abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:04:13 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949138

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102949159
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ja, met pillen in je strot is elke dag de mooiste.
Vóór die tijd was het ook al ontzettend mooi en leuk O+
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:18 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949166
Wieeee!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102949171
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
Maar iets als een ONS is dan ook niets voor mij
pi_102949175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waarom nam je die pil eigenlijk?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:47 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

nee toen zat je gewoon in je manische periode
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102949202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

En Yoshi was aardig tegen ons op msn, dank je Yoshi :Y
Whahaha... ben altijd aardig hé :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:06:57 #8
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Whahaha... ben altijd aardig hé :P
Door die meet moet ik weer denken aan ijscobar :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:06:59 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
De eerste keer heb ik graag met iemand die ik leuk vind en goed ken.
Daarna neuk ik net zo makkelijk bij de eerste ontmoeting. :')
C'est la vie
pi_102949250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom nam je die pil eigenlijk?
Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaan :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102949267
De zelfde persoon heloef? :P

Ik denk niet dat ik dat doe al moet ik zeggen dat ik wel vlot gescharreld heb maar ik ben eigenlijk van de ene lange relatie de andere ingerold dus daar tussenin zoek je t ook niet op :+
pi_102949270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef kedge het volgende:

[..]

Door die meet moet ik weer denken aan ijscobar :')
Ijscobar :') ik vind het nog steeds flauw :P
pi_102949283
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Ijscobar :') ik vind het nog steeds flauw :P
Ja maar ijs is wel tof O+
pi_102949284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaan :)
Maar waarom wilde je dat, en zo snel na ontmoeting ook nog?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:11 #15
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:28 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
De zelfde persoon heloef? :P

Ik denk niet dat ik dat doe al moet ik zeggen dat ik wel vlot gescharreld heb maar ik ben eigenlijk van de ene lange relatie de andere ingerold dus daar tussenin zoek je t ook niet op :+
Neuh.
Daarna hossel ik gewoon alle foksters en duik bij de tweede date het bed in.
U weet zelf. :7
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:56 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef kedge het volgende:

[..]

Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.
Lijkt me sterk. :')
C'est la vie
pi_102949340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja maar ijs is wel tof O+
Ach... ik heb wel eens ergers gehoord.... :')
maar ik kies toch liever Yoshi voor Ijscobar :P
pi_102949351
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuh.
Daarna hossel ik gewoon alle foksters en duik bij de tweede date het bed in.
U weet zelf. :7
Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:12:00 #20
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949355
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Buiten haar fantasieën om dan :')
pi_102949372
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee... serieus... vroeger was ze gewoon nog heel onschuldig :P
of leek ze alleen maar onschuldig ;)
pi_102949409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde :)
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo :')
En natuurlijk omdat Newbie al meteen zo vertrouwd voor mij aanvoelde O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:13:30 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.
Oh ja.
Ik ga straks wel even naar het park.
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:14:25 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Nee... serieus... vroeger was ze gewoon nog heel onschuldig :P
of leek ze alleen maar onschuldig ;)
Ik weet wel bijna zeker het tweede. :')
C'est la vie
pi_102949464
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet wel bijna zeker het tweede. :')
Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om :')
En nu ging het inderdaad erg snel, maar spijt heb ik helemaal niet :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:16:59 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om :')
Ik had het over die fantasie.
Je hebt nu alleen iemand om het op te botvieren.
C'est la vie
pi_102949532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde :)
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo :')
Das knap, want er is niet zoveel zeker over dat spul om je in te verdiepen.
Maar goed, zelf weten uiteraard maar daarboven op die roze wolk lijkt het sowieso allemaal heel anders nog.
pi_102949538
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over die fantasie.
Je hebt nu alleen iemand om het op te botvieren.
Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeft :9
pi_102949559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
pi_102949563
quote:

[..]

Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voelt
pi_102949576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeft :9
Het is een 16jarig kereltje, hoe vaak hebben die überhaupt problemen met een meid die graag geneukt wil worden?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:20:40 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voelt
Ik snap dat het goed voelt.
Maar ik ben iemand die daar uit een soort van zelfbescherming niet te snel aan toegeeft.

Ben ik nu weer raar? :')
C'est la vie
pi_102949631
Volgens mij is er geen probleem. Ze zijn allebei gelukkig dus. En ooit wordt de roze wolk vanzelf zwart, en krijg je onweer. Als je relatie daar tegen bestand is: dan kun je eens aan een serieuze plannen gaan wagen, bijv. samenwonen ofzo... (geldt trouwens voor iedereen volgens mij)
pi_102949635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:

[..]

Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
Ik had helemaal geen last van zenuwen eigenlijk, ik vond het sowieso wel lekker :P
pi_102949638
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef heloef het volgende:

Ben ik nu weer raar? :')
Ja, want je kent dat gevoel toch helemaal niet?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:00 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:

[..]

Perfect hoeft ook niet.
Maar die persoon enigszins kennen en me er vertrouwd bij voelen, dat zou ik wel graag willen.

Maar goed waarschijnlijk neuk ik iemand ergens op een camping in Hongarije dus tsja. :')
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:58 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, want je kent dat gevoel toch helemaal niet?
Ik ken het gevoel van heel snel je vertrouwd voelen bij iemand wel.
Ik hou gewoon in mijn achterhoofd, ik ken deze persoon maar een x aantal dagen.
C'est la vie
pi_102949695
Heloef, je bent niet raar maar je zit je zelf in de weg. Daar heb ik zelf ook heel lang last van gehad (en dan ben ik echt een houten klaas als het om versieren gaat), maar als je een meisje tegenkomt die graag met je mee naar huis wil dan moet je denken: "Ja, graag ga nu met mij mee" in plaats van: "maar ik ken je maar net 5 minuten, help wat denk je van me". Dus :)
pi_102949704
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef jaha het volgende:
Volgens mij is er geen probleem. Ze zijn allebei gelukkig dus. En ooit wordt de roze wolk vanzelf zwart, en krijg je onweer. Als je relatie daar tegen bestand is: dan kun je eens aan een serieuze plannen gaan wagen, bijv. samenwonen ofzo... (geldt trouwens voor iedereen volgens mij)
Dat duurt nog wel even hoor... ;)
Eerst maar eens zorgen dat ik het mijn familie durf te vertellen :')
Geen flauw idee wat ik ga zeggen overigens, iemand tips?
pi_102949706
@Jaha het lijkt mij stug dat ik op mijn 40e nog maagd ben :') of je quote verkeerd
pi_102949746
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
pi_102949775
Nou ondanks t feit dat ik wat terughoudener mee ben heeft dit nog nooit problemen opgeleverd
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:26:14 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949786
quote:

[..]

zelden zo'n domme actie gezien als deze. Maargoed, jij moet het zelf weten :)
Een gedicht over Maanvis
pi_102949790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef jaha het volgende:
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?
pi_102949800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik zou sowieso wachten tot je een paar weken verder bent zodat je wat meer rationeel er naar kunt kijken, dat vertelt een stuk makkelijker. En verder, tja, je ouders zullen gewoon moeten accepteren dat je een vriendje hebt lijkt me.
pi_102949821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?
Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebben :{
pi_102949832
quote:

[..]

Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komen :P

maar gewoon over een lange tijd uitsmeren... en over dat internet gedoe kan je misschien beter zeggen dat je hem via vrienden hebt leren kennen...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:28:09 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef jaha het volgende:
Heloef, je bent niet raar maar je zit je zelf in de weg. Daar heb ik zelf ook heel lang last van gehad (en dan ben ik echt een houten klaas als het om versieren gaat), maar als je een meisje tegenkomt die graag met je mee naar huis wil dan moet je denken: "Ja, graag ga nu met mij mee" in plaats van: "maar ik ken je maar net 5 minuten, help wat denk je van me". Dus :)
Oh maar als ze mee naar huis wil dan maak ik me daar niet druk over.
Eerder over wat ik nu in godsnaam moet doen straks. :')
C'est la vie
pi_102949868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef jaha het volgende:

[..]

Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebben :{
Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.
pi_102949877
quote:
Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegel :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:29:11 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komen :P

maar gewoon over een lange tijd uitsmeren... en over dat internet gedoe kan je misschien beter zeggen dat je hem via vrienden hebt leren kennen...
Ach hoeft niet.
Ik heb ook verschillende fokkers mee naar huis genomen.
Weliswaar gewoon als vrienden maar alsnog, als zelfs mijn moeder er geen problemen mee heeft moet het wel goed komen.
C'est la vie
pi_102949907
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen ;)
pi_102949908
quote:
Je hebt wel gelijk, en niet alleen wat betreft seks maar gewoon alles wat betreft vrouwen/meisjes. Ik ben nooit ergens achteraan gegaan als ik niet knetterverliefd was en dat resulteerde in een schrijnend gebrek aan ervaring op t moment dat ik een meisje ontmoette waarbij t wederzijds was.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:36 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen ;)
Laat mij nou even in de waan dat ik nooit naïef zal zijn. ;(
C'est la vie
pi_102950188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.
Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee? :{w
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:39:47 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegel :')
dan nog kun je naar de hoeren
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:40:24 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950217
hebben jullie wel een condoom gebruikt, erawen en newbie?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:40:37 #58
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102950222
quote:

[..]

Ik ging stappen met mijn huisgenoot en kwam een jongen tegen die in Brabant woont. We hebben 2x afgesproken en nu hebben we verkering :')
pi_102950261
Niet aan je ouders durven vertellen zou toch al genoeg hint moeten zijn dat er iets niet helemaal goed zit. :')
pi_102950378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef jaha het volgende:

[..]

Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee? :{w
Daarom vertel ik het er toch bij.
Daarnaast kan je het prima zien als je de moeite neemt om iemands profiel te checken, daar staat de relatiestatus wel eens ingevuld.
pi_102950392
Niet perse mee eens Myr. Mijn ouders hebben al mijn hele leven een duidelijke mening over mij en weten ook alles beter (zo denken ze nog steeds dat ik elke maand niet uit kom met mijn geld en dat mijn huishouden een ramp is, maar ze weigeren hun denkwijze aan te passen)
Om die reden 'durf' ik ook niet goed over eventuele toekomstplannen te vertellen en nog een hoop andere redenen.. Ze hebben hun mening toch al klaar. Maar mijn relatie zit absoluut goed :)
pi_102950553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet perse mee eens Myr. Mijn ouders hebben al mijn hele leven een duidelijke mening over mij en weten ook alles beter (zo denken ze nog steeds dat ik elke maand niet uit kom met mijn geld en dat mijn huishouden een ramp is, maar ze weigeren hun denkwijze aan te passen)
Om die reden 'durf' ik ook niet goed over eventuele toekomstplannen te vertellen en nog een hoop andere redenen.. Ze hebben hun mening toch al klaar. Maar mijn relatie zit absoluut goed :)
Er zullen dingen zijn die je niet tegen je ouders zou vertellen, dat soort dingen heb ik ook wel, ookal weet ik dat het wel goed is. Zoals dat ik vorige week uit de klas was gestuurd, ik wist dat ik het goed had opgelost, mijn moeder kon het niet waarderen.

Maar als het om mensen gaat, om vrienden gaat, zou ik elke vriend en elke relatie tegen mijn moeder kunnen vertellen. Gewoon omdat ik weet/vertrouw in zo'n persoon. Ik weet dat het goed voelt en ik ga me daar niet voor schamen.
pi_102950587
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet ;)
pi_102950610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet ;)
Lekker is dat :(
pi_102950631
Nou is mijn relatie met mijn moeder zo verstoord dat ik me sowieso nergens voor ga schamen. Ik lach haar recht in der gezicht uit als ze me ineens gaat lopen bemoederen. :')
pi_102950732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Ach joh, is toch nergens voor nodig. Je neemt de volgende ochtend gewoon een pilletje en dan is alles weer prima!
Jeweettoch... de morning after pill ^O^
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:56:03 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
shit, ik dacht dat ik jou nog wel kon daten.
Een gedicht over Maanvis
pi_102950737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daarom vertel ik het er toch bij.
Daarnaast kan je het prima zien als je de moeite neemt om iemands profiel te checken, daar staat de relatiestatus wel eens ingevuld.
Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzo :)
pi_102950844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef jaha het volgende:

[..]

Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzo :)
Dat mag, maar dan kan het dus ook gebeuren dat je opmerking over dat iemand 'forever alone' zal zijn met die instelling niet klopt. Terwijl dat heel simpel te checken is.
pi_102950949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Ja ;)
pi_102951012
quote:
shit, ik dacht dat ik jou nog wel kon daten
Jij kent me toch wel langwer dan vandaag :?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:08:05 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij kent me toch wel langwer dan vandaag :?
ja ik dacht dat het inmiddels uit was ofzo. ik wil ook hier een date oplopen zonder gelijk een meisje van onder de 20 te moeten daten :D.
dat was in de tijd van seven en spirit82 wel anders..
of was dat in die andere reeks... hmm..
Een gedicht over Maanvis
pi_102951211
Ik zal t je laten weten :P Maar jij had toch juist iemand gevonden?
Alleen, ben je nog steeds kaal? :P
Oh en alleen daarom ben ik een potentiele keuze.. Ik ben ouder dan 20 -O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:18:59 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal t je laten weten :P Maar jij had toch juist iemand gevonden?
Da's nog niets, loopt erg traag.

quote:
Alleen, ben je nog steeds kaal? :P
Staat me erg goed.

quote:
Oh en alleen daarom ben ik een potentiele keuze.. Ik ben ouder dan 20 -O-
niet alleen daarom hoor :P
Een gedicht over Maanvis
pi_102951406
Maanvis kaal? Pics.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:19:59 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951435
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Maanvis kaal? Pics.
zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!
Een gedicht over Maanvis
pi_102951454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!
Ah cool, had je heel anders verwacht.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:21:27 #78
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102951493
Ach als je kaal bent, dan heb je het dilemma grijs worden niet :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:23:31 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951553
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ah cool, had je heel anders verwacht.
dat zeggen er meer ;P
Een gedicht over Maanvis
pi_102951559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:24:21 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102951581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.
Dat krijg je als je binnen twee maanden een halve afro groeit. :')
C'est la vie
pi_102951603
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.
Dat krijg je als je binnen twee maanden een halve afro groeit. :')
Groeide mijn haar maar zo snel. ;( Het wil maar niet langer worden.
pi_102951652
Hyves waar? :9
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:29:34 #84
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102951763
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.
Liever grijs dan kaal. In het begin epileerde ik de grijze haartjes weg en tegenwoordig valt het niet op als ik kort haar heb.

Sinds ik trouwens single ben is het wel aanzienlijk minder geworden :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:52:31 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952442
Sillencium.
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:53:43 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952485
als je er 'het hoofd' voor hebt maakt kaal worden helemaal niet uit ;)
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:56:09 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
als je er 'het hoofd' voor hebt maakt kaal worden helemaal niet uit ;)
Het moet je maar net staan inderdaad.
C'est la vie
pi_102952858
Middag

Ik ben ook kaal :D
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102952886
Ik heb al m'n haar gelukkig nog :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:05:53 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952905
is het al tijd voor een wie nueckt met wie grafiekje?
Een gedicht over Maanvis
pi_102952913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Ok, jij begint :D
pi_102952939
quote:
Voorlopig is één persoon bij alle 'interactie' betrokken :')
pi_102952948
quote:
Kom maar met je lijstje. :7
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:55 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952976
Ik ga volleyballen schatje.
Tschuss!
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:08:02 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952984
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kom maar met je lijstje. :7
meravididinges -- techno
newbie114 -- edarawen -- mlig
Een gedicht over Maanvis
pi_102953006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

meravididinges -- techno
Whut, heeft eda het met mlig gedaan?
pi_102953009
Newbie <-> Edar
Heloef <-> Myraela
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102953023
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
Newbie <-> Edar
Heloef <-> Myraela
He, heloef en ik hebben geen seks gehad.
pi_102953028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

meravididinges -- techno
_O-

Lipper en Happygirl. :)
pi_102953043
Oohw.. nou telt toekomstig ook dan?
pi_102953045
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Whut, heeft eda het met mlig gedaan?
Dat is min of meer gededuceerd :') Schijnbaar geen penetratie.
pi_102953068
Dus maanvis neukt niet? Ik dacht dat je een vriendin had?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:10:38 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953096
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

maar da's slechts een kwestie van tijd.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953112
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef heloef het volgende:

[..]

De eerste keer heb ik graag met iemand die ik leuk vind en goed ken.
Daarna neuk ik net zo makkelijk bij de eerste ontmoeting. :')
je hebt seks en seks he.. Je kan het doen om de lust en om de liefde. Mij mag je van de straat afpikken en dan wil ik je naam niet eens weten. En als het om de liefde is, dan duurt het wat langer.

quote:

[..]

Je bent gewoon verliefd en dommig daardoor, das niet erg, maar ik sla alles voor je op in een bestandje als je weer terug op aarde bent. En even over die MDMA, het duurt een kwartiertje, dan weet je net zoveel als hij.

quote:

[..]

Het is wat, 24 uur geleden :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben ook hoteldebotelverliefd geweest, ik wou het niet eens. Ik vind het een beetje goedkoop. Je wilt langer met die persoon doen en als je jezelf al zo snel weggeeft.. Tja, ik weet het niet.

Tot zover mijn commentaar
Anonimity is a bliss
pi_102953121
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe daar eens wat aan. :P
pi_102953149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar da's slechts een kwestie van tijd.
Ja das waar natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe daar eens wat aan. :P
We wachten op de pillen, dan kunnen we beginnen.
pi_102953170
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja das waar natuurlijk.

[..]

We wachten op de pillen, dan kunnen we beginnen.
Maar jullie hebben elkaar al meer dan 2 keer gezien ;(
Anonimity is a bliss
pi_102953197
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Maar jullie hebben elkaar al meer dan 2 keer gezien ;(
Ja we falen ook wel een beetje, hihihih. Misschien moeten we er dan maar meteen een trio van maken, we hebben toch een beetje spanning nodig he. Interesse?
pi_102953230
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja we falen ook wel een beetje, hihihih. Misschien moeten we er dan maar meteen een trio van maken, we hebben toch een beetje spanning nodig he. Interesse?
Doe maar, ik voel me ineens heel burgerlijk na al die verhalen van vandaag ;(
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:14:31 #110
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953243

hier de eerste grafiek. hij is nog niet echt vol :D
Een gedicht over Maanvis
pi_102953255
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Het is pas leuk als de lijntjes door elkaar gaan lopen. :')
pi_102953258
Maar wat doet MLiG in het hele verhaal dan?

Lang geleden dat ie hier gepost heeft
pi_102953275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Een fucking baas zijn.
pi_102953280
quote:
[ afbeelding ]
Zorg dan op zijn minst dat je de gebruikersnamen goed hebt.
pi_102953295
Dus eigenlijk is ie een dikke troll
pi_102953316
't is niet waar he... :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:16:28 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953317
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zorg dan op zijn minst dat je de gebruikersnamen goed hebt.
doe jij dat maar
graag het volgende formaat aanhouden

naam1 -- naam2
naam3 -- naam4

en dan kun je eventueel met graphviz dat grafiekje tekenen.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953318
quote:
Dus eigenlijk is ie een dikke troll
Nee, hij is for real. In al zijn bizarheid.
pi_102953331
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een fucking baas zijn.
Dat sowieso.
pi_102953333
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Edarrawen het volgende:
't is niet waar he... :')
je bent een hot topic, meid O+
Anonimity is a bliss
pi_102953337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

doe jij dat maar
graag het volgende formaat aanhouden

naam1 -- naam2
naam3 -- naam4

en dan kun je eventueel met graphviz dat grafiekje tekenen.
Nee.
pi_102953340
Eigenlijk zonde dat boebiedoe's lijstje gesloten is.
pi_102953342
quote:

Lang geleden dat ie hier gepost heeft
Meeting topic gelezen?
pi_102953350
Nee.. gaat ik doen
pi_102953397
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
maar die klopt niet meer :')
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:18:56 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953404
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
jij bent de baas in ONZ dus het mag gewoon weer open.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hogere machten.

Overigens teveel roddels stonden erin. :') En je wilt niet lezen met wie je 10 jaar geleden eens geneukt hebt.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:20:47 #128
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953487
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hogere machten.

Overigens teveel roddels stonden erin. :') En je wilt niet lezen met wie je 10 jaar eens geneukt hebt.
wij willen wel lezen met wie je 10 jaar gelee hebt geneukt.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik houd mijn eigen lijstjes bij, jewaits.
pi_102953504
Detroit post af en toe mee in dit topic, telt dat?
pi_102953508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze heeft me beloofd dat het 'ons geheimpje' zou blijven...
pi_102953521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat de helft daarbij verzonnen is, dus erg veel heb je er niet aan. :P
pi_102953526
Dat meetttopic.. _O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:22:40 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb me laten vertellen dat de helft daarbij verzonnen is, dus erg veel heb je er niet aan. :P
zie het als een soort preventieve anticonceptie. als iemand in het midden van het spinnenweb zit dan moet je er gewoon niet op klimmen.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953560
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit post af en toe mee in dit topic, telt dat?
Goh, waarom zag ik deze aankomen
Anonimity is a bliss
pi_102953581
Het was overigens juist leuk om juist net de neukertjes te weten die niet in het lijstje stonden.
pi_102953586
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Goh, waarom zag ik deze aankomen
:') _O-
pi_102953587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zie het als een soort preventieve anticonceptie. als iemand in het midden van het spinnenweb zit dan moet je er gewoon niet op klimmen.
:D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:24:10 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102953617
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Het was overigens juist leuk om juist net de neukertjes te weten die niet in het lijstje stonden.
of de naaktfoto's van de neukertjes die niet in het lijstje stonden.
Een gedicht over Maanvis
pi_102953625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

of de naaktfoto's van de neukertjes die niet in het lijstje stonden.
Dat ook.
pi_102953646
Edar neukt met Newbie, Newbie is niet op de meet, wel een mystery guest (mlig).
MliG mocht wel blijven slapen omdat Newbie ondertussen met een ander had gezoend.

MliG die hier honderden keer heeft gepost over z'n zielige leven geeft Edar.. een dag later gaan Edar en Newbie aan de drugs en beleven de wildste avonturen :')

Ik snap er echt geen fuck meer van.
pi_102953681
je snapt het juist wel :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_102953683
Waarschijnlijk omdat ik het geen 5 posts uithoud zonder hem te noemen :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102953686
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
MliG mocht wel blijven slapen omdat Newbie ondertussen met een ander had gezoend.

MliG die hier honderden keer heeft gepost over z'n zielige leven geeft Edar.. een dag later gaan Edar en Newbie aan de drugs en beleven de wildste avonturen :')

Ik ook niet :')
Maar dit is in elk geval niet helemaal waar.
Ik ben nog niet helder van gisteren ook, vandaar mijn vreemde posts nu, sorry daarvoor.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:26:04 #145
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102953692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef GroenerDanGras het volgende:

Zo blijft het topic spannend en interessant.
pi_102953712
Volgens mij snap je het heel goed idd. :P
pi_102953745
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER
Die spoiler geloof ik niet hoor, je hebt het waarschijnlijk zelf de helft van de tijd niet door, maar je noemt hem gewoon heel vaak. Is niet erg, daar zijn er meer van op FOK! die dat doen.
pi_102953750
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
SPOILER
Dat klopt10.gif

nu ga je het erom doen :7
Anonimity is a bliss
pi_102953766
Die spoiler hoef je ook niet te geloven :) Dat maakt mij niet uit. Ik doe t er nu idd om :P
pi_102953769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik ben nog niet helder van gisteren ook, vandaar mijn vreemde posts nu, sorry daarvoor.
Vraag het de mystery guest, die weet vast nog wel wat er gebeurd is. :P
pi_102953776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Je bent sowieso niet helemaal helder om te denken dat het allemaal heel slim was.
Anonimity is a bliss
pi_102953803
Je weet dat dat het na max 6 uur is uitgewerkt he? :')
pi_102953846
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
Je weet dat dat het na max 6 uur is uitgewerkt he? :')
Ja de trip ja, maar daarna voel je je nog steeds heel anders hoor, en helder ben je in elk geval nog niet na 6 uur :')
pi_102953903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja de trip ja, maar daarna voel je je nog steeds heel anders hoor, en helder ben je in elk geval nog niet na 6 uur :')
das gewoon de piemel die stoot tegen je baarmoeder, dan gaat er een signaaltje naar je hersenschors, daar kan je duizelig van worden.
Anonimity is a bliss
pi_102953997
Achja, geniet er maar van hoelang het duurt. :') Dat is het belangrijkste ofzo.
pi_102954011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dus je hebt verkering met Newbie, maar door allemaal ontwikkelingen 2 piemels in 1 weekend gehad en lekker aan de drugs gezeten. Newbie vergeeft je dit allemaal want ja, eckte liefde.

Wat een verhaal dit.. :')
pi_102954040
Maar newb is toch 16, of ben ik in de war?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:35:08 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954061
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maar newb is toch 16, of ben ik in de war?
dan is het nog strafbaar ook!
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:36:29 #159
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102954106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Dus je hebt verkering met Newbie, maar door allemaal ontwikkelingen 2 piemels in 1 weekend gehad en lekker aan de drugs gezeten. Newbie vergeeft je dit allemaal want ja, eckte liefde.

Newby heeft met een man gekust begreep ik uit een eerdere post :')
pi_102954124
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef kedge het volgende:

[..]

Nu word het echt te ingewikkeld hoor. :')
pi_102954132
quote:

[..]

Dat past ook volledig in het verhaal ^O^
pi_102954146
quote:

[..]

Het begon allemaal ergens rond 19 september. Dat is 22 dagen geleden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
OMG, ik ben echt hopeloos... Zelf toen mijn moeder me een knuffel wilde geven reageerde ik zo´n beetje als sheldon uit the big bang theory... -O-
Op 17 september zei Edar nog dit soort dingen.

Vorige week woensdag hadden Edar en Newbie hun eerste date. Dat is 6 dagen geleden. Bij hun 2de ontmoeting hadden ze seks en drugs en eckte liefde. Dat was gister. En ze leefde nog lang en gelukkig
Anonimity is a bliss
pi_102954147
quote:

[..]

Heb ik helemaal niet gedaan :') Het was echt onschuldig hoor.
Tevens gunde Newbie het hem ook wel.
pi_102954148
quote:

[..]

_O-
quote:

[..]

_O- _O-
pi_102954179
Mooi stel zijn ze wel. Hulde
Anonimity is a bliss
pi_102954208
Filmvoer
pi_102954219
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

das gewoon de piemel die stoot tegen je baarmoeder, dan gaat er een signaaltje naar je hersenschors, daar kan je duizelig van worden.
10.gif Echt?
pi_102954221
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Mooi stel zijn ze wel. Hulde
Eindelijk is iemand aardig voor ons! O+
pi_102954245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dan is het nog strafbaar ook!
Echnie
pi_102954267
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Echt?
Jahaa
Anonimity is a bliss
pi_102954286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Eindelijk is iemand aardig voor ons! O+
Ik compenseer het een beetje, ik lach je nog steeds uit. O+
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:41:24 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echnie
okay, harddrugs gebruiken door minderjarigen is legaal?
Een gedicht over Maanvis
pi_102954301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

door meerderjarige wel dan? :')
Anonimity is a bliss
pi_102954320
quote:

[..]

Harddrugs is sowieso niet legaal. :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:44:00 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954379
nouja, het lijkt me dat Djeez wel een leuk nieuwsbericht kan schrijven over deze escapades als Edarawen voor de rechter staat!
Een gedicht over Maanvis
pi_102954398
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Maanvis het volgende:
nouja, het lijkt me dat Djeez wel een leuk nieuwsbericht kan schrijven over deze escapades als Edarawen voor de rechter staat!
djeez :')
Anonimity is a bliss
pi_102954450
Maar ja ik vind t ook wel leuk voor newbie en edda hoor O+

Maar voor ons is t ook leuk vermaak
pi_102954454
quote:

[..]

Ik dacht de seks met een meerderjarige, laat maar. :P
pi_102954486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Cassandra87 het volgende:

Mijn leven is niet meer saai ineens :')
Wees blij dat ik er wat aan heb gedaan :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:46:55 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954493
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Cassandra87 het volgende:

dat bedoel ik. het is een verhaal dat ik later zal delen met mijn kinderen.
Een gedicht over Maanvis
pi_102954498
Ik vind die hele relatie wel een serieuze zaak, zeker nu er een weddenschap staat.
pi_102954521
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die hele relatie wel een serieuze zaak, zeker nu er een weddenschap staat.
Weddenschap... wat voor weddenschap??? :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:48:02 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954527
Newbie tegen zijn kinderen : "aaaand that's how I met your mother!"
Een gedicht over Maanvis
pi_102954619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Maanvis het volgende:
Newbie tegen zijn kinderen : "aaaand that's how I met your mother!"
Misschien kan ik beter geen kinderen krijgen, dan worden ze allemaal raar net als ik, en dat is niet leuk voor kinderen.
pi_102954696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Misschien kan ik beter geen kinderen krijgen, dan worden ze allemaal raar net als ik, en dat is niet leuk voor kinderen.
Ik vind het anders wel entertaining
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:53:41 #186
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

maar grote kans dat je nu al zwanger bent, zo gek ben je wel!
Een gedicht over Maanvis
pi_102954728
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik vind het anders wel entertaining
Nu is het niet meer erg dat ik raar ben, nu boeit het me toch niet meer :')
Maar voor kinderen is het kut.
pi_102954736
And that's how i met your mother whaha

Ik geef ze nog wel dit jaar, ivm reizen, weinig zien, en oudjaar drugsparty :p
pi_102954746
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar grote kans dat je nu al zwanger bent, zo gek ben je wel!
Nee dat ben ik niet, het was wel veilig.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:54:44 #190
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee dat ben ik niet, het was wel veilig.
je had drugs op, dat weet je vast niet meer!
Een gedicht over Maanvis
pi_102954784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:

Dus mensen, komt dat zien, komt dat zien... De Grote Hoe Lang Houden Ze Het Uit Weddenschap!

Cassssssssssandra zet in op: dit jaar halen ze nog!
Anonimity is a bliss
pi_102954793
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:

Fuck, dat is waar, ze kunnen elkaar niet vaak zien. Ik ga echt keihard verliezen.
pi_102954799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je had drugs op, dat weet je vast niet meer!
Ik had geen seks met drugs op :')
pi_102954811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dat is dan weer zonde. :')
pi_102954843
quote:

[..]

Moet je doen joh, is hip.
Anonimity is a bliss
pi_102954846
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is dan weer zonde. :')
Helemaal geen zin in eigenlijk, knuffelen was leuk en zacht, en overal heel voorzichtig aaien, dat was echt lekker O+
pi_102954851
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Fuck, dat is waar, ze kunnen elkaar niet vaak zien. Ik ga echt keihard verliezen.
Ze hebben elkaar nu ook doordeweeks gezien, zij heeft OV he..
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:57:25 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954853
quote:

[..]

newbie zegt van wel!
Een gedicht over Maanvis
pi_102954864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Helemaal geen zin in eigenlijk, knuffelen was leuk en zacht, en overal heel voorzichtig aaien, dat was echt lekker O+
Nou, beschrijf je eerste keer eens
Anonimity is a bliss
pi_102954871
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Dus mensen, komt dat zien, komt dat zien... De Grote Hoe Lang Houden Ze Het Uit Weddenschap!

Cassssssssssandra zet in op: dit jaar halen ze nog!
Waar wedden we om :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:57:56 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102954881
quote:

[..]

Hoi Lant.
Een gedicht over Maanvis
pi_102954895
quote:

[..]

Wut, heb je nu al geen zin in seks meer met newb?
pi_102954937
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Waar wedden we om :P
Ik heb er eentje staan om een drankje :')
Anonimity is a bliss
pi_102954985
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoi Lant.
Ik heb dat vaker gehoord nu :')
Maar het is gewoon moeilijk te omschrijven, dus doe ik het maar met vage woorden.
pi_102955155
quote:
[ afbeelding ]
Hahhahhah wat is dit zeg _O-
pi_102955222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:05 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hahhahhah wat is dit zeg _O-
Hij klopt in elk geval niet :')
pi_102955313
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik heb er eentje staan om een drankje :')
dan doe ik mee.... ^O^
even denken...
17 maanden :)
pi_102955449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

dan doe ik mee.... ^O^
even denken...
17 maanden :)
Ik zeg kerst, dan krijg je de familiaire problemen
Anonimity is a bliss
pi_102955576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:07 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hij klopt in elk geval niet :')
Klopt, ik heb maar liefst drie correct gespelde namen kunnen spotten :P

Hey maar jullie hadden dus geen seks toen jullie die MDMA op hadden??
Dan namen jullie die pillen zeker voor de seks of niet?
Van XTC word je echt fucking geil, en MDMA is toch XTC minus speed of niet? En daarin zorgt de MDMA voor het gevoel van liefde en euforie en de speed maakt je helemaal energiek en zo.
Ik dacht ook dat het MDMA-deel verantwoordelijk was voor de seksuele opwinding, dus vandaar.
Ik kan het me moeilijk voorstellen namelijk, een jongen en een meisje die zich tot elkaar aangetrokken voelen en MDMA nemen, en níet naakt en/of wild de liefde bedrijvend eindigen - het staat zowat gelijk aan seks, man _O-
pi_102955679
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik zeg kerst, dan krijg je de familiaire problemen
Hmm... had ik niet aan gedacht...
maar dat is me iets te snel.... ze zijn allebei raar ;) dus dan blijven ze de eerste tijd wel plakken denk ik :P
pi_102955706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb maar liefst drie correct gespelde namen kunnen spotten :P

Hey maar jullie hadden dus geen seks toen jullie die MDMA op hadden??
Dan namen jullie die pillen zeker voor de seks of niet?
Van XTC word je echt fucking geil, en MDMA is toch XTC minus speed of niet? En daarin zorgt de MDMA voor het gevoel van liefde en euforie en de speed maakt je helemaal energiek en zo.
Ik dacht ook dat het MDMA-deel verantwoordelijk was voor de seksuele opwinding, dus vandaar.
Ik kan het me moeilijk voorstellen namelijk, een jongen en een meisje die zich tot elkaar aangetrokken voelen en MDMA nemen, en níet naakt en/of wild de liefde bedrijvend eindigen - het staat zowat gelijk aan seks, man _O-
Ik werd al blij genoeg van alleen maar aanraken enzo, werd er echt totaal niet geil van, en Newb ook niet, we hebben vooral veel rare dingen gedaan zoals naar de winkel gaan en chocola kopen die Yoshi lekker vond en alles op straat was zo raar en mooi O+
En seks hoefde gewoon niet toen, we hadden het er gewoon niet naar :P
pi_102955726
Februari, dan zijn de nieuwe ervaringen er wel een beetje vanaf.
pi_102955741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik werd al blij genoeg van alleen maar aanraken enzo, werd er echt totaal niet geil van, en Newb ook niet, we hebben vooral veel rare dingen gedaan zoals naar de winkel gaan en chocola kopen die Yoshi lekker vond en alles op straat was zo raar en mooi O+
Jullie hebben de Chocola gekocht??? :D :D :D :D :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:20:53 #214
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102955755
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Februari, dan zijn de nieuwe ervaringen er wel een beetje vanaf.
Misschien wel eerder, edda heeft natuurlijk nu wel keuze uit meerdere mannen.
pi_102955769
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Jullie hebben de Chocola gekocht??? :D :D :D :D :D
Ja, maar we hadden geen trek en hebben de helft weggegeven aan een jongen die heel aardig was en waar we de woningbouwvereniging mochten bellen :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:21:40 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102955782
ik gok dat de relatie 2 weken standhoudt. Dan vertelt Newbie het aan zijn oudrs en dan mag het niet meer.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:22:04 #217
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102955798
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef kedge het volgende:

[..]

van wat ik gehoord heb is het echt een beest in bed, vooral als ze een pilletje op heeft.
Een gedicht over Maanvis
pi_102955826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Ja, die wellicht dichterbij wonen.
pi_102955835
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja, maar we hadden geen trek en hebben de helft weggegeven aan een jongen die heel aardig was en waar we de woningbouwvereniging mochten bellen :P
Whahaha... Nouja... je moet het toch nog een keer proberen hoor... is echt lekkere chocola :9
pi_102955836
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Oh okay. En wie is die Yoshi eigenlijk? Heet Newbie zo in het echt of zo?
Toen jullie naar de winkel gingen, was die pil toen al "ingeslagen" zeg maar of gebeurde dat toen jullie weer thuis waren?
pi_102955857
Oooh.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Whahaha... Nouja... je moet het toch nog een keer proberen hoor... is echt lekkere chocola :9
Hoi :W
pi_102955870
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Oh okay. En wie is die Yoshi eigenlijk? Heet Newbie zo in het echt of zo?
Toen jullie naar de winkel gingen, was die pil toen al "ingeslagen" zeg maar of gebeurde dat toen jullie weer thuis waren?
sorry... ik ben yoshi... Is wat makkelijker als YoshiEscobar
pi_102955921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oooh.

[..]

Hoi :W
Ook hoi... :W
post niet echt veel... dus je zal me wel niet echt vaak hier gezien hebben... :P
pi_102955932
Dus jullie waren met z'n drieën! Oké, snap ik ook gelijk waarom jullie niet werden meegesleurd in een onweerstaanbare opwinding _O-
En jij nam ook, Yoshi?
pi_102955961
Dus we hebben nu.

2 weken
Ergens in november
rond kerst
dit jaar redden ze nog
februari
17 maanden (das april 2013)
Anonimity is a bliss
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:26:40 #226
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102955968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dus jullie waren met z'n drieën! Oké, snap ik ook gelijk waarom jullie niet werden meegesleurd in een onweerstaanbare opwinding _O-
En jij nam ook, Yoshi?
Volgens mij zaten ze op msn met yoshi te chatten
pi_102955981
quote:
En jij nam ook, Yoshi?
Hoe ik het opvat waren ze met z'n tweeën de chocolade halen die Yoshi ze een keer heeft aangeraden, omdat hij die zo lekker vindt. :P
pi_102955998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef kedge het volgende:

[..]

Volgens mij zaten ze op msn met yoshi te chatten
WEBCAMSEX!
Anonimity is a bliss
pi_102956012
quote:
En jij nam ook, Yoshi?
Sorry... ik was er niet... :)
zat thuis achter msn...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:28:42 #230
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102956042
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:27 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

WEBCAMSEX!
Het wordt steeds spannender :o
pi_102956060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Sorry... ik was er niet... :)
zat thuis achter msn...
Je had je rijbewijs kunnen ophalen en naar Enschede kunnen gaan :P
pi_102956067
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef kedge het volgende:

[..]

Het wordt steeds spannender :o
MET PILLEN! EN TRIOOTJES
Anonimity is a bliss
pi_102956096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Je had je rijbewijs kunnen ophalen en naar Enschede kunnen gaan :P
ik heb net een rijbewijs aangevraagd vanochtend...
kan ik hem vrijdag ophalen Yeah :7
pi_102956237
Ik zou met een pilletje op echt niet naar buiten kunnen hoor- ik snap niet dat jullie niet ontzettend geil werden, hadden jullie daar totaal geen "last" van? Ik moet er niet aan denken dan naar buiten te gaan :@ in besloten gezelschap is het geinig omdat de ander(en) dat ook heeft/hebben maar de gedachte dat ik me buiten zo gedraag en me er op dat moment totaal niet bewust van ben... Ik zou me echt doooooodschamen later, echt ontzettend :'( :@
Misschien werkt MDMA in dat opzicht wel anders dan XTC of zo?
Want jullie wisten je wel te gedragen, dus. Tenzij hij later pas insloeg.
pi_102956458
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou met een pilletje op echt niet naar buiten kunnen hoor- ik snap niet dat jullie niet ontzettend geil werden, hadden jullie daar totaal geen "last" van? Ik moet er niet aan denken dan naar buiten te gaan :@ in besloten gezelschap is het geinig omdat de ander(en) dat ook heeft/hebben maar de gedachte dat ik me buiten zo gedraag en me er op dat moment totaal niet bewust van ben... Ik zou me echt doooooodschamen later, echt ontzettend :'( :@
Het was MDMA in een XTC-pil...
Wij waren verder eigenlijk vrij relaxt, het was wel allemaal fantastisch buiten, en met zijn tweeen gedraag je je toch nog behoorlijk correct...
Maar het werkt bij iedereen anders, misschien dat jij er geil van wordt, maar ik had helemaal nergens meer behoefte aan, eigenlijk :P
pi_102956482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou ook liever niet naar buiten gaan. Sowieso liep ik volgens mij wat raar :') Soms even vasthouden aan de muur.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:41:26 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102956596
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou ook liever niet naar buiten gaan. Sowieso liep ik volgens mij wat raar :') Soms even vasthouden aan de muur.
je liep wat raar? was ie in het verkeerde gat geschoteN?
Een gedicht over Maanvis
pi_102956644
Ik heb dit gehele topic nog niet gelezen; maar ik wil Newbie en Eda nog even feliciteren! Mooie verhalen dit :).
pi_102956648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je liep wat raar? was ie in het verkeerde gat geschoteN?
Bwhehehehe. :') Nee. het stukje van liggen naar staan ging telkens wat moeilijk.
pi_102957035
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het neemt echt bijna AL je grenzen weg, je voelt je zielsgelukkig, bent gek op de hele wereld, en je gaat ook allemaal dingen zeggen die je normaal voor je had gehouden, in dat opzicht is het net een waarheidsserum :D
Nee echt, dat stemmetje in je hoofd dat normaliter "kop dicht, dit is privé" tegen je zegt wordt door xtc even het zwijgen opgelegd, lijkt het wel.
pi_102957146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het neemt echt bijna AL je grenzen weg, je voelt je zielsgelukkig, bent gek op de hele wereld, en je gaat ook allemaal dingen zeggen die je normaal voor je had gehouden, in dat opzicht is het net een waarheidsserum :D
Nee echt, dat stemmetje in je hoofd dat normaliter "kop dicht, dit is privé" tegen je zegt wordt door xtc even het zwijgen opgelegd, lijkt het wel.
Dat lijkt me irritant en leuk tegelijk....
pi_102957155
quote:
Voor heel even wordt je er beter mens van :).
pi_102957165
quote:

[..]

Ja inderdaad.

Maar na al die verhalen denk ik wel weer van "Oeh! Weer eens tijd om nog eens te doen". Het is echt ultiem. O+ Maar wel lekker thuis.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:56:29 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_102957258
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Mijn leven is niet meer saai ineens :')
Wees blij dat ik er wat aan heb gedaan :P
Zeker, dat is wel het idee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nu is het niet meer erg dat ik raar ben, nu boeit het me toch niet meer :')
Wat je al niet mee oplost.

Volgens je heb je iets goeds gedaan.
The view from nowhere.
pi_102957262
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Maar na al die verhalen denk ik wel weer van "Oeh! Weer eens tijd om nog eens te doen". Het is echt ultiem. O+ Maar wel lekker thuis.
Het schijnt wel dat de werking steeds minder wordt naarmate je het vaker hebt gedaan.
pi_102957271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Dat lijkt me irritant en leuk tegelijk....
Het is voor jezelf op dat moment niet irritant hoor ;)
Overigens zijn mijn remmingen zonder XTC ook echt ver te zoeken, ik zeg nogal vaak dingen die ik niet zou moeten zeggen :')
Maar het is gewoon een ultieme ervaring ja O+
pi_102957284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het schijnt wel dat de werking steeds minder wordt naarmate je het vaker hebt gedaan.
Dat is met alles, maar zovaak ben ik het niet van plan hoor. :D
pi_102957389
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is met alles, maar zovaak ben ik het niet van plan hoor. :D
Klopt, maar xtc/mdma is wel een ultiem voorbeeld ervan. Het is niet voor niets dat er vaak geschreven staat dat je het max. eens per maand (of per 2 maanden zelfs) moet gebruiken. Maargoed, ik ben geen tegenstander ofzo hoor; vind het leuk om de ervaringen te lezen.
pi_102957486
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Het is voor jezelf op dat moment niet irritant hoor ;)
Overigens zijn mijn remmingen zonder XTC ook echt ver te zoeken, ik zeg nogal vaak dingen die ik niet zou moeten zeggen :')
Maar het is gewoon een ultieme ervaring ja O+
Dat het je grenzen wegneemt lijkt me wel leuk omdat ik bij de meeste dingen toch snel de rem erop heb... Maar dat lijkt me dus gewoon irritant tegenover anderen als je die rem niet meer hebt...
beetje lastig uit te leggen
pi_102957506
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Zeker, dat is wel het idee.

[..]

Wat je al niet mee oplost.

Volgens je heb je iets goeds gedaan.
Dank je, ik krijg positieve reactie nu van jou op wat ik heb ondernomen de afgelopen weken om niet te blijven hangen tot mijn 30e, daar ben ik je wel dankbaar voor...
Ik heb er gewoon nu iemand door ontmoet waar ik op dit moment echt veel van houd, al klinkt het naief, en is het dat misschien ook, maar ervaringen heb ik in elk geval opgedaan nu :)
pi_102957545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb het nu 3x gedaan en de eerste keer zei hij nog tegen me "het wordt nooit meer zo heftig als je eerste keer" maar m'n tweede keer was zelfs heftiger.
Maar ik stop ermee want ik ontdekte dat xtc een neurotoxische werking heeft op den duur (daar werd gesproken van proefpersonen die meer dan 50x xtc hadden gebruikt, maar toch) ik ben zuinig op m'n hersens en ik wil geen enge aandoeningen later, alzheimer of zo, volgens mij had je een grotere kans daarop.

Het was wel leuk en nu weet ik hoe het voelt, dat was wat ik wilde, maar nu ik weet dat het niet onschadelijk is had ik het het liefst niet gedaan. Of gewoon bij die eerste keer gehouden, want dat was wel heel tof.

Maar leuk hè, van die liefde? O+ Of dat je dingen echt gestooooord veel herhaalt maar het zelf niet door hebt tot iemand tegen je zegt "ja ik vind jou ook heel lief, maar dat ben je nu al 2 uur non-stop aan het zeggen, weet je dat? :P"
pi_102957565
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Dat het je grenzen wegneemt lijkt me wel leuk omdat ik bij de meeste dingen toch snel de rem erop heb... Maar dat lijkt me dus gewoon irritant tegenover anderen als je die rem niet meer hebt...
beetje lastig uit te leggen
Drink je ook geen alcohol? Dat neemt ook al heel wat remmingen weg. Ik vraag me af in hoeverre het echt irritant is voor de mensen om je heen. Ik denk dat het eerder lullig voor jezelf is en dat er wilde verhalen gaan ontstaan over hoe jij je nu weer hebt gedragen.
pi_102957642
Mwoah, het is voor anderen pas irritant dat jij ongeremd bent als je óf gemene dingen gaat zeggen (en die kans is erg klein met xtc denk ik :D) óf ze gaat lastigvallen met seksuele toespelingen/handelingen (en ook deze kans is aardig klein als die ander dezelfde gevoelens ervaart op dat moment - of als het gewoon man is _O-)
pi_102957643
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Drink je ook geen alcohol? Dat neemt ook al heel wat remmingen weg. Ik vraag me af in hoeverre het echt irritant is voor de mensen om je heen. Ik denk dat het eerder lullig voor jezelf is en dat er wilde verhalen gaan ontstaan over hoe jij je nu weer hebt gedragen.
Het lijkt mij juist wel grappig eigenlijk, dat er ineens een paar trippende mensen van alles tegen je gaan zeggen, vooral omdat iemand die toch alles leuk en lief vindt je toch niks aan gaat doen :P
En lullige verhalen, daar stoor ik me allang niet meer aan, met alles wat mensen al over me hebben rondverteld :')
pi_102957658
Houden van?

Maar ach edda als jij gelukkig bent. En beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van wat je niet hebt gedaan :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:06:30 #256
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102957681
Wat is dat toch met dat geëxperimenteer met pillen enzulks?
Snap niet wat jullie er leuk aan vinden.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:06:31 #257
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_102957682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Dank je, ik krijg positieve reactie nu van jou op wat ik heb ondernomen de afgelopen weken om niet te blijven hangen tot mijn 30e, daar ben ik je wel dankbaar voor...

Ik heb er gewoon nu iemand door ontmoet waar ik op dit moment echt veel van houd, al klinkt het naief, en is het dat misschien ook, maar ervaringen heb ik in elk geval opgedaan nu :)
Heb je goed aan gedaan. Soms moet je iets proberen. Het is niet naief om je een beetje te laten meevoeren als het goed voelt. Geniet er maar van.
The view from nowhere.
pi_102957723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Het was wel leuk en nu weet ik hoe het voelt, dat was wat ik wilde, maar nu ik weet dat het niet onschadelijk is had ik het het liefst niet gedaan. Of gewoon bij die eerste keer gehouden, want dat was wel heel tof.
Dit is onzin; nagenoeg ALLES wat je doet levert je een grotere kans op op een ongeval of een of andere aandoening. Je moet van zoiets geen spijt hebben; het was gewoon een goede ervaring. En zoals met alles, als je het teveel gaat doen, dan krijg je er vaak pas echt problemen mee. Maar vergeet niet; zelfs een simpele plak ontbijtkoek eten verhoogt al je kans op het krijgen van kanker. Laat je nooit belemmeren door dat soort horrorverhalen.
pi_102957741
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik drink wel alcohol af en toe... Maar dat is meestal gewoon bij vrienden thuis en dan drink ik niet genoeg om echt van de rem te komen... Ik houd ook niet echt van bier wat er dan het meest gedronken wordt :)
over reacties van anderen maak ik me niet heel erg druk :P
pi_102957831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Houden van?

Maar ach edda als jij gelukkig bent. En beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van wat je niet hebt gedaan :)
Waarom zou ze hier spijt van moeten gaan krijgen?
pi_102957866
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit is onzin; nagenoeg ALLES wat je doet levert je een grotere kans op op een ongeval of een of andere aandoening. Je moet van zoiets geen spijt hebben; het was gewoon een goede ervaring. En zoals met alles, als je het teveel gaat doen, dan krijg je er vaak pas echt problemen mee. Maar vergeet niet; zelfs een simpele plak ontbijtkoek eten verhoogt al je kans op het krijgen van kanker. Laat je nooit belemmeren door dat soort horrorverhalen.
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Maar ja, zo ben ik, beetje paniekerig met dat soort dingen. M'n vriend zei het ook al hoor, dat die paar pilletjes echt niet uitmaken maar alleen het woord al: "neurotoxisch", daar krijg je toch gewoon kippenvel van?
Het was idd wel een onbetaalbare ervaring, dat wel, echt priceless, als ik eraan terugdenk krijg ik meteen weer een lach op m'n gezicht _O_
pi_102957876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Crutch het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, maarja niet mijn probleem.
pi_102957881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb je goed aan gedaan. Soms moet je iets proberen. Het is niet naief om je een beetje te laten meevoeren als het goed voelt. Geniet er maar van.
Tuurlijk is het dan nog wel naief. Maar naief is niet altijd verkeerd, dat hangt er een beetje vanaf hoe het uitpakt.
pi_102957953
Ze hóeft geen spijt te krijgen. Dat is een gezegde :P
pi_102958016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarom zou ze hier spijt van moeten gaan krijgen?
Ik heb ook geen flauw idee, alles was leuk van de afgelopen dagen, en of het nu wat wordt met Newbie of niet, wat ik wel heel erg hoop natuurlijk O+ , spijt zal ik er denk ik niet van krijgen, omdat ik me gewoon even totaal gelukkig heb gevoeld, ook toen we nog geen XTC hadden genomen.
pi_102958055
Ik kan niet quoten. Maar ik zeg ook niet dat je er spijt van gaat krijgen. Ben ik positief is t weer niet goed :+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:15:33 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102958114
kom ens van die roze wolk af mensen, dit topique is voor ongelukkigen!
Een gedicht over Maanvis
pi_102958131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik heb ook geen flauw idee, alles was leuk van de afgelopen dagen, en of het nu wat wordt met Newbie of niet, wat ik wel heel erg hoop natuurlijk O+ , spijt zal ik er denk ik niet van krijgen, omdat ik me gewoon even totaal gelukkig heb gevoeld, ook toen we nog geen XTC hadden genomen.
Het enige waar ik me zorgen over maak is die XTC. Het verschilt sterk van persoon tot persoon hoe gevoelig je bent voor verslavingen. Hopelijk kun jij het ook tot slechts enkele keren experimenteren beperken.
pi_102958143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Ohja. Nou. Ik heb vandaag alweer gespijbeld dus ik ben niemand tegengekomen. Tot zover mijn dag.
pi_102958151
Is dat waarom je mee post, maanvis? :P
pi_102958166
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
Nou, doe je ongelukkige verhaal eens zou ik zeggen. Kijken of we je kunnen helpen.
pi_102958194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Crutch het volgende:
Heb je het zelf ooit gedaan? Nee? Dan is het logisch dat je het niet snapt, ik snapte het ook niet voor ik het zelf had geprobeerd, namelijk.

Ik maakte op mijn 12e een werkstuk over drugs en vond het wel boeiend - toen ik 16 was maakte ik een lijstje met dingen die ik voor mijn 40e gedaan wou hebben en drugs gebruiken was er een van - Reden: Ik had nog nooit verdovende middelen gebruikt (ook geen alcohol) en wou wel weten hoe het was om je "anders" in je hoofd te voelen, aangezien ik m'n hele leven al hetzelfde in mijn hoofd zat, zeg maar.
Ik denk dat heel veel mensen dat als reden hebben - gewoon willen weten hoe het voelt.
En dronken zijn heb ik gedaan, iets van 3x denk ik, waarvan 2 heel leuk omdat het met een heel bijzondere persoon was maar dat is anders - de volgende dag ben je stukjes kwijt en zo, en op het moment ben je veel te wazig.
Met xtc was dat anders - alle voordelen maar je bent er helemaal 100% bij - je hebt zelfs heldere momentjes als je je even concentreert.

Ik vind het een beetje jammer altijd als ik dan hoor van mensen die geen plezier kunnen hebben zonder drugs: elk festival, elk feest moet met een pilletje op (zelfs al zitten er een paar daagjes tussen) maar zolang je het ziet als iets leuks, gewoon een vorm van recreatie, dan is er niks mis mee, vind ik.
Oh, en zolang je er niemand mee lastigvalt, ook.
pi_102958214
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohja. Nou. Ik heb vandaag alweer gespijbeld dus ik ben niemand tegengekomen. Tot zover mijn dag.
Ik ook ;(
Volgende keer maar een MDMAmeet doen :P?
pi_102958223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het enige waar ik me zorgen over maak is die XTC. Het verschilt sterk van persoon tot persoon hoe gevoelig je bent voor verslavingen. Hopelijk kun jij het ook tot slechts enkele keren experimenteren beperken.
Ik hoop het ook, sowieso niet vaker dan eens in de twee/drie maanden, heb ik me voorgenomen ;)
pi_102958243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook ;(
Dat gaat een orgie worden! :9
pi_102958272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook ;(
Mij best :P
Rond het nieuwe jaar ofzo...
pi_102958281
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat gaat een orgie worden! :9
^O^
pi_102958298
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat verslaafd worden aan XTC niet zo gauw gebeurt, Axel - je moet echt minstens 2 maanden wachten geloof ik, voordat het weer het volle effect geeft, een verslaafde moet echt zowat elke dag - als je elke dag xtc gebruikt is je serotonine zo op en krijgt het ook niet de kans om zich weer aan te vullen.
XTC leent zich niet al te best voor verslavingen.
pi_102958393
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik denk dat verslaafd worden aan XTC niet zo gauw gebeurt, Axel - je moet echt minstens 2 maanden wachten geloof ik, voordat het weer het volle effect geeft, een verslaafde moet echt zowat elke dag - als je elke dag xtc gebruikt is je serotonine zo op en krijgt het ook niet de kans om zich weer aan te vullen.
Dit ja ^O^
pi_102958459
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Heb je het zelf ooit gedaan? Nee? Dan is het logisch dat je het niet snapt, ik snapte het ook niet voor ik het zelf had geprobeerd, namelijk.
Ik heb het nooit gebruikt, maar ik snap het maar al te goed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh, en zolang je er niemand mee lastigvalt, ook.
En dit is ontzettend hypocriet. Er zijn mensen die door de grootste ellende hebben meegemaakt om die pil uberhaupt bij jou te krijgen... best kans op dat er zelfs doden door zijn gevallen. Hoezo niemand mee lastig vallen?
pi_102958466
quote:

[..]

Op de bank kan het leuk zijn, maar buiten een feestje om leent het zich gewoon niet voor regelmatig gebruik. Je weet ook gewoon dat je in een trip zit, in het dagelijks leven is het waardeloos. Van middelen als speed raak je heel geconcentreerd en gefocust, van coke voel je je een baas. Dat zijn zaken die in het dagelijks leven minder opvallen dan XTC-gebruik.

Dus eens met bovenstaand :Y
pi_102958540
quote:

[..]

Als je iedere maand/2maanden een pil neemt en dat een gewoonte gaat worden; dan ben je net zo goed verslaafd. Veel mensen die dit doen worden volgens mij naar verloop van tijd ook depressief.
pi_102958629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Als je iedere maand/2maanden een pil neemt en dat een gewoonte gaat worden; dan ben je net zo goed verslaafd. Veel mensen die dit doen worden volgens mij naar verloop van tijd ook depressief.
Het is heel contextafhankelijk. Als jij elk weekend in de kroeg een biertje drinkt, ben je dan ook verslaafd?
pi_102958657
Wat...een...kutweer zeg! :(

Ow, gaat nog steeds over drugs?
pi_102958688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is heel contextafhankelijk. Als jij elk weekend in de kroeg een biertje drinkt, ben je dan ook verslaafd?
Ligt eraan wat er gebeurt als er een weekendje geen bier gedronken kan worden in de kroeg.
pi_102958743
Waarom is alcohol altijd een stuk minder eng en erg dan een keertje een pil?
pi_102958776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mogelijk; ik ken mensen die het keihard ontkennen verslaafd te zijn, maar die makkelijk 30+ glazen alcohol weghakken per week en waarvoor het al jaren geleden is dat ze eens een weekje geen alcohol gedronken hebben. De negatieve gevolgen komen vaak later nog wel... feit blijft dat met name veel studenten die lid zijn van een studentenvereniging op latere leeftijd er grote problemen mee krijgen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:30:01 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102958777
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
omdat alcohol legaal is en een pil behoorlijk fout kan vallen.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:30:13 #289
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102958785
quote:
Omdat je in deze maatschappij opgroeit met het idee dat alcohol en sigaretten roken normaal is.
Je moeder is een hamster
pi_102958820
quote:
Omdat iedereen het doet; dat is het enige verschil. "Goed" en "fout" wordt enkel bepaald door het gedrag en de gedachte van de massa.
pi_102958822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb met een alcoholist gewoond, alcohol kan ook behoorlijk verkeerd vallen hoor.
pi_102958837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ligt eraan wat er gebeurt als er een weekendje geen bier gedronken kan worden in de kroeg.
Als je thuis zit en gewoon TV kijkt zonder problemen dan is er niks aan de hand. Als je in de kroeg zit en de tap is op slot, dan vind ik het niet raar dat het publiek opstandig wordt. Dat is namelijk de context waarin bier gedronken wordt. Hetzelfde geldt voor een pilletje op een feestje. Dat is nog geen verslaving, ook al is het gewoonte.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Biertjes vallen ook verkeerd. Verkeerde pillen komen voor zover ik weet een stuk minder voor dan foute trips op marihuana o.i.d.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:32:21 #293
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102958875
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb met een alcoholist gewoond, alcohol kan ook behoorlijk verkeerd vallen hoor.
1 pil kan fout vallen bij een incidentele gebruiker, voor alcohol om verkeerd te vallen moet je echt heel veel gebruiken ;). (of inktzwammen eten)
Een gedicht over Maanvis
pi_102958896
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb het nooit gebruikt, maar ik snap het maar al te goed.

[..]
En dat kan ook, natuurlijk.
quote:
En dit is ontzettend hypocriet. Er zijn mensen die door de grootste ellende hebben meegemaakt om die pil uberhaupt bij jou te krijgen... best kans op dat er zelfs doden door zijn gevallen. Hoezo niemand mee lastig vallen?
Tja, daar heb je warschijnlijk wel een punt maar goed, dat bedoelde ik natuurlijk niet met lastigvallen.
pi_102958933
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

1 pil kan fout vallen bij een incidentele gebruiker, voor alcohol om verkeerd te vallen moet je echt heel veel gebruiken ;).
Dat heeft gewoon met de mate van intensiteit van de werkzame stof te maken. Strorum is wat anders dan een biertje.
pi_102958934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
Als je thuis zit en gewoon TV kijkt zonder problemen dan is er niks aan de hand. Als je in de kroeg zit en de tap is op slot, dan vind ik het niet raar dat het publiek opstandig wordt. Dat is namelijk de context waarin bier gedronken wordt. Hetzelfde geldt voor een pilletje op een feestje. Dat is nog geen verslaving, ook al is het gewoonte.
Het grote probleem is dat mensen in de praktijk de grootste moeite hebben om onderscheid te maken tussen een gewoonte en een verslaving. Omdat het zoo gewoon is om constant te doen, weet je simpelweg niet meer of je ook zonder zou kunnen. En denken dat je zonder zou kunnen, maar dat nooit doen, is jezelf voor de gek houden.
pi_102958971
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Biertjes vallen ook verkeerd. Verkeerde pillen komen voor zover ik weet een stuk minder voor dan foute trips op marihuana o.i.d.
Ik doelde ook niet op opstandig publiek in de kroeg, maar of die persoon flipt en klamme handjes krijgt bij het idee zijn wekelijkse dosis bier niet te krijgen, of dat hij zijn schouders ophaalt en 'ah joh anders doen we er volgende week wel weer eentje' zegt. Hetzelfde wat betreft die maandelijkse pilletjes.
pi_102959015
Met een pil ben je eerder jezelf tot last, met alcohol eerder een ander.
pi_102959023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het grote probleem is dat mensen in de praktijk de grootste moeite hebben om onderscheid te maken tussen een gewoonte en een verslaving. Omdat het zoo gewoon is om constant te doen, weet je simpelweg niet meer of je ook zonder zou kunnen. En denken dat je zonder zou kunnen, maar dat nooit doen, is jezelf voor de gek houden.
Dat kan je toch ook accepteren? Ik accepteer dat ik een roker ben. Ik ben ook echt een gewoonteroker, thuis rook ik bijvoorbeeld niet. Maar in een rokerskroeg kan ik de sigaretten niet laten liggen. In een niet-rokerskroeg voel ik me dan weer niet bezwaard.

Mensen die graag een pilletje nemen op een feestje hebben dit vaak ook gewoon geaccepteerd.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:35:30 #300
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102959029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat heeft gewoon met de mate van intensiteit van de werkzame stof te maken. Strorum is wat anders dan een biertje.
natuurlijk, dat hele pillen test gebeuren is onnodig opgezet.
Een gedicht over Maanvis
pi_102959046
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat kan je toch ook accepteren? Ik accepteer dat ik een roker ben. Ik ben ook echt een gewoonteroker, thuis rook ik bijvoorbeeld niet. Maar in een rokerskroeg kan ik de sigaretten niet laten liggen. In een niet-rokerskroeg voel ik me dan weer niet bezwaard.

Mensen die graag een pilletje nemen op een feestje hebben dit vaak ook gewoon geaccepteerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')