Alle homo's moeten dood.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zit ie dan nu ook
Ik ben hier de enige homo, ja!
Oke, op die halve na, StBaby.
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.quote:
Ik steek nu maar één worstenvinger opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is het wel omdat Krea de OP niet heeft meegepakt.
Niet gelijk met die dikke worstenvingertjes naar mij wijzen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Vreetzakquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek nu maar één worstenvinger op
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.quote:
De kabouters. Echt waar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Dat durft toch niemandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders al haar chocola wel op.
Tally heeft een kind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Ik wil LEUKE roddels, niet over kinderen.quote:
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Een topicreport.
Hoe, eeeehmmmm, zielig, dat was het woord!
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
Hoe is het hier? Heb ik nog spannende roddels gemist? Wie neukt wie of neukt er niemand?
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Kluts het volgende:
was het een leuke DM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net weer een ban achter de rug wegens het publiceren van een DM. Dat is ook wel zielig.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Dus eigenlijk is het hier helemaal niet interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de dagploeg neukt er niemand iemand van hier (behalve beetman die jou doet, maar dat hoef ik je niet te vertellen).
Wat de avond/nachtploeg doet, boeit niemand.
Zoals de gemiddelde dertiger is ze iets voller en hijst ze zich nog in pakjes die niet meer bij het figuur passen.quote:
Het is erg he. Dat er niemand was die tegen haar gezegd heeft dat dat echt niet kon.quote:
Iedereen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niemand neukt meer sinds ik een vriendin heb, jij een 'vriend' en stb iedereen heeft gehad.
Oh zo ja, nee ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood. Homo's en normale mensen.
Nee. Eoa lesbo die zich aangevallen voelde toen ik zei dat alle lesbo's gewoon mannenissues hebben gehad en daardoor niet meer durven.quote:
...Wiki: Iedereenquote:
Op zich kunnen we wel ergens een topic openen met de stelling dat we homo's / mensen zonder kinderen eerder een spuitje gaan geven.quote:
Dan is het zo'n ban ook niet waard, jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Eoa lesbo die zich aangevallen voelde toen ik zei dat alle lesbo's gewoon mannenissues hebben gehad en daardoor niet meer durven.
En mensen zonder kinderen worden nog ouder ook, dacht ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op zich kunnen we wel ergens een topic openen met de stelling dat we homo's / mensen zonder kinderen eerder een spuitje gaan geven.
Ze hebben niemand die voor hun zorgt dus ze zullen relatief meer zorgkosten vragen dus eerder afmaken.
Wel leuk, die nieuwe service dat je een DM krijgt tot wanneer je gebanned bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is het zo'n ban ook niet waard, jammer.
Hoe attentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel leuk, die nieuwe service dat je een DM krijgt tot wanneer je gebanned bent.
Preventief ruimen dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen zonder kinderen worden nog ouder ook, dacht ik.
Waarna jij er maar een relatie mee begint...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Wiki: Iedereen
• Alle zwakzinnige fokkers die zo wanhopig zijn dat ze ingaan op je kansloosheid.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarna jij er maar een relatie mee begint...
Goed, thanksquote:
Kleuter van LE met een doos potloden los laten gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed, thanks. Mooi geheeld, dus ik ben wel klaar voor het inkleuren
Ongeduldig als ik ben duurt het wachten lang..
Oeh, wanneer gaat het inkleuren beginnen? Waar heb je 'm trouwens laten zetten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever stiften, die doen niet zo veel pijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kleuter van LE met een doos potloden los laten gaan
mietjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan liever stiften, die doen niet zo veel pijn.
Wanneer mag je weer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt nietquote:
Half november pasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, wanneer gaat het inkleuren beginnen? Waar heb je 'm trouwens laten zetten?
Ja, heb daar ook goede verhalen over gehoord. Wat ik gezien heb zag het er idd erg mooi uit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half november pas
Heb 'm bij Body Art laten zetten, hier in de stad. Ben erg tevreden over de lijnen, heel strak.
Dat is al bijnaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half november pas
Heb 'm bij Body Art laten zetten, hier in de stad. Ben erg tevreden over de lijnen, heel strak.
Ja, een paar dagen na mijn verjaardag.quote:
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, een paar dagen na mijn verjaardag.Happy birthday me!
Zeg, je verward je eigen mening met die van God.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bent
Jij bent in de war met het geslacht en het gaatje waar je je genotsknots in moet rammen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, je verward je eigen mening met die van God.
Jioj bent met -DT!
Me too!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, nu weten wel wel dat je in november jarig bent
De hoeveelste ook al weer?quote:
Ja het lijkt me heerlijk om in de zomer jarig te zijn, maar ja..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Wat een sombere klotemaand om in jarig te zijn zeg
Ik ben 2 dagen na die vent met die mijter jarig, dat is helemaal niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Nonsens. Ik neuk meer dan ooit tevorenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
De enige verjaardag bij ons thuis die in de zomer is, is die van mijn pa. En op de een of andere manier hebben we dat ook bijna nooit buiten gevierd omdat het dan ook altijd regent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijdquote:
Wat zal jij het rustig hebben ineens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijd.
Als ze het niet snel oplossen verwacht ik idd wel een protest op het Domplein door bontkraagjes ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die meiden weten nu echt niet meer wat ze moeten doen met hun tijd.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ze het niet snel oplossen verwacht ik idd wel een protest op het Domplein door bontkraagjes ja.
Nee hoor. Ik weet heel goed en helder dat ik hem liever in een strak en warm kontje heen enw eer beweeg dan dat ik 'm als een frikandel in de open vleeswond smijt waar ie kant nog wal raakt na een bevallingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent in de war met het geslacht en het gaatje waar je je genotsknots in moet rammen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik weet heel goed en helder dat ik hem liever in een strak en warm kontje heen enw eer beweeg dan dat ik 'm als een frikandel in de open vleeswond smijt waar ie kant nog wal raakt na een bevalling
Kill them with firequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Er lopen allemaal van die zombiemeisjes helemaal verdwaasd door de straat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Oeh ik heb nog kroketten in de vriezer liggen.
Mijn nicht ook ja. Schat van een meid, maar wel een beetje bontkraag-blackberry geöriënteerd ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn zus zat al te klagen op FB, halve tokkie is het toch ook.
Echt, dat ze mijn zus is, ongelooflijk soms..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn nicht ook ja. Schat van een meid, maar wel een beetje bontkraag-blackberry geöriënteerd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |