SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vóór die tijd was het ook al ontzettend mooi en leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, met pillen in je strot is elke dag de mooiste.
Waarom nam je die pil eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vóór die tijd was het ook al ontzettend mooi en leuk
nee toen zat je gewoon in je manische periodequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vóór die tijd was het ook al ontzettend mooi en leuk
Whahaha... ben altijd aardig héquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En Yoshi was aardig tegen ons op msn, dank je Yoshi
Door die meet moet ik weer denken aan ijscobarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Whahaha... ben altijd aardig hé
De eerste keer heb ik graag met iemand die ik leuk vind en goed ken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
Maar iets als een ONS is dan ook niets voor mij
Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom nam je die pil eigenlijk?
Ijscobarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef kedge het volgende:
[..]
Door die meet moet ik weer denken aan ijscobar
Ja maar ijs is wel tofquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ijscobarik vind het nog steeds flauw
Maar waarom wilde je dat, en zo snel na ontmoeting ook nog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaan
Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je dat, en zo snel na ontmoeting ook nog?
Neuh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
De zelfde persoon heloef?
Ik denk niet dat ik dat doe al moet ik zeggen dat ik wel vlot gescharreld heb maar ik ben eigenlijk van de ene lange relatie de andere ingerold dus daar tussenin zoek je t ook niet op
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.
Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh.
Daarna hossel ik gewoon alle foksters en duik bij de tweede date het bed in.
U weet zelf.
Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voeldequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je dat, en zo snel na ontmoeting ook nog?
Oh ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.
Ik weet wel bijna zeker het tweede.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Nee... serieus... vroeger was ze gewoon nog heel onschuldig
of leek ze alleen maar onschuldig
Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie omquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker het tweede.
Ik had het over die fantasie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om
En nu ging het inderdaad erg snel, maar spijt heb ik helemaal niet
Das knap, want er is niet zoveel zeker over dat spul om je in te verdiepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo
En natuurlijk omdat Newbie al meteen zo vertrouwd voor mij aanvoelde
Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over die fantasie.
Je hebt nu alleen iemand om het op te botvieren.
Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
Maar iets als een ONS is dan ook niets voor mij
Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voeltquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om
Het is een 16jarig kereltje, hoe vaak hebben die überhaupt problemen met een meid die graag geneukt wil worden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeft
Ik snap dat het goed voelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voelt
Ik had helemaal geen last van zenuwen eigenlijk, ik vond het sowieso wel lekkerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
Perfect hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
Ik ken het gevoel van heel snel je vertrouwd voelen bij iemand wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want je kent dat gevoel toch helemaal niet?
Dat duurt nog wel even hoor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef jaha het volgende:
Volgens mij is er geen probleem. Ze zijn allebei gelukkig dus. En ooit wordt de roze wolk vanzelf zwart, en krijg je onweer. Als je relatie daar tegen bestand is: dan kun je eens aan een serieuze plannen gaan wagen, bijv. samenwonen ofzo... (geldt trouwens voor iedereen volgens mij)
zelden zo'n domme actie gezien als deze. Maargoed, jij moet het zelf wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo
Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef jaha het volgende:
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
Ik zou sowieso wachten tot je een paar weken verder bent zodat je wat meer rationeel er naar kunt kijken, dat vertelt een stuk makkelijker. En verder, tja, je ouders zullen gewoon moeten accepteren dat je een vriendje hebt lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor...
Eerst maar eens zorgen dat ik het mijn familie durf te vertellen
Geen flauw idee wat ik ga zeggen overigens, iemand tips?
Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?
Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Oh maar als ze mee naar huis wil dan maak ik me daar niet druk over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef jaha het volgende:
Heloef, je bent niet raar maar je zit je zelf in de weg. Daar heb ik zelf ook heel lang last van gehad (en dan ben ik echt een houten klaas als het om versieren gaat), maar als je een meisje tegenkomt die graag met je mee naar huis wil dan moet je denken: "Ja, graag ga nu met mij mee" in plaats van: "maar ik ken je maar net 5 minuten, help wat denk je van me". Dus
Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef jaha het volgende:
[..]
Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebben
Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef jaha het volgende:
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
Ach hoeft niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komen
maar gewoon over een lange tijd uitsmeren... en over dat internet gedoe kan je misschien beter zeggen dat je hem via vrienden hebt leren kennen...
Je hebt wel gelijk, en niet alleen wat betreft seks maar gewoon alles wat betreft vrouwen/meisjes. Ik ben nooit ergens achteraan gegaan als ik niet knetterverliefd was en dat resulteerde in een schrijnend gebrek aan ervaring op t moment dat ik een meisje ontmoette waarbij t wederzijds was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef jaha het volgende:
Laat mij nou even in de waan dat ik nooit naïef zal zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen
Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.
dan nog kun je naar de hoerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegel
Ik ging stappen met mijn huisgenoot en kwam een jongen tegen die in Brabant woont. We hebben 2x afgesproken en nu hebben we verkeringquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het er toch bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef jaha het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee?
Er zullen dingen zijn die je niet tegen je ouders zou vertellen, dat soort dingen heb ik ook wel, ookal weet ik dat het wel goed is. Zoals dat ik vorige week uit de klas was gestuurd, ik wist dat ik het goed had opgelost, mijn moeder kon het niet waarderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet perse mee eens Myr. Mijn ouders hebben al mijn hele leven een duidelijke mening over mij en weten ook alles beter (zo denken ze nog steeds dat ik elke maand niet uit kom met mijn geld en dat mijn huishouden een ramp is, maar ze weigeren hun denkwijze aan te passen)
Om die reden 'durf' ik ook niet goed over eventuele toekomstplannen te vertellen en nog een hoop andere redenen.. Ze hebben hun mening toch al klaar. Maar mijn relatie zit absoluut goed
Lekker is datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet
Ach joh, is toch nergens voor nodig. Je neemt de volgende ochtend gewoon een pilletje en dan is alles weer prima!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
hebben jullie wel een condoom gebruikt, erawen en newbie?
shit, ik dacht dat ik jou nog wel kon daten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet
Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het er toch bij.
Daarnaast kan je het prima zien als je de moeite neemt om iemands profiel te checken, daar staat de relatiestatus wel eens ingevuld.
Dat mag, maar dan kan het dus ook gebeuren dat je opmerking over dat iemand 'forever alone' zal zijn met die instelling niet klopt. Terwijl dat heel simpel te checken is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef jaha het volgende:
[..]
Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzo
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
hebben jullie wel een condoom gebruikt, erawen en newbie?
ja ik dacht dat het inmiddels uit was ofzo. ik wil ook hier een date oplopen zonder gelijk een meisje van onder de 20 te moeten datenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij kent me toch wel langwer dan vandaag
Da's nog niets, loopt erg traag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal t je laten wetenMaar jij had toch juist iemand gevonden?
Staat me erg goed.quote:Alleen, ben je nog steeds kaal?
niet alleen daarom hoorquote:Oh en alleen daarom ben ik een potentiele keuze.. Ik ben ouder dan 20
zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!quote:
Ah cool, had je heel anders verwacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!
dat zeggen er meer ;Pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah cool, had je heel anders verwacht.
sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Ach als je kaal bent, dan heb je het dilemma grijs worden niet
Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Ach als je kaal bent, dan heb je het dilemma grijs worden niet
Groeide mijn haar maar zo snel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.
Dat krijg je als je binnen twee maanden een halve afro groeit.
Liever grijs dan kaal. In het begin epileerde ik de grijze haartjes weg en tegenwoordig valt het niet op als ik kort haar heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.
Het moet je maar net staan inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
als je er 'het hoofd' voor hebt maakt kaal worden helemaal niet uit
Ok, jij begintquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
is het al tijd voor een wie nueckt met wie grafiekje?
Voorlopig is één persoon bij alle 'interactie' betrokkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Kom maar met je lijstje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
meravididinges -- technoquote:
Whut, heeft eda het met mlig gedaan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meravididinges -- techno
newbie114 -- edarawen -- mlig
He, heloef en ik hebben geen seks gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
Newbie <-> Edar
Heloef <-> Myraela
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meravididinges -- techno
newbie114 -- edarawen -- mlig
Dat is min of meer gededuceerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whut, heeft eda het met mlig gedaan?
maar da's slechts een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, heloef en ik hebben geen seks gehad.
je hebt seks en seks he.. Je kan het doen om de lust en om de liefde. Mij mag je van de straat afpikken en dan wil ik je naam niet eens weten. En als het om de liefde is, dan duurt het wat langer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik graag met iemand die ik leuk vind en goed ken.
Daarna neuk ik net zo makkelijk bij de eerste ontmoeting.
Je bent gewoon verliefd en dommig daardoor, das niet erg, maar ik sla alles voor je op in een bestandje als je weer terug op aarde bent. En even over die MDMA, het duurt een kwartiertje, dan weet je net zoveel als hij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is wat, 24 uur geledenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ook hoteldebotelverliefd geweest, ik wou het niet eens. Ik vind het een beetje goedkoop. Je wilt langer met die persoon doen en als je jezelf al zo snel weggeeft.. Tja, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen
Doe daar eens wat aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, heloef en ik hebben geen seks gehad.
Ja das waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar da's slechts een kwestie van tijd.
We wachten op de pillen, dan kunnen we beginnen.quote:
Maar jullie hebben elkaar al meer dan 2 keer gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja das waar natuurlijk.
[..]
We wachten op de pillen, dan kunnen we beginnen.
Ja we falen ook wel een beetje, hihihih. Misschien moeten we er dan maar meteen een trio van maken, we hebben toch een beetje spanning nodig he. Interesse?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar al meer dan 2 keer gezien
Doe maar, ik voel me ineens heel burgerlijk na al die verhalen van vandaagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja we falen ook wel een beetje, hihihih. Misschien moeten we er dan maar meteen een trio van maken, we hebben toch een beetje spanning nodig he. Interesse?
Het is pas leuk als de lijntjes door elkaar gaan lopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
hier de eerste grafiek. hij is nog niet echt vol
Een fucking baas zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar wat doet MLiG in het hele verhaal dan?
Zorg dan op zijn minst dat je de gebruikersnamen goed hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
doe jij dat maarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zorg dan op zijn minst dat je de gebruikersnamen goed hebt.
Nee, hij is for real. In al zijn bizarheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dus eigenlijk is ie een dikke troll
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
doe jij dat maar
graag het volgende formaat aanhouden
naam1 -- naam2
naam3 -- naam4
en dan kun je eventueel met graphviz dat grafiekje tekenen.
Meeting topic gelezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar wat doet MLiG in het hele verhaal dan?
Lang geleden dat ie hier gepost heeft
maar die klopt niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zonde dat boebiedoe's lijstje gesloten is.
jij bent de baas in ONZ dus het mag gewoon weer open.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:17 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk zonde dat boebiedoe's lijstje gesloten is.
Hogere machten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent de baas in ONZ dus het mag gewoon weer open.
wij willen wel lezen met wie je 10 jaar gelee hebt geneukt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hogere machten.
Overigens teveel roddels stonden erin.En je wilt niet lezen met wie je 10 jaar eens geneukt hebt.
Ik houd mijn eigen lijstjes bij, jewaits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij willen wel lezen met wie je 10 jaar gelee hebt geneukt.
Ze heeft me beloofd dat het 'ons geheimpje' zou blijven...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wij willen wel lezen met wie je 10 jaar gelee hebt geneukt.
Ik heb me laten vertellen dat de helft daarbij verzonnen is, dus erg veel heb je er niet aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent de baas in ONZ dus het mag gewoon weer open.
zie het als een soort preventieve anticonceptie. als iemand in het midden van het spinnenweb zit dan moet je er gewoon niet op klimmen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat de helft daarbij verzonnen is, dus erg veel heb je er niet aan.
Goh, waarom zag ik deze aankomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Detroit post af en toe mee in dit topic, telt dat?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goh, waarom zag ik deze aankomen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie het als een soort preventieve anticonceptie. als iemand in het midden van het spinnenweb zit dan moet je er gewoon niet op klimmen.
of de naaktfoto's van de neukertjes die niet in het lijstje stonden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Het was overigens juist leuk om juist net de neukertjes te weten die niet in het lijstje stonden.
Dat ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
of de naaktfoto's van de neukertjes die niet in het lijstje stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Edar neukt met Newbie, Newbie is niet op de meet, wel een mystery guest (mlig).
MliG mocht wel blijven slapen omdat Newbie ondertussen met een ander had gezoend.
MliG die hier honderden keer heeft gepost over z'n zielige leven geeft Edar.. een dag later gaan Edar en Newbie aan de drugs en beleven de wildste avonturen
Ik snap er echt geen fuck meer van.
Zo blijft het topic spannend en interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Edar neukt met Newbie, Newbie is niet op de meet, wel een mystery guest (mlig).
MliG mocht wel blijven slapen omdat Newbie ondertussen met een ander had gezoend.
MliG die hier honderden keer heeft gepost over z'n zielige leven geeft Edar.. een dag later gaan Edar en Newbie aan de drugs en beleven de wildste avonturen
Ik snap er echt geen fuck meer van.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik het geen 5 posts uithoud zonder hem te noemenDie spoiler geloof ik niet hoor, je hebt het waarschijnlijk zelf de helft van de tijd niet door, maar je noemt hem gewoon heel vaak. Is niet erg, daar zijn er meer van op FOK! die dat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarschijnlijk omdat ik het geen 5 posts uithoud zonder hem te noemenDat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ga je het erom doen
Anonimity is a bliss
Vraag het de mystery guest, die weet vast nog wel wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dit is in elk geval niet helemaal waar.
Ik ben nog niet helder van gisteren ook, vandaar mijn vreemde posts nu, sorry daarvoor.
Je bent sowieso niet helemaal helder om te denken dat het allemaal heel slim was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dit is in elk geval niet helemaal waar.
Ik ben nog niet helder van gisteren ook, vandaar mijn vreemde posts nu, sorry daarvoor.
Ja de trip ja, maar daarna voel je je nog steeds heel anders hoor, en helder ben je in elk geval nog niet na 6 uurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
Je weet dat dat het na max 6 uur is uitgewerkt he?
das gewoon de piemel die stoot tegen je baarmoeder, dan gaat er een signaaltje naar je hersenschors, daar kan je duizelig van worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja de trip ja, maar daarna voel je je nog steeds heel anders hoor, en helder ben je in elk geval nog niet na 6 uur
Dus je hebt verkering met Newbie, maar door allemaal ontwikkelingen 2 piemels in 1 weekend gehad en lekker aan de drugs gezeten. Newbie vergeeft je dit allemaal want ja, eckte liefde.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja de trip ja, maar daarna voel je je nog steeds heel anders hoor, en helder ben je in elk geval nog niet na 6 uur
dan is het nog strafbaar ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Myraela het volgende:
Maar newb is toch 16, of ben ik in de war?
Newby heeft met een man gekust begreep ik uit een eerdere postquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dus je hebt verkering met Newbie, maar door allemaal ontwikkelingen 2 piemels in 1 weekend gehad en lekker aan de drugs gezeten. Newbie vergeeft je dit allemaal want ja, eckte liefde.
Wat een verhaal dit..
Nu word het echt te ingewikkeld hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Newby heeft met een man gekust begreep ik uit een eerdere post
Dat past ook volledig in het verhaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Het begon allemaal ergens rond 19 september. Dat is 22 dagen geleden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dus je hebt verkering met Newbie, maar door allemaal ontwikkelingen 2 piemels in 1 weekend gehad en lekker aan de drugs gezeten. Newbie vergeeft je dit allemaal want ja, eckte liefde.
Wat een verhaal dit..
Op 17 september zei Edar nog dit soort dingen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:32 schreef Edarrawen het volgende:
OMG, ik ben echt hopeloos... Zelf toen mijn moeder me een knuffel wilde geven reageerde ik zo´n beetje als sheldon uit the big bang theory...
Heb ik helemaal niet gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat een verhaal dit..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Wat een verhaal dit..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
das gewoon de piemel die stoot tegen je baarmoeder, dan gaat er een signaaltje naar je hersenschors, daar kan je duizelig van worden.
Eindelijk is iemand aardig voor ons!quote:
Ik compenseer het een beetje, ik lach je nog steeds uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Eindelijk is iemand aardig voor ons!
okay, harddrugs gebruiken door minderjarigen is legaal?quote:
door meerderjarige wel dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
okay, harddrugs gebruiken door minderjarigen is legaal?
Harddrugs is sowieso niet legaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
djeezquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:44 schreef Maanvis het volgende:
nouja, het lijkt me dat Djeez wel een leuk nieuwsbericht kan schrijven over deze escapades als Edarawen voor de rechter staat!
Ik dacht de seks met een meerderjarige, laat maar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mijn leven is niet meer saai ineensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ja ik vind t ook wel leuk voor newbie en edda hoor
Maar voor ons is t ook leuk vermaak
dat bedoel ik. het is een verhaal dat ik later zal delen met mijn kinderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ja ik vind t ook wel leuk voor newbie en edda hoor
Maar voor ons is t ook leuk vermaak
Weddenschap... wat voor weddenschap???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die hele relatie wel een serieuze zaak, zeker nu er een weddenschap staat.
Misschien kan ik beter geen kinderen krijgen, dan worden ze allemaal raar net als ik, en dat is niet leuk voor kinderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:48 schreef Maanvis het volgende:
Newbie tegen zijn kinderen : "aaaand that's how I met your mother!"
Ik vind het anders wel entertainingquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter geen kinderen krijgen, dan worden ze allemaal raar net als ik, en dat is niet leuk voor kinderen.
maar grote kans dat je nu al zwanger bent, zo gek ben je wel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter geen kinderen krijgen, dan worden ze allemaal raar net als ik, en dat is niet leuk voor kinderen.
Nu is het niet meer erg dat ik raar ben, nu boeit het me toch niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel entertaining
Nee dat ben ik niet, het was wel veilig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar grote kans dat je nu al zwanger bent, zo gek ben je wel!
je had drugs op, dat weet je vast niet meer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, het was wel veilig.
Dus mensen, komt dat zien, komt dat zien... De Grote Hoe Lang Houden Ze Het Uit Weddenschap!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
And that's how i met your mother whaha
Ik geef ze nog wel dit jaar, ivm reizen, weinig zien, en oudjaar drugsparty :p
Fuck, dat is waar, ze kunnen elkaar niet vaak zien. Ik ga echt keihard verliezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
And that's how i met your mother whaha
Ik geef ze nog wel dit jaar, ivm reizen, weinig zien, en oudjaar drugsparty :p
Ik had geen seks met drugs opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je had drugs op, dat weet je vast niet meer!
Helemaal geen zin in eigenlijk, knuffelen was leuk en zacht, en overal heel voorzichtig aaien, dat was echt lekkerquote:
Ze hebben elkaar nu ook doordeweeks gezien, zij heeft OV he..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuck, dat is waar, ze kunnen elkaar niet vaak zien. Ik ga echt keihard verliezen.
newbie zegt van wel!quote:
Nou, beschrijf je eerste keer eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in eigenlijk, knuffelen was leuk en zacht, en overal heel voorzichtig aaien, dat was echt lekker
Waar wedden we omquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dus mensen, komt dat zien, komt dat zien... De Grote Hoe Lang Houden Ze Het Uit Weddenschap!
Cassssssssssandra zet in op: dit jaar halen ze nog!
Hoi Lant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in eigenlijk, knuffelen was leuk en zacht, en overal heel voorzichtig aaien, dat was echt lekker
Wut, heb je nu al geen zin in seks meer met newb?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb dat vaker gehoord nuquote:
Hahhahhah wat is dit zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klopt in elk geval nietquote:
dan doe ik mee....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er eentje staan om een drankje
Ik zeg kerst, dan krijg je de familiaire problemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:09 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
dan doe ik mee....![]()
even denken...
17 maanden
Klopt, ik heb maar liefst drie correct gespelde namen kunnen spottenquote:
Hmm... had ik niet aan gedacht...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg kerst, dan krijg je de familiaire problemen
Ik werd al blij genoeg van alleen maar aanraken enzo, werd er echt totaal niet geil van, en Newb ook niet, we hebben vooral veel rare dingen gedaan zoals naar de winkel gaan en chocola kopen die Yoshi lekker vond en alles op straat was zo raar en mooiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb maar liefst drie correct gespelde namen kunnen spotten
Hey maar jullie hadden dus geen seks toen jullie die MDMA op hadden??
Dan namen jullie die pillen zeker voor de seks of niet?
Van XTC word je echt fucking geil, en MDMA is toch XTC minus speed of niet? En daarin zorgt de MDMA voor het gevoel van liefde en euforie en de speed maakt je helemaal energiek en zo.
Ik dacht ook dat het MDMA-deel verantwoordelijk was voor de seksuele opwinding, dus vandaar.
Ik kan het me moeilijk voorstellen namelijk, een jongen en een meisje die zich tot elkaar aangetrokken voelen en MDMA nemen, en níet naakt en/of wild de liefde bedrijvend eindigen - het staat zowat gelijk aan seks, man
Jullie hebben de Chocola gekocht???quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik werd al blij genoeg van alleen maar aanraken enzo, werd er echt totaal niet geil van, en Newb ook niet, we hebben vooral veel rare dingen gedaan zoals naar de winkel gaan en chocola kopen die Yoshi lekker vond en alles op straat was zo raar en mooi
En seks hoefde gewoon niet toen, we hadden het er gewoon niet naar
Misschien wel eerder, edda heeft natuurlijk nu wel keuze uit meerdere mannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Februari, dan zijn de nieuwe ervaringen er wel een beetje vanaf.
Ja, maar we hadden geen trek en hebben de helft weggegeven aan een jongen die heel aardig was en waar we de woningbouwvereniging mochten bellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Jullie hebben de Chocola gekocht???![]()
![]()
![]()
![]()
van wat ik gehoord heb is het echt een beest in bed, vooral als ze een pilletje op heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien wel eerder, edda heeft natuurlijk nu wel keuze uit meerdere mannen.
Ja, die wellicht dichterbij wonen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Misschien wel eerder, edda heeft natuurlijk nu wel keuze uit meerdere mannen.
Whahaha... Nouja... je moet het toch nog een keer proberen hoor... is echt lekkere chocolaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden geen trek en hebben de helft weggegeven aan een jongen die heel aardig was en waar we de woningbouwvereniging mochten bellen
Oh okay. En wie is die Yoshi eigenlijk? Heet Newbie zo in het echt of zo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik werd al blij genoeg van alleen maar aanraken enzo, werd er echt totaal niet geil van, en Newb ook niet, we hebben vooral veel rare dingen gedaan zoals naar de winkel gaan en chocola kopen die Yoshi lekker vond en alles op straat was zo raar en mooi
En seks hoefde gewoon niet toen, we hadden het er gewoon niet naar
Hoiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Whahaha... Nouja... je moet het toch nog een keer proberen hoor... is echt lekkere chocola
sorry... ik ben yoshi... Is wat makkelijker als YoshiEscobarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh okay. En wie is die Yoshi eigenlijk? Heet Newbie zo in het echt of zo?
Toen jullie naar de winkel gingen, was die pil toen al "ingeslagen" zeg maar of gebeurde dat toen jullie weer thuis waren?
Volgens mij zaten ze op msn met yoshi te chattenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dus jullie waren met z'n drieën! Oké, snap ik ook gelijk waarom jullie niet werden meegesleurd in een onweerstaanbare opwinding
En jij nam ook, Yoshi?
Hoe ik het opvat waren ze met z'n tweeën de chocolade halen die Yoshi ze een keer heeft aangeraden, omdat hij die zo lekker vindt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dus jullie waren met z'n drieën! Oké, snap ik ook gelijk waarom jullie niet werden meegesleurd in een onweerstaanbare opwinding
En jij nam ook, Yoshi?
WEBCAMSEX!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens mij zaten ze op msn met yoshi te chatten
Sorry... ik was er niet...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
En jij nam ook, Yoshi?
Je had je rijbewijs kunnen ophalen en naar Enschede kunnen gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:28 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Sorry... ik was er niet...
zat thuis achter msn...
ik heb net een rijbewijs aangevraagd vanochtend...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:29 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Je had je rijbewijs kunnen ophalen en naar Enschede kunnen gaan
Het was MDMA in een XTC-pil...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou met een pilletje op echt niet naar buiten kunnen hoor- ik snap niet dat jullie niet ontzettend geil werden, hadden jullie daar totaal geen "last" van? Ik moet er niet aan denken dan naar buiten te gaanin besloten gezelschap is het geinig omdat de ander(en) dat ook heeft/hebben maar de gedachte dat ik me buiten zo gedraag en me er op dat moment totaal niet bewust van ben... Ik zou me echt doooooodschamen later, echt ontzettend
![]()
Misschien werkt MDMA in dat opzicht wel anders dan XTC of zo?
Want jullie wisten je wel te gedragen, dus. Tenzij hij later pas insloeg.
Ik zou ook liever niet naar buiten gaan. Sowieso liep ik volgens mij wat raarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:33 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik zou met een pilletje op echt niet naar buiten kunnen hoor- ik snap niet dat jullie niet ontzettend geil werden, hadden jullie daar totaal geen "last" van? Ik moet er niet aan denken dan naar buiten te gaanin besloten gezelschap is het geinig omdat de ander(en) dat ook heeft/hebben maar de gedachte dat ik me buiten zo gedraag en me er op dat moment totaal niet bewust van ben... Ik zou me echt doooooodschamen later, echt ontzettend
![]()
Misschien werkt MDMA in dat opzicht wel anders dan XTC of zo?
Want jullie wisten je wel te gedragen, dus. Tenzij hij later pas insloeg.
je liep wat raar? was ie in het verkeerde gat geschoteN?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ook liever niet naar buiten gaan. Sowieso liep ik volgens mij wat raarSoms even vasthouden aan de muur.
Bwhehehehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je liep wat raar? was ie in het verkeerde gat geschoteN?
Weet je wat het is, het neemt echt bijna AL je grenzen weg, je voelt je zielsgelukkig, bent gek op de hele wereld, en je gaat ook allemaal dingen zeggen die je normaal voor je had gehouden, in dat opzicht is het net een waarheidsserumquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ook liever niet naar buiten gaan. Sowieso liep ik volgens mij wat raarSoms even vasthouden aan de muur.
Dat lijkt me irritant en leuk tegelijk....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, het neemt echt bijna AL je grenzen weg, je voelt je zielsgelukkig, bent gek op de hele wereld, en je gaat ook allemaal dingen zeggen die je normaal voor je had gehouden, in dat opzicht is het net een waarheidsserum
Nee echt, dat stemmetje in je hoofd dat normaliter "kop dicht, dit is privé" tegen je zegt wordt door xtc even het zwijgen opgelegd, lijkt het wel.
Voor heel even wordt je er beter mens vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Weet je wat het is, het neemt echt bijna AL je grenzen weg, je voelt je zielsgelukkig, bent gek op de hele wereld, en je gaat ook allemaal dingen zeggen die je normaal voor je had gehouden, in dat opzicht is het net een waarheidsserum
Nee echt, dat stemmetje in je hoofd dat normaliter "kop dicht, dit is privé" tegen je zegt wordt door xtc even het zwijgen opgelegd, lijkt het wel.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Zeker, dat is wel het idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:46 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Mijn leven is niet meer saai ineens
Wees blij dat ik er wat aan heb gedaan
Wat je al niet mee oplost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu is het niet meer erg dat ik raar ben, nu boeit het me toch niet meer
Het schijnt wel dat de werking steeds minder wordt naarmate je het vaker hebt gedaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar na al die verhalen denk ik wel weer van "Oeh! Weer eens tijd om nog eens te doen". Het is echt ultiem.Maar wel lekker thuis.
Het is voor jezelf op dat moment niet irritant hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:54 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant en leuk tegelijk....
Dat is met alles, maar zovaak ben ik het niet van plan hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat de werking steeds minder wordt naarmate je het vaker hebt gedaan.
Klopt, maar xtc/mdma is wel een ultiem voorbeeld ervan. Het is niet voor niets dat er vaak geschreven staat dat je het max. eens per maand (of per 2 maanden zelfs) moet gebruiken. Maargoed, ik ben geen tegenstander ofzo hoor; vind het leuk om de ervaringen te lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is met alles, maar zovaak ben ik het niet van plan hoor.
Dat het je grenzen wegneemt lijkt me wel leuk omdat ik bij de meeste dingen toch snel de rem erop heb... Maar dat lijkt me dus gewoon irritant tegenover anderen als je die rem niet meer hebt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Het is voor jezelf op dat moment niet irritant hoor
Overigens zijn mijn remmingen zonder XTC ook echt ver te zoeken, ik zeg nogal vaak dingen die ik niet zou moeten zeggen
Maar het is gewoon een ultieme ervaring ja
Dank je, ik krijg positieve reactie nu van jou op wat ik heb ondernomen de afgelopen weken om niet te blijven hangen tot mijn 30e, daar ben ik je wel dankbaar voor...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zeker, dat is wel het idee.
[..]
Wat je al niet mee oplost.
Volgens je heb je iets goeds gedaan.
Ik heb het nu 3x gedaan en de eerste keer zei hij nog tegen me "het wordt nooit meer zo heftig als je eerste keer" maar m'n tweede keer was zelfs heftiger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat de werking steeds minder wordt naarmate je het vaker hebt gedaan.
Drink je ook geen alcohol? Dat neemt ook al heel wat remmingen weg. Ik vraag me af in hoeverre het echt irritant is voor de mensen om je heen. Ik denk dat het eerder lullig voor jezelf is en dat er wilde verhalen gaan ontstaan over hoe jij je nu weer hebt gedragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Dat het je grenzen wegneemt lijkt me wel leuk omdat ik bij de meeste dingen toch snel de rem erop heb... Maar dat lijkt me dus gewoon irritant tegenover anderen als je die rem niet meer hebt...
beetje lastig uit te leggen
Het lijkt mij juist wel grappig eigenlijk, dat er ineens een paar trippende mensen van alles tegen je gaan zeggen, vooral omdat iemand die toch alles leuk en lief vindt je toch niks aan gaat doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Drink je ook geen alcohol? Dat neemt ook al heel wat remmingen weg. Ik vraag me af in hoeverre het echt irritant is voor de mensen om je heen. Ik denk dat het eerder lullig voor jezelf is en dat er wilde verhalen gaan ontstaan over hoe jij je nu weer hebt gedragen.
Heb je goed aan gedaan. Soms moet je iets proberen. Het is niet naief om je een beetje te laten meevoeren als het goed voelt. Geniet er maar van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dank je, ik krijg positieve reactie nu van jou op wat ik heb ondernomen de afgelopen weken om niet te blijven hangen tot mijn 30e, daar ben ik je wel dankbaar voor...
Ik heb er gewoon nu iemand door ontmoet waar ik op dit moment echt veel van houd, al klinkt het naief, en is het dat misschien ook, maar ervaringen heb ik in elk geval opgedaan nu
Dit is onzin; nagenoeg ALLES wat je doet levert je een grotere kans op op een ongeval of een of andere aandoening. Je moet van zoiets geen spijt hebben; het was gewoon een goede ervaring. En zoals met alles, als je het teveel gaat doen, dan krijg je er vaak pas echt problemen mee. Maar vergeet niet; zelfs een simpele plak ontbijtkoek eten verhoogt al je kans op het krijgen van kanker. Laat je nooit belemmeren door dat soort horrorverhalen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Het was wel leuk en nu weet ik hoe het voelt, dat was wat ik wilde, maar nu ik weet dat het niet onschadelijk is had ik het het liefst niet gedaan. Of gewoon bij die eerste keer gehouden, want dat was wel heel tof.
Ik drink wel alcohol af en toe... Maar dat is meestal gewoon bij vrienden thuis en dan drink ik niet genoeg om echt van de rem te komen... Ik houd ook niet echt van bier wat er dan het meest gedronken wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Drink je ook geen alcohol? Dat neemt ook al heel wat remmingen weg. Ik vraag me af in hoeverre het echt irritant is voor de mensen om je heen. Ik denk dat het eerder lullig voor jezelf is en dat er wilde verhalen gaan ontstaan over hoe jij je nu weer hebt gedragen.
Waarom zou ze hier spijt van moeten gaan krijgen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Houden van?
Maar ach edda als jij gelukkig bent. En beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan spijt van wat je niet hebt gedaan
Ja, daar heb je zeker gelijk in. Maar ja, zo ben ik, beetje paniekerig met dat soort dingen. M'n vriend zei het ook al hoor, dat die paar pilletjes echt niet uitmaken maar alleen het woord al: "neurotoxisch", daar krijg je toch gewoon kippenvel van?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit is onzin; nagenoeg ALLES wat je doet levert je een grotere kans op op een ongeval of een of andere aandoening. Je moet van zoiets geen spijt hebben; het was gewoon een goede ervaring. En zoals met alles, als je het teveel gaat doen, dan krijg je er vaak pas echt problemen mee. Maar vergeet niet; zelfs een simpele plak ontbijtkoek eten verhoogt al je kans op het krijgen van kanker. Laat je nooit belemmeren door dat soort horrorverhalen.
Ik eigenlijk ook niet, maarja niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat toch met dat geëxperimenteer met pillen enzulks?
Snap niet wat jullie er leuk aan vinden.
Tuurlijk is het dan nog wel naief. Maar naief is niet altijd verkeerd, dat hangt er een beetje vanaf hoe het uitpakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb je goed aan gedaan. Soms moet je iets proberen. Het is niet naief om je een beetje te laten meevoeren als het goed voelt. Geniet er maar van.
Ik heb ook geen flauw idee, alles was leuk van de afgelopen dagen, en of het nu wat wordt met Newbie of niet, wat ik wel heel erg hoop natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom zou ze hier spijt van moeten gaan krijgen?
Het enige waar ik me zorgen over maak is die XTC. Het verschilt sterk van persoon tot persoon hoe gevoelig je bent voor verslavingen. Hopelijk kun jij het ook tot slechts enkele keren experimenteren beperken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, alles was leuk van de afgelopen dagen, en of het nu wat wordt met Newbie of niet, wat ik wel heel erg hoop natuurlijk, spijt zal ik er denk ik niet van krijgen, omdat ik me gewoon even totaal gelukkig heb gevoeld, ook toen we nog geen XTC hadden genomen.
Ohja. Nou. Ik heb vandaag alweer gespijbeld dus ik ben niemand tegengekomen. Tot zover mijn dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
kom ens van die roze wolk af mensen, dit topique is voor ongelukkigen!
Nou, doe je ongelukkige verhaal eens zou ik zeggen. Kijken of we je kunnen helpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Maanvis het volgende:
kom ens van die roze wolk af mensen, dit topique is voor ongelukkigen!
Heb je het zelf ooit gedaan? Nee? Dan is het logisch dat je het niet snapt, ik snapte het ook niet voor ik het zelf had geprobeerd, namelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:06 schreef Crutch het volgende:
Wat is dat toch met dat geëxperimenteer met pillen enzulks?
Snap niet wat jullie er leuk aan vinden.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Nou. Ik heb vandaag alweer gespijbeld dus ik ben niemand tegengekomen. Tot zover mijn dag.
Ik hoop het ook, sowieso niet vaker dan eens in de twee/drie maanden, heb ik me voorgenomenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het enige waar ik me zorgen over maak is die XTC. Het verschilt sterk van persoon tot persoon hoe gevoelig je bent voor verslavingen. Hopelijk kun jij het ook tot slechts enkele keren experimenteren beperken.
Dat gaat een orgie worden!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer maar een MDMAmeet doen?
Mij bestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ook
Volgende keer maar een MDMAmeet doen?
Ik denk dat verslaafd worden aan XTC niet zo gauw gebeurt, Axel - je moet echt minstens 2 maanden wachten geloof ik, voordat het weer het volle effect geeft, een verslaafde moet echt zowat elke dag - als je elke dag xtc gebruikt is je serotonine zo op en krijgt het ook niet de kans om zich weer aan te vullen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het enige waar ik me zorgen over maak is die XTC. Het verschilt sterk van persoon tot persoon hoe gevoelig je bent voor verslavingen. Hopelijk kun jij het ook tot slechts enkele keren experimenteren beperken.
Dit jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik denk dat verslaafd worden aan XTC niet zo gauw gebeurt, Axel - je moet echt minstens 2 maanden wachten geloof ik, voordat het weer het volle effect geeft, een verslaafde moet echt zowat elke dag - als je elke dag xtc gebruikt is je serotonine zo op en krijgt het ook niet de kans om zich weer aan te vullen.
XTC leent zich niet al te best voor verslavingen.
Ik heb het nooit gebruikt, maar ik snap het maar al te goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Heb je het zelf ooit gedaan? Nee? Dan is het logisch dat je het niet snapt, ik snapte het ook niet voor ik het zelf had geprobeerd, namelijk.
En dit is ontzettend hypocriet. Er zijn mensen die door de grootste ellende hebben meegemaakt om die pil uberhaupt bij jou te krijgen... best kans op dat er zelfs doden door zijn gevallen. Hoezo niemand mee lastig vallen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef HappyGirl91 het volgende:
Oh, en zolang je er niemand mee lastigvalt, ook.
Op de bank kan het leuk zijn, maar buiten een feestje om leent het zich gewoon niet voor regelmatig gebruik. Je weet ook gewoon dat je in een trip zit, in het dagelijks leven is het waardeloos. Van middelen als speed raak je heel geconcentreerd en gefocust, van coke voel je je een baas. Dat zijn zaken die in het dagelijks leven minder opvallen dan XTC-gebruik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik denk dat verslaafd worden aan XTC niet zo gauw gebeurt, Axel - je moet echt minstens 2 maanden wachten geloof ik, voordat het weer het volle effect geeft, een verslaafde moet echt zowat elke dag - als je elke dag xtc gebruikt is je serotonine zo op en krijgt het ook niet de kans om zich weer aan te vullen.
Als je iedere maand/2maanden een pil neemt en dat een gewoonte gaat worden; dan ben je net zo goed verslaafd. Veel mensen die dit doen worden volgens mij naar verloop van tijd ook depressief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Het is heel contextafhankelijk. Als jij elk weekend in de kroeg een biertje drinkt, ben je dan ook verslaafd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je iedere maand/2maanden een pil neemt en dat een gewoonte gaat worden; dan ben je net zo goed verslaafd. Veel mensen die dit doen worden volgens mij naar verloop van tijd ook depressief.
Ligt eraan wat er gebeurt als er een weekendje geen bier gedronken kan worden in de kroeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is heel contextafhankelijk. Als jij elk weekend in de kroeg een biertje drinkt, ben je dan ook verslaafd?
Mogelijk; ik ken mensen die het keihard ontkennen verslaafd te zijn, maar die makkelijk 30+ glazen alcohol weghakken per week en waarvoor het al jaren geleden is dat ze eens een weekje geen alcohol gedronken hebben. De negatieve gevolgen komen vaak later nog wel... feit blijft dat met name veel studenten die lid zijn van een studentenvereniging op latere leeftijd er grote problemen mee krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is heel contextafhankelijk. Als jij elk weekend in de kroeg een biertje drinkt, ben je dan ook verslaafd?
omdat alcohol legaal is en een pil behoorlijk fout kan vallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom is alcohol altijd een stuk minder eng en erg dan een keertje een pil?
Omdat je in deze maatschappij opgroeit met het idee dat alcohol en sigaretten roken normaal is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
Omdat iedereen het doet; dat is het enige verschil. "Goed" en "fout" wordt enkel bepaald door het gedrag en de gedachte van de massa.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb met een alcoholist gewoond, alcohol kan ook behoorlijk verkeerd vallen hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat alcohol legaal is en een pil behoorlijk fout kan vallen.
Als je thuis zit en gewoon TV kijkt zonder problemen dan is er niks aan de hand. Als je in de kroeg zit en de tap is op slot, dan vind ik het niet raar dat het publiek opstandig wordt. Dat is namelijk de context waarin bier gedronken wordt. Hetzelfde geldt voor een pilletje op een feestje. Dat is nog geen verslaving, ook al is het gewoonte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gebeurt als er een weekendje geen bier gedronken kan worden in de kroeg.
Biertjes vallen ook verkeerd. Verkeerde pillen komen voor zover ik weet een stuk minder voor dan foute trips op marihuana o.i.d.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat alcohol legaal is en een pil behoorlijk fout kan vallen.
1 pil kan fout vallen bij een incidentele gebruiker, voor alcohol om verkeerd te vallen moet je echt heel veel gebruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb met een alcoholist gewoond, alcohol kan ook behoorlijk verkeerd vallen hoor.
En dat kan ook, natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gebruikt, maar ik snap het maar al te goed.
[..]
Tja, daar heb je warschijnlijk wel een punt maar goed, dat bedoelde ik natuurlijk niet met lastigvallen.quote:En dit is ontzettend hypocriet. Er zijn mensen die door de grootste ellende hebben meegemaakt om die pil uberhaupt bij jou te krijgen... best kans op dat er zelfs doden door zijn gevallen. Hoezo niemand mee lastig vallen?
Dat heeft gewoon met de mate van intensiteit van de werkzame stof te maken. Strorum is wat anders dan een biertje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1 pil kan fout vallen bij een incidentele gebruiker, voor alcohol om verkeerd te vallen moet je echt heel veel gebruiken.
Het grote probleem is dat mensen in de praktijk de grootste moeite hebben om onderscheid te maken tussen een gewoonte en een verslaving. Omdat het zoo gewoon is om constant te doen, weet je simpelweg niet meer of je ook zonder zou kunnen. En denken dat je zonder zou kunnen, maar dat nooit doen, is jezelf voor de gek houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
Als je thuis zit en gewoon TV kijkt zonder problemen dan is er niks aan de hand. Als je in de kroeg zit en de tap is op slot, dan vind ik het niet raar dat het publiek opstandig wordt. Dat is namelijk de context waarin bier gedronken wordt. Hetzelfde geldt voor een pilletje op een feestje. Dat is nog geen verslaving, ook al is het gewoonte.
Ik doelde ook niet op opstandig publiek in de kroeg, maar of die persoon flipt en klamme handjes krijgt bij het idee zijn wekelijkse dosis bier niet te krijgen, of dat hij zijn schouders ophaalt en 'ah joh anders doen we er volgende week wel weer eentje' zegt. Hetzelfde wat betreft die maandelijkse pilletjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je thuis zit en gewoon TV kijkt zonder problemen dan is er niks aan de hand. Als je in de kroeg zit en de tap is op slot, dan vind ik het niet raar dat het publiek opstandig wordt. Dat is namelijk de context waarin bier gedronken wordt. Hetzelfde geldt voor een pilletje op een feestje. Dat is nog geen verslaving, ook al is het gewoonte.
[..]
Biertjes vallen ook verkeerd. Verkeerde pillen komen voor zover ik weet een stuk minder voor dan foute trips op marihuana o.i.d.
Dat kan je toch ook accepteren? Ik accepteer dat ik een roker ben. Ik ben ook echt een gewoonteroker, thuis rook ik bijvoorbeeld niet. Maar in een rokerskroeg kan ik de sigaretten niet laten liggen. In een niet-rokerskroeg voel ik me dan weer niet bezwaard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat mensen in de praktijk de grootste moeite hebben om onderscheid te maken tussen een gewoonte en een verslaving. Omdat het zoo gewoon is om constant te doen, weet je simpelweg niet meer of je ook zonder zou kunnen. En denken dat je zonder zou kunnen, maar dat nooit doen, is jezelf voor de gek houden.
natuurlijk, dat hele pillen test gebeuren is onnodig opgezet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met de mate van intensiteit van de werkzame stof te maken. Strorum is wat anders dan een biertje.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook accepteren? Ik accepteer dat ik een roker ben. Ik ben ook echt een gewoonteroker, thuis rook ik bijvoorbeeld niet. Maar in een rokerskroeg kan ik de sigaretten niet laten liggen. In een niet-rokerskroeg voel ik me dan weer niet bezwaard.
Mensen die graag een pilletje nemen op een feestje hebben dit vaak ook gewoon geaccepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |