Kan je deze zin wellicht verbeteren of uitleggen? Weet niet hoe ik hier inhoudelijk op moet reagerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch leuk dat jullie allemaal mooie argumenten tegen windmolens bij greenpeace in de schoenen willen schuiven waar zelf niks mee doen.
Het brutosalaris is voor 81,95 FTE in totaal 3.790.85 euro, dat is gemiddeld 46.340 euro per fte (p 86 en 89). Vraag me dan toch wel een beetje af welke cijfers jij gebruikt hebt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen salaris immers.
Maar reken het gerust zelf na
http://www.greenpeace.nl/Publicaties-2011/Jaarverslag-2010/
Het woordje ze vergeten. Toch wat anders dan super originele naamgrapjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Leuk dat je iemand aanvalt op een grapje, en dan zelf zo belabberde zin weet samen te stellen
Er wordt geroepen dat GP met bepaalde argumenten tegen windmolens zou zijn terwijl ze die argumenten zelf niet gebruiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Kan je deze zin wellicht verbeteren of uitleggen? Weet niet hoe ik hier inhoudelijk op moet reageren
Ik kom inderdaad ook aan andere cijfers als ik kijk naar de fte's en salariskosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het brutosalaris is voor 81,95 FTE in totaal 3.790.85 euro, dat is gemiddeld 46.340 euro per fte (p 86 en 89). Vraag me dan toch wel een beetje af welke cijfers jij gebruikt hebt?
En heel extreem is dat ook niet volgens mij.
Als je het deelt door het totaal aantal werknemers kom je volgens mij overigens nog een stuk lager uit. Want zo te zien zitten er onder die 82 fte nogal wat parttimers
Voor zover ik weet is GP voorstander van de windmolen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er wordt geroepen dat GP met bepaalde argumenten tegen windmolens zou zijn terwijl ze die argumenten zelf niet gebruiken.
Snap je het nu?
Ja, uiteraard met beleid. Maar in twee dagen heb ik hier op fok 3 personen gezien die GP argumenten tegen windmolens in de maag probeerden te splitsen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is GP voorstander van de windmolen.
Gewoon op de composthoop gooien en anders opstoken als biomassa, recyclen als kattenvoer gaat mij net iets te verquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Lichamen van dode mensen zijn een enorme verontreiniging van de grond, dat chemisch proces in het lichaam is echt niet goed voor het milieu
Reken je de vrijwilligers mee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het brutosalaris is voor 81,95 FTE in totaal 3.790.85 euro, dat is gemiddeld 46.340 euro per fte (p 86 en 89). Vraag me dan toch wel een beetje af welke cijfers jij gebruikt hebt?
En heel extreem is dat ook niet volgens mij.
Als je het deelt door het totaal aantal werknemers kom je volgens mij overigens nog een stuk lager uit. Want zo te zien zitten er onder die 82 fte nogal wat parttimers
Bedoel je vrijwilligers onder het kopje "Educatie, Vrijwilligers en Actie"?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Reken je de vrijwilligers mee?
Als modje ga je samen met wat andere nogal offtopicquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bedoel je vrijwilligers onder het kopje "Educatie, Vrijwilligers en Actie"?
Het lijkt me dat dit om coördinatoren voor vrijwilligers en dergelijke gaat. Daarom staat er ook gewoon een salaris tegenover, deze mensen zijn in dienst en niet zelf vrijwillig. Of zouden die 600 vrijwilligers van GP geteld worden als 5,22 fte?
Ze zijn soms gewoon automatisch tegen alles. In het geval van kernfusie, alleen al omdat het woordje "kern" er in zit. Lees dit vermakelijke Engelse artikel maar eens. Daar hangt Greenpeace UK alle nadelen van kernsplitsing, 1 op 1 ook maar even aan kernfusie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er wordt geroepen dat GP met bepaalde argumenten tegen windmolens zou zijn terwijl ze die argumenten zelf niet gebruiken.
Snap je het nu?
Tja stomme woordvoerders heb je overal. Als je wat dieper in hun standpunten duikt zijn die een stuk genuanceerder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze zijn soms gewoon automatisch tegen alles. In het geval van kernfusie, alleen al omdat het woordje "kern" er in zit. Lees dit vermakelijke Engelse artikel maar eens. Daar hangt Greenpeace UK alle nadelen van kernsplitsing, 1 op 1 ook maar even aan kernfusie.
Greenpeace is gewoon een commercieel bedrijf welke van protesteren en opjutten een businessplan hebben gemaakt, het echte Greenpeace waren echte actie lui die de zee opgingen om het walvisvaarders zuur te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de vogels die zichzelf af en toe doodvliegen in die windmolens het voornaamste tegenargument van Greenpeace. Maar pin me er niet op vast...
Hij kon beter een groen tagje hebben. Boomknuffellaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als modje ga je samen met wat andere nogal offtopic
Het gaat hier over een afvaltransport. Niet over wat je verdient als je bij de Greenpeace werkt...
Je wilt echt graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen he?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja stomme woordvoerders heb je overal. Als je wat dieper in hun standpunten duikt zijn die een stuk genuanceerder.
Zelfde bron als OP.quote:MIDDELBURG - Tijdens het kerntransport dat vandaag plaatsvond hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan. Het betrof een transport van kernafval van Borssele naar het Franse Cape Le Hague.
Rond 19.00 uur passeerde de trein de Belgische grens. Halverwege de middag zijn drie medewerkers van Strukton aangehouden omdat zij zich niet konden legitimeren als medewerkers van dit bedrijf. Dit gaf de politie aanleiding om de drie mannen mee te nemen naar het cellencomplex Torentijd waar hun identiteit verder is onderzocht. Vast is komen te staan dat zij als flexwerkers inderdaad werkzaamheden verrichten voor Strukton, waarop zij weer op vrije voeten zijn gesteld.
Inzet Nederlandse ME
In het kader van internationale samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse politie begeleidt een sectie van de Nederlandse Mobiele Eenheid (ME) het transport door België, tot aan de grens met Mouscroen. Vijftien leden van de ME van het Korps Landelijke Politie Diensten zijn in de trein aanwezig om in het kader van de openbare orde de Belgische collega's te assisteren.
Het bijstandsverzoek is officieel door de Belgen gedaan aan de Nederlandse autoriteiten. Deze vorm van samenwerking past in de eerder gemaakte afspraken tussen de Benelux Politiediensten om elkaar bij dit soort grensoverschrijdende inzetten te assisteren. Deze Nederlandse ME-ers zijn specifiek getraind voor optreden in en om treinen.
Beneluxverdrag
Mede door de komst van het Beneluxverdrag is de politiesamenwerking steeds meer uitgerbreid. Door dit verdrag hebben politieagenten uit België, Nederland en Luxemburg meer bevoegdheden om op elkaars grondgebied te werken. Hierdoor komt de uitwisselbaarheid van Mobiele Eenheden uit de betrokken landen steeds meer van de grond.
Bij de inhuldiging van het Nederlands elftal in juli 2010 en tijdens de laatste Koninginnedagviering in Limburg, verleende de Belgische Mobiele Eenheid ondersteuning. Op haar beurt zijn ook pelotons van de Nederlandse ME ingezet voor ondersteuning van de openbare orde tijdens EU-top in België.
Neuh dat is onzin, wat ik hier in dit topic heb gedaan is het relativeren van een uitspraak van een woordvoerder en ageren tegen wat leugens. Als dat "graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen" is dan zal dat wel. hechten aan de waarheid lijkt me een betere omschrijving.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je wilt echt graag alles goedpraten wat die bomenknuffelaars-met-terroristische-trekjes doen he?!
quote:Halverwege de middag zijn drie medewerkers van Strukton aangehouden omdat zij zich niet konden legitimeren als medewerkers van dit bedrijf. Dit gaf de politie aanleiding om de drie mannen mee te nemen naar het cellencomplex Torentijd waar hun identiteit verder is onderzocht. Vast is komen te staan dat zij als flexwerkers inderdaad werkzaamheden verrichten voor Strukton, waarop zij weer op vrije voeten zijn gesteld.
- Stoort dat kernafval je 3G-signaal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef SpeedyRich het volgende:
Hoe ziet zo'n trein er eigenlijk uit ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)enpeace__.html?p=1,1quote:Atoomrel Greenpeace
door Gijsbert Termaat
VLISSINGEN -
Activisten van GreenPeace hebben een kuil gegraven onder de rails van de trein die kernafval van Borssele naar Frankrijk zou brengen. De actievoerders werden gestoord en namen de benen. Daardoor is Nederland een ramp bespaard gebleven.
De actie vond plaats in Vlissingen-Oost bij het emplacement Sloe, waar meerdere sporen naast elkaar liggen. Toen de mannen werden gestoord tijdens hun heimelijke werkzaamheden, sloegen ze op de vlucht en wisten uit handen van de gealarmeerde politie te blijven.
Het incident is geheim gehouden door de politie, die dinsdagavond nog een uitgebreide persverklaring naar buiten bracht waarin stond dat ’tijdens het kerntransport zich geen noemenswaardige incidenten hebben voorgedaan’. Het KLPD zegt dat het melden van de ’graafactie’ door drukte op kantoor niet naar buiten is gebracht.
Welke kleur krijgt een smurf als je hem wurgt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Stoort dat kernafval je 3G-signaal?
- Zijn er WC's of moet men het met de plaszak doen?
Vragen, vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |