Je bent zoveel minder waard nu in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Dimens het volgende:
Ik heb vroeger gerookt, ik drink en af en toe blow ik.
Maar hey, wat maakt mij daar een minder persoon op?
Prankcaller, je ging ooit in een tinychat een 0906 bellen, dat was lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mag ik weten welke dat zijn?
Gefeliciteeeeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik krijg toastjes.
Mijn pa is jarig trouwens.
Gefeliciteerd BBQ.
Dankje, erg vriendelijk van jullie.
Ok tot zo.
Tot zo hoor.
Hehe nice die sexlijn weet ik nog al te goed iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Prankcaller, je ging ooit in een tinychat een 0906 bellen, dat was lachen
Admattie, (admin+mattie)
en mattie4life
Omdat ik benieuwd ben naar hoe serieus ik jou moet inschatten. Ik snap trouwens het doel van een extra profielsite ook nog niet.quote:
Dus nu ben je een grote heksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik speelde met meisjes maar thuis speelde ik met autootjes en lego mijn grote geheim
Toen ik klein was werd ik 'kleine heks" genoemd door volwassenen
Ik rook niet meer, tering troep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent zoveel minder waard nu in mijn ogen.
Nja nog steeds klein maar jah, zo zou je het kunnen zeggenquote:
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor blowen gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik rook niet meer, tering troep.
Blowen doe ik nog maar 1 á 2 keer per maand, verslaafd ben ik er sowieso niet aan.
En drank, tja. Bier zal ik nooit kunnen verlaten.
Ik niet alcohol > drugs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor blowen gaan.
Stoere boii.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een nette jongen die wel eens een joint of sigaret rookt, en nu?
Haha bakkes nepperquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit ook wel eens met mijn hand in mijn broek, maakt mij dat minder net?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
Nee ik vraag altijd gewoon waar ik heen moet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Schrijven jullie ook altijd jullie rooster voor de volgende dag op jullie hand?
Nou, zo serieus dus:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd ben naar hoe serieus ik jou moet inschatten.
Ja ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niks bakkes. Ik was een eckte junk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |