abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102952922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nieuw! Als in op - nieuw .. in de winkel .. gezet.. In principe is alles al 2e hands, want het is al eens ingekocht.
Ja, maar niet gebruikt of wel?
pi_102952971
Sowieso snap ik bij de meeste dingen niet dat je het zou willen terug brengen. Je hebt het in de winkel kunnen proberen en toen heb je het gekocht omdat het je beviel. Bij thuiskomst zou je iMac dus ineens niet meer zo goed zijn zoals hij in de winkel stond? :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:09:13 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Dimens het volgende:
Sowieso snap ik bij de meeste dingen niet dat je het zou willen terug brengen. Je hebt het in de winkel kunnen proberen en toen heb je het gekocht omdat het je beviel. Bij thuiskomst zou je iMac dus ineens niet meer zo goed zijn zoals hij in de winkel stond? :')
moeders de vrouw stond met de mattenklopper klaar...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102953035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef Ferry_76 het volgende:
Ja, maar niet gebruikt of wel?
Je wilt niet weten hoeveel mensen jouw product al hebben aangeraakt en gebruikt voordat je al dacht aan aankoop.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_102953083
Bart smit, ps3 gekocht met al een psn account aangemaakt (niet te verwijderen)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:11:23 #56
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102953127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Dimens het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde die onzinzooi kopen op iBood.
Oh leuke aanbieding!! KOPEN!!
Oh wacht.. toch niet zo leuk ;(
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102953140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

moeders de vrouw stond met de mattenklopper klaar...
Meest gebruikte excuus wel.
pi_102953411
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

Dat zijn waarschijnlijk dezelfde die onzinzooi kopen op iBood.
Oh leuke aanbieding!! KOPEN!!
Oh wacht.. toch niet zo leuk ;(
In de winkel waar ik werk gaat het als volgt:

Klant: Ik heb een computer (goedkoopste en langzaamste computer) gekocht, maar hij is te langzaam.
Ik: Dat kan, we hebben wel computers die sneller zijn. Loopt u met mij mee?
Klant: Nee ik wil geen nieuwe computer, ik wil deze terug brengen. Die andere computers zijn veel te duur.
Ik: :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:23:17 #59
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102953582
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:19 schreef Dimens het volgende:

[..]

In de winkel waar ik werk gaat het als volgt:

Klant: Ik heb een computer (goedkoopste en langzaamste computer) gekocht, maar hij is te langzaam.
Ik: Dat kan, we hebben wel computers die sneller zijn. Loopt u met mij mee?
Klant: Nee ik wil geen nieuwe computer, ik wil deze terug brengen. Die andere computers zijn veel te duur.
Ik: :')
Altijd handig, mensen die zich van te voren orienteren voordat ze iets kopen.
pi_102953715
Of mensen die iets gratis krijgen bij een product wat ze kopen. Vervolgens komen ze het dan terug brengen zonder datgene wat ze er gratis bij kregen. Zo werkt het gewoon niet, dan moet je datgene wat je erbij kreeg, ook terug brengen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:43:14 #61
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102954353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Dimens het volgende:
Of mensen die iets gratis krijgen bij een product wat ze kopen. Vervolgens komen ze het dan terug brengen zonder datgene wat ze er gratis bij kregen. Zo werkt het gewoon niet, dan moet je datgene wat je erbij kreeg, ook terug brengen.
True, paupers zijn dat.

Als je een gedeelte van je besteling terugbrengt snap ik het wel maar als je alles terugbrengt weet je toch dat je dat ook moet terugbrengen.
pi_102954564
Ik vind het niet erg, ik heb zelf ook wel eens wat terug gebracht. Altijd goeie service bij MM gekregen, je moet er alleen even over doorzeuren voordat je je zin krijgt.
Liever een product dat iemand heeft teruggebracht waar misschien wat kleine sporen op zitten dan dat het wordt weggegooid of gerecycled ofzo.. beter voor t milieu dit.
pi_102954705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:49 schreef TC_Artemis het volgende:
....je moet er alleen even over doorzeuren voordat je je zin krijgt.....Altijd goeie service bij MM gekregen...
Dat noem ik niet echt service. :')
pi_102955013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat noem ik niet echt service. :')
Uiteindelijk doen ze het, who cares :P .
pi_102955731
Apple sluit altijd de verpakking met zo'n zegel. Daar zou je op kunnen letten, en gewoon die spullen online kopen bij Apple zelf. Nergens voor nodig om dat soort spullen bij dat stelletje josti's te halen.
pi_102955759
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef Henno het volgende:
Apple sluit altijd de verpakking met zo'n zegel. Daar zou je op kunnen letten, en gewoon die spullen online kopen bij Apple zelf. Nergens voor nodig om dat soort spullen bij dat stelletje josti's te halen.
Dan gewoon bij een Apple dealer halen zoals iFactors, dan heb je tenminste nog een tussen persoon waar je terecht kunt.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:23:11 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102955846
Apple verzegelt gebruikte produkten gewoon weer hoor :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:35:32 #68
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_102956340
quote:
En als er iets teruggestuurd wordt naar Apple gooien ze het weg?
pi_102956410
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En als er iets teruggestuurd wordt naar Apple gooien ze het weg?
Bij Apple kun je alleen retourneren wanneer het nog in de gesealde verpakking zit.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:37:53 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102956448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:

[..]

Bij Apple kun je alleen retourneren wanneer het nog in de gesealde verpakking zit.
dat is niet rechtsgeldig in nederland ivm wet koop op afstand.
Een gedicht over Maanvis
pi_102956715
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat is niet rechtsgeldig in nederland ivm wet koop op afstand.
op het moment dat je apple apparaat aanzet vraagt hij om registratie oid,
hoe zou jij het vinden als je geregistreerd apparaat krijgt ...
daarom accepteren ze geen gesealde verpakking , kan wel moet je met apple contact opnemen want meeste retailers van apple mogen alleen verkopen en reparatie aannemen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:45:51 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102956764
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:44 schreef kovenant het volgende:

[..]

op het moment dat je apple apparaat aanzet vraagt hij om registratie oid,
hoe zou jij het vinden als je geregistreerd apparaat krijgt ...
daarom accepteren ze geen gesealde verpakking , kan wel moet je met apple contact opnemen want meeste retailers van apple mogen alleen verkopen en reparatie aannemen.
dan moeten ze hem bij apple on-registreren. Nogmaals, zelfs al is ie niet meer gesealed dan nog kan je hem terugsturen. Dan sealen ze hem bij apple gewoon opnieuw.
Een gedicht over Maanvis
pi_102956849
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan moeten ze hem bij apple on-registreren. Nogmaals, zelfs al is ie niet meer gesealed dan nog kan je hem terugsturen. Dan sealen ze hem bij apple gewoon opnieuw.
tuurlijk , je mag hem altijd terug sturen als je niet tevreden bent met aankoop,
alleen dat gaat dus lastiger met retailers zoals dynabyte want hun hebben de rechten niet om dat te doen dan moet je toch naar apple winkel of premium retailer daarvoor ( was iig in begin zo )
pi_102959422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Dimens het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik heb eens een Macbook Pro gekocht van hun online store, waarvan het scherm bewegende lijnen vertoonde als je het een beetje bewoog met het scharnier. Dat kan je ook erg goed testen in een gesealde verpakking ja.
Over gebeld en de TNT Express kwam 'm gewoon ophalen en ik kreeg m'n geld terug (ik koos niet voor een andere notebook omdat ik een week later voor langere tijd naar het buitenland zou vertrekken). Wel klote, dat ding was al vertraagd door die aswolk, was al blij dat ik 'm nog op tijd had voor m'n afstudeerstage in het buitenland en dan is ie niet goed.
Maar dus niks te klagen over hun afhandeling.

Ik vertrouw Apple er meer op dat ze een fatsoenlijk 'refurbish-beleid' hebben dan de Media Markt.
Als een probleem met een iPhone niet meteen is op te lossen, krijg je ook vaak een refurbished exemplaar mee, wat in feite gewoon een telefoon is met compleet nieuwe voor- en achterkant en nieuw afgemonteerde elektronica + volledige software reset... meer nieuw dan tweedehands dus. Die heb ik nog nooit op gebruikssporen of geheime salarisgegevens :') kunnen betrappen.
pi_102961669
2 jaar terug voor mijn verjaardag een Living Colors lamp gekregen, zat nog formulier in de doos waar op stond dat hij terug gestuurd was omdat hij niet werkte :') en de standaard ontbrak (geen MM trouwens). Werkte overigens prima, was niet gekoppeld aan de AB :')

Een product dat langer gebruikt is, of echt stuk is geweest zou ik toch ook niet graag kopen alsof het nieuw is :N
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_102962617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:45 schreef Henno het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, ik heb eens een Macbook Pro gekocht van hun online store, waarvan het scherm bewegende lijnen vertoonde als je het een beetje bewoog met het scharnier. Dat kan je ook erg goed testen in een gesealde verpakking ja.
Over gebeld en de TNT Express kwam 'm gewoon ophalen en ik kreeg m'n geld terug (ik koos niet voor een andere notebook omdat ik een week later voor langere tijd naar het buitenland zou vertrekken). Wel klote, dat ding was al vertraagd door die aswolk, was al blij dat ik 'm nog op tijd had voor m'n afstudeerstage in het buitenland en dan is ie niet goed.
Maar dus niks te klagen over hun afhandeling.

Ik vertrouw Apple er meer op dat ze een fatsoenlijk 'refurbish-beleid' hebben dan de Media Markt.
Als een probleem met een iPhone niet meteen is op te lossen, krijg je ook vaak een refurbished exemplaar mee, wat in feite gewoon een telefoon is met compleet nieuwe voor- en achterkant en nieuw afgemonteerde elektronica + volledige software reset... meer nieuw dan tweedehands dus. Die heb ik nog nooit op gebruikssporen of geheime salarisgegevens :') kunnen betrappen.
Sorry, ik vergis mij in Apple.nl en Apple retailers zoals iFactors. Daar kun je een open gemaakt product niet retourneren.
In jouw geval was het dan natuurlijk anders geweest omdat je laptop het niet goed deed.
pi_102963172
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

Maar je spijkerbroek is ongebruikt.
Apparaten worden gewoon gebruikt, daarna terug gebracht en dan kan er schaden op zitten.
Neejoh. Ik ken kledingwinkels (heb er gewerkt) waar ik als ik 's ochtends binnenkwam kleding uit de winkel aan MOEST trekken (iets met; das handig, want dan kunnen klanten het ook kopen!). De kaartjes bleven er dan gewoon in en aan het eind van de dag kleedde ik weer om en gingen de kleren gewoon (ongewassen) terug de rekken in, om de volgende dag weer verkocht te worden..
pi_102965992
quote:
Die zat er bij mij dus ook op maar zon sticker is er natuurlijk zo opnieuw opgeplakt.
pi_102966088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:16 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Neejoh. Ik ken kledingwinkels (heb er gewerkt) waar ik als ik 's ochtends binnenkwam kleding uit de winkel aan MOEST trekken (iets met; das handig, want dan kunnen klanten het ook kopen!). De kaartjes bleven er dan gewoon in en aan het eind van de dag kleedde ik weer om en gingen de kleren gewoon (ongewassen) terug de rekken in, om de volgende dag weer verkocht te worden..
Eigenlijk wel een beetje smerig, als ik eerlijk mag zijn. :')
pi_102966206
quote:

[..]

Dat gaat wel wat ver :') Lekker je ongewassen T-shirt waar je de hele dag in hebt lopen zweten terug hangen in het schap. Moest je ook een slipje uit de winkel aan? :r
pi_102966514
quote:

[..]

Das meer regel dan uitzondering.
pi_102969010
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:25 schreef OverRated het volgende:

[..]

Dat gaat wel wat ver :') Lekker je ongewassen T-shirt waar je de hele dag in hebt lopen zweten terug hangen in het schap. Moest je ook een slipje uit de winkel aan? :r
Gebeurt vaker dan je denkt hoor, je moet maar is opletten in kledingwinkels hoeveel verkopers kleding dragen die op dat moment ook in de rekken te vinden is. Ik vind het ook niet fris (en ik was dan ook eerst alles als ik wat koop :p)
pi_102969146
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Gebeurt vaker dan je denkt hoor, je moet maar is opletten in kledingwinkels hoeveel verkopers kleding dragen die op dat moment ook in de rekken te vinden is. Ik vind het ook niet fris (en ik was dan ook eerst alles als ik wat koop :p)
Ik vond het juist altijd fijn om kleding die ik gekocht had te dragen zonder dat het gewassen was, dan zit het altijd zo lekker. Nu is dit verpest.
pi_102969881
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik vond het juist altijd fijn om kleding die ik gekocht had te dragen zonder dat het gewassen was, dan zit het altijd zo lekker. Nu is dit verpest.
Sorry :{
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:12:29 #85
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_102977318
Jaren in een HEMA gewerkt. Alles wat retour kwam ging direct de winkel weer in (althans, aan het einde van de dag ;)). Retour kwam het alleen als het onbeschadigd en zichtbaar ongedragen was. Tenzij het natuurlijk een productiefout o.i.d. was, maar dat werd dan ook afgeschreven en weggegooid of retour leverancier gestuurd.

Ennuhm... mbt kleding. Nieuwe kleding moet je altijd wassen omdat deze met gassen worden ingespoten voor het transport.
pi_102980872
Boycot de mediamarkt ga ik van nu af aan ook doen, Wederom verbaas ik me weer over de randdebielen die naar boven drijven in een topic als deze die het normaal vinden..

Mijn vrouw kocht laatst een wiifit board, uitgepakt zaten de batterijen al in de controller en bij nadere inspectie konden we ook zien dat een sporen van gebruik op zaten op het het apparaat.

Terug naar de MM en de verkoper wist niet hoe het had kunnen gebeuren en gaf meteen een nieuwe mee... na het lezen van dit topic is dit blijkbaar beleid van de mediamarkt.

Fuck You Media markt mijn zien jullie niet meer terug fucking oplichters. Als mensen slim waren deden ze het ook.
Waarom niet een lijst maken van bedrijven die de zelfde praktijken hanteren.\

Ze kunnen open zijn de klanten laten kiezen en een beetje extra voordeel aanbieden als mensen tweede hands willen kopen.
Maar achterbaks gebruikte waar als nieuw proberen te verkopen met de hoop dat niemand het door heeft is gewoon oplichting.

Mensen doe eens wat en loop weg van dit soort praktijken en "spread the word"...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:15:59 #87
187763 SpaReine
Spa zuivert je lichaam!
pi_102981350
Dit is toch ook al in het nieuws en dergelijke geweest?
MM doet het niet als enige, MyCom doet het net zo goed, dvd-brander gekocht destijds, zaten op die plaatsen waar je een pen oid in moest drukken om het frontje af te halen, gewoon rustig inktvlekken van een pen.
Veel kledingwinkels doen dat overigens, werknemers pakken iets uit de rekken en aan het eind van de dag hangen ze het weer op, meestal moeten ze wel een wit t-shirt onderaan oid.
.......
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:17:55 #88
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_102981472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Manifesto het volgende:
Boycot de mediamarkt ga ik van nu af aan ook doen, Wederom verbaas ik me weer over de randdebielen die naar boven drijven in een topic als deze die het normaal vinden..

Mijn vrouw kocht laatst een wiifit board, uitgepakt zaten de batterijen al in de controller en bij nadere inspectie konden we ook zien dat een sporen van gebruik op zaten op het het apparaat.

Terug naar de MM en de verkoper wist niet hoe het had kunnen gebeuren en gaf meteen een nieuwe mee... na het lezen van dit topic is dit blijkbaar beleid van de mediamarkt.

Fuck You Media markt mijn zien jullie niet meer terug fucking oplichters. Als mensen slim waren deden ze het ook.
Waarom niet een lijst maken van bedrijven die de zelfde praktijken hanteren.\

Ze kunnen open zijn de klanten laten kiezen en een beetje extra voordeel aanbieden als mensen tweede hands willen kopen.
Maar achterbaks gebruikte waar als nieuw proberen te verkopen met de hoop dat niemand het door heeft is gewoon oplichting.

Mensen doe eens wat en loop weg van dit soort praktijken en "spread the word"...
En vervolgens wel zeiken als je niet je nieuwe blu-ray speler terug mag brengen omdat je vrouw de kleur niet leuk vond staan bij de bank...
pi_102981642
wat denk je dat ze er dan mee doen mongool?

allemaal weggeven ofso

stel je koopt elke dag 1 product en je levert hem 1 dag erna weer terug.
dat mag je wel 100.000 keer doen achter elkaar..

wat moeten ze dan met al die terug gebrachte spullen die gewoon nieuw zijn?
Nothing to see here, carry on
pi_102982107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef Ruis het volgende:

[..]

En vervolgens wel zeiken als je niet je nieuwe blu-ray speler terug mag brengen omdat je vrouw de kleur niet leuk vond staan bij de bank...
Ik zie het verband niet met elkaar.

De winkelier bepaald zelf hun ruil beleid en ze hebben niet (of blijkbaar wel) het recht om klant B tweedehands goederen te verkopen als nieuw (oplichting) omdat ze een issue met klant A hebben. Ik zie niet waarom een klant het volle pond moet betalen voor een gebruikt product.

En nogmaals laat de Mediamarkt en ander gewoon dan gewoon open zijn en de gebruikte artikelen verkopen met een beetje korting aan de mensen die daar voor open staan.
Overigens iets wat ik dacht dat MyCom in het verleden wel deed
  PR/Manusje van alles woensdag 12 oktober 2011 @ 09:33:00 #91
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102988748
Ze plakken ook van die stickers: deze doos is open geweest....
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:47:44 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102989070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze plakken ook van die stickers: deze doos is open geweest....
Da's onnodig. Elke doos is immers open geweest.
Een gedicht over Maanvis
  PR/Manusje van alles woensdag 12 oktober 2011 @ 09:51:58 #93
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_102989140
Je weet best wat ik bedoel.. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_102989223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's onnodig. Elke doos is immers open geweest.
ik heb dozen gehad waar ik de eerste was die haar open maakte.
pi_102989550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik heb dozen gehad waar ik de eerste was die haar open maakte.
Dan was ie zeker leeg
pi_102989600
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dan was ie zeker leeg
ja. ik ging er wat instoppen. je hebt me door :(
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:32 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102989681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je weet best wat ik bedoel.. :')
En wat de sticker bedoelt. Maar het blijft een hol statement.
Een gedicht over Maanvis
pi_102989742
wat een achterlijk gezeur van mensen....
als je in een winkel werkt merk je pas hoe vaak mensen iets terug brengen onder het mom van het is kapot.
word getest in de winkel en NIKS mis mee, het is dan hooguiten 1-2 dagen gebruikt.
als het opnieuw word verkcht heb je nog steeds 100% garantie want de bon is bewijs.

wat wil iedereen dan dat als een idioot spijt heeft van aankoop en het terug brengt elke winkel het maar in de bak dumpt ???

kom op dit is bij media markt zo maar ook bij dixons / dynabyte / mycom / computerland / hema / v&d en elke winkel waar je de spullen koopt , dwzige mensen af en toe zeg...

en je kan ook gaan roepen ja het is beleid van de winkel: dat klopt dat beleid is afgedwonen als recht zijnde door de koper , anders gaan ze wel naar de buren waar het wel kan en die ze ook netjes in de winkel terug zet.

je zult je verbazen hoe vaak je eigenlijk een "gebruikt" product hebt aangeschaft zonder dat je het weet...
pi_102989848
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef kovenant het volgende:
wat een achterlijk gezeur van mensen....
als je in een winkel werkt merk je pas hoe vaak mensen iets terug brengen onder het mom van het is kapot.
word getest in de winkel en NIKS mis mee, het is dan hooguiten 1-2 dagen gebruikt.
als het opnieuw word verkcht heb je nog steeds 100% garantie want de bon is bewijs.

wat wil iedereen dan dat als een idioot spijt heeft van aankoop en het terug brengt elke winkel het maar in de bak dumpt ???

kom op dit is bij media markt zo maar ook bij dixons / dynabyte / mycom / computerland / hema / v&d en elke winkel waar je de spullen koopt , dwzige mensen af en toe zeg...

en je kan ook gaan roepen ja het is beleid van de winkel: dat klopt dat beleid is afgedwonen als recht zijnde door de koper , anders gaan ze wel naar de buren waar het wel kan en die ze ook netjes in de winkel terug zet.

je zult je verbazen hoe vaak je eigenlijk een "gebruikt" product hebt aangeschaft zonder dat je het weet...
en zo krijg je dus als klant een 2e hands artikel voor de nieuwprijs met extra kans dat er stiekem toch iets stuk is.

prima hoor dat je het doorverkoopt, maar NIEUW is het niet meer imo.

bovenstaande geldt met name voor electronica. een hema pan zou het me niet zo boeien zeg maar.
pi_102989890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

en zo krijg je dus als klant een 2e hands artikel voor de nieuwprijs met extra kans dat er stiekem toch iets stuk is.

prima hoor dat je het doorverkoopt, maar NIEUW is het niet meer imo.
Voordat het in de doos ingepakt wordt in de fabriek, worden kleine dingen ook even getest, is het dan ook niet meer nieuw? :')
in 90% van de gevallen, zul je het nieteens weten, maargoed we moeten toch wat te zeuren hebben he. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')