heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef zoem het volgende:
Je had de OP wel aan kunnen passen. Dat is nog mijn X-Cherso tekst
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef PG18 het volgende:
Welja, gooi die borden maar kapot, staat tenslotte symbool voor de Griekse economie.
Gewoon jatten van tvgids.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!
donequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh oh Cherso
De zeven meest bekende en beruchte Hagenezen van het moment zijn afgelopen zomer weer naar Chersonissos geweest. De ingrediënten zon, zee, villa met zwembad, de Strip en een paar nieuwe feestgangers in de groep zorgen voor genoeg avontuur op het bloedhete Kreta. Volgens Jokertje mogen de feestbeesten niet klagen over de nieuwelingen. "We hebben de kandidaten zelf gekozen en kunnen dus alleen onszelf iets verwijten."
[ afbeelding ]
dat is een oude foto, we moeten een nieuwe hebben met iedereen!quote:
Dat is met iedereen, Chersonissos 2011quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is een oude foto, we moeten een nieuwe hebben met iedereen!
ik zag er 2 over het hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is met iedereen, Chersonissos 2011
Jokertje is nooit veel actie geweest. Volgende week is het weer wat leuker. Deze aflevering was niks aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef waxmask het volgende:
Ligt het aan mij of is Jokertje beetje ingekakt dit jaar?
Hij is wel flink uitgezakt if you know what I meanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef waxmask het volgende:
Ligt het aan mij of is Jokertje beetje ingekakt dit jaar?
Mwah, ze ontmoeten de nieuwe tokkieburen. Volgende week zie je pas new kid dennis op zijn gezicht vallen.quote:
ik heb hem net teruggekeken, en het is wel leuk.quote:
Waarschijnlijk pas over twee weken, we zullen niet meer zien dan we tot nu al gezien hebben van die val...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mwah, ze ontmoeten de nieuwe tokkieburen. Volgende week zie je pas new kid dennis op zijn gezicht vallen.
Was dat zo leuk dan? Die val?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas over twee weken, we zullen niet meer zien dan we tot nu al gezien hebben van die val...
Dat zullen we volgende week pas zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was dat zo leuk dan? Die val?
Oh, okay, thanx.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:42 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dat zullen we volgende week pas zien
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Tjonge, ik heb het teruggekeken. Wat nog wel het meest opvalt is dat die Bibi grapjes maakt over dat ze oud zijn, dat er geraniums moeten komen, iets met een rollator... maar ondertussen zelf wel roepen "oh nee daar gaat m'n rust" en "ik had niet zo goed geslapen dus ik zit er niet zo op te wachten, ik ben er wel klaar mee". Wie is er nu het oude wijf, Bibi.
Hij heeft een meisje tegenwoordig, dus tsja, dan ben je 'anders'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
Jokertje is na het eerste seizoen heel rustig en politiek correct in zijn uitspraken geworden. Hij is ook gestopt met van het ene been op het andere been wiebelen, met zijn hoofd heen en weer te zwaaien en over kontjes en dikke tiete praten. Eigenlijk is hij na seizoen 1 heel gespeeld rustig geworden vind ik maar ik begrijp het wel als je jezelf zo terug ziet en de tv kantine je na gaat lopen doen
Daarvoor deed hij ook geen KUT. letterlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje tegenwoordig, dus tsja, dan ben je 'anders'.
Ik heb toch wel van hem genoten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Daarvoor deed hij ook geen KUT. letterlijk.
Ik zou haar ook keihard geven!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:01 schreef THEFXR het volgende:
ik zie tony die blondie nog wel naaien, ze loopt er ook bij als een hoer met haar witte sm laarzen.
Moet nog beginnen, ik ben zo ook weg...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Het is duidelijk voetbal, totale leegloop
Relnichtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Whehe, die Dennis. Hij is wel lekker gek.
Maar wel des cherso's. Echte hagenezen....quote:
Alsof die nieuwe dikke kan stappenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Tony en Dennis waren ook gewoon de enige die gingen stappen
Tjaa wat moet je anders in chersoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof die nieuwe dikke kan stappen
Gastquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt triest hoe die faggot elke keer met de vrouwengroep meegaat![]()
Zo'n typisch roze-homo-ding
9 van de 10 vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Die vrouw met dat zwarte haar is volgens mij echt een saaie trut. Zo'n zeikwijf.
Ik denk dat ze een echt moeders type isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Die vrouw met dat zwarte haar is volgens mij echt een saaie trut. Zo'n zeikwijf.
Als ie dat niet doet is het zo afgelopen hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Palomar het volgende:
[..]
hij houdt zn handen in de lucht om het feest gaande te houden
Daar dacht ik ook aan ja. Ook niet echt positief voor jezelf.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Wel jammer op het moment dat barbie zei Tony duikt toch overal bovenop hadden ze eigenlijk dat stukje moeten laten zien dat Tony haar doggy neukt in de douche
Ja vooral omdat ze daar ineens overkomt alsof exclusief isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:50 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan ja. Ook niet echt positief voor jezelf.
Bedanktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef pvdplanet het volgende:
http://www.zideo.nl/playzideo/6c4953546d566878
dubbel aflevering volgens mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bedankt
Hoezo deel 2 trouwens, normaal zijn de afleveringen toch ook 25 minuten?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die Thomas
"Omdat ik gewoon 100% weet dat ik homo ben.. Of eh, sorry!"
Ik vind het stiekem nog best leuk om te kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef Doodloper het volgende:
D'r is iig wat meer activiteit dan vorig seizoen.
ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem nog best leuk om te kijken
ik vind m wel leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef Moonwalk het volgende:
wat een ranzige kneus die dennis
edit: in deel twee van volgende week is hij wel weer lachen![]()
![]()
ze werkt toch als Stewardess??? Dus ja dan moet je over een talenknobbel beschikkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef Doodloper het volgende:
Die kayleigh doet wel goed engels praten
Oja dat is waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
ze werkt toch als Stewardess??? Dus ja dan moet je over een talenknobbel beschikken
na 3 seizoenen, nog niet eens bekken, wat heb je nu aan haar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben ik nou de enige die elize echt enorm geyl vind? En ze praat ook zo lief en
bijna intelligent...
open doen wanneer jij het wil.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:57 schreef sherezade het volgende:
zolang ze haar mond dicht is het goed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef metpensioen het volgende:
Kayleigh is keihard de lekerste
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat? Is dat die indo-achtige?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben ik nou de enige die elize echt enorm geyl vind? En ze praat ook zo lief en
bijna intelligent...
die heet Bibiquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie is dat? Is dat die indo-achtige?
Oja Bibi. Wie is dan Elize?quote:
Ah, die. Die is wel leuk ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef metpensioen het volgende:
[..]
Elize is de geilste maar doet alsof ze dat niet is.
[ afbeelding ]
Ooh uh Elizequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elize is echt heerlijk ik zou die graag neuken.
Is ze ook niet, geen tetten. Elize is wel lekker maar Bibi blijft qua uiterlijk het beste. Zit tenminste een beetje vlees op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mooie meid.
Kayliegh vind ik dan weer niet zo heel bijzonder.
Wat je op TV niet mocht zien;quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bibi blijft qua uiterlijk het beste. Zit tenminste een beetje vlees op.
Dat had ik al voor je gedaan. Lekker slim dat je het terug gaat zettenquote:
dikke lame heidquote:
morgen speelt ajax pasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja man en er is niet eens een belangrijke wedstrijd
wat¿quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef donald_dick het volgende:
hoe krijg je oogontsteking krijgen van de zon
dubbelle uitzending ehquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Dit wordt dus zwaar saai na de reclame
jup komt er direct een achteraanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Echt?
Godverdomme, gebeurt er een keer iets filmen ze het niet:(
vooral zwart beeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
jup komt er direct een achteraan
stinken er 2 bekken naar pikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Blondie geile slet
Gaat ze met die pikkenlikker zoenen
blanes ook echtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha ik was in Blanes toen Tony daar was. Heel ons appartement lag vol met flyers
Is alweer een tijd geleden dat ik dit programma gezien heb maar toen gingen de topics hier op Fok in ieder geval een stuk snellerquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef donald_dick het volgende:
zouden ze nou elke dag gratis zuipen
Ja is het ook. Zeker vergeleken met Sunny Beach (Bulgarije) waar ik een jaar eerder was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
blanes ook echtwat een schubbekutteveen is dat
Ik had niet het idee dat hij daar echt op zat te wachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lagen alleen maar haren op.
Maar die Italiaan mag die snol hebben, wat een kameel.
Niet echt, maar het kan erger..quote:
Ze heeft een leuk koppie. Haar stem kunnen ze later wel aanpassen met de computer.quote:
het is wel zielig dat de oudjes het programma dragenquote:
wel als je zelf 50 kilo weegtquote:
Gebeurt echt weinig, behalve wat homo-seks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:12 schreef Ierse_Strijder het volgende:
En wat een saaie afleveringen zeg
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik erger me op die mond van die tekendude
Arme gioquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Doodloper het volgende:
Volgende week:
www.zideo.nl/playzideo/6c4953546e6c3575
thxquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Doodloper het volgende:
Volgende week:
Bedankt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Doodloper het volgende:
Volgende week:
nee iddquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat zingen van Bibi... ik was er niet kapot van.
Nouja, het lijkt me ook niet makkelijk om meteen bij de groep te horen. Ze zijn er ook in totaal misschien 2 weken ofzo. En dat terwijl de andere een hechte groep vormen sinds oh oh cherso vorig jaar en oh oh tirol.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:55 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Die thomas trouwens, wat een aanfluiting...
9 van de 10 keer hebben 2 mensen een gesprek, en dan staat die kill er een beetje dom naast zonder iets te zeggen maar wel de heletijd meelachen met zn mirrorclasses
gio heeft er ook geen moeite mee toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:10 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me ook niet makkelijk om meteen bij de groep te horen. Ze zijn er ook in totaal misschien 2 weken ofzo. En dat terwijl de andere een hechte groep vormen sinds oh oh cherso vorig jaar en oh oh tirol.
Hoe kom je hieraan? Moet dit nog uitgezonden worden, of is het oude meuk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Doodloper het volgende:
Volgende week:
VOLGENDE WEEK staat erquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan? Moet dit nog uitgezonden worden, of is het oude meuk?
DAAROM VRAAG IK HET OOK!!!!!quote:
huh?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DAAROM VRAAG IK HET OOK!!!!!
Ja, daarom vraag ik het, omdat ik niet begrijp dat er nog een uitzending moet komen en dat hij al te zien is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
huh?
je vraagt het omdat het er staat? zal wel.
iig staat de aflevering ook op de website dus
De uitzending die volgende week pas op tv is die is via de website al te bekijken, dat zeggen ze ook altijd aan het eind van een aflevering. Hier moet je voor betalen maar er is iemand die zo aardig is om dat op te nemen en daarna op internet te zetten zodat iedereen het kan zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het, omdat ik niet begrijp dat er nog een uitzending moet komen en dat hij al te zien is.
Kijk, hier heb ik wat aan. Ik snap hem nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:43 schreef Auti het volgende:
[..]
De uitzending die volgende week pas op tv is die is via de website al te bekijken, dat zeggen ze ook altijd aan het eind van een aflevering. Hier moet je voor betalen maar er is iemand die zo aardig is om dat op te nemen en daarna op internet te zetten zodat iedereen het kan zien.
offline gehaald...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef Doodloper het volgende:
Volgende week:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |