heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef zoem het volgende:
Je had de OP wel aan kunnen passen. Dat is nog mijn X-Cherso tekst
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef PG18 het volgende:
Welja, gooi die borden maar kapot, staat tenslotte symbool voor de Griekse economie.
Gewoon jatten van tvgids.nlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef donald_dick het volgende:
heb jij een tekst voor mij dan, dan plemp ik hem erin!
donequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh oh Cherso
De zeven meest bekende en beruchte Hagenezen van het moment zijn afgelopen zomer weer naar Chersonissos geweest. De ingrediënten zon, zee, villa met zwembad, de Strip en een paar nieuwe feestgangers in de groep zorgen voor genoeg avontuur op het bloedhete Kreta. Volgens Jokertje mogen de feestbeesten niet klagen over de nieuwelingen. "We hebben de kandidaten zelf gekozen en kunnen dus alleen onszelf iets verwijten."
[ afbeelding ]
dat is een oude foto, we moeten een nieuwe hebben met iedereen!quote:
Dat is met iedereen, Chersonissos 2011quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is een oude foto, we moeten een nieuwe hebben met iedereen!
ik zag er 2 over het hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is met iedereen, Chersonissos 2011
Jokertje is nooit veel actie geweest. Volgende week is het weer wat leuker. Deze aflevering was niks aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef waxmask het volgende:
Ligt het aan mij of is Jokertje beetje ingekakt dit jaar?
Hij is wel flink uitgezakt if you know what I meanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef waxmask het volgende:
Ligt het aan mij of is Jokertje beetje ingekakt dit jaar?
Mwah, ze ontmoeten de nieuwe tokkieburen. Volgende week zie je pas new kid dennis op zijn gezicht vallen.quote:
ik heb hem net teruggekeken, en het is wel leuk.quote:
Waarschijnlijk pas over twee weken, we zullen niet meer zien dan we tot nu al gezien hebben van die val...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Mwah, ze ontmoeten de nieuwe tokkieburen. Volgende week zie je pas new kid dennis op zijn gezicht vallen.
Was dat zo leuk dan? Die val?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas over twee weken, we zullen niet meer zien dan we tot nu al gezien hebben van die val...
Dat zullen we volgende week pas zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was dat zo leuk dan? Die val?
Oh, okay, thanx.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:42 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dat zullen we volgende week pas zien
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:48 schreef Jabberwocky het volgende:
Tjonge, ik heb het teruggekeken. Wat nog wel het meest opvalt is dat die Bibi grapjes maakt over dat ze oud zijn, dat er geraniums moeten komen, iets met een rollator... maar ondertussen zelf wel roepen "oh nee daar gaat m'n rust" en "ik had niet zo goed geslapen dus ik zit er niet zo op te wachten, ik ben er wel klaar mee". Wie is er nu het oude wijf, Bibi.
Hij heeft een meisje tegenwoordig, dus tsja, dan ben je 'anders'.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef Moonwalk het volgende:
Jokertje is na het eerste seizoen heel rustig en politiek correct in zijn uitspraken geworden. Hij is ook gestopt met van het ene been op het andere been wiebelen, met zijn hoofd heen en weer te zwaaien en over kontjes en dikke tiete praten. Eigenlijk is hij na seizoen 1 heel gespeeld rustig geworden vind ik maar ik begrijp het wel als je jezelf zo terug ziet en de tv kantine je na gaat lopen doen
Daarvoor deed hij ook geen KUT. letterlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft een meisje tegenwoordig, dus tsja, dan ben je 'anders'.
Ik heb toch wel van hem genoten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Daarvoor deed hij ook geen KUT. letterlijk.
Ik zou haar ook keihard geven!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:01 schreef THEFXR het volgende:
ik zie tony die blondie nog wel naaien, ze loopt er ook bij als een hoer met haar witte sm laarzen.
Moet nog beginnen, ik ben zo ook weg...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef zoem het volgende:
Het is duidelijk voetbal, totale leegloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |