abonnement Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:27:23 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102946741
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 783 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.



The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg


Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; seizoen 5 is onlangs uitgezonden en af en toe komen herhalingen van DW3 t/m DW5 langs.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One en Starz, vanaf 8 juli. In Nederland is seizoen 2 onlangs uitgezonden op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

En gaan met die banaan. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:28:23 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102946762
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik mis het nu al :(. Ben maar weer mn favoriete afleveringen gaan kijken van het vorige seizoen.
Wat ik me nu alleen afvraag he; De doctor is natuurlijk vaak in ons heden omdat dat nu eenmaal makkelijker filmt en leuker is voor de kijker - van buiten de serie gezien. Maar is er ook in de continuiteit van de serie een verklaring voor? M.a.w. ; is ons heden ook het heden van de doctor?
Ik denk dat hij geen heden heeft en de enige verklaring de herkenbaarheid voor de kijker is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:37:16 #3
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_102946972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geen heden heeft en de enige verklaring de herkenbaarheid voor de kijker is.
Het enige wat een beetje als verklaring kan tellen is wat ze in Torchwood zeggen.
"The 21st century is when everything changes."


De 50e en 51e eeuw lijken soms ook heel belangrijk te zijn. Daar gaat de Doctor ook erg vaak heen sinds de herstart.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_102947070
Ook maar 's volgen/meeposten.

Heb heel lang 'de heisa niet zo gesnapt'. Ben wel een sci-fi fan, maar had niet verwacht dat ik Doctor Who zó leuk zou vinden.
Enkele weken geleden begonnen met kijken en nu bijna bij: nog 8 afleveringen in seizoen 6 te gaan geloof ik.
Denk dat we tegen het einde van de week (man is nu in Nederland voor werk tot woensdagnacht) seizoen 6 ook wel 'uit' hebben...

O+ Weer een 'Whovian' erbij!
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:50:21 #5
91830 MaximusTG
pi_102948776
Verslavend is het he? Vind het gewoon zo'n leuke combinatie van sci-fi, met een vleugje (ok, soms iets meer) absurditeit. Meestal goed geschreven verhalen en leuke acteurs. En tijdreizen natuurlijk. Dat maakt het sowieso leuk :+.
pi_103061492
Ik kwam deze tegen en vond hem wel hier passen:
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:15:37 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103061887
Meh. Die bocht hebben we al eens besproken en het plaatje kan mooier. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:51:01 #8
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103063027
Wel een leuke kop heeft die Georgia Moffet. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:23:51 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_103065386
Jup, dat wist ik :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_103068261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Breuls het volgende:
Meh. Die bocht hebben we al eens besproken en het plaatje kan mooier. :P
En het geheel is ook nog fout. :P

Davison is de 4th? Dacht 't niet. :N
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:55:24 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103068430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het enige wat een beetje als verklaring kan tellen is wat ze in Torchwood zeggen.
"The 21st century is when everything changes."


De 50e en 51e eeuw lijken soms ook heel belangrijk te zijn. Daar gaat de Doctor ook erg vaak heen sinds de herstart.
Jack komt uit de 51th, River leek daar ook vandaan te komen in Silence/Forest, maar in Let's Kill Hitler zien we dat ze daar na het Teselecta-verhaal pas terecht komt. Het is wellicht een dingetje van Moffat om die eeuw te kiezen.

De Torchwood-quote is natuurlijk gewoon een algemene quote, niet gericht op specifieke gebeurtenissen. Ze roepen dat al sinds TW1 in 2006, zonder te weten wat er in 2010/2011 zou gebeuren natuurlijk. Bovendien is de quote van RTD of iemand uit zijn team, en dat hele team is weg. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:55:48 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103068445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ook maar 's volgen/meeposten.

Heb heel lang 'de heisa niet zo gesnapt'. Ben wel een sci-fi fan, maar had niet verwacht dat ik Doctor Who zó leuk zou vinden.
Enkele weken geleden begonnen met kijken en nu bijna bij: nog 8 afleveringen in seizoen 6 te gaan geloof ik.
Denk dat we tegen het einde van de week (man is nu in Nederland voor werk tot woensdagnacht) seizoen 6 ook wel 'uit' hebben...

O+ Weer een 'Whovian' erbij!
Yay! *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103070902
Gisteravond laat de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken. Ben nu helemaal bij!
Vanavond maar beginnen met Torchwood 8-) En heb ook de "Sarah Jane Adventures" binnengesleept, eens kijken wat dat is.

O+ Ben echt helemaal verkocht!
Ja doei.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:23:19 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103071045
SJA is wat simpeler. Ik heb daarvan alleen de eerste paar afleveringen gezien en de afleveringen met de Doctor. De rest boeide me niet zo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:56:44 #15
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103072019
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Jack komt uit de 51th, River leek daar ook vandaan te komen in Silence/Forest, maar in Let's Kill Hitler zien we dat ze daar na het Teselecta-verhaal pas terecht komt. Het is wellicht een dingetje van Moffat om die eeuw te kiezen.

De Torchwood-quote is natuurlijk gewoon een algemene quote, niet gericht op specifieke gebeurtenissen. Ze roepen dat al sinds TW1 in 2006, zonder te weten wat er in 2010/2011 zou gebeuren natuurlijk. Bovendien is de quote van RTD of iemand uit zijn team, en dat hele team is weg. :P
RTD zat ook al de hele tijd in de 51e eeuw. Die ziekenhuizen zaten daar ook bijvoorbeeld. Snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met 2010/2011. Volgens mij begon de 21e eeuw 10 jaar daarvoor al. :P Ik bedoelde het ook juist niet op specifieke gebeurtenissen. Het ging er toch juist om dat de Doctor in het algemeen verrekte vaak langs komt in deze en de vorige eeuw? :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:58:48 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103072062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

RTD zat ook al de hele tijd in de 51e eeuw. Die ziekenhuizen zaten daar ook bijvoorbeeld.
Met die kat-zusters? Dat was het jaar 5.000.000.023. ;)
quote:
Snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met 2010/2011. Volgens mij begon de 21e eeuw 10 jaar daarvoor al. :P
Ik bedoelde 'de recente seizoenen'. :P
quote:
Ik bedoelde het ook juist niet op specifieke gebeurtenissen. Het ging er toch juist om dat de Doctor in het algemeen verrekte vaak langs komt in deze en de vorige eeuw? :P
Oja, da's waar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:08:23 #17
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103072323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met die kat-zusters? Dat was het jaar 5.000.000.023. ;)

Oh.. Dat is ook met een 5. :D :@
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103073588
De eerste dvd-box van DW is onderweg ^O^
Ik heb in een maand of 4 5 seizoenen weggekeken, en ben toen overgestapt op de tv-uitzendingen van seizoen 6. De eerste paar seizoenen vond ik nog redelijk goed op zichzelf te kijken, maar daarna zaten er steeds meer thema's en verhalen in die meerdere afleveringen terugkwamen. Toen had ik door dat ik echt verslaafd was :P.

En wie heeft er schuld aan dat ik DW-fan ben geworden? Breuls :+. Met z'n tv-tips en tweets "Whovians, this is your 10 minute warning!"
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_103073776
Ergens bij de regeneration van Doctor 2 naar 3 was er de discussie waarom de doctor zoveel tijd op aarde rondbracht. Volgens mij was dat gewoon omdat het een bijzonder volkje was, die mensen. En de reden waarom het dan net nu moet zijn ligt dan voor de hand: We zijn nu het aller aller boeiendst om te bekijken, met genoeg vrije tijd en vrij denkvermogen om wat te doen, maar nog niet helemaal in een distopia beland als in de 51st century en verder.
Zoiets?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:56:00 #20
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103073911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ergens bij de regeneration van Doctor 2 naar 3 was er de discussie waarom de doctor zoveel tijd op aarde rondbracht. Volgens mij was dat gewoon omdat het een bijzonder volkje was, die mensen. En de reden waarom het dan net nu moet zijn ligt dan voor de hand: We zijn nu het aller aller boeiendst om te bekijken, met genoeg vrije tijd en vrij denkvermogen om wat te doen, maar nog niet helemaal in een distopia beland als in de 51st century en verder.
Zoiets?
Dat is ook goed. We gaan natuurlijk wel uiteindelijk het hele universum door om met andere soorten te "dansen".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:00:18 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103074054
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef WheeleE het volgende:

En wie heeft er schuld aan dat ik DW-fan ben geworden? Breuls :+. Met z'n tv-tips en tweets "Whovians, this is your 10 minute warning!"
I've inspired someone. O+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103074424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

I've inspired someone. O+
Wees er maar trots op :Y
Dat ik niet na een seizoen ben afgehaakt komt deels ook doordat ik erg benieuwd was naar hoe ze de overgang van Christopher Eclestone naar David Tennant zouden doen. Daarna was het leed geschied en zat ik er helemaal in :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:40:14 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103079739
Vraag ik me toch af wie jullie de beste doctor vinden als nieuwe Whovians.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:43:59 #24
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103079870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef SiGNe het volgende:
Vraag ik me toch af wie jullie de beste doctor vinden als nieuwe Whovians.
Van de nieuwe of van alle?
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:45:57 #25
91830 MaximusTG
pi_103079944
Ligt er een beetje aan wat je nieuwe Whovians noemt; Ik heb bv de oude serie nooit gezien, en ben begonnen met kijken toen de nieuwe serie begon.
Van de nieuwe serie vind ik het moeilijk; ik vind iig zowel Matt Smith als David Tennant beter als Doctor dan Christopher Eccleston.
Tussen Matt Smith en David Tennant.. moeilijk, toen Smith net begon moest ik er heel erg aan wennen, maar ondertussen vind ik em ook erg goed.
pi_103079967
Van de nieuwe Doctors blijf ik toch hangen bij Tennant. Smith doet het zeker niet slecht, maar Tennant heeft voor mij gewoon het hele pakketje compleet ^O^.
Eccleston had denk ik ook een goeie eerste kunnen zijn, als hij langer dan 1 seizoen de tijd had genomen om er in te komen ;)
Ja doei.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:28 #27
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103080268
Misschien ook leuk voor jullie om de TV film te kijken met McGann als 8e Doctor.

(Alleen even die opmerking dat z'n moeder een mens is met een korreltje zout nemen)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:49:36 #28
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103082234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Van de nieuwe of van alle?
van de nieuwe.. die Eccleston, Tennant of Smith.
En als we dan toch bezig zijn, wie is de beste companion?

Persoonlijk vind ik Eccleston de beste Doctor, met eigenlijk een gedeelde plaats voor Tennant.
Eccleston staat bij mij op 1 omdat hij de serie weer op de kaart heeft weten te zetten na een lange stilte, geen makkelijke taak.
Ook vind ik het agressieve karacter van 'm wel erg goed, hij vecht echt voor zijn idealen.
Wel jammer dat ie maar 1 seizoen de Doctor was.
Tennant vond ik ook supergoed, echt zo'n flierefluiter die altijd vrolijk is van buiten maar van binnen is ie zeer serieus en dat komt ook soms naar voren.
Smith is uiteraard ook een erg goede Doctor maar ik zie toch nog net iets teveel 10th Doctor in 'm, hij is niet echt een geheel eigen karakter.

Wat betreft companions, Rose staat voor mij op de 1e plek, die had ook een prachtige rol in het hele verhaal met zowel de 9e als de 10e Doctor.
Op de 2e plek staat Amy, mooie meid om te zien, tikje naiëf soms (dingen doen die ze als ze nadenkt niet zou moeten doen), ook zij speelt een mooie verhaallijn.
Rory mag trouwens ook niet ontbreken, beetje de komische noot in het verhaal maar ondertussen weet ie toch meerdere keren Amy én de Doctor te redden.
Doet het beter dan Mickey.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:53:06 #29
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103084465
Ik denk dat David Tennant mijn favoriete Doctor is. Rose staat ook hoog maar Rory is veruit mijn favorite companion. Het is een beetje jammer dat Rose en TennantDoctor samen een aantal van de minste verhalen gehad hebben. Dat voordeel heeft Matt Smith voor mij, vooral de laatste 3, 4 afleveringen vind ik heel goed en heeft hij ook zijn beste kant als acteur kunnen laten zien.

En Mickey mag niet eens de grond kussen waar Rory op loopt. In eerste instantie was ik bij Rory bang voor een Mickey2 maar hij heeft zich veel beter ontwikkeld. Mickey was in mijn ogen gewoon een irritant sulletje totdat hij opeens voor het verhaal een badass uit een paralel universum moest zijn. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103084674
O+ Donna O+
Ja doei.
pi_103088561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Donna O+
Die miste ik inderdaad ook! :P

Ik vind Smith onderhand een goede Doctor, maar Tennant vond ik toch beter. Eccleston natuurlijk ook goed, maar hij was niet het soort persoonlijkheid dat ik verwacht dat de Doctor heeft.

En ik vind Amy en Rose allebei heel goede companions, Rose was wat minder naïef vond ik en die hele scene op dat strand tussen haar en de Doctor, tearjerker :'(
Maar Amy is ook een hele goede companion!
Maar de interactie tussen Donna en Tennant vond ik fantastisch leuk :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:41:13 #32
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103089749
Meestal vind ik Untergang subtitles saai, maar deze wou ik toch even delen. :P

Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103090376
Het leuke aan Donna vond ik dat ze niet probeerde de Doctor te neuken :')
Ja doei.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:04:18 #34
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103091210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het leuke aan Donna vond ik dat ze niet probeerde de Doctor te neuken :')
Dat was wel een pluspunt van Donna ja.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103091347
En ze is ook gewoon erg leuk als character, vind ik. Mijn favoriet tot nu toe denk ik :Y

De actrice/comedian die haar speelt is ook gewoon hilarisch _O-

Ja doei.
pi_103091683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond hem wel hier passen:
[ afbeelding ]
Hoe is zij eigenlijk aan der achternaam gekomen? Heb even Wiki en IMDB gekeken, maar daar staat niks...
pi_103092445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Inu het volgende:

[..]

Hoe is zij eigenlijk aan der achternaam gekomen? Heb even Wiki en IMDB gekeken, maar daar staat niks...
Het is de echte naam van haar vader. Hij heeft (net als Tennant trouwens) een andere stage naam aangenomen omdat er al iemand met dezelfde naam geregistreerd stond als acteur.
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:31:14 #38
91830 MaximusTG
pi_103092761
Ja, dat is grappig joh, zocht ik vanmiddag nog op. Peter Davison heette vroeger Moffett, maar veranderde zn naam zodat hij niet zou worden verward met Peter Moffatt, die toevallig ook Doctor Who afleveringen heeft geregisseerd.
En de huidige schrijver heet Moffat...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:40:46 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_103093306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
En ze is ook gewoon erg leuk als character, vind ik. Mijn favoriet tot nu toe denk ik :Y

De actrice/comedian die haar speelt is ook gewoon hilarisch _O-

"I don't know songs I've never heard of" :').
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_103093804
"I thought it was a Mr. Who, who was a Doctor..."

:')!
Ja doei.
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:48:11 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103108615
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien ook leuk voor jullie om de TV film te kijken met McGann als 8e Doctor.

(Alleen even die opmerking dat z'n moeder een mens is met een korreltje zout nemen)
Allang gezien :{w

Was wel leuk. Ik had wel meer van McGann willen zien. (Zien, niet horen, dus al die audioplays met hem sla ik over het algemeen over.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:54:17 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103108749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, dat is grappig joh, zocht ik vanmiddag nog op. Peter Davison heette vroeger Moffett, maar veranderde zn naam zodat hij niet zou worden verward met Peter Moffatt, die toevallig ook Doctor Who afleveringen heeft geregisseerd.
En de huidige schrijver heet Moffat...
Grappig. Davison is Tennants favo Doctor en ook Tennant is niet zijn echte naam. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:10:18 #43
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103112166
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, dat is grappig joh, zocht ik vanmiddag nog op. Peter Davison heette vroeger Moffett, maar veranderde zn naam zodat hij niet zou worden verward met Peter Moffatt, die toevallig ook Doctor Who afleveringen heeft geregisseerd.
En de huidige schrijver heet Moffat...
Moffett, Moffatt, Moffat.. en allemaal Doctor Who related.. Omen est Nomen valt dat bijna onder.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:10:25 #44
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103118992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Allang gezien :{w

Was wel leuk. Ik had wel meer van McGann willen zien. (Zien, niet horen, dus al die audioplays met hem sla ik over het algemeen over.)
Van jou had ik ook niks anders verwacht Breuls. :P
En jammer voor McGann dat er destijds niet verder is gegaan, ik denk dat hij een hele goede Doctor was geweest als hij goede scripts had gekregen. Hij draagt die hele film eigenlijk. Ik hoop dan ook dat ze hem in een 50-jarig jubileum verhaal gaan gebruiken.
*droomt over een Five Doctors met McCoy, McGann, Eccleston, Tennant en Smith..*
Oké, misschien is McCoy iets te oud. Maar desnoods zeggen ze dat hij wat gerimpelder is door dat er toen ze hem met een Time Scoop pakte hij een stukje onbeschermd door de Time Vortex is gesleurd ofzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moffett, Moffatt, Moffat.. en allemaal Doctor Who related.. Omen est Nomen valt dat bijna onder.
Tennant natuurlijk. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:42:18 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103119869
Een multiple Doctors met de Doctors 8 en hoger is volgens mij een prima optie. Lijkt me erg leuk.

Ik ben wel blij dat McGanns backdoor pilot niks is geworden. Doctor Who zou dan een FOX/BBC serie zijn geweest die het misschien maar een paar jaar had volgehouden en een overwegend Amerikaanse productie zou zijn geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:26:33 #46
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103126386
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:
Een multiple Doctors met de Doctors 8 en hoger is volgens mij een prima optie. Lijkt me erg leuk.

Ik ben wel blij dat McGanns backdoor pilot niks is geworden. Doctor Who zou dan een FOX/BBC serie zijn geweest die het misschien maar een paar jaar had volgehouden en een overwegend Amerikaanse productie zou zijn geweest.
Het was op zich nog een aardig succes in Groot Britannië. Ideaal zou zijn geweest als FOX na de pilot zich terug trok maar BBC verder ging.

Maar ja misschien hadden we dan Tennant nooit gehad. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103150558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:
Een multiple Doctors met de Doctors 8 en hoger is volgens mij een prima optie. Lijkt me erg leuk.

Ik ben wel blij dat McGanns backdoor pilot niks is geworden. Doctor Who zou dan een FOX/BBC serie zijn geweest die het misschien maar een paar jaar had volgehouden en een overwegend Amerikaanse productie zou zijn geweest.
En we hebben gezien aan Torchwood dat dat geen goed idee is.
pi_103151289
Jammer alleen dat Ecclestone niet bepaald te porren lijkt voor een terugkeer in de serie.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:40:30 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103161314
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

En we hebben gezien aan Torchwood dat dat geen goed idee is.
Asjeblieft zeg. Ik hoop dat ze de rechten maar voor 1 seizoen hebben uitgeleend.
pi_103164861
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Jammer alleen dat Ecclestone Eccleston niet bepaald te porren lijkt voor een terugkeer in de serie.
Een steen maakt geen doctor.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:43:48 #51
6616 Scully
Just vodka.
pi_103169134
Komt er nog een nieuw Torchwood seizoen? :? :@
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
  Admin zondag 16 oktober 2011 @ 22:51:30 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103169597
Dat is nog niet bekend. Starz heeft er nog niks over geroepen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:54:26 #53
6616 Scully
Just vodka.
pi_103169769
Nuja, afwachten dan maar..
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_103178186
* WheeleE voelt zich nog geeky dan anders :@
Er is hier op kantoor iemand met een grote plotter aan het printen, en het eerste wat ik dacht toen ik dat ding hoorde was "He, dat klinkt als een slomo-Tardis". Pfff....
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:48:19 #55
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_103215168
Ik heb de BBC iplayer geinstalleerd en ben wat Classic Doctor Who afleveringen aan het kijken. Maar dat is wel erg traaaaaaaaag als je de nieuwe Doctor gewend bent. Wel tof om de eerste appearance van de Daleks te zien. Die dingen zijn wel tijdloos.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_103252928
doctor danboard

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103257500
Ja doei.
  Admin dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:35:41 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103258116
Nice. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:39:53 #59
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103258416
Hahaha, een keer een meid om 3 uur gebeld. Werd niet in dank afgenomen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:49:08 #60
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_103262360
Nieuwe Pennyarcade, de originele titel was: Please tell me that you know!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:34:08 #61
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103264138
Ik stel hierbij een nieuwe titelsong voor:
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:08:53 #62
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103265042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Erasmo het volgende:
Ik stel hierbij een nieuwe titelsong voor:
Klinkt heel erg als de oude titelsong, met een keytar er overheen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 02:00:26 #63
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103265897
Mijn favoriet is nog altijd de versie van Orbital:
Het orgineel dat op het album staat is beter vind ik maar ik kon jullie een versie met Matt Smith niet onthouden.

Wat extra info:
quote:
By the time BBC TV commissioned Orbital to provide the music for the "Doctor Who Night", the Hartnoll's version of the theme had already become one of the highlights of their live set. Two years later and in response to the many requests from those disappointed that the track could only be heard at gigs, Paul and Phil decided to re-record it for the inclusion on the album.
Dat was in 1999 en het album (The Altogether) kwam in 2001 uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door SiGNe op 19-10-2011 02:07:18 ]
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 07:27:59 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103267024
Ah, het was alweer een tijdje geleden dat je Orbital had geplugd. Werd wel weer tijd. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 07:32:59 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103267061
Overigens, als ik die proms versie zo hoor denk ik toch dat ik de versie onder RTD mooier vind dan de theme in Moffats seizoenen. Dat massale orkestrale heeft toch wel wat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:44:32 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103270655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef Breuls het volgende:
Overigens, als ik die proms versie zo hoor denk ik toch dat ik de versie onder RTD mooier vind dan de theme in Moffats seizoenen. Dat massale orkestrale heeft toch wel wat.
^^

DIe van seizoen vijf is bijna club-music... niet zo tof :N Seizoen vier heeft wat mij betreft de beste.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:46 #67
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103277618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:27 schreef Breuls het volgende:
Ah, het was alweer een tijdje geleden dat je Orbital had geplugd. Werd wel weer tijd. ;)
Ja he :) ik dacht we hebben nieuwelingen, die moeten het ook nog even weten ;)
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 13:54:53 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103277911
Sowieso moet iedereen weten van de joy die Doctor Who muziek heet. Ik draai de soundtracks nog regelmatig grijs. Sterker nog, ik zit te wachten op die van DW6. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103279141
Orbital! O+
Met Matt Smith! O+ O+

Laat ik dan nog een keer mijn favoriete Who-theme pluggen.
De hobo solo (hihi) rond 1.15 bezorgd me elke keer weer kippenvel.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_103317855
Wat is Torchwood toch eigenlijk een homo-erotische orgie :') :D!
Ja doei.
  Admin donderdag 20 oktober 2011 @ 11:55:24 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103318953
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Sprouts het volgende:
Orbital! O+
Met Matt Smith! O+ O+

Laat ik dan nog een keer mijn favoriete Who-theme pluggen.
De hobo solo (hihi) rond 1.15 bezorgd me elke keer weer kippenvel.
Erg gaaf. Ik vind vooral het stuk vanaf 1:46 mooi. Ook omdat in de aflevering daar mooie beelden bij zaten. :)

Tot nu toe vind ik seizoenen 3 en 5 de beste muziek hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 11:57:06 #72
91830 MaximusTG
pi_103319021
Eens! Heb gisteravond de OST van 5 euh.. verkregen.. "I am the Doctor" is natuurlijk mooi, maar ook die van "Little Amy".
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:03:47 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103319317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Torchwood toch eigenlijk een homo-erotische orgie :') :D!
Valt wel mee toch?
  Admin donderdag 20 oktober 2011 @ 12:10:29 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103319575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef MaximusTG het volgende:
Eens! Heb gisteravond de OST van 5 euh.. verkregen.. "I am the Doctor" is natuurlijk mooi, maar ook die van "Little Amy".
I Am The Doctor, Mad Man in a Box en Sad Man in a Box luister ik meestal achter elkaar. Maar ook de intro's van The Sun's Gone Wibbly en I Remember You zijn tof.

En wow, ik noem die titels uit m'n hoofd op. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:12:25 #75
91830 MaximusTG
pi_103319642
Haha, ja, dat zijn ook mooie nummers :). En euh, dat klinkt niet gezond zo alles uit je hoofd kennen. Misschien moet je eens naar de Doctor? ;).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:10:24 #76
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103322007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef MaximusTG het volgende:
Haha, ja, dat zijn ook mooie nummers :). En euh, dat klinkt niet gezond zo alles uit je hoofd kennen. Misschien moet je eens naar de Doctor? ;).
Ik zou met alle plezier niet gezond zijn als dat betekend dat ik naar de Doctor mag. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:03:03 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:05:34 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103364511
Leuk. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:37:29 #79
91830 MaximusTG
pi_103365825
Hehe, lachen ja.
Vind de Judoon ook altijd zo hilarisch.
Hier zijn ze ondertiteld :p:

pi_103425339
Sodeju. Ik heb het niet vaak bij tv-series, maar bij de finale van Torchwood seizoen 2 heb ik echt met samengeknepen handjes en ingehouden adem zitten kijken :o. Spannend en zielig.
Owen en Tosh :'(
Morgen door met seizoen 3!

Waar ik niet helemaal uit kwam is hoe Jack van het graf in het heden in de koellade terecht kwam. Opgegraven door Torchwood <1900, in de koellade gelegd? Maar hoe kwam hij dan van het heten in het verleden? De ring?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:44:53 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103425582
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:

Waar ik niet helemaal uit kwam is hoe Jack van het graf in het heden in de koellade terecht kwam. Opgegraven door Torchwood <1900, in de koellade gelegd?
Ja. Opgegraven door die dames.
quote:
Maar hoe kwam hij dan van het heten in het verleden? De ring?
Hij kwam naar het verleden door Gray. Die stuurde hem naar het jaar 27. En pleurde hem in het graf. Daar bleef hij liggen tot 1901, toen de ring opgemerkt werd door Torchwood, die hem opgroeven en op zijn verzoek in de vriezer legden. In 2008 (of was het 2009?) sprong hij weer uit die vriezer. Hij is dus bijna 2000 jaar ouder geworden in horizontale toestand.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:48:04 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103425678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja. Opgegraven door die dames.

[..]

Hij kwam naar het verleden door Gray. Die stuurde hem naar het jaar 27. En pleurde hem in het graf. Daar bleef hij liggen tot 1901, toen de ring opgemerkt werd door Torchwood, die hem opgroeven en op zijn verzoek in de vriezer legden. In 2008 (of was het 2009?) sprong hij weer uit die vriezer. Hij is dus bijna 2000 jaar ouder geworden in horizontale toestand.
En in die tijd ongeveer om de 10 minuten een verstikkingsdood gestorven :X
pi_103425739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja. Opgegraven door die dames.

[..]

Hij kwam naar het verleden door Gray. Die stuurde hem naar het jaar 27. En pleurde hem in het graf. Daar bleef hij liggen tot 1901, toen de ring opgemerkt werd door Torchwood, die hem opgroeven en op zijn verzoek in de vriezer legden. In 2008 (of was het 2009?) sprong hij weer uit die vriezer. Hij is dus bijna 2000 jaar ouder geworden in horizontale toestand.
Aaah...kijk, dat had ik gemist, dat ze met z'n 3en naar het verleden waren gesprongen. Vandaar dat Jack zei dat ie zijn eigen timeline had gekruist. Ik dacht dat ze nog in het heden waren,

Wel een akelige kwelling. Brr :{
Ellek voordeel hep se nadeel. Zo blijkt maar weer.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:19:26 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103426939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En in die tijd ongeveer om de 10 minuten een verstikkingsdood gestorven :X
Ja. Mijn grootste kanttekening bij Exit Wounds is: moet Jack niet helemaal doorgedraaid gestoord en onhandelbaar zijn na 2000 jaar?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:46:38 #85
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_103465832
Doctor Who star Matt Smith; 'I want to establish a career in Hollywood'
TV star admits it may not be long before he leaves the BBC sci-fi series

http://www.nme.com/filman(...)o-establish-a/250289
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_103466231
Ik ben in Londen en ik ben vanmiddag een Dalek knuffel tegengekomen en een op afstand bestuurbare Dalek O+
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:00:24 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466517
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:46 schreef DoomCow het volgende:
Doctor Who star Matt Smith; 'I want to establish a career in Hollywood'
TV star admits it may not be long before he leaves the BBC sci-fi series

http://www.nme.com/filman(...)o-establish-a/250289
Okay, dus in DW8 de twaalfde Doctor? Da's snel. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:00:43 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466535
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:54 schreef Inu het volgende:
Ik ben in Londen en ik ben vanmiddag een Dalek knuffel tegengekomen en een op afstand bestuurbare Dalek O+
Zo'n kleine robodalek? Die zijn cool. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103466639
Owen in Torchwood... hij is dus dood, maar praat, zucht en doet. Vooral dat zuchten...

en is vervolgens niet in staat om lucht in een paar longen te blazen bij een reanimatie..? :')
Ja doei.
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:04:34 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466743
Ach, dat krijgen vampierseries ook nooit goed. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103466898
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zo'n kleine robodalek? Die zijn cool. :)
Ja, alleen wel 40 pond :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:11:55 #92
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103467204
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Owen in Torchwood... hij is dus dood, maar praat, zucht en doet. Vooral dat zuchten...

en is vervolgens niet in staat om lucht in een paar longen te blazen bij een reanimatie..? :')
Praten en zuchten en alles gaan automatisch zonder erbij na te denken. Als je het dan ineens bewust moet gaan doen...

(maar natuurlijk slaat het nergens op :')).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_103558395
Children of Earth is verrekte spannend zeg! :o
Day Two net gezien, morgen de rest!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:26:36 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103558439
Ready the tissues.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:51 #95
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_103618112

Whehehe :)
pi_103737316
Children of Earth dag 4 aan het kijken. Oef. Spannend!
en wat ziet Ianto er verschrikkelijk yummie uit in zn overhemd/gilet samen met Jack bij de 456
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 30 oktober 2011 @ 12:13:50 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103737590
Ianto. ;(
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103737776
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:13 schreef Breuls het volgende:
Ianto. ;(
Ja, dat zie ik nu tien minuten later. *snif* :'(
Ik had het al ergens gelezen, maar het is toch nog heftig :{
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 30 oktober 2011 @ 12:36:07 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103738421
Ik had het toendertijd helaas ook al gelezen. Er kwam toen veel fankritiek en schrijver James Moran reageerde daar op Twitter op. En ik volg hem, dus ik kreeg de heisa al mee voordat ik de aflevering zag. Zat namelijk in het buitenland, dus moest wachten op de download.

Ik was liever verrast geweest in de aflevering zelf, maarja. Ik vind het nog steeds jammer; Ianto had niet dood gehoeven, vond ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:41:54 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103738606
Vond het ook jammer, hij was een mooie toevoeging aan de serie. Het was ook echt rot om te zien hoe die dood ging.

En natuurlijk dat ze de basis opblazen in het begin :(
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:44:31 #101
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103738686
't blijft science fiction en ze hebben de doden al levend gehouden en Jack staat ook steeds weer op uit de dood dus het kan in feite nog alle kanten op.
pi_103739057
Het moet vind ik wel mogelijk zijn om main characters dood te laten gaan en blijven. Dat houdt het spannend en reëel. Hoe jammer dat van sommige characters ook is. Voorspelbare uitkomsten zijn niet altijd leuk.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:38:31 #103
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103749972
Laatste vijf afleveringen van seizoen 4 gekeken gisteren... prikkende oogjes en dikke keel ;(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_103751327
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:13 schreef Breuls het volgende:
Ianto. ;(
Dat ;(
Ja doei.
  maandag 31 oktober 2011 @ 09:56:27 #105
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_103776654
pi_103792250
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 09:56 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha!

Mijn vriendin wordt langzaam maar zeker ook een Whoviaan. We zijn nu (voor mij de tweede keer) bij seizoen 2 ergens halverwege.
pi_103809632
Als men zich afvroeg wie de crew eigenlijk is...


;)
pi_103809844
De twee onderstaande filmpjes zijn gemaakt voor de wrap party van David als Doctor. O+
Ge-wel-dig. Kijken! (vooral de onderste voor de echte Who-nerds)

If you open your mind too much your brain will fall out
pi_103809861
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als men zich afvroeg wie de crew eigenlijk is...


;)
Ach, ben ik net te laat. :P
If you open your mind too much your brain will fall out
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:31:25 #110
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103948227
Doctor-River timeline: _O_

pi_103948380
Ik krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk! Wibbly wobbly timey wimey stuff..
If you open your mind too much your brain will fall out
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 09:41:06 #112
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103948457
Mooi in beeld gebracht. Er is ruimte voor haar om nog voor te komen in toekomstige verhalen, maar dat zal dan volgens mij altijd moeten zijn vanuit de periode dat River in de Stormcage zit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 09:42:04 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103948482
Moet het trouwens tot het einde van het topic duren voordat iemand ontdekt waar de topictitel op slaat? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 10:04:18 #114
91830 MaximusTG
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 10:12:05 #115
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103949290
Ja, dat is er 1. Maar het is natuurlijk op een mooie manier van toepassing. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 10:13:52 #116
91830 MaximusTG
pi_103949324
Nou ja, dan denk ik dat je refereert naar de Doctor met zn god complex in zn Tardis (machine) ?
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 10:16:38 #117
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103949410
Nee. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103949705
Doel je op de Tesselecta?
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_103949716
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:13 schreef MaximusTG het volgende:
Nou ja, dan denk ik dat je refereert naar de Doctor met zn god complex in zn Tardis (machine) de Tesselector?
pi_103949745
Mja, hoe schrijf je dat eigenlijk. Ik lees Tesselecta, Teselecta en Tesselector. :P
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_103950039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:31 schreef Erasmo het volgende:
Doctor-River timeline: _O_

[ afbeelding ]
Onze geestelijke gesteldheid is wel heel erg op de proef gesteld met deze story- en timeline overzicht...
Word er soms een beetje 8)7 van.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 10:55:40 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103950474
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:27 schreef Sprouts het volgende:
Doel je op de Tesselecta?
Teselecta. Ja.

Moffat heeft bewust een deus ex machina in zijn verhaal verwerkt: de verhaallijn waarin the Doctor overlijdt wordt miraculeus opgelost door een plot device (dat in dit geval niet uit het niets komt, maar toch). En die plot device is the Doctor (een god, if you will) in een machine.

Vind ik gewoon typisch Moffat: spelen met de regels en die in de zeik nemen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103952362
Mooie graphic :Y. Doet me denken aan eentje van Rose en de Doctor en haar appearances throughout time.
Als ik dit soort dingen helemaal probeer te zien en te interpreteren voelt mijn hoofd na driekwart aan als een machine op hoog toerental. Toerenteller in het rood, stoom uit kiertjes, hels kabaal en dreigende kortsluiting :+.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:00:39 #124
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_103952395
pi_103952861
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Teselecta. Ja.

Moffat heeft bewust een deus ex machina in zijn verhaal verwerkt: de verhaallijn waarin the Doctor overlijdt wordt miraculeus opgelost door een plot device (dat in dit geval niet uit het niets komt, maar toch). En die plot device is the Doctor (een god, if you will) in een machine.

Vind ik gewoon typisch Moffat: spelen met de regels en die in de zeik nemen. :P
Zo had ik er helemaal niet aan gedacht, heel slim van 'm :Y
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 12:30:15 #126
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103953231
Moffat is ook heel slim. :P

Ik ga overigens binnenkort ook de Tintin film zien, voornamelijk omdat hij de eerste draft daarvan heeft geschreven. Het scenario is later overgenomen door anderen omdat Moffat Doctor Who ging doen, maar er zit vast nog wel iets van hem in. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103954580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 12:30 schreef Breuls het volgende:
Moffat is ook heel slim. :P

Ik ga overigens binnenkort ook de Tintin film zien, voornamelijk omdat hij de eerste draft daarvan heeft geschreven. Het scenario is later overgenomen door anderen omdat Moffat Doctor Who ging doen, maar er zit vast nog wel iets van hem in. :)
Had 't inderdaad gezien, kijk er erg naar uit! :D
  vrijdag 4 november 2011 @ 16:35:04 #128
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103961744
Mijn huisgenoot was heel enthousiast over Tintin. :)

Heb hem ook maar aan Who geholpen, eerst seizoen 5 met hem gekeken en daarna de opening van seizoen 6. Ben ik even twee dagen bij mijn moeder heeft hij seizoen 6 al afgekeken. _O-

Nu tijd voor de RTD seizoenen, net Dalek gehad. :)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 4 november 2011 @ 16:39:04 #129
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103961887
DW6 kun je in een dag kijken. 13x42 minuten = ruim 9 uur. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:53:49 #130
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103965062
En de Christmas Carol uit seizoen 5, die hadden we blijkbaar overgeslagen toen we naar The Impossible Astronaut/Day of the Moon gingen. :P

Op zich zijn ze allemaal wel in een dag te kijken, en helemaal een weekend. Behalve seizoen 4 misschien. Voordeel van seizoen 6 is dat je op een gegeven moment ook verdomd nieuwsgierig word naar de afloop. Dat heb je bij 1-4 toch wat minder. We hebben nu twee keer drie afleveringen per dag gekeken en ik denk dat dat voor die seizoenen een redelijk tempo is.


Ik voel me wel de hele tijd een beetje River Song trouwens. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:56:08 #131
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103969835
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_103970858
quote:
Goed,
Ik wist dat John en David redelijk knetter gek waren. Maar dat ze dit op internet zouden zetten :P

Wel een leuke homage aan RTD en Julie Gardner!
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 10:19:06 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103989461
quote:
Langs zien komen maar had 'm nog niet bekeken. Erg leuk! Veel in-jokes die je alleen weet als je Confidential kijkt en online dingen leest enzo. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103989548
quote:
Yep.
Net als de crew vid - die ik persoonlijk leuker vind ;)



[ Bericht 15% gewijzigd door MisterSqueaky op 05-11-2011 10:30:40 ]
pi_103989622
quote:
Geweldig :D _O-
John en David zijn echt lekker prettig gestoord zeg.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 10:51:41 #136
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103989981
Niet vergeten: 18 november is de preview voor de Christmas special tijdens Children in Need.

Geheel toevallig wordt Steven Moffat die dag 50. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103990886
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Niet vergeten: 18 november is de preview voor de Christmas special tijdens Children in Need.

Geheel toevallig wordt Steven Moffat die dag 50. :)
Moffat kennende heeft hij ook dát gepland :+
  Admin zaterdag 5 november 2011 @ 14:46:31 #138
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103996794
Hij heeft Wogan gevraagd CiN precies op zijn verjaardag te doen? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103999168
TW S4E03, Jack met een hangover _O-
"Hey, don't touch my pill, I need them for legitimate pain.
- "I need them too."
"You weren't impaled!"
- "You should've seen the other guy B-) "
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 5 november 2011 @ 23:57:28 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_104016774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:40 schreef maxmit het volgende:

[..]

Onze geestelijke gesteldheid is wel heel erg op de proef gesteld met deze story- en timeline overzicht...
Word er soms een beetje 8)7 van.
Daarom is zo'n schema wel handig, het is lastig te volgen soms.

  Admin zondag 6 november 2011 @ 10:03:54 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104022834
Whehehe.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104070050
Gisteren einde van Torchwood 4 gezien. Wat een ontzettend voorzeteinde voor seizoen 5 zeg _O-

Vond dat 't een beetje werd afgeraffeld aan het einde, maar verder 'wel ok', naast natuurlijk de dingen die van geen kant kloppen..

soms mis ik wel eens de ontzettend goed in elkaar gedraaide StarTrek wereld, waar nagenoeg alles constant is en in elkaar past!
Ja doei.
pi_104070443
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren einde van Torchwood 4 gezien. Wat een ontzettend voorzeteinde voor seizoen 5 zeg _O-

Vond dat 't een beetje werd afgeraffeld aan het einde, maar verder 'wel ok', naast natuurlijk de dingen die van geen kant kloppen..

soms mis ik wel eens de ontzettend goed in elkaar gedraaide StarTrek wereld, waar nagenoeg alles constant is en in elkaar past!
Wibbley wobbley timey wimey hè, kun je doen wat je wil en alles achteraf verklaren ^O^
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:23:52 #144
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104138645
En de eerste aflevering met David Tennant weer gehad.

More to see than can be seen, more to do.. hold on, that's the Lion King.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:31:07 #145
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104139091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef Ugjerke het volgende:
More to see than can be seen, more to do.. hold on, that's the Lion King.
O+
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin zondag 13 november 2011 @ 11:24:48 #146
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104311181
CiN tijdslot: 8-8.30PM UK time

Dus na 9 uur kunnen we de preview verwachten. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 13 november 2011 @ 11:32:07 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104311339

quote:
BBC Worldwide have announced the first official Doctor Who convention to be staged since the series return in 2005. Billed as the "Ultimate Doctor Who Fan Event", it will feature guests Matt Smith and Steven Moffat, plus many others from the cast and crew including Danny Hargreaves (special effects supervisor), Michael Pickwoad (production designer), Marcus Wilson (producer) and the team behind Millennium FX.

The convention will held twice, taking place at the Wales Millennium Centre in Cardiff; 1500 tickets are to be made available for each of the days on the 24th and 25th March 2011:
http://dwconvention.com/

99 quid voor een toegangskaart. Klinkt interessant, maar wel een hoop geld. Zeker als je vanuit NL moet komen. :)

Het Millennium Centre kennen we natuurlijk allemaal van Torchwood, of het interieur uit New Earth en The Girl Who Waited. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 november 2011 @ 12:05:55 #148
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_104312135
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:24 schreef Breuls het volgende:
CiN tijdslot: 8-8.30PM UK time

Dus na 9 uur kunnen we de preview verwachten. :)
CiN?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_104312525
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

CiN?
Children in Need.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 november 2011 @ 18:53:10 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_104324887
Ah :)
Dat is vandaag?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_104325868
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah :)
Dat is vandaag?
Nee, 18 november. Zie de posts hierboven ook. ;)
  maandag 14 november 2011 @ 23:29:33 #152
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104380449
http://www.giantfreakinro(...)g-ditch-tv-show.html
http://www.variety.com/article/VR1118046098

Een film dus, maar dan één die niets met de serie te maken heeft. Lijkt me dan ook vrij overbodig.
pi_104380582
Wat totaaaaaaal onzinnig. Srsly.
Ja doei.
  maandag 14 november 2011 @ 23:56:19 #154
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104381462
Wtf, ik hoopte juist dat we Tennant nog een keer in een Doctor Who film zouden zien. Dat zou sowieso voor de studio een garantie voor succes qua verkoop zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:02:47 #155
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104381683
Da's een hoax, die film. Voor het geval men dat nog niet wist ;)
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_104381718
Grote regisseur, dus hollywood geld. Ik ben bang dat het huidige format te brits of zelfs te europees is voor Hollywood om eraan te willen, ze denken dat het gemiddelde amerikaanse publiek er niet naar wil kijken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:04:57 #157
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104381752
Niets in de planning idd volgens tweet van BBCAmerica

A Doctor Who feature film remains in development BBC Worldwide Productions in LA. As of yet no script, cast or production crew in place.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_104381893
Maar dus ook niet perse een hoax, want Yates zegt ook we moeten er erna paar jaar voor nemen on schrijvers te vinden etc.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:30:49 #159
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104382427


Nou ja, okay, geen hoax hoax. Maar niks nieuws dus.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin dinsdag 15 november 2011 @ 07:29:57 #160
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104384216
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Tweek het volgende:
http://www.giantfreakinro(...)g-ditch-tv-show.html
http://www.variety.com/article/VR1118046098

Een film dus, maar dan één die niets met de serie te maken heeft. Lijkt me dan ook vrij overbodig.
Terwijl ik het lees is het op het nieuws op de radio. :P

Interessant, maar ik had toch wel graag gezien dat een DW film iets met de serie te maken zou hebben. Nu is het gewoon een 'verfilming' ipv een film-extensie van het Whoniverse.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 15 november 2011 @ 07:32:07 #161
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104384231
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:04 schreef yavanna het volgende:
Niets in de planning idd volgens tweet van BBCAmerica

A Doctor Who feature film remains in development BBC Worldwide Productions in LA. As of yet no script, cast or production crew in place.
Alleen Yates en Tranter dus. Kan best allemaal waar zijn. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:13:28 #162
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_104429467
Ik zal hier ook maar eens meeposten. Na op zoek te zijn gegaan naar nieuwe series om te kijken koos ik voor Doctor Who. Ik ging er met een sceptische blik in, maar wat is dit leuk zeg! We hebben gisteren seizoen 2 afgekeken, en kan niet wachten tot mijn vriend er vrijdag weer is zodat we verder kunnen kijken!
My hovercraft is full of eel.
  Admin woensdag 16 november 2011 @ 11:38:19 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104430270
Doomsday ;(
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:25:33 #164
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104447394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:38 schreef Breuls het volgende:
Doomsday ;(
Ja :'(
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Admin donderdag 17 november 2011 @ 12:48:23 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104471266
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104472562
Gisteren 'Blink' opnieuw gekeken. Wat is dat een geweldige aflevering. (Zeker dat gesprek dat ze houden over DVD :P)

Vanaf morgen verder met seizoen 4.
  Admin donderdag 17 november 2011 @ 13:25:40 #167
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104472676
Heb je 't op DVD gekeken? The Doctor's easter egg is namelijk ook daadwerkelijk een easter egg op de DW-DVD. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104472751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:25 schreef Breuls het volgende:
Heb je 't op DVD gekeken? The Doctor's easter egg is namelijk ook daadwerkelijk een easter egg op de DW-DVD. :)
Hahaha, dat is wel uber grappig!!

Nee, ik ben nog zo'n student die op zijn kamertje zit met een internet aansluiting enz.
  donderdag 17 november 2011 @ 18:46:55 #169
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_104483909
Matt Smith's 'Doctor Who' costume to be auctioned for 'Children In Need'

http://www.nme.com/filman(...)auctioned-for/252917
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Admin donderdag 17 november 2011 @ 19:11:32 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104484874
Oh, dat was ik dus vergeten hier te melden. :P

Gaat er iemand bieden?

Ik niet overigens, heb niet zo'n behoefte aan een tweed jasje. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104485281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:11 schreef Breuls het volgende:
Oh, dat was ik dus vergeten hier te melden. :P

Gaat er iemand bieden?

Ik niet overigens, heb niet zo'n behoefte aan een tweed jasje. :P
Mja, ik denk dat jij meer een Tennant-jas figuur bent :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 17 november 2011 @ 19:20:47 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104485314
Jah. Sowieso is pak + das veel cooler. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 17 november 2011 @ 19:39:22 #173
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104486370
Damn, ik zou die wel willen. Past mij qua maat denk ik ook wel aardig.

Jammer dat de fez er niet bij zit, ach ik kan altijd nog een fez kopen.

Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin vrijdag 18 november 2011 @ 11:12:16 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104506526
Vandaag is the Moff 50 *O*

En vanavond is Children in Need. Ben benieuwd of ik om 9 uur nog ergens aan het bier zit, in welk geval ik vertrouw op YouTube. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104506576
Boohoo, moet vanavond werken :(

Maar, BBC iPlayer _O_
Ja doei.
  Admin vrijdag 18 november 2011 @ 11:29:30 #176
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104507014
Mja, iPlayer is leuk, maar moet je dan de hele show fast-forwarden voor de fragmenten?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104507399
geen idee, zien we dan wel weer :+ ben rond 23.00uur thuis :P
Ja doei.
pi_104509604
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:29 schreef Breuls het volgende:
Mja, iPlayer is leuk, maar moet je dan de hele show fast-forwarden voor de fragmenten?
Werkt BBC iPlayer dan in Nederland?

Ik kan zelfs niet eens op de website van Torchwood (laatste keer dat ik het probeerde) omdat ik niet in Engeland woon.
  Admin vrijdag 18 november 2011 @ 13:11:25 #179
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104510049
Nee, iPlayer is geolocked, of hoe heet dat.

Met een proxy kun je er eventueel bij, maar anders moet je naar de UK of heb je pech. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 18 november 2011 @ 14:04:04 #180
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104511757
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104515616
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Werkt BBC iPlayer dan in Nederland?

Ik kan zelfs niet eens op de website van Torchwood (laatste keer dat ik het probeerde) omdat ik niet in Engeland woon.
Ik ben er speciaal voor naar het VK verhuisd O-) :P
Ja doei.
pi_104527121
Nog iets meer dan een kwartier!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 01:15:41 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104540012
Net in de kroeg dacht ik "oh! Doctor Who!"

Zat ik op m'n telefoon een videootje te kijken waarvan ik het geluid niet verstond door al het rumoer. :+

Oftewel, tijd om op de computer ook even YouTube aan te slingeren. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104540273
Nog maar een paar weekjes wachten O+ O+ O+ _O_
Ja doei.
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 01:25:56 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104540341
"Who are you?"

"Usually called the Doctor, or the caretaker.

Or 'get off this planet'."

Blijkbaar waren de twee DW items samen hetzelfde item, en dus goed samen te vatten in 1 YouTube video:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 01:27:30 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104540382
Oh, en voor de volledigheid; de titel is:

The Doctor, the Widow and the Wardrobe

Ik vraag me af of ik nu iets van C.S. Lewis moet gaan lezen om de aflevering leuker te gaan vinden, maar dat was bij A Christmas Carol ook niet nodig, dus dat zal wel niet. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 november 2011 @ 08:27:32 #187
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_104543277
Je kunt ook The Lion, The Witch and The Wardrobe zien, hij is een aantal jaren geleden als film uitgekomen. Ik verwacht niet dat ze de gehele chronicles erbij gaan halen. Alleen dat deel.
Maar het is echt een kinderboek, dus je leest het in een middagje uit
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_104543654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Ugjerke het volgende:
Damn, ik zou die wel willen. Past mij qua maat denk ik ook wel aardig.
21500 pond pas... biedt mee ;)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 19 november 2011 @ 10:21:11 #189
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_104544231
Oh en Breuls, van Christmas Carol van Dickens kwam weinig terug in die aflevering. Echter, als ik de trailer bekijk, zie ik heel veel Narnia erin
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 10:25:36 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104544285
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 08:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kunt ook The Lion, The Witch and The Wardrobe zien, hij is een aantal jaren geleden als film uitgekomen. Ik verwacht niet dat ze de gehele chronicles erbij gaan halen. Alleen dat deel.
Maar het is echt een kinderboek, dus je leest het in een middagje uit
Dat van die film wist ik wel, maar ik wilde niet een cultuurbarbaar zijn door alleen maar naar de film te verwijzen en te doen alsof ik niet weet dat het een boek is. ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 10:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en Breuls, van Christmas Carol van Dickens kwam weinig terug in die aflevering. Echter, als ik de trailer bekijk, zie ik heel veel Narnia erin
Wie weet doe ik het nog wel 's. Mijn voorspelling echter: volgende maand om deze tijd heb ik nog geen Lewis boek aangeraakt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 12:06:10 #191
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104546612
111119_725_dw_xmas2011title.png

Hier de trailer nog een keer los:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104548232
De echte Dr Who fans moeten dit seizoen ook een aflevering Grey's Anatomy kijken hoor :P Groot ongeluk bij een stripbeurs, omdat de eerste 15 die binnen waren een originele TARDIS krijgen, gesigneerd door Russel T. Davies _O-
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 12:55:15 #193
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104548269
:D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 12:59:53 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104548413
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104548552
Waarom heeft die gozer in het eerste shot puntoren... oh wacht het is een hobbit.. wat meot een hobbit met een Tardis...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 13:07:48 #196
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104548625
Je mag toch wel fan zijn van meerdere dingen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104548971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:07 schreef Breuls het volgende:
Je mag toch wel fan zijn van meerdere dingen?
ja da's waar. Ik denk dat ik te diep nadenk voor het niveau van series als Grey;s Anatomy ;)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_104550592
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:21 schreef Karstman het volgende:

[..]

ja da's waar. Ik denk dat ik te diep nadenk voor het niveau van series als Grey;s Anatomy ;)
Euj! o|O
  zaterdag 19 november 2011 @ 15:17:12 #199
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104552544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:07 schreef Breuls het volgende:
Je mag toch wel fan zijn van meerdere dingen?
Alleen als Doctor Who bovenaan het lijstje staat ;)
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 15:30:30 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104552888
Vanzelfsprekend. 8-)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104557356
Ah, die trailer en de CiN-clip zijn leuk! :Y Zin in kerst en seizoen 7.
Ik heb dit jaar 6 seizoenen DW weggewerkt, maar stiekem wil ik ze nog een keer achter elkaar gaan kijken. De eerste keer dat je een serie kijkt is het toch vooral proberen het verhaal te blijven volgen, maar een tweede keer kun je toch meer op de details en alle verwijzingen letten.
Alleen...waar haal ik de tijd vandaan? Ik moet nog driekwart seizoen van TW ook...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zaterdag 19 november 2011 @ 23:36:10 #202
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104571099
Waar haal je de tijd vandaan? Op enkele uitzonderingen na past elke aflevering in drie kwartier, dus in 2,6 dagen zonder slapen en pauzes heb je alles zo weggekeken. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104572596
ehh, en dan nog op elk detail letten?

Maar ook zonder DW special moet je Narnia gelezen hebben. Bij Christmas Carol waren wel veel kleine verwijzingen naar Dickens, hopelijk bij Narnia ook.
pi_104576772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef Breuls het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan? Op enkele uitzonderingen na past elke aflevering in drie kwartier, dus in 2,6 dagen zonder slapen en pauzes heb je alles zo weggekeken. :P
Ja zo klinkt het heel simpel...see you tuesday! :W
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_104599675
Goed, seizoen 4 van TW achter de kiezen. Niet slecht, maar de ontknoping vond ik een beetje mwah. De afsluiter was dan wel weer aardig gedaan.
Seizoen 5? Graag :Y
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 20 november 2011 @ 20:25:23 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104600850
Mja, daar hebben Starz en BBC nog niets over bericht.

Ik kan me voorstellen dat Starz iig wat teleurgesteld is in het resultaat van Miracle Day.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 20 november 2011 @ 22:04:21 #207
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104607601
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:25 schreef Breuls het volgende:
Mja, daar hebben Starz en BBC nog niets over bericht.

Ik kan me voorstellen dat Starz iig wat teleurgesteld is in het resultaat van Miracle Day.
De kijkcijfers waren zo slecht toch niet in de VS? Zeker voor een programma op Starz.
Alhoewel de 'critical reception' minder was, en terecht ook wel.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_104607784
Het boeit me niet of het in de VS aansloeg eigenlijk. Ik vind/vond de britse seizoenen ook erg goed te doen. Maar ik kan me indenken dat VSpubliek wel extra geld in het laatje brengt
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin zondag 20 november 2011 @ 22:08:06 #209
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104607872
Het boeit mij wel; als het in de VS niet voldoende aansloeg en Starz er niets meer in ziet, is de kans kleiner dat er een TW5 komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_104620119
Dan zeg k het misschien wat verkeerd. Ik wil dat er een seizoen 5 komt, dus dan moet er wel draagkracht in de VS zijn ja. Maar ik was niet zo'n fan van de VS-verhaallijn, wat mij betreft blijft de focus op de UK.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 10:01:52 #211
91830 MaximusTG
pi_104620356
Ja, wat mij betreft mag de serie terugkeren naar de UK, dat vond ik veel leuker. Maar ik gok dat de serie al teveel van zn oorspronkelijke cast is verloren, om dat oude gevoel terug te krijgen. Hoewel Cpt. Jack Harkness natuurlijk een groot deel daarvan opvult. Samen met Gwen. En dat heerlijke accent.
Laat ook maar weer eens de kracht zien van Doctor Who, en het plotdevice om steeds "plausibel" van acteurs te kunnen wisselen.
  Admin maandag 21 november 2011 @ 10:28:04 #212
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104620902
Ja, ik vind dat het uitdunnen van de cast niet zo geslaagd is. En de Amerikaanse toevoegingen zijn ook niet ideaal gebleken. Maar dat kun je oplossen door betere casting, al zou een TW5 nog wel Rex als castlid moeten hebben ivm continuïteit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 21 november 2011 @ 11:55:09 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104623524
Matt & Karen zijn *nu* op Radio 1.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 21 november 2011 @ 12:27:35 #214
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104624540
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 12:29:45 #215
91830 MaximusTG
  Admin maandag 21 november 2011 @ 12:30:08 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104624619
Ja, welke anders? De Nederlandse? :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 12:32:12 #217
91830 MaximusTG
pi_104624683
Had gekund toch? Promotietour of zo :P.
pi_104624690
:{w alsof Doctor Who promotie nodig heeft :{w

:P
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 12:35:49 #219
91830 MaximusTG
pi_104624789
Haha, hier in NL wel hoor. Alhoewel, straks krijgen we een NL versie van Endemol, net zoals Iedereen is gek op Jack... The Horror.

Dokter Wie, in zn TERDIR... neeeeeee!!!!
pi_104625166
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef MaximusTG het volgende:
Haha, hier in NL wel hoor. Alhoewel, straks krijgen we een NL versie van Endemol, net zoals Iedereen is gek op Jack... The Horror.

Dokter Wie, in zn TERDIR... neeeeeee!!!!
Ja en met Jeroen Koningsbrugge als De Dokter. Vraag is wie moet dan zijn Metgezel spelen... Georgina Verbaan?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_104625232
Linda de Mol natuurlijk :{w
Ja doei.
pi_104625271
En als ze bij Donna aankomen moeten ze natuurlijk ook en vet gave comedienne nemen, en dan kiezen ze voor Brigitte Kaandorp ;(
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 12:51:54 #223
91830 MaximusTG
pi_104625291
Nee, nog erger.. Karin Bloemen!!

WTF trouwens, die auction van zn kleren: bod staat nu op 50.000 GBP...
pi_104625316
Karin Bloemen zie ik liever dan :r Kaandorp :r
Ja doei.
  Admin maandag 21 november 2011 @ 13:21:58 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104626315
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef MaximusTG het volgende:
Haha, hier in NL wel hoor. Alhoewel, straks krijgen we een NL versie van Endemol, net zoals Iedereen is gek op Jack... The Horror.

Dokter Wie, in zn TERDIR... neeeeeee!!!!
Ik zie de BBC er niet voor aan om een buitenlandse remake ooit toe te laten. Gelukkig. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 november 2011 @ 15:29:40 #226
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104631363
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ja en met Jeroen Koningsbrugge als De Dokter. Vraag is wie moet dan zijn Metgezel spelen... Georgina Verbaan?
Tygo Gernand is wel een goede acteur vind ik, beetje de Johnny Depp van Nederland (al is dat ook wel een te groot compliment naar Tygo toe)
en als metgezel Carice van Houten?
Type Donna kan ook gespeeld worden door een van die dames van "Toren C" al lijkt Kaandorp me wel erg passenin die rol, beetje pessimistisch type.

Maar ik denk dat er hoogstens een persiflage over gemaakt zal worden door Carlo en Irene in de TVkantine (of Tineke Schouten als Donna), beter gewoon zo laten als het nu is.
Gewoon op BBC dus, die kunnen dat veel beter dan wij.
Voorbeeld: Come Fly With Me, goede serie, grappig
Zie Ze Vliegen, slecht herschreven en niet grappig.
  maandag 21 november 2011 @ 16:45:16 #227
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104634708
Als het dan moet, dan in ieder geval Rutger Hauer als de Dokter.

Dan mogen Tygo en Carice wel als Nederlandse 'Ian and Barbara' gebruikt worden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 16:51:55 #228
91830 MaximusTG
pi_104635026
Je gaat je wel afvragen hoe het eruit zou zien he :P?
Zou de Belgische (bijna ex-)formateur ook fan zijn van Doctor Who?

Elio di Rupo:



Cool...
  maandag 21 november 2011 @ 17:04:24 #229
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104635721
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef MaximusTG het volgende:
Je gaat je wel afvragen hoe het eruit zou zien he :P?
Zou de Belgische (bijna ex-)formateur ook fan zijn van Doctor Who?

Elio di Rupo:

[ afbeelding ]

Cool...
Ik moest er net nog aan denken toen ik zijn foto op nu.nl zag. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  maandag 21 november 2011 @ 19:30:37 #230
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_104643167
Breuls, ik denk dat je je in een avondje wel door the Lion, the Witch and the Wardrobe heen kan lezen, zo dik is dat boek niet hoor :) En ondanks de christelijke ondertoon was het best vermakelijk :) Alle Narnia is denk ik niet nodig.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:37:53 #231
91830 MaximusTG
pi_104643570
Volgens mij heeft C.S. Lewis zelf altijd ontkent dat zijn werk allegorisch is. Over Tolkien's werk wordt ook vaak gezegd dat het allegorisch is, en ik heb een keer een interview met hem gezien waar hij dat onkent, en er de term "applicable" tegenover zet. Dus dat het werk niet met een onderliggende allegorie is bedacht, maar dat de lezer er een thema op kan toepassen.
pi_104643703
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:37 schreef MaximusTG het volgende:
Volgens mij heeft C.S. Lewis zelf altijd ontkent dat zijn werk allegorisch is. Over Tolkien's werk wordt ook vaak gezegd dat het allegorisch is, en ik heb een keer een interview met hem gezien waar hij dat onkent, en er de term "applicable" tegenover zet. Dus dat het werk niet met een onderliggende allegorie is bedacht, maar dat de lezer er een thema op kan toepassen.
Auteurs zeggen zo veel over hun eigen werk - dat zegt verder niks over de betekenis. Ze kunnen liegen, of dingen onbewust hebben gedaan.
  Admin woensdag 23 november 2011 @ 09:33:25 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104709238
Happy Birthday Doctor Who *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 10:57:33 #234
91830 MaximusTG
pi_104711240
47 jaar geworden he? Hij ziet er niet ouder dan 29 uit :+.
  Admin woensdag 23 november 2011 @ 10:59:15 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104711289
48.

En foei, Doctor Who is niet de naam van het personage. :{w
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 23 november 2011 @ 11:01:50 #236
91830 MaximusTG
pi_104711371
Oh ja, tuurlijk, 1963 was het. En sorry :@
  Admin donderdag 24 november 2011 @ 13:46:49 #237
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104758562

Wow, in kleur. :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 25 november 2011 @ 16:13:06 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104806637
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 november 2011 @ 17:20:18 #239
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104809002
quote:
Ik heb daar in elk geval de Orbital versie nog even gespammed :P
Ik dacht trouwens ook dat dat youtubefilmpje van de themes hier allang voorbij was gekomen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef Breuls het volgende:
48.

En foei, Doctor Who is niet de naam van het personage. :{w
Het is in elk geval z'n aardse naam, The Doctor, en mensen vragen zich af wat de achternaam van die dokter is.. dus zeggen ze al 48 jaar Doctor who? Ook een feestje waard w/

Zit ik me trouwens opeens te bedenken, de Doctor zegt altijd als mensen z'n naam vragen "The Doctor"..
Is dan z'n aardse voornaam dan niet eigenlijk gewoon The? :+

[ Bericht 13% gewijzigd door SiGNe op 25-11-2011 17:26:02 ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:01:17 #240
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104810708
Net als The Lau :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:08:03 #241
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_104810941
Steven Moffat confirms 'Doctor Who' move to autumn
Showrunner also teases plans for 50th anniversary plans

http://www.nme.com/filman(...)ove-to-autumn/253902
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  vrijdag 25 november 2011 @ 18:21:17 #242
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104811389
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef wonderer het volgende:
Net als The Lau :Y
^O^
  Admin zaterdag 26 november 2011 @ 01:26:18 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104833001
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik heb daar in elk geval de Orbital versie nog even gespammed :P
Als je dat niet had gedaan had ik je account geblokkeerd op verdenking van overname door iemand anders. :P
quote:
Ik dacht trouwens ook dat dat youtubefilmpje van de themes hier allang voorbij was gekomen :)

[..]

Het is in elk geval z'n aardse naam, The Doctor, en mensen vragen zich af wat de achternaam van die dokter is.. dus zeggen ze al 48 jaar Doctor who? Ook een feestje waard w/

Zit ik me trouwens opeens te bedenken, de Doctor zegt altijd als mensen z'n naam vragen "The Doctor"..
Is dan z'n aardse voornaam dan niet eigenlijk gewoon The? :+
Hehe. :P

Hij zegt "just 'the Doctor'" en daaruit maak ik op dat hij zijn naam niet wil noemen, maar liever de dokter genoemd wil worden, waaruit voortvloeit dat wij vinden dat dat zijn naam is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 26 november 2011 @ 01:28:29 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_104833046
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:08 schreef DoomCow het volgende:
Steven Moffat confirms 'Doctor Who' move to autumn
Showrunner also teases plans for 50th anniversary plans

http://www.nme.com/filman(...)ove-to-autumn/253902
Daar was ik al bang voor. Maar:
quote:
Just be a tiny bit patient, and trust me, we’ll make it up to you.
Moffat, I trust you. :Y
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 26 november 2011 @ 02:07:15 #245
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104833609
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ja en met Jeroen Koningsbrugge als De Dokter. Vraag is wie moet dan zijn Metgezel spelen... Georgina Verbaan?
Georgina Verbaan zou een prima Rose zijn.
Nederland kennende alleen zou de vertaling door Haye van der Heyden gedaan worden en dan is het na drie afleveringen al compleet verneukt.
  zondag 27 november 2011 @ 11:23:49 #246
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104870393
Ik las dit bericht en LOLde, the fat just walks away

http://www.yazio.de/aktue(...)ettzellen-36929.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 27 november 2011 @ 18:52:33 #247
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104888451
Dit moet even :') Pretty perfect.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 27 november 2011 @ 23:45:08 #248
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_104906125
Ik heb zojuist Blink gezien ;(
* BGTes knippert niet!
My hovercraft is full of eel.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:13:19 #249
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104958397
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef BGTes het volgende:
Ik heb zojuist Blink gezien ;(
* BGTes knippert niet!
Afwisselend met je linker en rechteroog knipperen. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2011 @ 10:19:39 #250
91830 MaximusTG
pi_104958550
Ja, leuk die Weeping Angels. Wordt er eigenlijk nog een verklaring gegeven waarom de Doctor de slachtoffers niet naar hun eigen tijd verplaatst. Degene in de aflevering snap ik wel, want hun aanwezigheid daar zorgt ervoor dat de Doctor terug kan. Maar buiten dat?
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:35:49 #251
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104958929
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:19 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, leuk die Weeping Angels. Wordt er eigenlijk nog een verklaring gegeven waarom de Doctor de slachtoffers niet naar hun eigen tijd verplaatst. Degene in de aflevering snap ik wel, want hun aanwezigheid daar zorgt ervoor dat de Doctor terug kan. Maar buiten dat?
Welke slachtoffers bedoel je dan?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_104959040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Welke slachtoffers bedoel je dan?
Bijvoorbeeld die vriendin van Sally, die terug wordt geplaatst in de tijd.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2011 @ 10:41:30 #253
91830 MaximusTG
pi_104959097
Nou ja, in het algemeen, er wordt gezegd dat een Weeping Angels energie halen uit onvervuld potentieel (meen ik me te herinneren), door mensen terug in de tijd te sturen. Wat let de Doctor om ze terug te halen? Of iemand anders die kan tijdreizen trouwens.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:43:17 #254
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104959146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:41 schreef MaximusTG het volgende:
Nou ja, in het algemeen, er wordt gezegd dat een Weeping Angels energie halen uit onvervuld potentieel (meen ik me te herinneren), door mensen terug in de tijd te sturen. Wat let de Doctor om ze terug te halen? Of iemand anders die kan tijdreizen trouwens.
Hoe zou hij moeten weten wanneer er allemaal Weeping Angels slachtoffers maken? En wie weet is het ook wel eens gebeurd toen de Timelords er nog waren maar zien we het, net als de slachtoffers, niet.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:44:56 #255
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104959192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld die vriendin van Sally, die terug wordt geplaatst in de tijd.
Zou ze dat willen denk je? :) Je zit sowieso met hetzelfde dillema als met Oude Amy, als je Jonge Amy red dood je eigenlijk de Oude Amy.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:24:44 #256
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104982069
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 10:41 schreef MaximusTG het volgende:
Nou ja, in het algemeen, er wordt gezegd dat een Weeping Angels energie halen uit onvervuld potentieel (meen ik me te herinneren), door mensen terug in de tijd te sturen. Wat let de Doctor om ze terug te halen? Of iemand anders die kan tijdreizen trouwens.
Die vriendin van Sally was een deel geworden van zijn eigen tijdlijn. Als hij haar had teruggehaald, zou Sally nooit op onderzoek zijn uitgegaan, en hem dus niet geholpen kunnen hebben met het terugkrijgen van de TARDIS.

En hij kan niet ingrijpen in zijn eigen tijdlijn.

Toch?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2011 @ 20:30:54 #257
91830 MaximusTG
pi_104982374
Ja, dat is ook wat ik als eerste postte. Dat snap ik ook wel. Tis ook niet echt belangrijk hoor, vroeg het me af, gewoon hersenspinsel. De Angels worden als heel eng voorgesteld omdat ze je je leven afnemen door je naar het verleden te verplaatsen;terwijl dat normaal gesproken door een tijdreiziger ongedaan zou kunnen worden gedaan.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:39:29 #258
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104982868
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, dat is ook wat ik als eerste postte. Dat snap ik ook wel. Tis ook niet echt belangrijk hoor, vroeg het me af, gewoon hersenspinsel. De Angels worden als heel eng voorgesteld omdat ze je je leven afnemen door je naar het verleden te verplaatsen;terwijl dat normaal gesproken door een tijdreiziger ongedaan zou kunnen worden gedaan.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat het de functie van een timelord is, het herstellen van de tijdlijnen.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 12:41:21 #259
91830 MaximusTG
pi_105003312
Van de week trouwens Fright Night (2011) gezien. Best grappig om een keer te kijken 's avonds. Leuke rol van David Tennant!
pi_105003660
Ik ben mijn vriendin aan het inwijden in Doctor Who. We zijn nu aan het begin van seizoen 5, dus nog een beetje opschieten om optijd klaar te zijn voor de kerst special.

The end of time is wel een mooie aflevering zeg.

Geronimo!!
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 17:21:28 #261
91830 MaximusTG
pi_105012854
OMG, dit gaat zelfbeheersing vereisen: http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/
Leuk voor Sinterkerst :P?
  Admin woensdag 30 november 2011 @ 18:28:07 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105015465


"Suitable for every day wear and Dalek fighting" :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 18:42:20 #263
91830 MaximusTG
pi_105015989
Geweldig :D. Vind de jas van de elfde doctor, iig degene die hij in Closing Time aan heeft mooier.

Die posters uit serie 5 zijn ook cool:

  Admin woensdag 30 november 2011 @ 19:15:14 #264
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105017328
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:42 schreef MaximusTG het volgende:
Geweldig :D. Vind de jas van de elfde doctor, iig degene die hij in Closing Time aan heeft mooier.

Die posters uit serie 5 zijn ook cool:

[ afbeelding ]
Die hij in Let's Kill Hitler voor het eerst droeg? Ja, die vind ik ook toffer. Maar deze lange staat ook alleen bij een lange gast als Tennant. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2011 @ 19:28:00 #265
91830 MaximusTG
  Admin woensdag 30 november 2011 @ 19:43:49 #266
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105018600
Die vind ik wel tof ja. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105028385
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:41 schreef MaximusTG het volgende:
Van de week trouwens Fright Night (2011) gezien. Best grappig om een keer te kijken 's avonds. Leuke rol van David Tennant!
Deze heb ik gisteravond gekeken en het is een bijzonder matige film. Gelukkig maakt David veel goed door de hele film halfnaakt door het beeld te rennen. Ten! O+
If you open your mind too much your brain will fall out
  woensdag 30 november 2011 @ 22:52:42 #268
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105029941
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Deze heb ik gisteravond gekeken en het is een bijzonder matige film. Gelukkig maakt David veel goed door de hele film halfnaakt door het beeld te rennen. Ten! O+
^^
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_105034132
Echt te cute deze Adipose! Dat wordt bestellen O+
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2011 @ 00:37:57 #270
91830 MaximusTG
pi_105035672
quote:
17s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef Sprouts het volgende:

[..]

Deze heb ik gisteravond gekeken en het is een bijzonder matige film. Gelukkig maakt David veel goed door de hele film halfnaakt door het beeld te rennen. Ten! O+
Zo slecht is ie toch ook weer niet? Vond het wel lekker kijkvoer voor een rustig avondje :). Tis een remake trouwens. Of David Tennant halfnaakt lekker is, weet ik persoonlijk niet zo. Maar je zal er meer verstand van hebben neem ik aan ;)
pi_105035789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:21 schreef MaximusTG het volgende:
OMG, dit gaat zelfbeheersing vereisen: http://www.thinkgeek.com/interests/doctorwho/
Leuk voor Sinterkerst :P?
}:| fuck you
Ja doei.
pi_105035843
quote:
Dalek patroller, reporting for duty
Patrols your desk, ready to exterminate
_O-
Ja doei.
pi_105060744
Misschien/waarschijnlijk al wel hier voorbij gekomen, maar deze link las ik vandaag via een tweet: Man arrested at Large Hadron Collider claims he's from the future. :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Admin donderdag 1 december 2011 @ 18:06:08 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105061059
Leuk 1-aprilbericht. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105061114


Want :o
Ja doei.
pi_105074716
Ik ben door alle welles/nietes berichten van de laatste tijd het overzicht wat verloren; gaat die Who-film nu door of niet?
If you open your mind too much your brain will fall out
  donderdag 1 december 2011 @ 22:13:30 #277
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105074888
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Sprouts het volgende:
Ik ben door alle welles/nietes berichten van de laatste tijd het overzicht wat verloren; gaat die Who-film nu door of niet?
In principe wel, alleen zijn ze nog niet zo ver als sommige geruchten deden vermoeden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin donderdag 1 december 2011 @ 23:23:56 #278
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105079284
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef Sprouts het volgende:
Ik ben door alle welles/nietes berichten van de laatste tijd het overzicht wat verloren; gaat die Who-film nu door of niet?
David Yates is ermee bezig, maar er is nog geen schrijver, laat staan een lopende productie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 2 december 2011 @ 12:37:21 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105092537
Verwarrend statement van the Moff
steven_moffat twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 08:43:08 To clarify: any Doctor Who movie would be made by the BBC team, star the current TV Doctor and certainly NOT be a Hollywood reboot. reageer retweet
Hij licht Yates' uitspraken als volgt toe:
steven_moffat twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 09:06:31 Movie thing: David Yates, great director, was speaking off the cuff, on a red carpet. You've seen the rubbish I talk when I'm cornered. reageer retweet
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105122845
Ah, dat schept wat duidelijkheid in elk geval. ;)
If you open your mind too much your brain will fall out
  zaterdag 3 december 2011 @ 01:12:22 #281
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105123919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef Breuls het volgende:
Verwarrend statement van the Moff
steven_moffat twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 08:43:08 To clarify: any Doctor Who movie would be made by the BBC team, star the current TV Doctor and certainly NOT be a Hollywood reboot. reageer retweet
Hij licht Yates' uitspraken als volgt toe:
steven_moffat twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 09:06:31 Movie thing: David Yates, great director, was speaking off the cuff, on a red carpet. You've seen the rubbish I talk when I'm cornered. reageer retweet
Jammer, waarom per se de huidige? Die zien we op TV toch al? En het lijkt mij dat de huidige Doctor het ook druk zat heeft met zijn TV-rol. Ik zou juist inspelen op Tennant's populariteit. "This is your last chance to see David as the Doctor!" in een reclame en gegarandeert dat je je budget terug verdient.

Edit: Ik bedenk me net dat die uitspraak niet hoeft te betekenen dat de Doctor die op het moment dat de film gemaakt en uitgebracht word op TV is in de film hoeft te spelen. De "current TV Doctor" kan ook in de film spelen als de 12e al op TV is. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 3 december 2011 @ 06:07:48 #282
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105126012
You're getting my hopes up... :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_105126693
Ik weet het niet hoor, een vorige doctor in een film laten spelen terwijl er een seizoen loopt met de nieuwe doctor, ik zou in de war raken..
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 december 2011 @ 09:51:01 #284
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105126922
Je kan natuurlijk ook iets doen dat dokters elkaar tegenkomen. Zoals ook al eens is gedaan met The Five Doctors.
Hoewel ik niet weet in hoeverre Eccleston en McGann ervoor te porren zijn. Maar Tennant, McCoy, Davison kun je zo vragen voor een eenmalige terugkeer.
Kun je misschien ook niet iets doen met Rose en andere companions
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_105126934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:28 schreef Karstman het volgende:
Ik weet het niet hoor, een vorige doctor in een film laten spelen terwijl er een seizoen loopt met de nieuwe doctor, ik zou in de war raken..
Ach, in StarTrek bleven ze ook Patrick Stewart maar terug slepen :P
Ja doei.
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:53:11 #286
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105126943
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, in StarTrek bleven ze ook Patrick Stewart maar terug slepen :P
To go Baldly where no man has gone before..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 december 2011 @ 11:03:44 #287
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_105127992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, in StarTrek bleven ze ook Patrick Stewart maar terug slepen :P
Maar dat was wel chronologisch. Picard was niet dood/weg. De films speelden zich in hetzelfde jaar af waarin de series dan afspeelden (DS9 en Voyager dan met Generations, First Contact en Insurrection; Nemesis en Enterprise liepen absoluut niet synchroon)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Admin zaterdag 3 december 2011 @ 11:57:26 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105129007
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je kan natuurlijk ook iets doen dat dokters elkaar tegenkomen. Zoals ook al eens is gedaan met The Five Doctors.
Hoewel ik niet weet in hoeverre Eccleston en McGann ervoor te porren zijn. Maar Tennant, McCoy, Davison kun je zo vragen voor een eenmalige terugkeer.
Kun je misschien ook niet iets doen met Rose en andere companions
McCoy en Davison lijken niet meer op hun jongere zelf. In Time Crash werd er ook een opmerking over gemaakt.

Maar McGann zou me niks verbazen. Hij speelt al jaren de 8th Doctor, dat zal-ie best wel weer eens voor de camera willen doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 16:02:51 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105212473
quote:
It seems like only one of these men can be right: Either Yates is living in a fantasy world in which he believes he’s bringing the Time Lord to the big screen, or someone at the BBC is making Who plans without Moffat’s knowledge.
Artikel over de recente uitspraken van Moffat: http://spinoff.comicbookr(...)ut-doctor-who-movie/
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 5 december 2011 @ 17:07:33 #290
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105215080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Maar dat was wel chronologisch. Picard was niet dood/weg. De films speelden zich in hetzelfde jaar af waarin de series dan afspeelden (DS9 en Voyager dan met Generations, First Contact en Insurrection; Nemesis en Enterprise liepen absoluut niet synchroon)
Het woord 'chronologisch' verliest in Doctor Who een beetje zijn waarde natuurlijk. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

McCoy en Davison lijken niet meer op hun jongere zelf. In Time Crash werd er ook een opmerking over gemaakt.

Maar McGann zou me niks verbazen. Hij speelt al jaren de 8th Doctor, dat zal-ie best wel weer eens voor de camera willen doen. :)
Ik zou sowieso McGann graag nog een kans geven om een Doctor met een goed verhaal te spelen. Dat heeft hij wel verdient. :P

Misschien dat Eccleston er niet voor te porren is, maar een film met McGann, Tennant en Smith zou ik al helemaal geweldig vinden! En ik geloof dat Eccleston's problemen vooral met de leidinggevende destijds waren dus dat lijkt me niet echt een issue meer.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  Admin maandag 5 december 2011 @ 18:08:17 #291
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105217467
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef Ugjerke het volgende:

En ik geloof dat Eccleston's problemen vooral met de leidinggevende destijds waren dus dat lijkt me niet echt een issue meer.
Dat was het volgens mij ook ja, dus komt d'r maar in, Doctor! :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:12:41 #292
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
  dinsdag 6 december 2011 @ 22:21:02 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_105274470
De partner van Russel T. Davies heeft kanker, Davies stopt voorlopig met alles: http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-16041018
  Admin dinsdag 6 december 2011 @ 22:29:38 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105275089
quote:
Leuk. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:21 schreef Tweek het volgende:
De partner van Russel T. Davies heeft kanker, Davies stopt voorlopig met alles: http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-16041018
Niet leuk. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 13 december 2011 @ 07:36:58 #295
725 crew  Breuls
Bad Wolf
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:34:44 #296
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_105528929
quote:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_105633532
Volgend jaar nemen we afscheid van Amy en Rory, en wordt een nieuwe companion geïntroduceerd:
https://mobile.twitter.com/bbcdoctorwho/status/147413694937186304
pi_105634900
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef lunapuella het volgende:
Volgend jaar nemen we afscheid van Amy en Rory, en wordt een nieuwe companion geïntroduceerd:
https://mobile.twitter.com/bbcdoctorwho/status/147413694937186304
Jammer, maar het wordt wel tijd. Nu tijd om over een nieuwe companion te fantaseren. Het wordt vast een (nog) vrij onbekende acteur/actrice.

Al vele malen genoemd, maar toch. Wishful thinking..
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_105634990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef lunapuella het volgende:
Volgend jaar nemen we afscheid van Amy en Rory, en wordt een nieuwe companion geïntroduceerd:
https://mobile.twitter.com/bbcdoctorwho/status/147413694937186304
Ponds. Dus ook Melody ?
  donderdag 15 december 2011 @ 22:14:41 #300
211083 Angelof9
I must go first
pi_105635233
Laten we het hopen, ik kan die River Song echt niet uitstaan.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_105636102
quote:
3s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ponds. Dus ook Melody ?
Ze zullen denk ik Rory bedoelen. Die is immers Mister Pond (Thats not how it works. Yes it is. Yeeeeees, it is.) ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')