cliniclown om het leven kwamen.
ze onderhandelen over het weggeven van hun krachtigste wapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
De Hamas laat zien hoeveel hun woord waard is toch?
Hamas laat dus eens te meer zijn dat ze niet deel van de oplossing maar van het probleem zijn. De positie van Hamas zal de Palestijnse zaak alleen maar blijven schaden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:56 schreef sp3c het volgende:
nee natuurlijk willen ze dat niet, wat had je gedacht???
ze willen de best mogelijke deal en anders houden ze hem vast
dat Hamas de Palestijnse zaak geen goed doet lijkt me evident maar wat ze hier doen is niet echt raar, onverwacht of abnormaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hamas laat dus eens te meer zijn dat ze niet deel van de oplossing maar van het probleem zijn. De positie van Hamas zal de Palestijnse zaak alleen maar blijven schaden.
Ze hadden niet verwacht dat Israël toe gaf, dus gaan ze gewoon door tot Israël nee zegt lijkt me eerder het geval.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze onderhandelen over het weggeven van hun krachtigste wapen
Tromgeroffel, tataaaaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hahaha wat? 1 cliniclown, vroeg ik vol verbazing?
Hier komt 'ie hoor!
Idd. Ik had niet anders verwacht van Hamas. Net als ik de beloftes van de regering van Israël met een korrel zout neem. Ze blijven elkaar treiteren over de rug van hun burgers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat Hamas de Palestijnse zaak geen goed doet lijkt me evident maar wat ze hier doen is niet echt raar, onverwacht of abnormaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |