SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Lago het volgende:
[..]
Hehe.Waarschijnlijk heb je wel gelijk ja, maar ik zou het hem toch graag eens in person zien zeggen.
WTF !!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Muks het volgende:
Kerst !!!!!! http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal
YEAH !!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Muks het volgende:
HIer mag ie vanaf morgen aan, heb al stelregel niet voor mijn verjaardag
Job is ook maar een mens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]gedurfd!
Zeg maar net als, kijken of ik live ook zonder kotsen naar 2-girls-1-cup kan kijken?
(ik mag Job dus net zo graag als XM kerst leuk vind)
Wat vind je er niet leuk aan? Het eten? Het geforceerde gezellige gedoe?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermijd winkels in december. En het openbare leven.
Mij kan je niet wegslaan uit de tuincentra en kerstbeurzenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermijd winkels in december. En het openbare leven.
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Ewelina het volgende:
@M-M: ik vind het ook leuk. Vorig jaar naar de kerstmarkt in Bonn geweest.
Keulen is ook leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendin(als er geld over, wat ik zeer klein acht haha)
Ik weet hetquote:
Secret Santa = ergernis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me er zelfs aan ergeren als het hier over kerst gaat.
Ben echt heel erg.
Excuussss daar hebben we binnenkort FEE voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt heel erg.
Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Doe mij dan 1000x liever Wouter Bos, die had tenminste inhoud.
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Maxime Verhagen vind ik trouwens net zo erg als kerst!
Ik heb ooit Wouter Bos een metrokrantje gegeven. Het hoogtepunt van carrière als krantenuitdeler!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven was
Jij, voor het CDA?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven was
Hij durfde ooit het Scandinavisch-model te opperen, een stelling te doen over de AOW en pensioenen wat hem gigantisch tegenwerkte.quote:
Dat heb ik dan weer met jurkjes, schoenen, dierenprints en 'de kids'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt heel erg.
Haha neee, ik bedenk me nu pas dat je dat zo kon lezenquote:
Waarom post ik hier eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met jurkjes, schoenen, dierenprints en 'de kids'
Weet niet, misschien mag je weer bij de dieetclubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom post ik hier eigenlijk nog?
Noop, paar collega's van me wel. Wil je erheen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
Is iemand hier wel eens naar Dubai geweest?
Nee moet 2 interviews afnemen bij mensen die zaken hebben gedaan in Dubai of iets van de zakencultuur weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, paar collega's van me wel. Wil je erheen?
Ik heb wel 2 collega's die wonen in Dubai, komen wel zelf uit het middenoosten? Moet je dan wel in het engels doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee moet 2 interviews afnemen bij mensen die zaken hebben gedaan in Dubai of iets van de zakencultuur weten.
Ken alleen niemand en ben niet zo goed in het verzinnen van antwoorden..
O dat zou heel fijn zijn! Opdracht is in het Engels dus dat is super!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 collega's die wonen in Dubai, komen wel zelf uit het middenoosten? Moet je dan wel in het engels doen
Oh dat is fijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en toen ik in de spiegel keek vanochtend was ik er wel van overtuigd dat ik beter hier kan posten dan in de Dieetclub
Oberhausen is niets aan. Ik zou naar keulen gaan. Sprookjesmarkt, altmarkt, kerstmarkt bij de Dom, brauhausen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendin(als er geld over, wat ik zeer klein acht haha)
Vriendje! Hij vond het geweldig! spuit 11quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
Is iemand hier wel eens naar Dubai geweest?
O, de vorige keer vond ik het wel leuk hoor! Gewoon een kleine markt, en overdekt centrum dr bij als het rotweer is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oberhausen is niets aan. Ik zou naar keulen gaan. Sprookjesmarkt, altmarkt, kerstmarkt bij de Dom, brauhausen...
Lijkt mij eigenlijk ook best leuk om heen te gaan (behalve de bouwputten dan)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Vriendje! Hij vond het geweldig! spuit 11
Is het ook! (als ik zijn verhalen & foto's mag geloven) Was echt jarloers!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook best leuk om heen te gaan (behalve de bouwputten dan)
Centro bedoel je. Wel aardig ja, maar haalt het niet bij een echte kerstmarktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
O, de vorige keer vond ik het wel leuk hoor! Gewoon een kleine markt, en overdekt centrum dr bij als het rotweer is.
Jarloers?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Is het ook! (als ik zijn verhalen & foto's mag geloven) Was echt jarloers!
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Maxime Verhagen vind ik trouwens net zo erg als kerst!
Fijn dat jij het nu zelf ook zietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en toen ik in de spiegel keek vanochtend was ik er wel van overtuigd dat ik beter hier kan posten dan in de Dieetclub
http://www.ldvd.nl/jarloersquote:
Wat een accurate doch poetische omschrijving.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.
Ik vond Centro de eerste keer leuk, daarna ging het vervelen. Kerstmarkten zijn inderdaad veel leuker, met kraampjes waar de geur van gluhwein/oliebollen/etc. je tegemoet walmtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Centro bedoel je. Wel aardig ja, maar haalt het niet bij een echte kerstmarkt
Ik hoop het niet.quote:
De laatste keer dat ik er was welquote:
Hij is wel een van de zeldzame gevallen die er daadwerkelijk enger uitziet als ie lachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is wel een van de zeldzame gevallen die er daadwerkelijk enger uitziet als ie lacht
Oeh!! Jij die begint over oliebollen!! Ik krijg nog koekjes!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel
Als het al verkoopbaar is..
De oliebollenkraam in de stad staat hier meestal begin, midden november
Ja dat klopt, was ik niet vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh!! Jij die begint over oliebollen!! Ik krijg nog koekjes!!
/olifantengeheugen!
Dus als het regent in Engeland, fiets jij te weinig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wilde even melden dat het goed zit met mijn karma, want het stopte abrupt met regenen zodra ik op de fiets stapte vanmiddag
Ik dacht aan de Duitse kerstmarkt waar ik nog nooit een oliebol gezien heb. Wel crepes met nutella, warme kastanjes en veel vlees.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel
Als het al verkoopbaar is..
De oliebollenkraam in de stad staat hier meestal begin, midden november
Of ze heeft een kitten/puppy/MrWolf geschopt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als het regent in Engeland, fiets jij te weinig.
Kan je dan de 24e heel de dag fietsen? Ik moet naar Manchester en daar regent het zo vaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, vanaf nu regent het gewoon te weinig in Engeland
Mag allebei!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, was ik niet vergeten
Ik zal eens kijken of ik een dezer dagen richting A'dam kan komen, of wil je ze per post?
Dan doe ik het eerste wel, want anders is het de kruimel-expressquote:
24e, *noteert*, hoe landelijk het is weet ik nog nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je dan de 24e heel de dag fietsen? Ik moet naar Manchester en daar regent het zo vaak.
Of is het geen landelijk effect?
Volgens mij gewoon centraal (Hauptbahnhof), we hebben met het werk de bus daar toen gezet en zijn vanaf daar gaan lopen, was niet zo heel ver.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Welk treinstation moet je nemen als je naar de kerstmarkt in Keulen wil? (vriendin wil wel mee, willen alvast de treinkaartjes kopen want nu is het nog goedkoop)
In de bieb: begrijpelijk. In de trein: onderhandelbaar. Thuis: moet kunnen op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:17 schreef Probability het volgende:
Heb muziek aan, niveau 'achtergrond geluid' krijg ik klachten.. oprotten hoor
Ik zit in mijn kamer en huisgenootje zit aan de andere kant van het huis. Ze is net 5 minuten thuis dus KAP MET ZEURENquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef loveli het volgende:
[..]
In de bieb: begrijpelijk. In de trein: onderhandelbaar. Thuis: moet kunnen op dit tijdstip.
Bovendien....het is niet alsof het al na 22 uur is. Woon je per ongeluk in een bejaardenflat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zit in mijn kamer en huisgenootje zit aan de andere kant van het huis. Ze is net 5 minuten thuis dus KAP MET ZEUREN
Huisgenootje is ongesteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien....het is niet alsof het al na 22 uur is. Woon je per ongeluk in een bejaardenflat?
Nee hoor, maar tis beetje het zeikerdje van 't huis. Alles is vies/muziek te hard/enz. Is verder wel aardig maar een beetje.. Zeikerig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Bovendien....het is niet alsof het al na 22 uur is. Woon je per ongeluk in een bejaardenflat?
Nee ze is altijd zoquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Die bejaarden menstrueren nog? Toe maar.
Mag ik het daarmee oneens zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee ze is altijd zoZe heeft morgen tentamen maar goed, daarvoor heb je de bibliotheek..
Were you dancing, and singing, and moving to the groovin'?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
C'est du lijstje!
O: twee sneetjes met ozzewoz
L: havermout met appel, kaneel en lepel bastardsuiker *opzettelijke fout*
T: gekookt ei
T: gekookt ei op snee brood met plakje ham
D: nader te bepalen met vriendje, iets met veggies
Ik ben best wel weer in de grooooove, zo lijkt het!
Dat mag hoor. Maar dan ben je ook een zeikerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mag ik het daarmee oneens zijn?Al zou ik gewoon eigen achtergrondmuziek opzetten.
Koln Zentrum. Via Venlo of via Duisburg (afhankelijk van waar je vandaan komt)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef Chicolate het volgende:
Welk treinstation moet je nemen als je naar de kerstmarkt in Keulen wil? (vriendin wil wel mee, willen alvast de treinkaartjes kopen want nu is het nog goedkoop)
You know how I roll!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Were you dancing, and singing, and moving to the groovin'?
Die interesseren mij dan weer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, panda's vind ik bijvoorbeeld wel leuk...
Ctrl a Ctrl xquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik hoef er ook geen epossen over te lezen
Speciaal voor joe!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Harrods, zelfs ik ben er geweest
Panda's... hmmmm mijn "aaaaaaaaaaaaah wat lief' diertje is de vleerhond
Ik ben het oneens met het 'daar is de bieb voor' deel. Je zou maar alle studenten in de bieb hebben. En daar kan je niet makkelijk even weglopen en wat eten pakken ofzo. Thuis leren ftwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Maar dan ben je ook een zeikerd
Als je wil leren in absolute stilte ---> dan ga je maar naar de biebquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met het 'daar is de bieb voor' deel. Je zou maar alle studenten in de bieb hebben. En daar kan je niet makkelijk even weglopen en wat eten pakken ofzo. Thuis leren ftw.
Zal je zien dat de persoon naast je verkouden is en het vertikt zn neus te snuiten. Lekker gesnuifquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Als je wil leren in absolute stilte ---> dan ga je maar naar de bieb
Als je overgevoelig bent voor geluid kan ook achtergrondmuziek van een ander hinderlijk zijn. Even overleggen wat redelijk is (bv bassen uit) kan geen kwaad. En als ze er extreem last van heeft, dan is alpine.nl een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met het 'daar is de bieb voor' deel. Je zou maar alle studenten in de bieb hebben. En daar kan je niet makkelijk even weglopen en wat eten pakken ofzo. Thuis leren ftw.
Leven en laten leven werkt 2 kanten opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:39 schreef Probability het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Speciaal voor joe!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Speciaal voor joe!
[ afbeelding ]
Daar was ik zondag nog.quote:
Heb je geluisterd hoe het in haar kamer klinkt? Soms hoor je alleen een bas best hard, dat is irritant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:17 schreef Probability het volgende:
Heb muziek aan, niveau 'achtergrond geluid' krijg ik klachten.. oprotten hoor
Daar heb je last van telefonerende studenten in de hal (waar het niet mag).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:39 schreef Probability het volgende:
[..]
kan je gewoon het hele jaar door kerstmuziek luisterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Muks het volgende:
Kerst !!!!!! http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal
YEAH !!
En iedereen bedankt voor de felicitaties !!!
The Horrorz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je gewoon het hele jaar door kerstmuziek luisteren
nom! * in december ergens in Duitsland gaat eten*quote:
Echt zo'n beest aan het spit en ze snijden er een stukje vanaf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nom! * in december ergens in Duitsland gaat eten*
Bas staat niet aan..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb je geluisterd hoe het in haar kamer klinkt? Soms hoor je alleen een bas best hard, dat is irritant.
Lief toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:10 schreef Probability het volgende:
Ze kwam nu even melden dat ze klaar was en dat ik weer muziek mocht luisteren.
Lol wtf?
ken je misschien een leuk hotel/ b&b etc?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oberhausen is niets aan. Ik zou naar keulen gaan. Sprookjesmarkt, altmarkt, kerstmarkt bij de Dom, brauhausen...
Dan heb je een zeikerd als huisgenoot.quote:
Dan nog, wat voor de een overlast is, hoeft voor de ander geen overlast te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan heb je een zeikerd als huisgenoot.
Maar muziek kan soms harder doorklinken dan je denkt, daarom wil ik zelf graag even luisteren. Of anderen laten luisteren als ik er last van heb.
Klopt, maar ik denk dat prob best kan inschatten wat redelijk is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog, wat voor de een overlast is, hoeft voor de ander geen overlast te zijn.
Thanks! Het is hier zo'n 8 graden overdag, en het vriest 's nachts, en verder schijnt het zonnetje. Best lekker dus!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Beterschap Jeager!
Hoe is het weer bij jou trouwens?
ik weet niet hoe streng je wil zijn voor jezelf, maar ozzewoz is wel een beetje evil hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
C'est du lijstje!
O: twee sneetjes met ozzewoz
L: havermout met appel, kaneel en lepel bastardsuiker *opzettelijke fout*
T: gekookt ei op snee brood met plakje ham
D: nader te bepalen met vriendje, iets met veggies
Ik ben best wel weer in de grooooove, zo lijkt het!
Dat doen ze in lala land ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Echt zo'n beest aan het spit en ze snijden er een stukje vanaf.
*carbmaffia meldt zich*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen selleriesalade
L: 2 chocoladebroodjes
T: 2 mueslirepen
D: flink bord pasta bolognese
T: yoghurt en evt komkommer denk ik
T: indien nog honger: boterham
quote:
het goede nieuws is dat je weer meer eet. Het mindere nieuws is dat het voor verbetering vatbaar is wat je eetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:18 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen selleriesalade
L: 2 chocoladebroodjes
T: 2 mueslirepen
D: flink bord pasta bolognese
T: yoghurt en evt komkommer denk ik
T: indien nog honger: boterham
Orly?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe streng je wil zijn voor jezelf, maar ozzewoz is wel een beetje evil he
Ruimte voor verbetering kan je ook zien als goed nieuws, hoef je iig niet lastig te goochelen met voedingsmiddelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het goede nieuws is dat je weer meer eet. Het mindere nieuws is dat het voor verbetering vatbaar is wat je eet
alle worst is evilquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Orly?Dacht dat het wel okee was
![]()
Ik wil best even streng zijn, in het kader van, als dit nog niet werkt dan moet ik me voorbereiden op een leven van spekkigheidPerfect hoeft uiteraard niet, ik wil gewoon normaal en netjes eten.
Minus de chocoladebroodjes is ie wel ok. Mueslirepen zijn niet je van het, maar iets anders was niet voorhanden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het goede nieuws is dat je weer meer eet. Het mindere nieuws is dat het voor verbetering vatbaar is wat je eet
Dan nog barst 'ie van de carbs en mis ik gezonde vetjes, fruit en veggies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Minus de chocoladebroodjes is ie wel ok. Mueslirepen zijn niet je van het, maar iets anders was niet voorhanden.
Veggies zitten in mijn avondeten. En ik ben sowieso een broodeter: haal carbs weg en ik verander in een monster. Bovendien heb ik dan echt de hele dag honger. Wbt fruit heb je gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan nog barst 'ie van de carbs en mis ik gezonde vetjes, fruit en veggies.
Ik vond het wel geinigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef conleche het volgende:
kuttalulla waar zijn mijn editskills?
Behe dat klinkt als een plaats in Scandinavië ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef conleche het volgende:
kuttalulla waar zijn mijn editskills?
Wat is normaal eten? Een Griek eet anders dan een Pool en die eet weer anders dan een Brit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik doe 4-5 plakjes ozzewoz op 2 sneetjes brood![]()
Mijn eitjes zijn de laatste tijd veelal gekookt idd!Ham en rosbief en rookvlees lust ik graag, maar ik wissel graag af ook
![]()
Hm ik heb niet echt besloten hoe streng ik wil zijn denk ik o.O Ik wil gewoon normaal eten, niet vet- of carbvrij, niet te weinig en niet te veelDat gaat tot nu toe wel weer prima
![]()
Oei die kon ik verwachtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is normaal eten? Een Griek eet anders dan een Pool en die eet weer anders dan een Brit.
Ik wil juist niet normaal eten, want daar krijg ik darmklachten van
Ja, meerdere. Maar ik wil je eigenlijk aanraden via hrs oid. te boeken en vor een aanbieding te gaan. Max. 50 euro per nacht moet haalbaar zijn voor een leuk hotel met ontbijy.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ken je misschien een leuk hotel/ b&b etc?
/spijkers met koppen slaat
Join the club *op handen zitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:49 schreef loveli het volgende:
Ik wil heel graag iets negatiefs posten over iemand die ik dom vind, maar ik heb geleerd dat je sommige dingen beter niet op een publiek forum kunt neerzetten
Dus
Dit is best een rare zin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog een wordfeud woordje? Anamneselijst Hormoondeficienties
Verklaar u naderquote:
Komt daar iets interessants uit of gaan ze dat bepalen naar aanleiding van 19 pagina's vragen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand nog een wordfeud woordje? Anamneselijst Hormoondeficienties
Dat mag ik hopen want dat lijstje is one hell of a job.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Komt daar iets interessants uit of gaan ze dat bepalen naar aanleiding van 19 pagina's vragen?
kom tot nu toe op ±1600 kcal uit, dus dat mag wel een flinke bak yoghurt worden straks na de training! dan ben ik op zich wel tevreden qua kcal maar qua voedingswaarde kan het wel wat beter..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef Blurred86 het volgende:
hi! lijstjesdump:
O: -
T: slagroomtaart
L: bospaddenstoelensoep, karnemelk
T: pompoenpitbroodje met vegapate
D: pasta met tomatensaus, groente (ui, wortel, champ en courgette), worstje, kaas (gorgonzola +gouda)
S: 1.5 uur rugbytraining
T: ik denk magere yoghurt met banaan en wat muesli
zo eens even kijken hoe ik qua kcal uitkom..
Ja wil je een woord voor wordfeud of bied je er een aan? Optie 2, worden morgen niet uit 2 delen bestaan en meestal heb je niet zoveel letters?quote:
Ze biedt er 2 aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wil je een woord voor wordfeud of bied je er een aan? Optie 2, worden morgen niet uit 2 delen bestaan en meestal heb je niet zoveel letters?
Slak-korrel zoutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wil je een woord voor wordfeud of bied je er een aan? Optie 2, worden morgen niet uit 2 delen bestaan en meestal heb je niet zoveel letters?
PM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:49 schreef loveli het volgende:
Ik wil heel graag iets negatiefs posten over iemand die ik dom vind, maar ik heb geleerd dat je sommige dingen beter niet op een publiek forum kunt neerzetten
Dus
Oh dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef MarMar het volgende:
Rode kool gesmoord in sinaasappelsap is lekker!
Receptje:
Uitje fruiten in boter in de braadpan
stukjes appel erbij
fijngesneden rode kool erbij
sinaasappelsap, niet helemaal onder, maar genoeg om te smoren.
2 laurierblaadjes en een paar kruidnagels erbij
kaneelstokje erbij
half uurtje laten pruttelen en af en toe omscheppen.
stokje blaadjes en kruidnagels verwijderen voor het serveren.
Ja. Drama hè? Overigens was ik toen iets aan het eten. Dus het probleem ligt meer bij mijn typeskills.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi!
O: Fr.kwark, halfvolle kwark, 2 el muesli
L: 1 pistoletje ham, met wat bacon en een of andere dressing, 2 stukjes wrap met zalm, glas aardbeienjus
D: maaltijdsalade gerookte kip (320kcal)
Goed dat je lijstjes post. Word er verder niet heel warm van, maar ik zie ook geen speculaasjestroep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi!
O: Fr.kwark, halfvolle kwark, 2 el muesli
L: 1 pistoletje ham, met wat bacon en een of andere dressing, 2 stukjes wrap met zalm, glas aardbeienjus
D: maaltijdsalade gerookte kip (320kcal)
Het bietjessap piesen is vandaag beperkt gebleven tot vannachtquote:
Ow, dat klinkt uhm.. positief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het bietjessap piesen is vandaag beperkt gebleven tot vannacht. Dus dat is vooruitgang denken we dan maar.
Sterkte op de pijnbank!
Vind ze serieus echt helemaal geweldigquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef MaJo het volgende:
Ik probeer al een tijdje af te vallen maar dat wil niet echt lukken. Totdat ik een week geleden stopte met roken
Opeens drink ik water ipv cola en heb ik veel meer behoefte aan gezondere dingen
Dus ik dacht ik kom hier eens buurten voor goede tips en wat steun
Ze zijn ook een beetje serieus echt helemaal geweldig duur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind ze serieus echt helemaal geweldig
Sterkte op de pijnbank ML ...
Hoi XM, nog niks beter dus? Buh!
Wat bedoel je met specs? Stoppen met roken gaat super, nu 9 dagen gestopt en denk nauwelijks nog aan een sigaretquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi!
Heb je specs?
Top dat je gestopt bent met roken, hoe gaat dat?
Leeftijd, gewicht, lengte, wat je eet op een dag en wat je wil bereiken..iquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met specs? Stoppen met roken gaat super, nu 9 dagen gestopt en denk nauwelijks nog aan een sigaret
En als je eraan denkt ga je je volstoppen met allerlei groente? Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
ben bijna 4 jaar gestopt met roken maar denk er nog wekelijks aan
Ah op die manierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leeftijd, gewicht, lengte, wat je eet op een dag en wat je wil bereiken..i
ben bijna 4 jaar gestopt met roken maar denk er nog wekelijks aan
Ik ben ook 6 jaar geleden gestopt (1 mei 2005) en ik vind het ook stinken. Maar eerlijk is eerlijk: soms heb ik zowaar nog behoefte aan een sigaret!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef MarMar het volgende:
Serieus Uniek? Ik ben nu ruim zes jaar gestopt en ik ben echt zo'n irritante ex-roker geworden die het nu vindt stinken
Eiersalade is niet bepaald mager, wat je op je brood eet weet ik niet? cola gewoon helemaal skippen en iets wat niet zo gesuikerd is als yoghurtdrink (melk of karnemelk, jeweetz) en dan nog misschien 1 boterham minder 's ochtends en dan ben je denk ik al een heel eind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier
Ik ben 29 jaar, weeg 79 kilo, ben 1.83 meter en ik wil 65 kilo wegen. Op het moment eet ik 4 boterhammen 's ochtends met een glas yoghurtdrink, tussen de middag 4 crackers met eiersalade en avondeten en tussendoor een stuk of 10 mandarijnen (stoppen met roken), wortel, komkommer en tomaat. Ik drink 2 koppen koffie, 1 glas cola en voor de rest water
Die bestaan alleen in slechte romantische komediesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
Pffff wie heeft er een leuke man in de aanbieding die NIET zeurt
Ja, dat. Is 70 kg niet wat meer haalbaar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
Wow majo dat is wel erg licht hoor voor je lengte! Verder welkomga je ook sporten en broccoli eten?
Misschien een gigolo dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die bestaan alleen in slechte romantische komedies
En datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
Wow majo dat is wel erg licht hoor voor je lengte! Verder welkomga je ook sporten en broccoli eten?
Jurkjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef MaJo het volgende:
Wat ik wil bereiken: dat ik weer jurkjes aan kan zonder met een dikke pens rond te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Yep, ik vind broccoli super lekker! Ik heb sowieso het geluk dat ik van groente en fruit hou. Eet dat sowieso al graagquote:
Ik woog vroeg 60 kilo, ben in 2 jaar 20 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
Ik eet meestal Gelderse gekookte worst op brood, of chocoladevlokken. Beiden niet echt gezond denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eiersalade is niet bepaald mager, wat je op je brood eet weet ik niet? cola gewoon helemaal skippen en iets wat niet zo gesuikerd is als yoghurtdrink (melk of karnemelk, jeweetz) en dan nog misschien 1 boterham minder 's ochtends en dan ben je denk ik al een heel eind.
Dat verschilt heel erg per dag. Of aardappelen-groente-vlees, pasta, pizza, soep, rijst met iets.quote:
Zeurt hij over pijntjes en snotneuzen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Perruche het volgende:
Pffff wie heeft er een leuke man in de aanbieding die NIET zeurt
Morgen:quote:Morgen:
O: griekse yoghurt met honing
S: half uur wandelen grondoefeningen
L: pasta-salade met oa pijnboompitten, paprika, rode ui, spek, knoflook en een dressing van olijfolie en rode wijazijn
S: half uur fietsen 4 km joggen
D: spinazie met feta en een tonijnsteak
Deze week voor 1 euro bij de appie verse sapjes, daar maak je zelf geen smoothie voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm. Smoothies vind ik zelf ook wel een goed idee om weer eens te maken. Binnenkort maar wat diepvriesfruit inslaan.
hewat daten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Perruche het volgende:
Helaa niet Xennia, dat zou ik nog wel kunnen handelen.
Misschien ga ik binnenkort even daten.
Waar zeurt 'ie over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Perruche het volgende:
lalalala
Een wraakdate?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Perruche het volgende:
Misschien ga ik binnenkort even daten.
hey dank voor de tipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze week voor 1 euro bij de appie verse sapjes, daar maak je zelf geen smoothie voor.
Waar zeurt hij over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Perruche het volgende:
lalalalalala
Lekker, bedankt voor de tip! en voor de week erna maak ik ze wel zelf. Simpelweg omdat ik zo'n fles eigenlijk niet snel genoeg opmaak. Maar bij het ontbijt vind ik het heerlijk. Smoothie met appel, banaan, yoghurt en kaneelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze week voor 1 euro bij de appie verse sapjes, daar maak je zelf geen smoothie voor.
Thar be hugsies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Perruche het volgende:
Ik stuur jullie wel een PM als ik weer normaal ben
^^quote:
Whehehe, droog.quote:
Ik ga dat dit najaar doen, heb altijd last van een winterdipje, ben benieuwd of het helpt. If so, dan wil ik er zelf een hebben, zo'n lampquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:55 schreef Xennia het volgende:
Ik wil ook naar de zon.
Ik krijg binnenkort wel weer lichttherapie voor mijn huidziekte. Wellicht gaat het ook de herfst- en winterkater wat tegen.
Bleegh, ik haat deze tijd van het jaar. Zeker na een slechte zomer.
http://www.lichttherapiewebshop.nl/producten/categorie-daglichtlamp/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik las iets over lichttherapie?
[..]
Ik ga dat dit najaar doen, heb altijd last van een winterdipje, ben benieuwd of het helpt. If so, dan wil ik er zelf een hebben, zo'n lamp
I know, maar ik ga het dit jaar eerst even bij een insteling proberen.. als het niet helpt hoef ik ook niet zo'n dingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.lichttherapiewebshop.nl/producten/categorie-daglichtlamp/
Goede conditietraining zeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Heb net gekeken naar een beginnerscursus 'Lindy Hop'Nou ja, als in gekeken naar vrienden die dat doen
ik dans niet.
Best grappig, dat welMaar denk niet dat ze dit niveau gaan halen:
Ik denk dat ik jou van alle slankies af en toe nog het minst begrijp. Wat moet je toch met deze relatie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:03 schreef Perruche het volgende:
hahaha the usual damesjullie weten toch!!
ik ga even schoonmaken en sentimentele muziek opzetten![]()
Het is iig leuk om naar te kijken! Ben benieuwd wat ze aan 't eind van 't collegejaar kunnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goede conditietraining zeg.
Getver nam een hap magere franse kwark, dat is smerig spul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh, ik weet weer waarom ik nooit m'n verjaardag vier normaliter
Niet iedereen hoeft te zitten op een feessie, of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/studentikoos denktcrap in = crap out
Ja eerder had ik gewoon niet zoveel vrienden in de omgeving, ging ik met twee man naar de bios en klaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen vrienden hebben om het mee te vieren![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou van alle slankies af en toe nog het minst begrijp. Wat moet je toch met deze relatie?
Klopt, maar bij een filmavond is dat wel hendig he!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te zitten op een feessie, of wel?
/studentikoos denkt
Amerikaanse party? Jij zorgt voor taartquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja eerder had ik gewoon niet zoveel vrienden in de omgeving, ging ik met twee man naar de bios en klaarHoefden anderen niet zo ver te reizen voor mij, mijn familie zag ik dan met de verjaardag van oma de week erna, en klaar
![]()
Nu heb ik alleen een soort-van vriendengroep ontwikkeld hiero, dus ik dacht, oh! Dan kan ik met een paar van hen die ik regelmatig zie wel een filmavondje doen ofzo! Gezellig. Nu zie ik alleen veel anderen waarschijnlijk zondag, dus zal wel vragen krijgen of ik nog wat ga doen ofzo
*boksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon geen vrienden hebben om het mee te vieren![]()
Ja ik dacht ook aan zoietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Amerikaanse party? Jij zorgt voor taart
Heb je kussens? Of vraag anders of mensen dat meenemen, kan iedereen op de grond crashen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook aan zoietsHet is toch te stom voor woorden dat ik me druk maak om dit soort dingen
We hebben ook nog tuinstoelen die we achter de bank kunnen zetten en dan kunnen er weer meer mensen zitten ofzo
Op de bbq die geen bbq was reageerde je precies zo over jouw vent als ik over de niet-mijne heb gedaan. Een soort verontschuldiging omdat er zoveel potentie in de relatie lijkt te zitten waar je elke keer als je het denkt te bereiken net naast grijpt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef Perruche het volgende:
[..]dat is sad and funny at the same time
Helpt het als ik zeg dat ik het ook niet weet? Op papier is het zo leuk maar dan heb je de praktijk enzo. Murgh.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Op de bbq die geen bbq was reageerde je precies zo over jouw vent als ik over de niet-mijne heb gedaan. Een soort verontschuldiging omdat er zoveel potentie in de relatie lijkt te zitten waar je elke keer als je het denkt te bereiken net naast grijpt.
Hope I'm wrong.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef MarMar het volgende:
Pasta, pizza, veel aardappels, allemaal dingetjes waar wel wat winst op te behalen valt en die cola zeker ook, beleg idd ook wel, maar dat weet je zelf ook wel
Mozarella, superlekker, supervetzou ik niet te vaak doen als je wilt afvallen.
Zie het positief, er zijn wel dingetjes te tweaken in je menu waarmee je in elk geval die 70 kilo wel gaat redden.
Mager vleesbeleg is bv kipfilet, casselerib, rollade.. (wat ik zelf eigenlijk allemaal veel lekkerder vind dan gekookte worst)
Ja dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je kussens? Of vraag anders of mensen dat meenemen, kan iedereen op de grond crashen!
6 colaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef MaJo het volgende:
Lekker gegeten netWat voor dingen zijn gezond op brood? Ik vind het al heel wat dat ik niet meer rook en geen 6 cola per dag meer drink
Ook snoep ik nauwelijks dus ik ben best goed bezig
I know the feelingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Perruche het volgende:
Ik stuur jullie wel een PM als ik weer normaal ben
Er haken er vaak wel wat af en het kussen idee is gewoon leuk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al!![]()
Dat van dat drinken meenemen is een goeieIk heb geen auto dus dan hoef ik niet te slepen
![]()
Yay, meedenkende slankies![]()
Ik moet gewoon niet denken --> veel mensen, aaaah ><;;
maar --> veel mensen, gezellig![]()
En ach, misschien kan de helft niet
Aurum postte eerder vandaag een lijstje met gezond vleeswaar enzo ja!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aurum postte eerder vandaag een lijstje met gezond vleeswaar enzo ja!Uit m'n hoofd: kipfilet, kalkoenfilet, fricandeau, rosbief, rookvlees, achterham, gekookte eitjes. Ook lekker: brood met rauwkost, mayo en wat sambal of chilivlokjes of chilisaus (Broodje Co
).
Hehe klinkt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef MarMar het volgende:
@Maria: mijn motto is altijd MIJN verjaardag, MIJN feestje.. oftewel, iedereen weet hoe een koelkast werkt en ik doe niets wat ik niet leuk vind en nodig zeker geen mensen uit die ik niet echt leuk vind. Wat die mensen onderling dan al dan niet met elkaar hebben, zoeken ze dan maar lekker zelf uitWordt vast een superfeestje!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Perruche: als je ooit nog een huishouden zoekt om je gedachten mee op een rijtje te krijgen, wil ik je best helpen hoor! Let me know en ik stuur je de routebeschrijving
Het wordt vast enorm gezellig /zegtdieanderestresskipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe klinkt goedHet 'probleem' is dat ik iedereen wel aardig vind bijna, maar ja he!
![]()
Bright side: ik heb veel leuke mensen leren kennen hier in de omgeving![]()
Haha zoiets zal het wel worden ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Probability het volgende:
Zeg je: hoiii vriendjes ik ben jarigik verzorg taart & bring your own booze! Jullie aanwezigheid is mijn cadeau
doeidoei
En kijk, geen ozzewoz toegevoegdquote:
Is Perruche uit frustratie aan het poetsen geslagen of snap ik de term huishouden in deze niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Perruche: als je ooit nog een huishouden zoekt om je gedachten mee op een rijtje te krijgen, wil ik je best helpen hoor! Let me know en ik stuur je de routebeschrijving
Dat bericht heb ik helemaal gemistquote:
En dat was in de tijd dat ik het minste woog (59 kilo)quote:
Dat herken ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat was in de tijd dat ik het minste woog (59 kilo)Maar ik at verder bijna niets
Doe dan maar geen broodquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef MaJo het volgende:
En brood met majo, rucola en rosbief? Dat maakt mijn schoonmoeder altijd, errug jammie
Ik eet trouwens wit brood, anders eet ik helemaal geen brood
Ja, dan telt het niet natuurlijk. Klinkt een beetje als het Vizor-dieetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat was in de tijd dat ik het minste woog (59 kilo)Maar ik at verder bijna niets
Wat moet ik dan eten?quote:
Salade?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat moet ik dan eten?Ik hou van wit brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |