jij bent een gingerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben neger, en heb een negerbips.
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
Ja ja, stomme narcist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wilde weten of het jullie zou opvallen weetje
Het is nationale 'kom uit de kast' dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag hing bij ons op school een blaadje op het prikbord wie homo was en wie bi.
Van zulke mannen word ik bang en ook erg onzekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zie afentoe jongens met billen en benen nog kleiner en smaller dan die van meisjes.. das geen gezicht. afzichtelijk noem je dat.
quote:
Waar hing jij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag hing bij ons op school een blaadje op het prikbord wie homo was en wie bi.
Misschien als.je het jezelf blijft vertellen geloof je het ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.
ik ook op een broodje met augurkjes, ketchup, sla, tomaat, advocadoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Door de UI van BBQ heb ik nu zin in knakworst.
Gelukkig maar dat jullie niet lesbisch zijn, maken wij tenminste nog een kans.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Alle meisjes zijn mooi en alle jongens lelijk. Mja jammer dat we niet allemaal lesbisch zijn.
omg omg moet ik hier nu iets achterzoekenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Doe geen moeite, mijn getroll overtref je nooit
Trouwens: mij niet kennen___!!
Eet jij die worstjes ook altijd zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
nooit echte roomboter gezien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
sinds wanneer is boter zo geel
Iedereen beeldt zich nu in dat jij dat meisje van die UI bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef monkyyy het volgende:
Meisjes zijn stom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je sais
[..]
Nou sommige jongens
[..]
Nietes
[..]
GRAPJE. Kusjekroel alles
Wat joh, smerige dief?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef LompeHork het volgende:
Dit ga je gebruiken als "ik post vaker in dit topic"?
ja manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef coban het volgende:
[..]
Iedereen beeldt zich nu in dat jij dat meisje van die UI bent
Ja zo is het ook gebeurd eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Misschien als.je het jezelf blijft vertellen geloof je het ook.
nee geen zin in doeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is een anagram. Hussel de letters maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |