Mwoh:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het is een product dat gelijk is aan de concurrentie en helasa niet beter / concurrentie vermorzelend
Je kunt hem nu al installeren als je wiltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef remlof het volgende:
Ow ja, morgen iOS 5 installeren
Hoe laat is ie beschikbaar? Of wordt het overmorgen voor ons?
Dan moet ik toch de iTunes Beta installeren? En dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt hem nu al installeren als je wilt
Hoe gaat dat in zijn werking?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je kunt hem nu al installeren als je wilt
Dan heb je wel de GM versie en zo gauw het mogelijk is kun je dan OTA naar de echte final upgraden wat ik ervan begreep?
Waarschijnlijk vertel ik iets ouds..
In dat geval wacht ik nog wel een paar uur.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
Er is een torrent die een bundle is van itunes beta en iOS5 GM.
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je geen KPN netwerkIk betaal graag iets meer zodat ik veilig zit, dan dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang zit met een telefoon van 700 euro. En er dan achter komen dat je niet overal bereik/ontvangst/snel internet hebt. Dat verschilt uiteraard per persoon.
Omdat KPN de enige is waarvan de vermoedelijke aboprijzen icm de 4S zijn gelekt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.
Waarom blijven jullie kijken naar de prijzen van kpn/hi.
Wat? Als ik de abonnement bekijk van die providers (via PhoneHouse, daar zit ik aan gebonden) staat er gewoon 1GB date-limiet. En deze maken gebruik van een HI netwerk, dat betekent niet dat zij hetzelfde netwerk gebruiken als waar HI/KPN zich op bevind, gewoon een netwerk beheert door KPN.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik blijf het herhalen maar doe het toch maar.
Waarom blijven jullie kijken naar de prijzen van kpn/hi.
Bij MTV en Telfort betaal je minder en heb je wel de voordelen van het netwerk.
Tevens heb je geen datalimiet of een limiet van 1gb.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef nelisb het volgende:
Ze maken gebruik van hetzelfde netwerk. Dus ja je hebt hetzelfde bereik.
Morgenochtend bedoel je? Of vanavond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Denk dat hij rond 6 uur er is ofzo door het tijdverschil
Ik heb me er nog niet in verdiept.. Je moet inderdaad de iTunes beta halen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch de iTunes Beta installeren? En dan?
Morgenavond. Het is daar vroeger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Morgenochtend bedoel je? Of vanavond.
Heb sinds kort deze geinstalleerd om dat een beetje bij te houden: http://www.kpn.com/prive/(...)net/kpn-mb-meter.htmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb nu nog een I150 abo van T-mobile. Als ik straks een nieuwe telefoon wil dan moet ik aan een beperkt abonnement. Maar hoe kom ik erachter hoeveel data ik nu verbruik?
Same here.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik nog wel een paar uur.
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet in verdiept.. Je moet inderdaad de iTunes beta halen..
Hier een YouTube filmpje die ik zo snel vond.. Geen idee of het was is heb hem niet gekeken
- edit -
Ik zie dat de GM in principe alleen voor geregistreerde developers is te downloaden, echter de GM is niet gebonden aan je UDID (je telefoon) en dus voor iedereen te installeren.
Zie hier een iets completere gids: http://www.appletips.nl/ios5-golden-master-vanaf-nu-beschikbaar/
En dat alleen om ios5 een dag eerder te hebben...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.
Haha sja, wie de eerste wil zijn moet pijn lijden.. Ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik dat filmpje zie en de website's die je moet bezoeken, dan word ik al ziek.
Kan ik vanavond stoer doen bij mijn vriendjes omdat ik iOS 5 al heb en hun nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Blik het volgende:
[..]
En dat alleen om ios5 een dag eerder te hebben...
Als je hem vandaag wilt moet je dat zelf doen, als je op de officiële kanalen wacht dan doet iTunes hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je zo'n nieuwe iOS zelf downloaden of doet itunes dat voor je?
Via iTunes voor de laatste keer, daarna kun je voortaan draadloos updatenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet je zo'n nieuwe iOS zelf downloaden of doet itunes dat voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |