Mwoh:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het is een product dat gelijk is aan de concurrentie en helasa niet beter / concurrentie vermorzelend
Je kunt hem nu al installeren als je wiltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef remlof het volgende:
Ow ja, morgen iOS 5 installeren
Hoe laat is ie beschikbaar? Of wordt het overmorgen voor ons?
Dan moet ik toch de iTunes Beta installeren? En dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt hem nu al installeren als je wilt
Hoe gaat dat in zijn werking?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt hem nu al installeren als je wilt
Dan heb je wel de GM versie en zo gauw het mogelijk is kun je dan OTA naar de echte final upgraden wat ik ervan begreep?
Waarschijnlijk vertel ik iets ouds..
In dat geval wacht ik nog wel een paar uur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
Er is een torrent die een bundle is van itunes beta en iOS5 GM.
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je geen KPN netwerkIk betaal graag iets meer zodat ik veilig zit, dan dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zit met een telefoon van 700 euro. En er dan achter komen dat je niet overal bereik/ontvangst/snel internet hebt. Dat verschilt uiteraard per persoon.
Omdat KPN de enige is waarvan de vermoedelijke aboprijzen icm de 4S zijn gelekt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.
Waarom blijven jullie kijken naar de prijzen van kpn/hi.
Wat? Als ik de abonnement bekijk van die providers (via PhoneHouse, daar zit ik aan gebonden) staat er gewoon 1GB date-limiet. En deze maken gebruik van een HI netwerk, dat betekent niet dat zij hetzelfde netwerk gebruiken als waar HI/KPN zich op bevind, gewoon een netwerk beheert door KPN.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.
Waarom blijven jullie kijken naar de prijzen van kpn/hi.
Bij MTV en Telfort betaal je minder en heb je wel de voordelen van het netwerk.
Tevens heb je geen datalimiet of een limiet van 1gb.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef nelisb het volgende:
Ze maken gebruik van hetzelfde netwerk. Dus ja je hebt hetzelfde bereik.
Morgenochtend bedoel je? Of vanavond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Denk dat hij rond 6 uur er is ofzo door het tijdverschil
Ik heb me er nog niet in verdiept.. Je moet inderdaad de iTunes beta halen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch de iTunes Beta installeren? En dan?
Morgenavond. Het is daar vroeger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Morgenochtend bedoel je? Of vanavond.
Heb sinds kort deze geinstalleerd om dat een beetje bij te houden: http://www.kpn.com/prive/(...)net/kpn-mb-meter.htmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nu nog een I150 abo van T-mobile. Als ik straks een nieuwe telefoon wil dan moet ik aan een beperkt abonnement. Maar hoe kom ik erachter hoeveel data ik nu verbruik?
Same here.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik nog wel een paar uur.
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept.. Je moet inderdaad de iTunes beta halen..
Hier een YouTube filmpje die ik zo snel vond.. Geen idee of het was is heb hem niet gekeken
- edit -
Ik zie dat de GM in principe alleen voor geregistreerde developers is te downloaden, echter de GM is niet gebonden aan je UDID (je telefoon) en dus voor iedereen te installeren.
Zie hier een iets completere gids: http://www.appletips.nl/ios5-golden-master-vanaf-nu-beschikbaar/
En dat alleen om ios5 een dag eerder te hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.
Haha sja, wie de eerste wil zijn moet pijn lijden.. Ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.
Kan ik vanavond stoer doen bij mijn vriendjes omdat ik iOS 5 al heb en hun nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat alleen om ios5 een dag eerder te hebben...
Als je hem vandaag wilt moet je dat zelf doen, als je op de officiële kanalen wacht dan doet iTunes hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je zo'n nieuwe iOS zelf downloaden of doet itunes dat voor je?
Via iTunes voor de laatste keer, daarna kun je voortaan draadloos updatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je zo'n nieuwe iOS zelf downloaden of doet itunes dat voor je?
Nee en nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er al een YouTube-downloader (zoals MxTube) in de AppStore? En eentje voor internet tethering?
Ook nog ja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Via iTunes voor de laatste keer, daarna kun je voortaan draadloos updaten
Draadloos is trouwens wel super langzaam. Dus of het de laatste keer is, voor mij niet ieder geval.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Oh ja, rond 6 uur online, dan gaat iedereen in een keer downloaden dus gaat het net als toen iOS4 uit kwam fucking traag. Heb ik als ik naar bed ga iOS5 op mijn telefoon.quote:
bluetooth?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Wifi, en geen idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
bluetooth?
En dan eindelijk verbinding met de ipad?
Ik heb van Beta 6 naar 7 gehad dat ie er niet om vroeg en heeft dus ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Denk erom dat je eerst een back-up maakt. Waarschijnlijk flikkert iOS5 eerst je hele telefoon leeg voor een reinstall. Maar goed, daar vraagt iTunes toch wel naar als je gaat updaten.
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb er zondag een uurtje over gedaan omdat de download een half uur duurde
Nog even hierop aanhakende:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Mwoh:
http://www.appleinsider.c(...)wsermark_scores.html
Let nou eens niet zo op de specs. Dat is in het geval van een Apple product appels met peren vergelijken.
De iPhone 4S heeft mindere specs dan de Galaxy SII, maar scoort wel bijna 80% beter.
dan wacht ik wel tot de volgende dag, die paar uur red ik nog welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh ja, rond 6 uur online, dan gaat iedereen in een keer downloaden dus gaat het net als toen iOS4 uit kwam fucking traag. Heb ik als ik naar bed ga iOS5 op mijn telefoon.
Gebeurd wel vaker. iPod touch chip is ook underclocked.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog even hierop aanhakende:
http://tweakers.net/nieuw(...)4s-ondergeklokt.html
Het ging mij er meer om dat specs niet alles zeggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker. iPod touch chip is ook underclocked.
Sowieso.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat specs niet alles zeggen!
2 jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe lang heb je fabrieksgarantie op je iphone heb een iphone 4 met een 2 jaar contract bij t-mobile
Naaaaice.quote:
nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja klopt, ik moet echt leren mijn zinnen af te ma
Ach. Mensen die jij een SMS stuurt en een iPhone hebben stuurt hij automatisch een iMessage. Scheelt weer SMS kosten. Alhoewel ik het gek zou vinden als mensen met een iPhone niet bijvoorbeeld Whatsapp hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
iMessage is behoorlijk redundant tenzij al je vrienden een iPhone hebben
Drom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach. Mensen die jij een SMS stuurt en een iPhone hebben stuurt hij automatisch een iMessage. Scheelt weer SMS kosten. Alhoewel ik het gek zou vinden als mensen met een iPhone niet bijvoorbeeld Whatsapp hebben.
Zo is Apple niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef Godtje het volgende:
Volgend jaar weet Apple wel iets te vinden om Whatsapp een tijdje uit de appstore te zetten.
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef Godtje het volgende:
Volgend jaar weet Apple wel iets te vinden om Whatsapp een tijdje uit de appstore te zetten.
Al bezig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef kikoooooo het volgende:
Itunes 10.5 is uit via apple.com.
Beter download je die vandaag al zodat je daar morgen niet op hoeft te wachten.
Map in een mapquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Nashje het volgende:
Waarom kan Kiosk niet in een mapje worden gegooid?
Wat een fijne tip.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef kikoooooo het volgende:
Itunes 10.5 is uit via apple.com.
Beter download je die vandaag al zodat je daar morgen niet op hoeft te wachten.
Flauwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik iTunes installeren is iOS5 nog niet beschikbaar
Het is dan ook nog geen kerst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen kerst.
Dat was toch al bekend. Als je het zo graag wilt doe dan gewoon de GM.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niks, je moet hem gewoon terug sturen naar apple.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef braddofiel het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk als je regelmatig problemen hebt met een homeknop die z'n werk niet goed doet? Soms werkt hij prima, en soms werkt hij voor geen meter. Ook diverse methodes om dit op te kunnen lossen (zoals aan/uitknop ingedrukt houden tot die rode knop verschijnt, en dan de homeknop ingedrukt houden tot hij weer naar je homescreen gaat).
Ik heb hem inmiddels al 10 maanden, met gebruikerssporen, maar ik begin me er gewoon aan dood te ergeren.
Als ik nu terug zou gaan naar de Vodafone-winkel, wat zouden zij er aan doen?
(moet ik wel eventjes mijn jailbreak eraf halen natuurlijk..)
Het verschil is sowieso dat Siri 4S only isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag me echt heel erg of er significant verschil gaat zijn tussen de 4 en 4S nu ios 5 er is... Het verschil van de camera maakt me stiekem geen donder uit, Siri doet het niet in het Nederlands, dus dan blijft alleen de snelheid over he?
Tja dat valt te bezien. Verschil tussen de 3G en 3GS was qua snelheid echt behoorlijk groot. Maar van 3GS naar 4 dan weer niet. Ik vraag me ook af of er nog erg veel snelheidswinst te behalen valt. Bedoel of een app openen nou 1 of 1.5 sec duurt, dat maakt me echt niks uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag me echt heel erg of er significant verschil gaat zijn tussen de 4 en 4S nu ios 5 er is... Het verschil van de camera maakt me stiekem geen donder uit, Siri doet het niet in het Nederlands, dus dan blijft alleen de snelheid over he?
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je het snelheidsverschil tussen de 3Gs en de 4 niet merkt..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef Fukjoeman het volgende:
Bedoel of een app openen nou 1 of 1.5 sec duurt, dat maakt me echt niks uit.
Was een bug, ze hebben vanavond alweer een nieuwe update uitgebracht die dat als het goed is moet verhelpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Hier ook vaak gekut met de homeknop, blijven proberen soms, maar nog geen weigering gehad, gelukkig.
Nieuwe FB app is zo anders dat ie als update gewoon functie weigertals reinstall doet iet het beter dan ooit imo
Iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat trouwens een verademing die nieuwe FB-app. Een Facebook app die werkt.
Ik zal Tim even bellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ze nou gewoon even iOS5 releasen om 00.00 kunnen wij hem morgenvroeg allemaal downloaden. In plaats van rond 15.00/16.00 onze tijd.
Ik heb hem net al gebeld maar kreeg ene Siri aan de lijn.quote:
Daarom geef ik ook aan dat ik me afvraag hoe groot het verschil nu nog moet zijn om de snelheid van de 4S als een wezenlijk voordeel te beoordelen. Zoals dat het geval was met 3G > 3GS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je het snelheidsverschil tussen de 3Gs en de 4 niet merkt..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb hem net al gebeld maar kreeg ene Siri aan de lijn.
Ik denk dat hij daarmee aan wilde geven dat als jij het verschilt alleen maar meet aan de hand van het opstarten van apps dat je inderdaad geen verschil zult merken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Daarom geef ik ook aan dat ik me afvraag hoe groot het verschil nu nog moet zijn om de snelheid van de 4S als een wezenlijk voordeel te beoordelen. Zoals dat het geval was met 3G > 3GS.
Vind ik niet. Wel wat sneller ja, maar echt niet significant tov 3GS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschil in snelheid tussen de 3GS en de 4 merk je echt wel. De 4 is stukken sneller.
Dan zullen er toch ook wel wat 'next-gen' apps moeten komen. Want het verschil ga je echt niet merken in bv Safari, Whatsapp, iPod, NU, buienradar, Facebook, Twitter etc. Dit zijn zomaar wat apps die ik veel gebruik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij daarmee aan wilde geven dat als jij het verschilt alleen maar meet aan de hand van het opstarten van apps dat je inderdaad geen verschil zult merken.
Het gaat er natuurlijk om hoeveel kracht die apps tot hun beschikking hebben als ze opgestart zíjn.
Er kunnen nu mooiere spelletjes op het scherm getoverd worden om maar een voorbeeld te noemen.
en ten opzichte van 3G en 4S?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Wel wat sneller ja, maar echt niet significant tov 3GS.
Ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind de 4 ook duidelijk sneller dan de 3GS.
Jij bent zeker een 3GS bezitter, die blijven altijd vast houden aan die onzin, de iPhone 4 is gewoon merkbaar stukken en stukken sneller.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Wel wat sneller ja, maar echt niet significant tov 3GS.
Mijn iPhone 4 is bij tijd en wijlen ook traag als je naar instellingen gaat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef sbientje het volgende:
mijn 3GS is bij vlagen echt traag.. meestal doet ie het prima maar soms.. vooral in de instellingen, dat duurt altijd het langst. Ach, hij doet het nog
Dat je überhaupt de moeite neemt om het te proberen. Ik zeg altijd maar dat het een kwestie van smaak is. Het zal mij een rot zorg zijn welke smartphone iemand koopt of hoeveel Apple er wereldwijd verkoopt en wat "men" er van vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef TC03 het volgende:
Ik zelf ben verknocht aan iOS, maar het is steeds lastiger om aan mensen zonder ervaring met iOS uit te leggen waarom de iPhone nou toch echt beter is.
Maar wat zullen die eraan doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niks, je moet hem gewoon terug sturen naar apple.
Niks, Apple swapt voor refurbished (= gerepareerde iPhone met gloednieuwe behuizing) toestellen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:56 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Maar wat zullen die eraan doen
Eerder geluk of weinig gebruik maken van de oordopjes van de 3g.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:05 schreef Nashje het volgende:
Dan nog een klacht: oordopjes van de 3G doen het na 2,5 jaar nog perfect, die van de 4 zijn na een half jaar zo geflipt als wat. Voice Control uit de middle of knowhere, muziek ineens loeihard of muisstil...
Haha hier ook thuis. M'n vrouw heeft dezelfde problemen sinds een week of 3 nu. Heel irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:05 schreef Nashje het volgende:
Dan nog een klacht: oordopjes van de 3G doen het na 2,5 jaar nog perfect, die van de 4 zijn na een half jaar zo geflipt als wat. Voice Control uit de middle of knowhere, muziek ineens loeihard of muisstil...
Die van de 3G heb ik juist extreem veel meer gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder geluk of weinig gebruik maken van de oordopjes van de 3g.
De kwaliteit van de apple dopjes dingen zijn op alle fronten slecht eigenlijk.
In-ear, doppen, hip hip oversized?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:24 schreef Copycat het volgende:
Ik had anderhalve maand nieuwe oordopjes gekocht en vorige week was er alweer eentje uitgevallen. Uiteraard nieuwe gekregen, maar als deze het weer begeven, ga ik niet meer voor Apples. Ik heb die in-ears ook al eens geprobeerd, maar die overleefden het ook niet.
Helaas had ik daar dan weer net de bon niet meer van.
Wat is een betere keuze voor iemand die haar gebruiksvoorwerpen niet in de watten legt?
Het zijn de eerste oordopjes die ik tegenkom waarvan mijn oren geen pijn gaan doen (fysiek).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:43 schreef Brawler het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen muziek op hun iPhone luisteren met de standaard meegeleverde oordopjes. Ik ben alles behalve een audiofiel, maar het geluid wat uit die dingen komt is echt om te huilen.
bij mij gaan ze er juist wel pijn van doen. Niet vanwege het geluid, maar vanwege de nogal erg on-ergonomische vorm.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zijn de eerste oordopjes die ik tegenkom waarvan mijn oren geen pijn gaan doen (fysiek).
Dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
bij mij gaan ze er juist wel pijn van doen. Niet vanwege het geluid, maar vanwege de nogal erg on-ergonomische vorm.
Nee hoor, Ziggo werkt gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Beyer mmx 101 oordoppen hier
Ziggo ligt eruit, geen iOS vandaag gok ik...
Idd bagger dingen. De Monster Turbine in-ear zijn briljant (http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3959).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:43 schreef Brawler het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen muziek op hun iPhone luisteren met de standaard meegeleverde oordopjes. Ik ben alles behalve een audiofiel, maar het geluid wat uit die dingen komt is echt om te huilen.
Beide zo snel te zien geen volledige remote controll?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd bagger dingen. De Monster Turbine in-ear zijn briljant (http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3959).
Een erg goed beter betaalbaar alternatief zijn deze: http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1318410791&sr=8-1
Dat vind ik wel een pre. Niets zo leuk als mensen raar te zien kijken als je ogenschijnlijk met jezelf in gesprek bent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
Beide zo snel te zien geen volledige remote controll?
En ik wil gewoon bijvoorbeeld tijdens het sporten door klikken kunnen skippen en terug kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een pre. Niets zo leuk als mensen raar te zien kijken als je ogenschijnlijk met jezelf in gesprek bent.
En dat zeer zeker ook! Tijdens het fietsen dan. Bij mijn yogalessen worden oordopjes niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
En ik wil gewoon bijvoorbeeld tijdens het sporten door klikken kunnen skippen en terug kunnen.
Ja idd,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:43 schreef Brawler het volgende:
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Naast dat de kwaliteit van het geluid slecht is, gaan mijn oren er juist pijn van doen. Wat zitten die dingen ongemakkelijk zeg. Ik ben direct overgegaan op Sennheiser CX-400 II in-earsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zijn de eerste oordopjes die ik tegenkom waarvan mijn oren geen pijn gaan doen (fysiek).
Die Monster Turbines, geweldig vind ik ze.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd bagger dingen. De Monster Turbine in-ear zijn briljant (http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=3959).
Een erg goed beter betaalbaar alternatief zijn deze: http://www.amazon.co.uk/S(...)id=1318410791&sr=8-1
Dat wordt dus niet voor 19:00 uur onze tijdtwitter:724773716 twitterde op woensdag 12-10-2011 om 11:52:34hello tweeps. still no #IOS but iTunes has been updated: so it's coming soon. Probably not until the folks in Cupertino report for work reageer retweet
Hoe bedoel je remote control? In de Sennheiser zit een volume regelaar in de draad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beide zo snel te zien geen volledige remote controll?
Kun je daarmee ook je telefoon opnemen, naar het volgende of vorige nummer gaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe bedoel je remote control? In de Sennheiser zit een volume regelaar in de draad.
Hier niet. Inmiddels weer wel.quote:
Geen in-ears? You willing to get deaf? Anders idd een grote beugel, maar alles wat je in je oren hangt en wat geluid lekt klinkt kut en blikkerig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu concreet een goed alternatief voor de iPhone baggerdopjes? Geen in-ears, maar wel met volledige remote-functionaliteit?
Nee daar heb je je MP3 speler voorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook je telefoon opnemen, naar het volgende of vorige nummer gaan?
Nee, daar heb ik ook mijn iPhone voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee daar heb je je MP3 speler voor
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik ook mijn iPhone voor.
Ik vind die niet prettig zitten, maar heb alleen ervaring met die no value for money iPhone krengen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen in-ears? You willing to get deaf? Anders idd een grote beugel, maar alles wat je in je oren hangt en wat geluid lekt klinkt kut en blikkerig.
Alleen volume, ik luister sowieso gewoon reeksen achter elkaar, en als ik het bagger vindt dan trek ik mijn telefoon tevoorschijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik op de fiets zit, vind ik remote echt onmisbaar.
Daar wordt je niet gelukkig van. Mijn huidige dopjes waren stervensduur, maar ik heb ineens volwaardige muziek onderweg ipv halfbakken gedoe. Zelfs mijn Sennheisers zou ik bijna doorknippen, ware het niet dat ik redelijke back-up wil hebben voor het geval dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind die niet prettig zitten, maar heb alleen ervaring met die no value for money iPhone krengen.
Hmm oke ik vind dat niks maar ieder z'n dingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik al uitgelegd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[.
En waarom is een remote control zo'n vereiste? Lijkt me dat het geluid wat uit de oordopjes komt veel belangrijker is.
Daarom heb ik een iPod Classic. Dan kun je gewoon vanaf de buitenkant van je jas oid skippenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen volume, ik luister sowieso gewoon reeksen achter elkaar, en als ik het bagger vindt dan trek ik mijn telefoon tevoorschijn.
Beyerdynamic heeft geen volume, das wel een minpuntje, maar wel goede mic en lekkere tonen. Maar is wel in-ear.
Boomquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nergens voor nodig IMO, maar to each their own: ik vind volume het meest belangrijke in een RC, en die zit er bij mij dus niet op, dus dan maar harder en zachter door de stof van je jas heen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarom heb ik een iPod Classic. Dan kun je gewoon vanaf de buitenkant van je jas oid skippen
Aanrader voor mijn wensen, denk je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
Ik heb nu Creative en die hebben een goed geluid, mic en RC.
Ik ben er redelijk tevreden mee. Maar ook door mijn prop gedrag is er ook een intern kabelbreukje en moet ik nieuwe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanrader voor mijn wensen, denk je?
Sennheiser CX500, topdingen en maar 15 pond bij Amazon UKquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk tevreden mee. Maar ook door mijn prop gedrag is er ook een intern kabelbreukje en moet ik nieuwe.
Het beste geluid? Nee er zijn altijd betere maar veel beter in vergelijk met apple.
Prijs weet ik alleen niet want in Maleisie gekocht.
Ik ga als niemand iets beters roept hier en nu deze wel weer bestellen deze week.
Zoals net gezegd, geen RC en mic.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sennheiser CX500, topdingen en maar 15 pond bij Amazon UK
Daar zit ook een mic in? Ziet er wel strak uit, wellicht leuk cadeautje.quote:
Wat bedoel je? Jij gebruikt nog steeds een aparte MP3-speler naast je iPhone? Zo ja: waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee daar heb je je MP3 speler voor
Snel leeglopende batterijen komen wel vaker voor. Het ligt niet aan de telefoon en ook niet aan de software, waar het wel aan ligt weet ik niet. Dingen die ik heb gedaan waarmee het werd verholpen:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boom.
Ben ik trouwens de enige die met iOS5 GM last heeft van de batterij die snel leeg raakt?
So I see.quote:
Dat soort poep sync je toch gewoon met je PC/Mac?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
So I see.
Veel van de iCloud-functionaliteit is overigens overbodig als je Google gebruikt. Contacten, e-mail, agenda etc. worden allemaal al sinds jaar en dag perfect gesynct.
Ik Sluit mijn iPhone eigenlijk zelden aan de pc. Eens per maand ofzo voor backup. Mijn agenda, contacten worden met Google gesynchroniseerd. Alles wat je veranderd daarin wordt direct draadloos gesyncd. Mijn backup is eigenlijk alleen voor mijn foto's(en appdata).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat soort poep sync je toch gewoon met je PC/Mac?
Natuurlijk niet, dat is wel zo 1998.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Daar zit ook een mic in? Ziet er wel strak uit, wellicht leuk cadeautje.
quote:New iPhone Conceals Sheer Magic
Siri can perform an incredible range of tasks. She can get stock prices, weather, currency and price conversions, dictionary definitions, measurement conversions, math totals. She lets you use your voice to edit or check the Clock, Calendar, Notes and Address Book apps, the new Reminders app and the renamed Music (formerly iPod) app. She can read your text messages to you — and let you respond, all by voice (big news for drivers). She uses GPS to know where you are, so you can say things like, “Remind me to pick up the dry cleaning when I leave work” — and she’ll do it.
She is not, however, as smart as “Star Trek’s” computers. She draws an apologetic blank if you say things like, “How many AT&T minutes do I have left this month?” or “How do you get ketchup stains out?” And it’s surprising that she doesn’t interact with more of the built-in apps. It would be great if you could open an app by voice (“Open Angry Birds”) instead of hunting through 11 screens, or turn on Airplane Mode by voice, or display a certain set of photos.
Apple says Siri will improve with time — both because she adapts to you, and because Apple itself will periodically upgrade her brain.
But already, Siri saves time, fumbling and distraction, and profoundly changes the definition of “phone.” I find myself using certain commands constantly, especially “Wake me at,” “Call,” “Send a message to,” “Give me directions to,” and “Remind me.”
It’s a shame that Siri isn’t available for older iPhones. Apple says that she requires the 4S’s faster processor, although before Apple bought the company, there was a Siri app that ran just fine on other models.
Most of the new software features in the 4S, however, are indeed available to older iPhones, thanks to the free iOS 5 software update.
Some of its 200 new features play Android catch-up. For example, a tidy, attractive Notification Center appears when you swipe a finger down the screen. In one place, it lists all of your missed calls, text messages received, coming appointments and other updates — a tremendous convenience.
You can now fire up the camera right from the Lock screen, saving you a detour to the Home screen. You can now press the Volume Up button to snap a picture; it falls exactly where a real camera’s shutter button would be. Basic photo-fixing tools (auto-color adjust, cropping and red-eye removal) are now built in.
If you’re sending a text, photo or video to another iPad, iPhone or iPod Touch, iOS automatically uses a new, proprietary service called iMessages instead of sending a traditional text message. (It’s not a separate app; it’s built into the existing Messages app. These iMessages appear in blue text bubbles; regular text messages appear in green.) This new service lets you see if the recipient has read your message yet, and it can save you money; instead of counting as a cellular text message, each i-to-i message goes over the Internet and costs you nothing.
Starting Wednesday, iOS 5 will be available as a free download for the iPhone 3GS and 4, all iPads and the last two generations of the iPod Touch.
(Speaking of older models: The iPhone 4 is still for sale, for $100, and so is the iPhone 3GS — free with a two-year contract. That ought to be catnip to people who think that a phone’s price is significant next to the $2,000 two-year cost of the contract.)
The iCloud service goes live on Wednesday, too. Like its predecessor, the $100-a-year MobileMe, iCloud wirelessly, automatically synchronizes your calendar, address book and mail among your phone, tablet, Macs and PC’s. But iCloud also synchronizes your photos, music, e-books, apps and TV shows among all of those gadgets — far more reliably. And it’s free. (My full review of iCloud appears Thursday at nytimes.com/pogue. And — full disclosure — I’m writing a book about the iPhone and iOS 5.)
Android phones seem to come out every Tuesday at 3:45 p.m. Apple updates iOS and the iPhone only once a year. So Apple had a lot of catching up to do, even some leapfrogging. There are some rough spots here and there; for example, every now and then the 4S’s camera app gets stuck on its startup screen. And while the battery still gets you through one full day, standby time is shorter than before (200 hours versus 300). But over all, Apple has done an excellent job.
The question isn’t what’s in a name — it’s what’s in a phone. And the answer is: “A lot of amazing technology. And some of it feels like magic.”
/care, ik vertrouw mijn PC gewoon NET iets meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is wel zo 1998.
Nou wat denk je zelf, heb je hier ooit een CDMA iPhone 4 gezien? Om duidelijk te zijn je moet de GSM versie hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Welke golden master versie moet ik pakken voor mij iPhone 4? De CDMA of de GSM?
Thanks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Nou wat denk je zelf, heb je hier ooit een CDMA iPhone 4 gezien? Om duidelijk te zijn je moet de GSM versie hebben.
Ik ook, ik heb momenteel een zwarte iPhone 4 misschien voor het gevoel beter om een witte te nemen, heb je toch nog het gevoel dat er iets veranderd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zit nog te twijfelen tussen de witte en het zwarte model. Een aantal studiegenoten hebben de witte, die ziet er in een oogopslag mooi uit. Maar van dichtbij een stuk minder.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:50 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb momenteel een zwarte iPhone 4 misschien voor het gevoel beter om een witte te nemen, heb je toch nog het gevoel dat er iets veranderd is.
Een combinatie van die 2.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef Blik het volgende:
Is Siri nou een iOS5 ding of iPhone 4S ding?
Direct denk ik niet, tethered jailbreak is er al, iOS 5 komt om 7 uur, maar je kan beter nu vast de Golden Master downloaden als je tenminste geen zin hebt om lang te wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Zolder het volgende:
Hoelaat komt ios 5 vandaag en kan ij deze gelijk untethered jailbreaken? (iphone 3gs nieuwe bootrom)
Ja maar de GM is toch maar beperkt houdbaar? Ik hou nier zo van vaak updaten zit nu ook nog op 4.2 geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:10 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Direct denk ik niet, tethered jailbreak is er al, iOS 5 komt om 7 uur, maar je kan beter nu vast de Golden Master downloaden als je tenminste geen zin hebt om lang te wachten.
Nee, dat is wel heel 2002. Dat doe je gewoon via Exchange.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat is toch belachelijk onhandig, dat je met een kabeltje je agenda/contacten overzet? Via Exchange is 1000x makkelijker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
/care, ik vertrouw mijn PC gewoon NET iets meer.
Breng hem dan ook gewoon zelf naar SolidVision i.p.v. het via de winkel te doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef zomer86 het volgende:
Ik word ook zo gaar dat het repareren van die toestellen zo belachelijk lang duurt, een maand geleden mijn iPhone bij de Dixons gebracht en nog steeds is die niet terug. Heb mijn iPhone 4 in januari aangeschaft en sinds dien heb ik hem al 2 maand moeten missen, en die gasten doen ook nog net of het heel normaal is. Ik word namelijk helemaal gek van die gare BlackBerry wat ik nu heb.
Ik had hem naar Leliveld gebracht, alleen mochten die hem niet repareren omdat het toestel zogenaamd van KPN was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Breng hem dan ook gewoon zelf naar SolidVision i.p.v. het via de winkel te doen.
Dat klopt, maar volgens mij kan SolidVision hem dan wel repareren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:50 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik had hem naar Leliveld gebracht, alleen mochten die hem niet repareren omdat het toestel zogenaamd van KPN was.
iPhone 4S exclusive.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:46 schreef Blik het volgende:
Is Siri nou een iOS5 ding of iPhone 4S ding?
Bij Leliveld kon dat eerder ook, alleen hebben T-Mobile, KPN en Vodafone het voor hun eigen rekening genomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar volgens mij kan SolidVision hem dan wel repareren.
Dat is correct, maar SolidVision doet hetzelfde als Leliveld maar dan voor de toestellen van providers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:08 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Bij Leliveld kon dat eerder ook, alleen hebben T-Mobile, KPN en Vodafone het voor hun eigen rekening genomen.
Je contacten worden inderdaad gebackupt, dus ze moeten er gewoon bijstaan... Misschien kijk je gewoon verkeerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heb geupgrade naar iOS5, alleen nu zijn al mijn contacten weg? Dacht dat die wel bewaard zouden blijven bij een backup (heb een backup van mijn 4.3 versie hersteld).
Al mijn contacten staan wel onder 'Contacts' in WhatsApp.
What to do?
Nee. Mijn contacts app is helemaal leeg, ze staan wel in WhatsApp onder Contacts.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je contacten worden inderdaad gebackupt, dus ze moeten er gewoon bijstaan... Misschien kijk je gewoon verkeerd?
Ik had net ook even dat mijn iTunes vastliep en niks deed. Muziek afspelen lukte wel gewoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
Ik kan mijn netbook niet updaten naar iTunes 10.5, vanmorgen op de pc op m'n werk ging het probleemloos. Zijn de servers nu soms overbelast?
Ik doe Help > Check for updatesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik had net ook even dat mijn iTunes vastliep en niks deed. Muziek afspelen lukte wel gewoon.
Nu doet die het overigens wel weer
Oh dat is kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is correct, maar SolidVision doet hetzelfde als Leliveld maar dan voor de toestellen van providers.
Ik snap ook nooit waarom mensen dit niet gewoon doen met een gmail account, nooit geen gezeur over contacten kwijt raken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je contacten worden inderdaad gebackupt, dus ze moeten er gewoon bijstaan... Misschien kijk je gewoon verkeerd?
Download em gewoon via apple.com.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe Help > Check for updates
Dan krijg ik "A new version of iTunes (10.5) is available. Would you like to download it now?¨
ik kies "Download iTunes"
Vervolgens zegt ie heel even bovenin "Accessing iTunes store..."
En dan niets meer
Dat heb ik nu gedaan, dacht dat je 10.5 daar nog niet kon downloaden want er staat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Download em gewoon via apple.com.
Die is daar altijd eerder dan via update.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nu gedaan, dacht dat je 10.5 daar nog niet kon downloaden want er staat:
[ afbeelding ]
Maar als je naar 'download' gaat krijg je gewoon 10.5 aangeboden
Ik denk ook dat ie het als grapje meent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van link checken voor je klikt? Faalaap
Dan is het een niet grappige faalaapquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie het als grapje meent.
Ik ben benieuwd of je dus met iOS5GM al meteen over the air kan updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de download zal gaan rond 19.00. Met iOS4 was het op het moment supreme echt niet te doen qua snelheid.
Ja dat kan, alleen is er nog geen update voor iOS 5 dus dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dus met iOS5 al meteen over the air kan updaten.
Nooitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef opgebaarde het volgende:
had je toch geklikt voordat je de link checkte?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je dus met iOS5 al meteen over the air kan updaten.
Sorry was GM vergeten..quote:
Boeiend. Om 19.00 gaat de download toch zo traag dat hij waarschijnlijk om 21:30 pas een keer klaar is.quote:
Das ook weer waar. Ik mis ook altijd de keynotes door mijn werk trouwens. Vroeger ging ik juist met mijn collega's keynotes kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boeiend. Om 19.00 gaat de download toch zo traag dat hij waarschijnlijk om 21:30 pas een keer klaar is.
Vroeger werden die keynotes ook nog gestreamed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Das ook weer waar. Ik mis ook altijd de keynotes door mijn werk trouwens. Vroeger ging ik juist met mijn collega's keynotes kijken
Nou ja, anders keken we met z'n allen naar de liveblogsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vroeger werden die keynotes ook nog gestreamed.
Ach. Update-geil. Wat nieuws is altijd tof.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Agorias het volgende:
ik vind iOS5 eigenlijk helemaal niet zo denderend als verandering. Heb nu een paar dagen de GM, maarja, eigenlijk stelt de verandering helemaal niet zo veel voor.
Waarom? Die is er al weken, en dat heb ik je al eerder verteld dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:26 schreef Skv het volgende:
Nou, na vanavond kan het wachten beginnen! op de jaibreak
Ik heb het idee dat alles net wat 'smoother' werkt, het is in ieder geval niet slechter geworden, en dat is mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Agorias het volgende:
ik vind iOS5 eigenlijk helemaal niet zo denderend als verandering. Heb nu een paar dagen de GM, maarja, eigenlijk stelt de verandering helemaal niet zo veel voor.
En dat dus, een verademing. Het is de moeite waard om hem te updaten, simpel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:02 schreef TheGeneral het volgende:
Nou ja, die notificaties zijn voor mij al de moeite waard van de update.
(ook al had ik die al met jailbreak )
twitter:thetalldesigner twitterde op woensdag 12-10-2011 om 19:01:58I felt a great disturbance in the iTunes, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced no #iOS5 @6pm reageer retweet
Je contacten zijn niet weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Heb geupgrade naar iOS5, alleen nu zijn al mijn contacten weg? Dacht dat die wel bewaard zouden blijven bij een backup (heb een backup van mijn 4.3 versie hersteld).
Al mijn contacten staan wel onder 'Contacts' in WhatsApp.
What to do?
ppleTV(2G) (AppleTV2,1)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://ios.e-lite.org/
Deze site f5'en
En terecht!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef Agorias het volgende:
waarom kan ik niet updaten vanaf de GM.
Same herequote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef Agorias het volgende:
GM?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef Agorias het volgende:
mwahahahahhaha testn00bsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef gohan16 het volgende:
GM = 5.0 Dus geen update. Bij 5.0.1 kun je updaten
Zelfde manier zoals ik de GM erop heb gezet inderdaad!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de gm mensen: ram je device gewoon in dfu, daarna herstellen in itunes en hij zal de officiële 5 erop zetten. Daarna gewoon je backup terugzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |