abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102964139
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Toch leuk dat jullie allemaal mooie argumenten tegen windmolens bij greenpeace in de schoenen willen schuiven waar zelf niks mee doen :D.
Kan je deze zin wellicht verbeteren of uitleggen? Weet niet hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren :)
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102964211
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is geen salaris immers.
Maar reken het gerust zelf na
http://www.greenpeace.nl/Publicaties-2011/Jaarverslag-2010/
Het brutosalaris is voor 81,95 FTE in totaal 3.790.85 euro, dat is gemiddeld 46.340 euro per fte (p 86 en 89). Vraag me dan toch wel een beetje af welke cijfers jij gebruikt hebt?

En heel extreem is dat ook niet volgens mij.
Als je het deelt door het totaal aantal werknemers kom je volgens mij overigens nog een stuk lager uit. Want zo te zien zitten er onder die 82 fte nogal wat parttimers
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102964248
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Leuk dat je iemand aanvalt op een grapje, en dan zelf zo belabberde zin weet samen te stellen :')
Het woordje ze vergeten. Toch wat anders dan super originele naamgrapjes.
pi_102964312
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Kan je deze zin wellicht verbeteren of uitleggen? Weet niet hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren :)
Er wordt geroepen dat GP met bepaalde argumenten tegen windmolens zou zijn terwijl ze die argumenten zelf niet gebruiken.

Snap je het nu?
pi_102964481
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het brutosalaris is voor 81,95 FTE in totaal 3.790.85 euro, dat is gemiddeld 46.340 euro per fte (p 86 en 89). Vraag me dan toch wel een beetje af welke cijfers jij gebruikt hebt?

Als je het deelt door het totaal aantal werknemers kom je volgens mij overigens nog een stuk lager uit. Want zo te zien zitten er onder die 82 fte nogal wat parttimers
Ik kom inderdaad ook aan andere cijfers als ik kijk naar de fte's en salariskosten.
Ze hadden eind 2010 104 man in dienst.

Het bedrag per fte is met loonkosten van de werkgever erbij ongeveer 35,5K bruto. Iets bovenmodaal.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_102964627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Er wordt geroepen dat GP met bepaalde argumenten tegen windmolens zou zijn terwijl ze die argumenten zelf niet gebruiken.

Snap je het nu?
Voor zover ik weet is GP voorstander van de windmolen.
pi_102964719
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is GP voorstander van de windmolen.
Ja, uiteraard met beleid. Maar in twee dagen heb ik hier op fok 3 personen gezien die GP argumenten tegen windmolens in de maag probeerden te splitsen.
pi_102964774
toch idioot.

elke dag protesteren bij de kerncentrales zelf. sure, niets mis mee, hebben ze, gezien de incompetentie van politiek en bedrijfsleven om het écht safe te maken, groot gelijk in.

maar elk TRANSPORT boycotten zorgt alleen maar voor extra problemen.
of denk je dat bij de kernramp in japan al die opgeslagen splijtstaven het allemaal extra makkelijk maakten? ben je tegen kernrampen dan moet je JUIST het transport steunen.
pi_102965535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Clan het volgende:

[..]

Lichamen van dode mensen zijn een enorme verontreiniging van de grond, dat chemisch proces in het lichaam is echt niet goed voor het milieu ;)
Gewoon op de composthoop gooien en anders opstoken als biomassa, recyclen als kattenvoer gaat mij net iets te ver :D
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:16:12 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102965664
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Reken je de vrijwilligers mee?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102966043
Net gekeken bij de spoorwegovergang, stond vol met politie, was wel mooi om die containertjes voorbij te zien komen.
pi_102966062
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Reken je de vrijwilligers mee?
Bedoel je vrijwilligers onder het kopje "Educatie, Vrijwilligers en Actie"?

Het lijkt me dat dit om coördinatoren voor vrijwilligers en dergelijke gaat. Daarom staat er ook gewoon een salaris tegenover, deze mensen zijn in dienst en niet zelf vrijwillig. Of zouden die 600 vrijwilligers van GP geteld worden als 5,22 fte?
pi_102966313
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Bedoel je vrijwilligers onder het kopje "Educatie, Vrijwilligers en Actie"?

Het lijkt me dat dit om coördinatoren voor vrijwilligers en dergelijke gaat. Daarom staat er ook gewoon een salaris tegenover, deze mensen zijn in dienst en niet zelf vrijwillig. Of zouden die 600 vrijwilligers van GP geteld worden als 5,22 fte?
Als modje ga je samen met wat andere nogal offtopic :')
Het gaat hier over een afvaltransport. Niet over wat je verdient als je bij de Greenpeace werkt...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_102987811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Snap je het nu?
Ze zijn soms gewoon automatisch tegen alles. In het geval van kernfusie, alleen al omdat het woordje "kern" er in zit. Lees dit vermakelijke Engelse artikel maar eens. Daar hangt Greenpeace UK alle nadelen van kernsplitsing, 1 op 1 ook maar even aan kernfusie. 8)7
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102987920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze zijn soms gewoon automatisch tegen alles. In het geval van kernfusie, alleen al omdat het woordje "kern" er in zit. Lees dit vermakelijke Engelse artikel maar eens. Daar hangt Greenpeace UK alle nadelen van kernsplitsing, 1 op 1 ook maar even aan kernfusie. 8)7
Tja stomme woordvoerders heb je overal. Als je wat dieper in hun standpunten duikt zijn die een stuk genuanceerder.
pi_102988273
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de vogels die zichzelf af en toe doodvliegen in die windmolens het voornaamste tegenargument van Greenpeace. Maar pin me er niet op vast...
Greenpeace is gewoon een commercieel bedrijf welke van protesteren en opjutten een businessplan hebben gemaakt, het echte Greenpeace waren echte actie lui die de zee opgingen om het walvisvaarders zuur te maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_102988519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Als modje ga je samen met wat andere nogal offtopic :')
Het gaat hier over een afvaltransport. Niet over wat je verdient als je bij de Greenpeace werkt...
Hij kon beter een groen tagje hebben. Boomknuffellaar! >:O
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:33:42 #68
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102988761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja stomme woordvoerders heb je overal. Als je wat dieper in hun standpunten duikt zijn die een stuk genuanceerder.
Je wilt echt graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen he?!
censuur :O
pi_102989236
quote:
MIDDELBURG - Tijdens het kerntransport dat vandaag plaatsvond hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan. Het betrof een transport van kernafval van Borssele naar het Franse Cape Le Hague.

Rond 19.00 uur passeerde de trein de Belgische grens. Halverwege de middag zijn drie medewerkers van Strukton aangehouden omdat zij zich niet konden legitimeren als medewerkers van dit bedrijf. Dit gaf de politie aanleiding om de drie mannen mee te nemen naar het cellencomplex Torentijd waar hun identiteit verder is onderzocht. Vast is komen te staan dat zij als flexwerkers inderdaad werkzaamheden verrichten voor Strukton, waarop zij weer op vrije voeten zijn gesteld.

Inzet Nederlandse ME
In het kader van internationale samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse politie begeleidt een sectie van de Nederlandse Mobiele Eenheid (ME) het transport door België, tot aan de grens met Mouscroen. Vijftien leden van de ME van het Korps Landelijke Politie Diensten zijn in de trein aanwezig om in het kader van de openbare orde de Belgische collega's te assisteren.

Het bijstandsverzoek is officieel door de Belgen gedaan aan de Nederlandse autoriteiten. Deze vorm van samenwerking past in de eerder gemaakte afspraken tussen de Benelux Politiediensten om elkaar bij dit soort grensoverschrijdende inzetten te assisteren. Deze Nederlandse ME-ers zijn specifiek getraind voor optreden in en om treinen.

Beneluxverdrag
Mede door de komst van het Beneluxverdrag is de politiesamenwerking steeds meer uitgerbreid. Door dit verdrag hebben politieagenten uit België, Nederland en Luxemburg meer bevoegdheden om op elkaars grondgebied te werken. Hierdoor komt de uitwisselbaarheid van Mobiele Eenheden uit de betrokken landen steeds meer van de grond.

Bij de inhuldiging van het Nederlands elftal in juli 2010 en tijdens de laatste Koninginnedagviering in Limburg, verleende de Belgische Mobiele Eenheid ondersteuning. Op haar beurt zijn ook pelotons van de Nederlandse ME ingezet voor ondersteuning van de openbare orde tijdens EU-top in België.

Zelfde bron als OP.
pi_103005519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je wilt echt graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen he?!
Neuh dat is onzin, wat ik hier in dit topic heb gedaan is het relativeren van een uitspraak van een woordvoerder en ageren tegen wat leugens. Als dat "graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen" is dan zal dat wel. hechten aan de waarheid lijkt me een betere omschrijving.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:51:01 #71
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_103006833
quote:
Halverwege de middag zijn drie medewerkers van Strukton aangehouden omdat zij zich niet konden legitimeren als medewerkers van dit bedrijf. Dit gaf de politie aanleiding om de drie mannen mee te nemen naar het cellencomplex Torentijd waar hun identiteit verder is onderzocht. Vast is komen te staan dat zij als flexwerkers inderdaad werkzaamheden verrichten voor Strukton, waarop zij weer op vrije voeten zijn gesteld.
_O- _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_103027319
Geniaal, ik hoor dat er een stel greenpeace homo's gesnapt zijn die kuilen aan het graven waren ONDER de treintrails. Lekker slim om die trein te laten ontsporen. :') :')

Wat een stel achterlijke mongolen zijn het, ontzettend veel mensen in gevaar brengen alleen om een statement te maken.

Stelletje boomknuffellende linksdraaiende hipsters, ga je zitten vervelen in een bos of ga lekker op zee zitten janken, maar sodemieter op en breng geen levens in gevaar, dat is een zwaktebod.
pi_103027481
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef SpeedyRich het volgende:
Hoe ziet zo'n trein er eigenlijk uit ?
- Stoort dat kernafval je 3G-signaal?
- Zijn er WC's of moet men het met de plaszak doen?

Vragen, vragen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:19:45 #74
45206 Pietverdriet
pi_103027541
quote:
Atoomrel Greenpeace

door Gijsbert Termaat
VLISSINGEN -
Activisten van GreenPeace hebben een kuil gegraven onder de rails van de trein die kernafval van Borssele naar Frankrijk zou brengen. De actievoerders werden gestoord en namen de benen. Daardoor is Nederland een ramp bespaard gebleven.

De actie vond plaats in Vlissingen-Oost bij het emplacement Sloe, waar meerdere sporen naast elkaar liggen. Toen de mannen werden gestoord tijdens hun heimelijke werkzaamheden, sloegen ze op de vlucht en wisten uit handen van de gealarmeerde politie te blijven.
Het incident is geheim gehouden door de politie, die dinsdagavond nog een uitgebreide persverklaring naar buiten bracht waarin stond dat ’tijdens het kerntransport zich geen noemenswaardige incidenten hebben voorgedaan’. Het KLPD zegt dat het melden van de ’graafactie’ door drukte op kantoor niet naar buiten is gebracht.
http://www.telegraaf.nl/b(...)enpeace__.html?p=1,1

Goed, dus grienpies vind dit transport zo gevaarlijk dat ze kuilen graven onder het spoor...
Gezellige mensen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:20:45 #75
45206 Pietverdriet
pi_103027550
quote:
15s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Stoort dat kernafval je 3G-signaal?
- Zijn er WC's of moet men het met de plaszak doen?

Vragen, vragen.
Welke kleur krijgt een smurf als je hem wurgt?
Hoe komen die bordjes met verboden op het gras te lopen in het gras?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')