abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:04:13 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949138

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102949159
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:03 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ja, met pillen in je strot is elke dag de mooiste.
Vóór die tijd was het ook al ontzettend mooi en leuk O+
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:18 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949166
Wieeee!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102949171
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
Maar iets als een ONS is dan ook niets voor mij
pi_102949175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Waarom nam je die pil eigenlijk?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:05:47 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

nee toen zat je gewoon in je manische periode
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102949202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

En Yoshi was aardig tegen ons op msn, dank je Yoshi :Y
Whahaha... ben altijd aardig hé :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:06:57 #8
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949218
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Whahaha... ben altijd aardig hé :P
Door die meet moet ik weer denken aan ijscobar :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:06:59 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik lul ook maar wat. Ik ben niet preuts, ik zal alleen niet zo snel t bed induiken met iemand die ik maar anderhalve dag ken, waarvan ik de helft van de tijd onder invloed ben.
De eerste keer heb ik graag met iemand die ik leuk vind en goed ken.
Daarna neuk ik net zo makkelijk bij de eerste ontmoeting. :')
C'est la vie
pi_102949250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Waarom nam je die pil eigenlijk?
Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaan :)
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102949267
De zelfde persoon heloef? :P

Ik denk niet dat ik dat doe al moet ik zeggen dat ik wel vlot gescharreld heb maar ik ben eigenlijk van de ene lange relatie de andere ingerold dus daar tussenin zoek je t ook niet op :+
pi_102949270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef kedge het volgende:

[..]

Door die meet moet ik weer denken aan ijscobar :')
Ijscobar :') ik vind het nog steeds flauw :P
pi_102949283
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Ijscobar :') ik vind het nog steeds flauw :P
Ja maar ijs is wel tof O+
pi_102949284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Hadden we al lang van tevoren besproken, we wilden het allebei graag proberen en het liefst in een veilige omgeving, dus hebben we besloten dit samen te doen omdat we elkaar toch vertrouwden en allebei benieuwd waren naar het effect. Er was in elk geval ruim genoeg voorbereiding aan vooraf gegaan :)
Maar waarom wilde je dat, en zo snel na ontmoeting ook nog?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:11 #15
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949304
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:28 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949311
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Cassandra87 het volgende:
De zelfde persoon heloef? :P

Ik denk niet dat ik dat doe al moet ik zeggen dat ik wel vlot gescharreld heb maar ik ben eigenlijk van de ene lange relatie de andere ingerold dus daar tussenin zoek je t ook niet op :+
Neuh.
Daarna hossel ik gewoon alle foksters en duik bij de tweede date het bed in.
U weet zelf. :7
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:56 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949323
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef kedge het volgende:

[..]

Edda is volgens mij een hartstikke braaf meisje geweest totdat ze in Enschede kwam wonen en newbie leerde kennen.
Lijkt me sterk. :')
C'est la vie
pi_102949340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja maar ijs is wel tof O+
Ach... ik heb wel eens ergers gehoord.... :')
maar ik kies toch liever Yoshi voor Ijscobar :P
pi_102949351
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuh.
Daarna hossel ik gewoon alle foksters en duik bij de tweede date het bed in.
U weet zelf. :7
Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:12:00 #20
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102949355
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Buiten haar fantasieën om dan :')
pi_102949372
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee... serieus... vroeger was ze gewoon nog heel onschuldig :P
of leek ze alleen maar onschuldig ;)
pi_102949409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde :)
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo :')
En natuurlijk omdat Newbie al meteen zo vertrouwd voor mij aanvoelde O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:13:30 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Een echte hosselbaas heeft geen dates nodig, die vingert zijn chickies in het park waar hij ze toevallig zag lopen.
Oh ja.
Ik ga straks wel even naar het park.
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:14:25 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Nee... serieus... vroeger was ze gewoon nog heel onschuldig :P
of leek ze alleen maar onschuldig ;)
Ik weet wel bijna zeker het tweede. :')
C'est la vie
pi_102949464
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet wel bijna zeker het tweede. :')
Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om :')
En nu ging het inderdaad erg snel, maar spijt heb ik helemaal niet :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:16:59 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Nee serieus, ik heb woensdag voor het eerst gezoend, daarvoor heb ik nooit wat gedaan buiten mijn fantasie om :')
Ik had het over die fantasie.
Je hebt nu alleen iemand om het op te botvieren.
C'est la vie
pi_102949532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik was al langere tijd benieuwd naar welk effect MDMA op mij zou hebben, omdat ik toch altijd onwennig op aanrakingen reageer, en dit was ook gewoon de eerste keer in mijn leven dat ik geheel zonder enige vorm van terughoudendheid met iemand heb geknuffeld en alles goed en lekker voelde :)
En ik heb het met Newbie gedaan omdat hij zich ook echt heeft verdiept in de werking en effecten, en zo bij mij thuis lijkt me toch echt beter en veiliger dan op een feest met daar aangenomen pillen ofzo :')
Das knap, want er is niet zoveel zeker over dat spul om je in te verdiepen.
Maar goed, zelf weten uiteraard maar daarboven op die roze wolk lijkt het sowieso allemaal heel anders nog.
pi_102949538
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over die fantasie.
Je hebt nu alleen iemand om het op te botvieren.
Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeft :9
pi_102949559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
pi_102949563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:15 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voelt
pi_102949576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ja, en nog wel iemand die daar volgens mij totaal geen probleem mee heeft :9
Het is een 16jarig kereltje, hoe vaak hebben die überhaupt problemen met een meid die graag geneukt wil worden?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:20:40 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949616
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bij mij zat hier maar 1 dag tussen trouwens, dus kan 't wel begrijpen dat 't gewoon goed voelt
Ik snap dat het goed voelt.
Maar ik ben iemand die daar uit een soort van zelfbescherming niet te snel aan toegeeft.

Ben ik nu weer raar? :')
C'est la vie
pi_102949631
Volgens mij is er geen probleem. Ze zijn allebei gelukkig dus. En ooit wordt de roze wolk vanzelf zwart, en krijg je onweer. Als je relatie daar tegen bestand is: dan kun je eens aan een serieuze plannen gaan wagen, bijv. samenwonen ofzo... (geldt trouwens voor iedereen volgens mij)
pi_102949635
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:

[..]

Tja, als je wacht op een perfecte match, dan ben je op je 40e nog steeds maagd. Wat dat betreft zou ik toch gewoon niet zo angstvallig vasthouden aan het idee dat de eerste keer zo bijzonder moet zijn. Dan weet trouwens ook bijna zeker dat het tegenvalt.Zeker als het voor allebei de eerste keer is, dan ben je te zenuwachtig en je lichaam is te gespannen - een volgende keer is dus bijna altijd beter...
Ik had helemaal geen last van zenuwen eigenlijk, ik vond het sowieso wel lekker :P
pi_102949638
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef heloef het volgende:

Ben ik nu weer raar? :')
Ja, want je kent dat gevoel toch helemaal niet?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:00 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef jaha het volgende:

[..]

Perfect hoeft ook niet.
Maar die persoon enigszins kennen en me er vertrouwd bij voelen, dat zou ik wel graag willen.

Maar goed waarschijnlijk neuk ik iemand ergens op een camping in Hongarije dus tsja. :')
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:22:58 #37
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, want je kent dat gevoel toch helemaal niet?
Ik ken het gevoel van heel snel je vertrouwd voelen bij iemand wel.
Ik hou gewoon in mijn achterhoofd, ik ken deze persoon maar een x aantal dagen.
C'est la vie
pi_102949695
Heloef, je bent niet raar maar je zit je zelf in de weg. Daar heb ik zelf ook heel lang last van gehad (en dan ben ik echt een houten klaas als het om versieren gaat), maar als je een meisje tegenkomt die graag met je mee naar huis wil dan moet je denken: "Ja, graag ga nu met mij mee" in plaats van: "maar ik ken je maar net 5 minuten, help wat denk je van me". Dus :)
pi_102949704
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:21 schreef jaha het volgende:
Volgens mij is er geen probleem. Ze zijn allebei gelukkig dus. En ooit wordt de roze wolk vanzelf zwart, en krijg je onweer. Als je relatie daar tegen bestand is: dan kun je eens aan een serieuze plannen gaan wagen, bijv. samenwonen ofzo... (geldt trouwens voor iedereen volgens mij)
Dat duurt nog wel even hoor... ;)
Eerst maar eens zorgen dat ik het mijn familie durf te vertellen :')
Geen flauw idee wat ik ga zeggen overigens, iemand tips?
pi_102949706
@Jaha het lijkt mij stug dat ik op mijn 40e nog maagd ben :') of je quote verkeerd
pi_102949746
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
pi_102949775
Nou ondanks t feit dat ik wat terughoudener mee ben heeft dit nog nooit problemen opgeleverd
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:26:14 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102949786
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:13 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

zelden zo'n domme actie gezien als deze. Maargoed, jij moet het zelf weten :)
Een gedicht over Maanvis
pi_102949790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef jaha het volgende:
Ja, moet er bij zeggen "bij wijze van spreke". Het is het gevolg van een levenshouding niet concreet dat er mensen op hun 40e nog maagd zijn...
Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?
pi_102949800
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Ik zou sowieso wachten tot je een paar weken verder bent zodat je wat meer rationeel er naar kunt kijken, dat vertelt een stuk makkelijker. En verder, tja, je ouders zullen gewoon moeten accepteren dat je een vriendje hebt lijkt me.
pi_102949821
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan, als mensen met die instelling wel gewoon een relatie hebben?
Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebben :{
pi_102949832
quote:

[..]

Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komen :P

maar gewoon over een lange tijd uitsmeren... en over dat internet gedoe kan je misschien beter zeggen dat je hem via vrienden hebt leren kennen...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:28:09 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef jaha het volgende:
Heloef, je bent niet raar maar je zit je zelf in de weg. Daar heb ik zelf ook heel lang last van gehad (en dan ben ik echt een houten klaas als het om versieren gaat), maar als je een meisje tegenkomt die graag met je mee naar huis wil dan moet je denken: "Ja, graag ga nu met mij mee" in plaats van: "maar ik ken je maar net 5 minuten, help wat denk je van me". Dus :)
Oh maar als ze mee naar huis wil dan maak ik me daar niet druk over.
Eerder over wat ik nu in godsnaam moet doen straks. :')
C'est la vie
pi_102949868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef jaha het volgende:

[..]

Die klagen niet op het forum dat ze geen relatie hebben :{
Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.
pi_102949877
quote:
Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegel :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:29:11 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949881
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:27 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Vader, Moeder: ik ben ontmaagd na een mdma trip door een 16 jarige jongen die ik via internet heb leren kennen... Mwa... gaat wel goed komen :P

maar gewoon over een lange tijd uitsmeren... en over dat internet gedoe kan je misschien beter zeggen dat je hem via vrienden hebt leren kennen...
Ach hoeft niet.
Ik heb ook verschillende fokkers mee naar huis genomen.
Weliswaar gewoon als vrienden maar alsnog, als zelfs mijn moeder er geen problemen mee heeft moet het wel goed komen.
C'est la vie
pi_102949907
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen ;)
pi_102949908
quote:
Je hebt wel gelijk, en niet alleen wat betreft seks maar gewoon alles wat betreft vrouwen/meisjes. Ik ben nooit ergens achteraan gegaan als ik niet knetterverliefd was en dat resulteerde in een schrijnend gebrek aan ervaring op t moment dat ik een meisje ontmoette waarbij t wederzijds was.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:32:36 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102949983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
@heloef: Neem nou maar van mij aan, echie is heel anders dan je je kunt voorstellen ;)
Laat mij nou even in de waan dat ik nooit naïef zal zijn. ;(
C'est la vie
pi_102950188
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Cassandra heeft anders zo'n instelling, maar wel een relatie. En je quote haar, dus vandaar.
Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee? :{w
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:39:47 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ken iemand die rond de 40 is en nog steeds maagd, maar hij is dan ook een nerveuze egotripper met een beleveniswereld ter grootte van een postzegel :')
dan nog kun je naar de hoeren
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:40:24 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950217
hebben jullie wel een condoom gebruikt, erawen en newbie?
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:40:37 #58
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102950222
quote:

[..]

Ik ging stappen met mijn huisgenoot en kwam een jongen tegen die in Brabant woont. We hebben 2x afgesproken en nu hebben we verkering :')
pi_102950261
Niet aan je ouders durven vertellen zou toch al genoeg hint moeten zijn dat er iets niet helemaal goed zit. :')
pi_102950378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef jaha het volgende:

[..]

Maar ik kan toch niet aan een forumnaam zien of iemand een relatie heeft ja of nee? :{w
Daarom vertel ik het er toch bij.
Daarnaast kan je het prima zien als je de moeite neemt om iemands profiel te checken, daar staat de relatiestatus wel eens ingevuld.
pi_102950392
Niet perse mee eens Myr. Mijn ouders hebben al mijn hele leven een duidelijke mening over mij en weten ook alles beter (zo denken ze nog steeds dat ik elke maand niet uit kom met mijn geld en dat mijn huishouden een ramp is, maar ze weigeren hun denkwijze aan te passen)
Om die reden 'durf' ik ook niet goed over eventuele toekomstplannen te vertellen en nog een hoop andere redenen.. Ze hebben hun mening toch al klaar. Maar mijn relatie zit absoluut goed :)
pi_102950553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Niet perse mee eens Myr. Mijn ouders hebben al mijn hele leven een duidelijke mening over mij en weten ook alles beter (zo denken ze nog steeds dat ik elke maand niet uit kom met mijn geld en dat mijn huishouden een ramp is, maar ze weigeren hun denkwijze aan te passen)
Om die reden 'durf' ik ook niet goed over eventuele toekomstplannen te vertellen en nog een hoop andere redenen.. Ze hebben hun mening toch al klaar. Maar mijn relatie zit absoluut goed :)
Er zullen dingen zijn die je niet tegen je ouders zou vertellen, dat soort dingen heb ik ook wel, ookal weet ik dat het wel goed is. Zoals dat ik vorige week uit de klas was gestuurd, ik wist dat ik het goed had opgelost, mijn moeder kon het niet waarderen.

Maar als het om mensen gaat, om vrienden gaat, zou ik elke vriend en elke relatie tegen mijn moeder kunnen vertellen. Gewoon omdat ik weet/vertrouw in zo'n persoon. Ik weet dat het goed voelt en ik ga me daar niet voor schamen.
pi_102950587
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet ;)
pi_102950610
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is dat het wel. Het zit goed in mijn relatie, maar ik vertrouw mijn ouders niet ;)
Lekker is dat :(
pi_102950631
Nou is mijn relatie met mijn moeder zo verstoord dat ik me sowieso nergens voor ga schamen. Ik lach haar recht in der gezicht uit als ze me ineens gaat lopen bemoederen. :')
pi_102950732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Ach joh, is toch nergens voor nodig. Je neemt de volgende ochtend gewoon een pilletje en dan is alles weer prima!
Jeweettoch... de morning after pill ^O^
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:56:03 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102950733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef Cassandra87 het volgende:
shit, ik dacht dat ik jou nog wel kon daten.
Een gedicht over Maanvis
pi_102950737
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Daarom vertel ik het er toch bij.
Daarnaast kan je het prima zien als je de moeite neemt om iemands profiel te checken, daar staat de relatiestatus wel eens ingevuld.
Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzo :)
pi_102950844
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef jaha het volgende:

[..]

Nee ik check profielen bijna nooit. Bij de meeting was het een grote verrassing hoe mensen eruit zien enzo :)
Dat mag, maar dan kan het dus ook gebeuren dat je opmerking over dat iemand 'forever alone' zal zijn met die instelling niet klopt. Terwijl dat heel simpel te checken is.
pi_102950949
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Maanvis het volgende:
Ja ;)
pi_102951012
quote:
shit, ik dacht dat ik jou nog wel kon daten
Jij kent me toch wel langwer dan vandaag :?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:08:05 #72
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:05 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij kent me toch wel langwer dan vandaag :?
ja ik dacht dat het inmiddels uit was ofzo. ik wil ook hier een date oplopen zonder gelijk een meisje van onder de 20 te moeten daten :D.
dat was in de tijd van seven en spirit82 wel anders..
of was dat in die andere reeks... hmm..
Een gedicht over Maanvis
pi_102951211
Ik zal t je laten weten :P Maar jij had toch juist iemand gevonden?
Alleen, ben je nog steeds kaal? :P
Oh en alleen daarom ben ik een potentiele keuze.. Ik ben ouder dan 20 -O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:18:59 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal t je laten weten :P Maar jij had toch juist iemand gevonden?
Da's nog niets, loopt erg traag.

quote:
Alleen, ben je nog steeds kaal? :P
Staat me erg goed.

quote:
Oh en alleen daarom ben ik een potentiele keuze.. Ik ben ouder dan 20 -O-
niet alleen daarom hoor :P
Een gedicht over Maanvis
pi_102951406
Maanvis kaal? Pics.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:19:59 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951435
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Maanvis kaal? Pics.
zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!
Een gedicht over Maanvis
pi_102951454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zoek maar op hyves. en nee niet hier plaatsen!
Ah cool, had je heel anders verwacht.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:21:27 #78
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102951493
Ach als je kaal bent, dan heb je het dilemma grijs worden niet :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:23:31 #79
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102951553
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ah cool, had je heel anders verwacht.
dat zeggen er meer ;P
Een gedicht over Maanvis
pi_102951559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:24:21 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102951581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:21 schreef kedge het volgende:
Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.
Dat krijg je als je binnen twee maanden een halve afro groeit. :')
C'est la vie
pi_102951603
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou teveel onderhoud hebben aan kaal.
Dat krijg je als je binnen twee maanden een halve afro groeit. :')
Groeide mijn haar maar zo snel. ;( Het wil maar niet langer worden.
pi_102951652
Hyves waar? :9
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:29:34 #84
350968 kedge
cicatrix manet
pi_102951763
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

sommige worden het wel heel vroeg, maar het is niet altijd lelijk.
Liever grijs dan kaal. In het begin epileerde ik de grijze haartjes weg en tegenwoordig valt het niet op als ik kort haar heb.

Sinds ik trouwens single ben is het wel aanzienlijk minder geworden :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:52:31 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952442
Sillencium.
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:53:43 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952485
als je er 'het hoofd' voor hebt maakt kaal worden helemaal niet uit ;)
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:56:09 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef Maanvis het volgende:
als je er 'het hoofd' voor hebt maakt kaal worden helemaal niet uit ;)
Het moet je maar net staan inderdaad.
C'est la vie
pi_102952858
Middag

Ik ben ook kaal :D
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102952886
Ik heb al m'n haar gelukkig nog :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:05:53 #90
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952905
is het al tijd voor een wie nueckt met wie grafiekje?
Een gedicht over Maanvis
pi_102952913
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Ok, jij begint :D
pi_102952939
quote:
Voorlopig is één persoon bij alle 'interactie' betrokken :')
pi_102952948
quote:
Kom maar met je lijstje. :7
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:07:55 #94
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102952976
Ik ga volleyballen schatje.
Tschuss!
C'est la vie
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:08:02 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102952984
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kom maar met je lijstje. :7
meravididinges -- techno
newbie114 -- edarawen -- mlig
Een gedicht over Maanvis
pi_102953006
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

meravididinges -- techno
Whut, heeft eda het met mlig gedaan?
pi_102953009
Newbie <-> Edar
Heloef <-> Myraela
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102953023
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
Newbie <-> Edar
Heloef <-> Myraela
He, heloef en ik hebben geen seks gehad.
pi_102953028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

meravididinges -- techno
_O-

Lipper en Happygirl. :)
pi_102953043
Oohw.. nou telt toekomstig ook dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')