SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Lago het volgende:
[..]
Hehe.Waarschijnlijk heb je wel gelijk ja, maar ik zou het hem toch graag eens in person zien zeggen.
WTF !!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Muks het volgende:
Kerst !!!!!! http://www.skyradio.nl/player/skyradio-seasonal
YEAH !!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Muks het volgende:
HIer mag ie vanaf morgen aan, heb al stelregel niet voor mijn verjaardag
Job is ook maar een mens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]gedurfd!
Zeg maar net als, kijken of ik live ook zonder kotsen naar 2-girls-1-cup kan kijken?
(ik mag Job dus net zo graag als XM kerst leuk vind)
Wat vind je er niet leuk aan? Het eten? Het geforceerde gezellige gedoe?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermijd winkels in december. En het openbare leven.
Mij kan je niet wegslaan uit de tuincentra en kerstbeurzenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vermijd winkels in december. En het openbare leven.
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Ewelina het volgende:
@M-M: ik vind het ook leuk. Vorig jaar naar de kerstmarkt in Bonn geweest.
Keulen is ook leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendin(als er geld over, wat ik zeer klein acht haha)
Ik weet hetquote:
Secret Santa = ergernis?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan me er zelfs aan ergeren als het hier over kerst gaat.
Ben echt heel erg.
Excuussss daar hebben we binnenkort FEE voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt heel erg.
Daar gaat je geloofwaardigheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef V1z0R het volgende:
Doe mij dan 1000x liever Wouter Bos, die had tenminste inhoud.
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Maxime Verhagen vind ik trouwens net zo erg als kerst!
Ik heb ooit Wouter Bos een metrokrantje gegeven. Het hoogtepunt van carrière als krantenuitdeler!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven was
Jij, voor het CDA?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, ik heb ooit zijn brede plastic grijns van dichtbij mogen aanschouwen en z'n hand mogen schudden toen ik leden aan het werven was
Hij durfde ooit het Scandinavisch-model te opperen, een stelling te doen over de AOW en pensioenen wat hem gigantisch tegenwerkte.quote:
Dat heb ik dan weer met jurkjes, schoenen, dierenprints en 'de kids'quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben echt heel erg.
Haha neee, ik bedenk me nu pas dat je dat zo kon lezenquote:
Waarom post ik hier eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met jurkjes, schoenen, dierenprints en 'de kids'
Weet niet, misschien mag je weer bij de dieetclubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom post ik hier eigenlijk nog?
Noop, paar collega's van me wel. Wil je erheen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
Is iemand hier wel eens naar Dubai geweest?
Nee moet 2 interviews afnemen bij mensen die zaken hebben gedaan in Dubai of iets van de zakencultuur weten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, paar collega's van me wel. Wil je erheen?
Ik heb wel 2 collega's die wonen in Dubai, komen wel zelf uit het middenoosten? Moet je dan wel in het engels doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee moet 2 interviews afnemen bij mensen die zaken hebben gedaan in Dubai of iets van de zakencultuur weten.
Ken alleen niemand en ben niet zo goed in het verzinnen van antwoorden..
O dat zou heel fijn zijn! Opdracht is in het Engels dus dat is super!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 collega's die wonen in Dubai, komen wel zelf uit het middenoosten? Moet je dan wel in het engels doen
Oh dat is fijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en toen ik in de spiegel keek vanochtend was ik er wel van overtuigd dat ik beter hier kan posten dan in de Dieetclub
Oberhausen is niets aan. Ik zou naar keulen gaan. Sprookjesmarkt, altmarkt, kerstmarkt bij de Dom, brauhausen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Oeh, ik ga dit jaar naar Oberhausen met familie, en ik wil ook nog een x naar belgie met vriendin(als er geld over, wat ik zeer klein acht haha)
Vriendje! Hij vond het geweldig! spuit 11quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Probability het volgende:
Is iemand hier wel eens naar Dubai geweest?
O, de vorige keer vond ik het wel leuk hoor! Gewoon een kleine markt, en overdekt centrum dr bij als het rotweer is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oberhausen is niets aan. Ik zou naar keulen gaan. Sprookjesmarkt, altmarkt, kerstmarkt bij de Dom, brauhausen...
Lijkt mij eigenlijk ook best leuk om heen te gaan (behalve de bouwputten dan)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Vriendje! Hij vond het geweldig! spuit 11
Is het ook! (als ik zijn verhalen & foto's mag geloven) Was echt jarloers!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook best leuk om heen te gaan (behalve de bouwputten dan)
Centro bedoel je. Wel aardig ja, maar haalt het niet bij een echte kerstmarktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
O, de vorige keer vond ik het wel leuk hoor! Gewoon een kleine markt, en overdekt centrum dr bij als het rotweer is.
Jarloers?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Is het ook! (als ik zijn verhalen & foto's mag geloven) Was echt jarloers!
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, Maxime Verhagen vind ik trouwens net zo erg als kerst!
Fijn dat jij het nu zelf ook zietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en toen ik in de spiegel keek vanochtend was ik er wel van overtuigd dat ik beter hier kan posten dan in de Dieetclub
http://www.ldvd.nl/jarloersquote:
Wat een accurate doch poetische omschrijving.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.
Ik vond Centro de eerste keer leuk, daarna ging het vervelen. Kerstmarkten zijn inderdaad veel leuker, met kraampjes waar de geur van gluhwein/oliebollen/etc. je tegemoet walmtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Centro bedoel je. Wel aardig ja, maar haalt het niet bij een echte kerstmarkt
Ik hoop het niet.quote:
De laatste keer dat ik er was welquote:
Hij is wel een van de zeldzame gevallen die er daadwerkelijk enger uitziet als ie lachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ik krijg bijna letterlijk uitslag van die man. Hij is net de oudtestamentische slang. Volslagen onbetrouwbaar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is wel een van de zeldzame gevallen die er daadwerkelijk enger uitziet als ie lacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |