Alle homo's moeten dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ie dan nu ook
Ik ben hier de enige homo, ja!
Oke, op die halve na, StBaby.
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.quote:
Ik steek nu maar één worstenvinger opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.
Niet gelijk met die dikke worstenvingertjes naar mij wijzen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Vreetzakquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.quote:
De kabouters. Echt waar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Dat durft toch niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Tally heeft een kind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Ik wil LEUKE roddels, niet over kinderen.quote:
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Een topicreport.
Hoe, eeeehmmmm, zielig, dat was het woord!
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
was het een leuke DM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Dus eigenlijk is het hier helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).
Wat de avond/nachtploeg doet, boeit niemand.
Zoals de gemiddelde dertiger is ze iets voller en hijst ze zich nog in pakjes die niet meer bij het figuur passen.quote:
Het is erg he. Dat er niemand was die tegen haar gezegd heeft dat dat echt niet kon.quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Oh zo ja, nee ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood. Homo's en normale mensen.
Nee. Eoa lesbo die zich aangevallen voelde toen ik zei dat alle lesbo's gewoon mannenissues hebben gehad en daardoor niet meer durven.quote:
...Wiki: Iedereenquote:
Op zich kunnen we wel ergens een topic openen met de stelling dat we homo's / mensen zonder kinderen eerder een spuitje gaan geven.quote:
Dan is het zo'n ban ook niet waard, jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Eoa lesbo die zich aangevallen voelde toen ik zei dat alle lesbo's gewoon mannenissues hebben gehad en daardoor niet meer durven.
En mensen zonder kinderen worden nog ouder ook, dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich kunnen we wel ergens een topic openen met de stelling dat we homo's / mensen zonder kinderen eerder een spuitje gaan geven.
Ze hebben niemand die voor hun zorgt dus ze zullen relatief meer zorgkosten vragen dus eerder afmaken.
Wel leuk, die nieuwe service dat je een DM krijgt tot wanneer je gebanned bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het zo'n ban ook niet waard, jammer.
Hoe attentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel leuk, die nieuwe service dat je een DM krijgt tot wanneer je gebanned bent.
Preventief ruimen dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen zonder kinderen worden nog ouder ook, dacht ik.
Waarna jij er maar een relatie mee begint...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Wiki: Iedereen
• Alle zwakzinnige fokkers die zo wanhopig zijn dat ze ingaan op je kansloosheid.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarna jij er maar een relatie mee begint...
Goed, thanksquote:
Kleuter van LE met een doos potloden los laten gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed, thanks. Mooi geheeld, dus ik ben wel klaar voor het inkleuren
Ongeduldig als ik ben duurt het wachten lang..
Oeh, wanneer gaat het inkleuren beginnen? Waar heb je 'm trouwens laten zetten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever stiften, die doen niet zo veel pijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kleuter van LE met een doos potloden los laten gaan
mietjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever stiften, die doen niet zo veel pijn.
Wanneer mag je weer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt nietquote:
Half november pasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, wanneer gaat het inkleuren beginnen? Waar heb je 'm trouwens laten zetten?
Ja, heb daar ook goede verhalen over gehoord. Wat ik gezien heb zag het er idd erg mooi uit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half november pas
Heb 'm bij Body Art laten zetten, hier in de stad. Ben erg tevreden over de lijnen, heel strak.
Dat is al bijnaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half november pas
Heb 'm bij Body Art laten zetten, hier in de stad. Ben erg tevreden over de lijnen, heel strak.
Ja, een paar dagen na mijn verjaardag.quote:
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen na mijn verjaardag.Happy birthday me!
Zeg, je verward je eigen mening met die van God.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bent
Jij bent in de war met het geslacht en het gaatje waar je je genotsknots in moet rammen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je verward je eigen mening met die van God.
Jioj bent met -DT!
Me too!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bent
De hoeveelste ook al weer?quote:
Ja het lijkt me heerlijk om in de zomer jarig te zijn, maar ja..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat een sombere klotemaand om in jarig te zijn zeg
Ik ben 2 dagen na die vent met die mijter jarig, dat is helemaal niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Nonsens. Ik neuk meer dan ooit tevorenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
De enige verjaardag bij ons thuis die in de zomer is, is die van mijn pa. En op de een of andere manier hebben we dat ook bijna nooit buiten gevierd omdat het dan ook altijd regent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijdquote:
Wat zal jij het rustig hebben ineens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijd.
Als ze het niet snel oplossen verwacht ik idd wel een protest op het Domplein door bontkraagjes ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze het niet snel oplossen verwacht ik idd wel een protest op het Domplein door bontkraagjes ja.
Nee hoor. Ik weet heel goed en helder dat ik hem liever in een strak en warm kontje heen enw eer beweeg dan dat ik 'm als een frikandel in de open vleeswond smijt waar ie kant nog wal raakt na een bevallingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent in de war met het geslacht en het gaatje waar je je genotsknots in moet rammen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet heel goed en helder dat ik hem liever in een strak en warm kontje heen enw eer beweeg dan dat ik 'm als een frikandel in de open vleeswond smijt waar ie kant nog wal raakt na een bevalling
Kill them with firequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Er lopen allemaal van die zombiemeisjes helemaal verdwaasd door de straat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik heb nog kroketten in de vriezer liggen.
Mijn nicht ook ja. Schat van een meid, maar wel een beetje bontkraag-blackberry geöriënteerd ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn zus zat al te klagen op FB, halve tokkie is het toch ook.
Echt, dat ze mijn zus is, ongelooflijk soms..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn nicht ook ja. Schat van een meid, maar wel een beetje bontkraag-blackberry geöriënteerd ja.
Ja sorry, dat moest ff.quote:
Ze is (nóg) ouder dan ik.quote:
Zullen we ruilen van familie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen maar normale mensen in mn familie
Volgens mij ben ik juist de josti van de clan.
Oh wat gemeen, dat je CL met jouw zus wilt opschepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van familie?Je krijgt er een doos kroketten gratis bij.
Ik lach me soms rot met mijn nicht, laat ze weer guccischoenen zien ofzo waar ze lyrisch over is, waarop ik dan zeg "damn, dat zijn wel marokkanenschoentjes he! Waar is je bontkraag?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat ze mijn zus is, ongelooflijk soms..
Jij wil dr niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat gemeen, dat je CL met jouw zus wilt opschepen.
Ik heb er al één en die is erg genoeg.quote:
En dat foto-bombardement op FB van haar bezoek aan de Toppers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lach me soms rot met mijn nicht, laat ze weer guccischoenen zien ofzo waar ze lyrisch over is, waarop ik dan zeg "damn, dat zijn wel marokkanenschoentjes he! Waar is je bontkraag?
Smaken verschillen denk ik dan maar.
Mijn broer dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er al één en die is erg genoeg.
"Lekker gek doen met de meiden op Sensation White!"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat foto-bombardement op FB van haar bezoek aan de Toppers.En zo'n naar housefeestje, zo'n foute.
Hell, zelfs haar koters zijn cool!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Lekker gek doen met de meiden op Sensation White!"
Dat is dan een onderschrift bij zo'n foto met van die uitgezakte 30+wijven met zo'n haarband met 2 lichtgevende balletjes erop op.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook eens bij de Toppers geweest
Ik ben eens bij een concert van Rene Froger geweest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Dat zijn van die dingen die je beter voor jezelf kan houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee, is die beter dan je zus?quote:
Alsof jullie beeld van mij nog erger kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die je beter voor jezelf kan houden.
Ahaa, jij bent jaloers!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
En haar 16 jaar jongere scharrel helpt ook al niet
Ehm nee. Echt niet.quote:
Je zou homo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook altijd naar Kylie en Take That
Mijn "scharrel" is ook jonger dan ikquote:
Je gaat anno 2011 ook nog naar TT?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook altijd naar Kylie en Take That
Die stok is toch juist wat 'm zo interessant maakt?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stok is toch juist wat 'm zo interessant maakt?
Dat begrijp ik echt niet eigenlijk, zo goed was de muziek toch niet?quote:
De nieuwe cd's zijn best tof.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet eigenlijk, zo goed was de muziek toch niet?
Oh CL'tje tochquote:
Die post mist eenquote:
Je bent de 6quote:
Die zijn gevaarlijk omdat ze pillen slikken of omdat 't van die heavy metal figuren zijn. Tegen jou durven we wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap mensen die naar Sensation gaan of lopen grunten ook niet, maar om daar nou neerbuigend over te doen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap mensen die naar Sensation gaan of lopen grunten ook niet, maar om daar nou neerbuigend over te doen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn gevaarlijk omdat ze pillen slikken of omdat 't van die heavy metal figuren zijn. Tegen jou durven we wel.
Volgens mij werd er net nog laatdunkend gedaan over mensen die naar Sensation geweest warenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef AirwiN het volgende:
Die zijn gevaarlijk omdat ze pillen slikken of omdat 't van die heavy metal figuren zijn. Tegen jou durven we wel.
quote:
Al verdenk ik Kylie ervan er geen probleem mee te hebben om eens door Technoviking uit elkaar te worden getrokken.quote:
Dat hoop jij gewoon, viespeuk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al verdenk ik Kylie ervan er geen probleem mee te hebben om eens door Technoviking uit elkaar te worden getrokken.
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat TT een boyband is waar je als vrouw van boven de 15 jaar doorgaans niet meer echt anders van wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat vind ik geen aanbevelingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nieuwste cd van TT is gaafBijna Robbie Williams
Ja, ik fantaseer over andere mannen die Kylie uit elkaar trekken in plaats van ikzelf.quote:
Geil. Pics?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is (nóg) ouder dan ik.En een beetje mollig.
Nee sorry babe.quote:
Nee, dat zijn doorgaans ook alleen maar van die bepaalde type vrouwen die dat gaaf vinden.quote:
Omdat ze popmuziek maken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat TT een boyband is waar je als vrouw van boven de 15 jaar doorgaans niet meer echt anders van wordt.
Maar dat is mijn mening.
Je bent te oud voor d'r denk ik.quote:
Omdat als je echt om de muziek gaat, je dan tig andere bands kan bedenken die het boybandniveau ontstijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze popmuziek maken?Het is gewoon leuke muziek, het optreden was leuk, klaar. Al was het K3
Ik vind de nieuwe CD tof en ben een man van 33... kut...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat TT een boyband is waar je als vrouw van boven de 15 jaar doorgaans niet meer echt anders van wordt.
Maar dat is mijn mening.
Ja, maar jij houdt ook nog van goede muziek, dan mag dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe CD tof en ben een man van 33... kut...
Moeten we het over mijn zus blijven hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat zijn doorgaans ook alleen maar van die bepaalde type vrouwen die dat gaaf vinden.
Dezelfde als die ook naar de toppers gaan. En de chippendales. Nóg erger.
Nee en nee.quote:
Van mij mag alles!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dachten de ouders van... oh wacht. Dat mocht niet meer.
Wat een gelul! Robbie Williams is heel wat anders dan de toppersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat zijn doorgaans ook alleen maar van die bepaalde type vrouwen die dat gaaf vinden.
Dezelfde als die ook naar de toppers gaan. En de chippendales. Nóg erger.
Nou, kom maar langs dan.quote:
Ik vond Mr. Bojangles en Feel wel leuke nummers ja. Maar verder..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een gelul! Robbie Williams is heel wat anders dan de toppers
Sing en Swing when you're winning zijn super cd's!
Daar kunnen (en willen ws.) de toppers een puntje aan zuigen!
Ik vind het leuke cd's en de live shows zijn ook geweldig. Pleur vijf kerels bij elkaar die popmuziek maken en het is gelijk een boyband waar overheen gekotst moet worden omdat dat moet ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat als je echt om de muziek gaat, je dan tig andere bands kan bedenken die het boybandniveau ontstijgen.
Maar ik heb dan ook echt nooit iets met boybands gehad verder.
Ik zei niet dat ik gewillig was. Dat is iets anders.quote:
Ik zou hem doen. Zeker wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
Robbie Williams lekker? Ik zou mijn hond er nog vanaf trekken.
Aan mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond Mr. Bojangles en Feel wel leuke nummers ja. Maar verder..
Weet nog wel dat ik bij de Free Record Shop werkte toen dat ene album met Feel uitkwam. Ik heb 'm denk ik wel 1000 keer verkocht. Aan de eerder omschreven types.
Daar weet ik wel raad mee. Zeker als alles mag!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
Ik zei niet dat ik gewillig was. Dat is iets anders.
Nee. Wel als die band in mijn ogen in het verleden geen enkel nummer heeft gemaakt wat me ook maar iets is bijgebleven en datzelfde kunstje 15 jaar later nog uithalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het leuke cd's en de live shows zijn ook geweldig. Pleur vijf kerels bij elkaar die popmuziek maken en het is gelijk een boyband waar overheen gekotst moet worden omdat dat moet ofzo.
Nou ja, dat kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Wel als die band in mijn ogen in het verleden geen enkel nummer heeft gemaakt wat me ook maar iets is bijgebleven en datzelfde kunstje 15 jaar later nog uithalen.
Ik hou er gewoon niet van.
Nee, oud, dat ben ik. Ik word over een maand al 28.quote:
Used goodsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, oud, dat ben ik. Ik word over een maand al 28.
Samen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zeker nu die grijs wordt, staat 'm goed
Er werd nergens op homo's gescholden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Crutch het volgende:
Kap eens met dat dat homo-gescheld.
Is nergens voor nodig, dank je.
Welk gescheld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Crutch het volgende:
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Crutch het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Crutch het volgende:
Dat is toch oud nieuws?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mediamarkt verkoopt gebruikte producten als nieuw?
Dan nog, dan doet ie maar iets meer moeite.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die jongen loopt wel op krukken ja.Niet zo spotten met een handicap
Dat is fijn voor je. Maar je stookt het eerder weer op ( voor zover er homogescheld was) als je er pas over begint als het allang voorbij is.quote:
Een matige grap over een poot kan nu haast niet uitblijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Godtje het volgende:
Die jongen loopt wel op krukken ja.Niet zo spotten met een handicap
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, oud, dat ben ik. Ik word over een maand al 28.
LOOOOOOK WHO'S HERE TO SAVE THE DAAAAAAAY!quote:
Nee, incontinent worden vrouwen pas een paar jaar later.quote:
Staat bovenaan he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten jullie niet het topic ook daadwerkelijk lezen dan als je een TR krijgt?
Hoe krijg je 4 homo's op een stoel? Draai de stoel om.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
Hoe noem je een crematorium voor lesbiennes??
Een pottenbakkerij..
Ik ben het wel met Kluts eens dat de vrouwen die vreselijk fan zijn van Robbie Williams en de vrouwen die fan zijn van de Toppers niet echt heel erg ver uit elkaar liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een gelul! Robbie Williams is heel wat anders dan de toppers
Sing en Swing when you're winning zijn super cd's!
Daar kunnen (en willen ws.) de toppers een puntje aan zuigen!
3 homo's op een fiets. Wat vieren ze?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe krijg je 4 homo's op een stoel? Draai de stoel om.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe krijg je 4 homo's op een stoel? Draai de stoel om.
Hey vuige stinknicht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Kluts eens dat de vrouwen die vreselijk fan zijn van Robbie Williams en de vrouwen die fan zijn van de Toppers niet echt heel erg ver uit elkaar liggenQua muziek zelf vind ik Robbie toch nog wel net iets beter, maar ook dat is niet echt mijn ding verder. Maar dat hoeft ook niet.
En Robbie is al jaren geen hunk meer. Niets meer dan een dikkig sexmaniakje.
Is dat een lullige steek?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Kluts eens dat de vrouwen die vreselijk fan zijn van Robbie Williams en de vrouwen die fan zijn van de Toppers niet echt heel erg ver uit elkaar liggenQua muziek zelf vind ik Robbie toch nog wel net iets beter, maar ook dat is niet echt mijn ding verder. Maar dat hoeft ook niet.
En Robbie is al jaren geen hunk meer. Niets meer dan een dikkig sexmaniakje.
Zeg, wil je niet van die homograppen maken? Anders ga ik klagen bij een mod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:25 schreef Crutch het volgende:
Een rij homo's achter elkaar -> pijpleiding
Kluts!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Homo grappen uit het jaar 1995?
Ok, wie moet ik nuw eer voorover buigen als straf?!
En nee, geen StBaby... ik zei als STRAF!
quote:
Ik heb geen cup AA ofzo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts!
Met die kleine tetten is het net een vent
...dit kan ik ontkennen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kluts!
Met die kleine tetten is het net een vent
Lieverd, waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey vuige stinknicht!Heb je nou zitten klagen
![]()
Je zat zeker te hopen dat hij met zijn krukje persoonlijk kwam inspecteren bij je.
Homo's plagen is zaad vragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, waarom zou ik dat doen?
Onder dit smerige homofobische en beledigende uiterlijk schuilt een cockloving cumhungry klein hunkig bottom-knulleke ... dat ga ik toch niet verpesten?! Dit is JUIST de uitdaging!!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
Zo strakke latex pak aan!
Ik ga sporten!
Toedels kanzlose rukkers en Krea en Kluts
Sorry Kluts.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeg, wil je niet van die homograppen maken? Anders ga ik klagen bij een mod.
+1quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Godtje het volgende:
Zo strakke latex pak aan!
Ik ga sporten!
Toedels kanzlose rukkers en Krea en Kluts
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik moest er heel eerlijk gezegd WEL aan denken, maar nee. Dan had ik wel iets gezegd als "En nu we het daar toch over hebben... Hoe is 't nu met jou?".
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel roepen "Alle hetero's moeten dood".... maar dan dunt mijn jachtterrein zo uit. Da's kut.
Ik haat kut.
Je bent toch inmiddels gesetteled angeltje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel roepen "Alle hetero's moeten dood".... maar dan dunt mijn jachtterrein zo uit. Da's kut.
Ik haat kut.
Het wordt winter, lul.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:37 schreef Kreator het volgende:
Kluts. Wanneer gaan we nou es neuken ijs eten?
quote:
werd die tag maar eens permanent afgesloten, helaas open je hem regelmatig weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Winterlul, die moet wel hard zijn.
/flauwe grappen
Mag warme choco met slagroom ook?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
...warme wafels met slagroom dan maar?
Wat ben je ook een meegaande knul he.quote:
Goodquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
En ja, ik ben gesettled (quoten geeft nog steeds af en toe errors, sorry) ... maar ik ben homo (Joh!) en ons soort is toch niet in staat monogaam te zijn ofg een langdurige relatie aan te knopen... dus waarom zou ik dat stereotype beeld doorbreken?!
Neuken?
Maakt me niet uit wie wie doet. Ben sinds kort versatile
(Shit, dat was een StB-TMI!)
Vrijdag kan ik niet. Maandag wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ben je ook een meegaande knul he.
Dus wanneer heb je tijd?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[HOMO] #3050 Een topic vol lekkere mannen! Op = op.
Ja daag. Daar hebben jullie die topicreportende Ayunu heengejaagd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[HOMO] #3050 Een topic vol lekkere mannen! Op = op.
Ik heb in deel 1 tot 250 gepost ofzo. Daarna ben ik afgehaakt, toen ik erachter kwam dat men daar echt homo was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag. Daar hebben jullie die topicreportende Ayunu heengejaagd.
Ik blijf wel ff hier hoor
Ik stuur altijd de ''ik kan niet'' smsjes via haar GSM.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tsk. Jij bent afhakerig. Ik niet..
Wanneer bent u eens uit dat Tukkerland, de randstad in, meneer Krea?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tsk. Jij bent afhakerig. Ik niet..
Ik dacht laatst op de videochat al...wat ziet ze er ineens behaard uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik stuur altijd de ''ik kan niet'' smsjes via haar GSM.
Dat was de deal niet. En nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer bent u eens uit dat Tukkerland, de randstad in, meneer Krea?
Ik ga toch zeker geen 2 uur treinen voor een Twentse warme choco.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker geen 2 uur treinen voor een Twentse warme choco.
Jij bood wodka aan, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]Bij mij wil je wel langskomen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker geen 2 uur treinen voor een Twentse warme choco.
Nee nee, ironisch is.... de loterij winnen en de volgende dag sterven. Offuuuuh... een zwarte vlieg in je Chardonney!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga jou leren wat monogamie betekend. De ironie
Dat wou ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
Helemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij bood wodka aan, dat is wat anders.
Als je eenmaal in Utrecht woont wil je niet meer weg, ook niet voor een kop chocomel.quote:
Dat Klutsje wodka net even lekkerder vindt ?quote:
Tuurlijk! Jij bent ook niet te beroerd je af en toe uit dat gehucht te bewegen en de grote stad op te zoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
Kijk Mr. Kluts, het gaat haar helemaal niet om de wodka, rotjoch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk! Jij bent ook niet te beroerd je af en toe uit dat gehucht te bewegen en de grote stad op te zoeken!
Techno-time.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk! Jij bent ook niet te beroerd je af en toe uit dat gehucht te bewegen en de grote stad op te zoeken!
quote:
Echt wel. Het mocht niet.quote:
..ik heb ooit een vriendin in Utrecht gehad. Ik vond en vind het oprecht, zonder te trollen ofzo, echt de lelijkste kutstad van Nederland. Verreweg. Met afstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je eenmaal in Utrecht woont wil je niet meer weg, ook niet voor een kop chocomel.
Sorry oma.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk Mr. Kluts, het gaat haar helemaal niet om de wodka, rotjoch.
Wil je klappen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt wel. Het mocht niet.![]()
![]()
.
[..]
..ik heb ooit een vriendin in Utrecht gehad. Ik vond en vind het oprecht, zonder te trollen ofzo, echt de lelijkste kutstad van Nederland. Verreweg. Met afstand.
quote:
Ja, speaking of which, wanneer is dat feestje in Central Studio's?quote:
Kan ik me voorstellen als je Enschede bent gewend, dat is pracht & praal !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
..ik heb ooit een vriendin in Utrecht gehad. Ik vond en vind het oprecht, zonder te trollen ofzo, echt de lelijkste kutstad van Nederland. Verreweg. Met afstand.
Nee, om de Deventerse gezelligheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk Mr. Kluts, het gaat haar helemaal niet om de wodka, rotjoch.
De dag voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, speaking of which, wanneer is dat feestje in Central Studio's?
Op haar verjaardag. (of 1 dag ervoor of na) ::Pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, speaking of which, wanneer is dat feestje in Central Studio's?
Het went. Ik vond het eerst groot Deventer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
Beter dan Utrecht. Maar Enschede is ook geen topstad, dat ben ik je eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je Enschede bent gewend, dat is pracht & praal !
Touchéquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar oma was the last one standing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |