quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Het is niet voor niks een homo-topic..
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:09 schreef SpaceMouse het volgende:
Alle mannen, inclusief ik, durven hier niet te posten anders denkt iedereen dat ze homo zijn
No-homo
Ang3l heeft het drukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens mogen hetero's hier ook best posten hoor.
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.quote:
Je hebt echt GEEN idee waar je over praatquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.
Ik zou gek worden als ik een vrouwenlichaam zou hebben, de gruwel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Nee. Ik vind jullie meer vrouwen in een mannenlichaam. Maar heb geen zin in een discusie.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Vrijwel hetzelfde als de post eronder.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er onder zijn edit staat..
Je stelt een vraag, en ik beantwoord het. Nu zeg je dat ik niets moet zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Zeg dan niks en ga inderdaad dan maar weg.
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef SpaceMouse het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, en ik beantwoord het. Nu zeg je dat ik niets moet zeggen.Wees eens duidelijk.
Ik zie een beertje als ik jou zie posten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.
Aapjes kijken?
Even een kijkje nemen omdat er niet veel andere topics waren op ONZ. Of is dat volgens jou verboden voor hetero's?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je een debiel standpunt plaatst maar dan snel zegt dat je geen zin in discussie hebt dan vind ik inderdaad dat je beter niks had kunnen zeggen. Wat je uberhaupt in dit topic komt doen is me trouwens ook een raadsel.
Aapjes kijken?
Zo'n TT zal toch meer vrouwen aantrekken eigenlijk, misschien?!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik denk, misschien trekt dit wat users..
Een beer is anders een dodelijk gevaarlijk beestquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zie een beertje als ik jou zie posten.
Vrouwen kunnen ook users zijn toch? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n TT zal toch meer vrouwen aantrekken eigenlijk, misschien?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |