Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar, als je wat bestelt en je haalt het af bij zo'n punt, zit de accept giro er dan bij?
Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.quote:
Bij het bestellen moet je dat aangeven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.
Bedankt!
Ja klopt, maar ik dacht dat je dat ding dan apart thuis kreeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij het bestellen moet je dat aangeven.
Later betalen met creditcard is nog hendiger.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh dan is het gewoon afhalen en later betalen. Hendig.
Bedankt!
Heb ik niet, dus dan nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Later betalen met creditcard is nog hendiger.
maar de mouwen zijn dan dus gewoon wel lang ipv driekwart zoals op het plaatje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Lago het volgende:
Er klopt echt niks van dat plaatje, als ik er nog eens naar kijk! Die mouwen zijn ongeveer 15cm langer dan dat de onderkant van de trui is.
Nou ik zou het zelf niet echt 3/4 noemen, eerder kort uitgevallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:58 schreef alors het volgende:
[..]
maar de mouwen zijn dan dus gewoon wel lang ipv driekwart zoals op het plaatje?
Kun je een foto maken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Lago het volgende:
Er klopt echt niks van dat plaatje, als ik er nog eens naar kijk! Die mouwen zijn ongeveer 15cm langer dan dat de onderkant van de trui is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:49 schreef Ml-etje het volgende:
14.10.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Woehoeee! Dit weekend hopelijk een pasfeestje!
Misschien toch wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:00 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Die maten bij de h&m gaan wel hard he? Dit seizoen past maat 38/M mij makkelijk (bijna te groot) terwijl ik in de lente nog maat 40 moest kopen. Mijn figuur is echt niet drastisch veranderd ofzo..
Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
Foto van de trui (op mijn verkreukelde bed.):
[ afbeelding ]
En hier heb ik hem aan, kun je zien hoe lang de mouwen etc zijn:
[ afbeelding ]
Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn.
Hehe vond ik ook ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat lijkt wel verkeerd gewassen ofzo. Helemaal als je 'm vergelijkt met die eerder geplaatste foto.
wat bizar joh, misschien koop ik em ooit nog in de sale in twee maten groter om hem oversized te dragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een M. Ik heb normaal maat L, maar bij de H&M valt alles altijd zo groot dat ik altijd een maat kleiner neem. En ik ben erg lang, dus dat die mouwen zelf bij mij haast tot m'n handen komen betekend wel dat ze niet echt 3/4e zijn.
Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm, zou kunnen ja. Ik vind het eerlijk gezegd vooral een beetje irritant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.
Ja irritant. Heb voornamelijk medelijden met de plankjes onder ons (zoals mijn zusje) die nu ook in maatje 34 zwemmenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Lago het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen ja. Ik vind het eerlijk gezegd vooral een beetje irritant.Hou je gewoon aan de normale maten.
Nah vind er niks waaauw aan. Ik heb kleding van maat S naar L. dus voor mij geld het nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Zie je wel! Ik heb dit gevoel dus ook! Wel handige marketing, als je denkt waaauw ik kan een maatje minder aan, koop je het toch sneller, wellicht.
Ms was de wol op bij die van jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Lago het volgende:
Achja, ik kan me voorstellen dat hij bij andere mensen alsnog heel leuk zou staan. Dan is het gewoon een beetje als die cropped shirtjes? Maar met mijn bouw (brede schouders etc.) staat dat gewoon niet zo mooi.
En als je dus iets kleiner bent dan ik, dan zijn die mouwen gewoon normale mouw-lengte.
Maar vind het wel stom dat hij er dan zo anders uit ziet op de foto's van de site.
Vind die 2e echt niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is leuk
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91494 56011 61 0777 2.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91477 98013 74 5417 5.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Deze is wel aardig maar valt enorm klein, ik wacht de 38 af.
Zal wel een foto makenquote:
Nicequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Deze is leuk
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01 91494 56011 61 0777 2.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
Deze is wel aardig maar valt enorm klein, ik wacht de 38 af.
Ik zoek de effen hoodies van divided. Heb er al twee maar wil nog een kobaltblauwequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ik wacht tot die hoodies in de sale komen maar dan zijn ze binnen 3 minuten weg
Wow hoezo misleidend. Stomme H&Mquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwervers durven dit nog niet te dragen. Nou ja, props. Het zal wel goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Huh, ik kies accept giro en dan kan ik niet zo'n Kiala punt kiezen?
QFTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zwervers durven dit nog niet te dragen. Nou ja, props. Het zal wel goedkoop zijn.
Ik heb geen ideequote:
Voor zover ik het kan zien, kan het wel hoor. Maar ik heb mijn bestelling niet bevestigd natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Probeer jij eens als je wilt?
hij heeft zijn postcode ingevuld neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Tegan het volgende:
Heb je wel een Kialapunt in de buurt?
http://www.kialaverzendservice.nl/kplocator/choose-kp.action
Wow, valt die ff tegen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Lago het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah ja, als je lang bent dan kun je 50cm wel vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Lago het volgende:
[..]
Hehe vond ik ook ja.Maar op zich zeggen ze op de site ook wel dat hij maar 50 cm lang is, daar had ik alleen niet echt op gelet.
Volgens mij is het een deel van de Trend/Pink label collectie. Die is alleen in Amsterdam (Die met 3 verdiepingen en Kalvertoren), Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Maastricht en Groningen. Alleen in Groningen hing het iig niet dus het hangt sowieso niet in alle Trend winkels...quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:49 schreef Chule het volgende:
[..]
Wow, valt die ff tegen.
Iemand zei volgens mij dat de Conscious collection (waarschijnlijk) te koop zou zijn in selected stores. Weet iemand of dit waar is en welke stores dat zijn?
Hm, volgens mij doet die rechter weinig goed voor je figuur, ze ziet er rechts veel dikker uit dan links.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Deliah het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/looks/2011/Look_0012723_1.jpg]&call=url[file:/look/editorial/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013809_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wow, mooi. Misschien eens in Rotterdam gaan kijken.
Kun je hem niet bij gewone TNT punten retourneren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:53 schreef RenRen- het volgende:
'Mijn' kialapunt is weg, niets meer met post te maken, nu kan ik nóg een week niet mijn rok terugsturen
Kialapunt kost toch bijna niets?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Kun je hem niet bij gewone TNT punten retourneren?
Het kost sowieso niets om het te retourneren want het is naar een antwoordnummer. Alleen het verwerken van een retour kost 1 euro, maar dat is altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kialapunt kost toch bijna niets?Ik heb geen geld meer deze maand namelijk
En het moet wel snel de deur uit.
Oh really.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Het kost sowieso niets om het te retourneren want het is naar een antwoordnummer. Alleen het verwerken van een retour kost 1 euro, maar dat is altijd.
Hmm, ja, je hebt gelijk, jammer, want rest is wel erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, volgens mij doet die rechter weinig goed voor je figuur, ze ziet er rechts veel dikker uit dan links.
Heb je gelijk in, ik ga er vanaf nu ook wel op letten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah ja, als je lang bent dan kun je 50cm wel vergeten
Ik ben zelf ook lang en zou het dan nooit bestellen, ik zie veel plaatjes op de site die er niet klein uitzien, maar gelukkig staat er vaak een lengte bij, scheelt weer miskopen
Hij was wel mooi, deze witte trui
Ja dat kan, maar dan krijg je wel een H&M tegoedkaart ipv gewoon geld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ik ook terug naar de winkel kan gaan met een product dat ik in de webshop gekocht heb?
Ik heb nl sinds gisteren een gigantische scheur in mijn broek, terwijl hij echt niet te klein is ofzo. Had hem gisteren voor de 2e keer aan ofzo.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:32 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het een deel van de Trend/Pink label collectie. Die is alleen in Amsterdam (Die met 3 verdiepingen en Kalvertoren), Utrecht, Rotterdam, Den Haag, Maastricht en Groningen. Alleen in Groningen hing het iig niet dus het hangt sowieso niet in alle Trend winkels...
Die onderste heb ik! Die is inderdaad erg mooi,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:37 schreef alors het volgende:
tsja sale, dan kan ik het niet laten![]()
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C50%2093996%2009090%2074%206115%203.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] [ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C50%2093996%2012044%2074%206114%204.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] [ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/C01%2093560%2045026%2051%201256%205.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C50%2094697%2012006%2071%206619%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
die onderste blouse is echt zo amazing mooi
Ik had em al eens besteld ja, maar nu met kortingquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die onderste heb ik! Die is inderdaad erg mooi,
9514 en 1304 doen het nog bij mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat die 10% code niet meer geldig is, nu vandaag de nieuwe collectie erop staat. Doen ze altijd expres, hè.
Werkt er nog iets anders?
Ook mooi.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2093760%2013000%2019%206785%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die eerst gaat niet, ik heb alleen Sale spullen, en die tweede werkt niet bij mij.quote:
Die is inderdaad mooi, ook al vind ik pailletjes en kraaltjes maar lastig. Dus toch wel fijn voor mij dat die te duur is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet deze nou weer dertig euro kosten
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/D30%2093760%2013000%2019%206785%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Wat je zegt, niet alleen dat afgrijselijke poederbeige, maar ook dar oranje dat ze (echt waar!!) als rood verkopen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef alors het volgende:
Kunnen ze niet eens kappen met dat eeuwige poederbeige? Ik heb daar alles al van. Zoveel dingen die alleen in het zwart of poederbeige te krijgen zijnIk wil rood, roest, cognac, geel!
Ik zag je post voor de edit, maar (no offence verder) jij bent een man, zegt dat eigenlijk niet genoeg over het werk dat de ontwerpers van de H&M afleveren? Kleding van de H&M zit de laatste tijd (paar jaren) bij mij echt voor geen meter, bijna alles lijkt gemaakt voor dunne, iele, platte mensen zonder heupen en met lange benen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Fusionfreak het volgende:
Zag vanmiddag kleurige grof gebreide sjaals liggen in mijn favoriete kleurtjjes, geel, blauw en rood, en ook nog eens een wijde zwarte fluwele broek (maat M, maar valt groter) die ga ik als ik rond de 23 nieuw geld krijg zeker kopen.
Edit/aanvulling, zie dat mijn pakket is voorgesorteerd en aangemeld voor verzending. Hopelijk krijg ik derze week nog de twee tuniekjurkjes (die ik al in rood en grijs heb) afgeleverd. In de winkels is hij al niet meer te vinden. En ze zitten en passen mij precies zoals op de foto.![]()
De ontwerpers van H&M doen naar mijn gevoel steeds beter hun werk als het op maten aankomt.![]()
i lol'dquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Nora.. het volgende:
AAAAARGH
Normale winkels schuiven toch nooit de leveringsdatum ineens een maand op? Maak je een bestelling zodat hij mooi in een keer geleverd kan worden. Staat ineens de helft van de spullen op eind december. Waarom?!
Hier ook. Wat nu? Had notabene nog het geld overgemaakt naar dat Gothia B.V (zo'n aanmaningsbedrijf).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef nexusje het volgende:
factuur krijgen van een bestelling die allang voldaan is, wat een grafwinkel is het soms ook..
same, optyfen, en bestel er in het vervolg nooit meer watquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zie ze er wel voor aan dat ze er nog een keer aanmaningskosten over heen donderen.
Nou ik betaal niet.
Volgens mij wel, maar vervolgens geven ze twee dagen om te betalen. Is dat bij de wet sowieso wel mogenlijk? Een redelijke termijn is toch ong 2 weken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Het duurt volgens mij even voor je betaling verwerkt is en hun factuur/aanmaning bij jou aankomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |