Alle homo's moeten dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ie dan nu ook
Ik ben hier de enige homo, ja!
Oke, op die halve na, StBaby.
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.quote:
Ik steek nu maar één worstenvinger opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.
Niet gelijk met die dikke worstenvingertjes naar mij wijzen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Vreetzakquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.quote:
De kabouters. Echt waar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Dat durft toch niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Tally heeft een kind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Ik wil LEUKE roddels, niet over kinderen.quote:
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Een topicreport.
Hoe, eeeehmmmm, zielig, dat was het woord!
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
was het een leuke DM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Dus eigenlijk is het hier helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).
Wat de avond/nachtploeg doet, boeit niemand.
Zoals de gemiddelde dertiger is ze iets voller en hijst ze zich nog in pakjes die niet meer bij het figuur passen.quote:
Het is erg he. Dat er niemand was die tegen haar gezegd heeft dat dat echt niet kon.quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Oh zo ja, nee ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood. Homo's en normale mensen.
Nee. Eoa lesbo die zich aangevallen voelde toen ik zei dat alle lesbo's gewoon mannenissues hebben gehad en daardoor niet meer durven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |