Nee ik vraag altijd gewoon waar ik heen moet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Schrijven jullie ook altijd jullie rooster voor de volgende dag op jullie hand?
Nou, zo serieus dus:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd ben naar hoe serieus ik jou moet inschatten.
Ja ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niks bakkes. Ik was een eckte junk.
Nee, ik heb mijn rooster gewoon op papier staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Schrijven jullie ook altijd jullie rooster voor de volgende dag op jullie hand?
Whaha, jij bent kleinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nja nog steeds klein maar jah, zo zou je het kunnen zeggen
zo'n gast dronk 4 HALVE GALLON bekers per dag, dat is 5 liter frisdrank per dagquote:
deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ken mijn rooster uit mijn hoofd.
PHONE AGENDAquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet normaal kunnen functioneren zonder een papieren agenda![]()
FTP?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
Waar moet ik zo die shit laten? HTML enzulks?
Bijvoorbeeld.quote:
was bij ons ook; bart waar is je agenda? jonge ik heb telefoonquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef coban het volgende:
Ik heb agenda gewikkeld in aluminiumfolie voor de overheid anders weten ze wat mijn plannen zijn.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
was bij ons ook; bart waar is je agenda? jonge ik heb telefoon
ik pak hem af. jij blijft met je poten van mij spul af.. ga je maar melden. NEE. ok ga dan maar naar de gang.. jo later
laatste daarvan in groep 8quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Normale ouderwetse papieren agenda
Handig op de middelbare school dan jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
laatste daarvan in groep 8gekregen van school
Telefoon agenda!
soberzo alleen schoolexamen noteren, huiswerk maak ik toch niet en proefwerken tellen toch alleen maar voor de overgang
Stoere jongen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
laatste daarvan in groep 8gekregen van school
Telefoon agenda!
soberzo alleen schoolexamen noteren, huiswerk maak ik toch niet en proefwerken tellen toch alleen maar voor de overgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |