abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:27:23 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102946741
091006_725_new_logo640x395.jpg

Doctor Who
A Mad Man with a Box

110210_725_tardis.jpgMet de eerste uitzending op 23 november 1963, 32 seizoenen, 783 afleveringen en een grote schare fans is Doctor Who de langstlopende en een van de populairste sci-fi series ter wereld. Sinds de terugkeer van de serie in 2005, na een hiatus van ruim anderhalf decennium, is de show over een door tijd en ruimte reizende man die zichzelf 'the Doctor' noemt een hit in de UK. De seizoensfinales worden jaarlijks met grof geschut beschermd tegen uitlekken, de casting van hoofdpersonages is bijna voorpaginanieuws en ieder Brits kind is bang voor Daleks, Cybermen, Sontarans en Silurians.

The Doctor is een Time Lord. Dat is zijn 'species'. Zijn thuisplaneet is Gallifrey, of eigenlijk, dat was het. In de laatste grote Time War, die raasde tussen voornamelijk de Time Lords en de Daleks, heeft the Doctor een eind moeten maken aan alles, met de vernietiging van zijn thuisplaneet als de prijs. Hij is nu de enige Time Lord die nog leeft.

De Time Lords waren een samenleving van tijdreizigers. Ze gebruikten TARDIS'en om in rond te reizen; tijd/ruimtemachines die aan de buitenkant overal op konden lijken (want een TARDIS kan zichzelf vermommen om in de omgeving te passen) maar aan de binnenkant veel groter zijn dan aan de buitenkant. De TARDIS van de Doctor ziet eruit als een 'police box' uit de jaren '50. In deze huisjes konden Britse politieagenten criminelen vastzetten, of de telefoon gebruiken om naar het bureau te bellen. Het 'chameleon circuit' van de Doctor's TARDIS is kapot, daarom zal-ie altijd op de police box blijven lijken. Anno jaren 2000 is het uiterlijk van een police box, mede door het verdwijnen van de echte politiehuisjes, een iconisch beeld dat wordt geassocieerd met Doctor Who. Het begrip 'bigger on the inside' is een begrip in de UK.

The Doctor heeft de gewoonte regelmatig op Aarde langs te komen, niet in de laatste plaats omdat hij meestal iemand van onze planeet uitnodigt om mee te reizen als companion, en dat betekent dat-ie ook weer eens terug moet komen. Door de seizoenen heen heeft hij Aarde al regelmatig van de ondergang gered.

100217_725_mattsmith-publicity.jpeg

Doctor Who heeft 32 seizoenen natuurlijk niet met dezelfde cast kunnen doen. Gelukkig hoeft dat ook niet; een eigenschap van een Time Lord is dat wanneer zijn lichaam sterft, door ouderdom, verwondingen of andere ernstige schade, het overgaat tot 'regeneration'. Het hele lichaam wordt vernieuwd en veranderd. Onze Time Lord, the Doctor, heeft inmiddels tien regenerations gehad. De rol van de Eleventh Doctor wordt vertolkt door Matt Smith.

110210_725_100404-eleven-doctors.jpg

Torchwood
Torchwood is ready

Tijdens een avontuur in Schotland ontmoetten The Doctor en zijn toenmalige companion Rose Koningin Victoria. Ze redden haar van een buitenaardse dreiging die Victoria heeft doen besluiten dat het Britse Koninkrijk niet alleen beschermd moet worden tegen andere landen, maar ook tegen dreiging van bovenaf. Voor dit doel richtte ze een nieuwe organisatie op, vernoemd naar het landhuis waar eerder genoemd avontuur plaatsvond; Torchwood House.

Het Torchwood Institute groeit vanaf dat moment uit tot een organisatie die zichzelf buiten alle autoriteiten plaatst: politie, leger, VN. Het Instituut onderzoekt alles wat buitenaards is. Alles wat ze vinden houden ze, ontleden ze en maken ze zich eigen. Het is een organisatie die voornamelijk op de UK gericht is, en dus zijn er meerdere vestigingen in Schotland, Engeland en Wales.

110211_725_tw_downloads_s2_team_martha_1024.jpeg
Torchwood-cast van seizoen 2

In Cardiff, de hoofdstad van Wales, bevindt zich een Rift; een scheur in ruimte en tijd, die de veroorzaker is van vele onverklaarbare verschijningen en problemen in de stad. Het is vanwege deze Rift dat Torchwood een vestiging in Cardiff heeft. Deze vestiging wordt geleid door Captain Jack Harkness, een voormalige companion van the Doctor. Of eigenlijk werd geleid, maar als je wil weten wat dat inhoudt moet je de serie gaan volgen.

Seizoenen en uitzendingen

Doctor Who heeft jaarlijks een nieuw seizoen van 13 afleveringen. Zo'n seizoen begint doorgaans in het einde van maart of de eerste helft van april. Het seizoen van 2011, binnen dit topic wel eens afgekort tot DW6, zal bovendien halverwege een langere pauze inlassen, wat een spectaculaire cliffhanger en uiteindelijk een langer uitgerekt seizoen betekent.

Seizoen 6 zal de voortzetting zien van enkele verhaallijnen uit de seizoenen 4 en 5. Zo zal de uitspraak 'silence will fall' worden verklaard en leren we meer over de mysterieuze River Song, een tijdreizigster die de Doctor herhaaldelijk in omgekeerde chronologische volgorde lijkt te ontmoeten. Ook wordt onderzocht waarom de TARDIS explodeerde in het vorige seizoen.

Doctor Who wordt op zaterdagen uitgezonden op BBC One (alleen nieuwe afleveringen) en gedurende het hele jaar zijn er herhalingen op BBC Three. In Nederland zendt SyFy de serie uit; seizoen 5 is onlangs uitgezonden en af en toe komen herhalingen van DW3 t/m DW5 langs.

Torchwood heeft twee reguliere seizoenen van 13 afleveringen gehad. Het eerste seizoen liep in 2006 (en 1 dag in 2007) en het tweede in 2008. Seizoen 3, of TW3, was een miniserie met de ondertitel Children of Earth. De vijf afleveringen van deze miniserie werden op vijf achtereenvolgende dagen uitgezonden op BBC One in 2009 en betekende grote veranderingen voor het Torchwood team.

110211_725_Torchwood_md_banner.jpeg

Het vierde seizoen zal wederom een serie met een doorlopend verhaal en een ondertitel worden. Getiteld 'Miracle Day' zal TW4 tien afleveringen duren en worden geproduceerd door niet alleen de BBC, maar ook Amerikaans premium network Starz. Het verhaal beperkt zich dan ook niet langer tot de UK, maar zal zich ook in de VS plaatsen.

Torchwood zal worden uitgezonden op BBC One en Starz, vanaf 8 juli. In Nederland is seizoen 2 onlangs uitgezonden op SyFy.

Sarah Jane Adventures

Doctor Who is een 'familieserie' met zowel kinderen als volwassenen als publiek. Torchwood richt zich op de wat oudere kijker. De jongere Doctor Who-fans kunnen daarnaast terecht bij The Sarah Jane Adventures, over een oud companion van the Doctor. In theorie hoort die serie ook thuis in dit topic, maar de animo is wat minder, want het is een kinderserie. Af en toe was er een crossover tussen de series, en in zo'n geval besteedden we er natuurlijk aandacht aan.

Helaas is hoofdrolspeler Elisabeth Sladen (Sarah Jane Smith) op 19 april 2011 overleden. Seizoen 5 van The Sarah Jane Adventures was al wel in productie; er zijn zes afleveringen (drie verhalen) opgenomen. Deze zullen worden uitgezonden op een nader te bepalen datum.

En gaan met die banaan. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:28:23 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102946762
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik mis het nu al :(. Ben maar weer mn favoriete afleveringen gaan kijken van het vorige seizoen.
Wat ik me nu alleen afvraag he; De doctor is natuurlijk vaak in ons heden omdat dat nu eenmaal makkelijker filmt en leuker is voor de kijker - van buiten de serie gezien. Maar is er ook in de continuiteit van de serie een verklaring voor? M.a.w. ; is ons heden ook het heden van de doctor?
Ik denk dat hij geen heden heeft en de enige verklaring de herkenbaarheid voor de kijker is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:37:16 #3
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_102946972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geen heden heeft en de enige verklaring de herkenbaarheid voor de kijker is.
Het enige wat een beetje als verklaring kan tellen is wat ze in Torchwood zeggen.
"The 21st century is when everything changes."

De 50e en 51e eeuw lijken soms ook heel belangrijk te zijn. Daar gaat de Doctor ook erg vaak heen sinds de herstart.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_102947070
Ook maar 's volgen/meeposten.

Heb heel lang 'de heisa niet zo gesnapt'. Ben wel een sci-fi fan, maar had niet verwacht dat ik Doctor Who zó leuk zou vinden.
Enkele weken geleden begonnen met kijken en nu bijna bij: nog 8 afleveringen in seizoen 6 te gaan geloof ik.
Denk dat we tegen het einde van de week (man is nu in Nederland voor werk tot woensdagnacht) seizoen 6 ook wel 'uit' hebben...

O+ Weer een 'Whovian' erbij!
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:50:21 #5
91830 MaximusTG
pi_102948776
Verslavend is het he? Vind het gewoon zo'n leuke combinatie van sci-fi, met een vleugje (ok, soms iets meer) absurditeit. Meestal goed geschreven verhalen en leuke acteurs. En tijdreizen natuurlijk. Dat maakt het sowieso leuk :+.
pi_103061492
Ik kwam deze tegen en vond hem wel hier passen:
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:15:37 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103061887
Meh. Die bocht hebben we al eens besproken en het plaatje kan mooier. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:51:01 #8
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103063027
Wel een leuke kop heeft die Georgia Moffet. :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 08:23:51 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_103065386
Jup, dat wist ik :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_103068261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Breuls het volgende:
Meh. Die bocht hebben we al eens besproken en het plaatje kan mooier. :P
En het geheel is ook nog fout. :P

Davison is de 4th? Dacht 't niet. :N
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:55:24 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103068430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het enige wat een beetje als verklaring kan tellen is wat ze in Torchwood zeggen.
"The 21st century is when everything changes."

De 50e en 51e eeuw lijken soms ook heel belangrijk te zijn. Daar gaat de Doctor ook erg vaak heen sinds de herstart.
Jack komt uit de 51th, River leek daar ook vandaan te komen in Silence/Forest, maar in Let's Kill Hitler zien we dat ze daar na het Teselecta-verhaal pas terecht komt. Het is wellicht een dingetje van Moffat om die eeuw te kiezen.

De Torchwood-quote is natuurlijk gewoon een algemene quote, niet gericht op specifieke gebeurtenissen. Ze roepen dat al sinds TW1 in 2006, zonder te weten wat er in 2010/2011 zou gebeuren natuurlijk. Bovendien is de quote van RTD of iemand uit zijn team, en dat hele team is weg. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:55:48 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103068445
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ook maar 's volgen/meeposten.

Heb heel lang 'de heisa niet zo gesnapt'. Ben wel een sci-fi fan, maar had niet verwacht dat ik Doctor Who zó leuk zou vinden.
Enkele weken geleden begonnen met kijken en nu bijna bij: nog 8 afleveringen in seizoen 6 te gaan geloof ik.
Denk dat we tegen het einde van de week (man is nu in Nederland voor werk tot woensdagnacht) seizoen 6 ook wel 'uit' hebben...

O+ Weer een 'Whovian' erbij!
Yay! *O*
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103070902
Gisteravond laat de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken. Ben nu helemaal bij!
Vanavond maar beginnen met Torchwood 8-) En heb ook de "Sarah Jane Adventures" binnengesleept, eens kijken wat dat is.

O+ Ben echt helemaal verkocht!
Ja doei.
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:23:19 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103071045
SJA is wat simpeler. Ik heb daarvan alleen de eerste paar afleveringen gezien en de afleveringen met de Doctor. De rest boeide me niet zo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:56:44 #15
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103072019
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Jack komt uit de 51th, River leek daar ook vandaan te komen in Silence/Forest, maar in Let's Kill Hitler zien we dat ze daar na het Teselecta-verhaal pas terecht komt. Het is wellicht een dingetje van Moffat om die eeuw te kiezen.

De Torchwood-quote is natuurlijk gewoon een algemene quote, niet gericht op specifieke gebeurtenissen. Ze roepen dat al sinds TW1 in 2006, zonder te weten wat er in 2010/2011 zou gebeuren natuurlijk. Bovendien is de quote van RTD of iemand uit zijn team, en dat hele team is weg. :P
RTD zat ook al de hele tijd in de 51e eeuw. Die ziekenhuizen zaten daar ook bijvoorbeeld. Snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met 2010/2011. Volgens mij begon de 21e eeuw 10 jaar daarvoor al. :P Ik bedoelde het ook juist niet op specifieke gebeurtenissen. Het ging er toch juist om dat de Doctor in het algemeen verrekte vaak langs komt in deze en de vorige eeuw? :P
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:58:48 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103072062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:56 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

RTD zat ook al de hele tijd in de 51e eeuw. Die ziekenhuizen zaten daar ook bijvoorbeeld.
Met die kat-zusters? Dat was het jaar 5.000.000.023. ;)
quote:
Snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met 2010/2011. Volgens mij begon de 21e eeuw 10 jaar daarvoor al. :P
Ik bedoelde 'de recente seizoenen'. :P
quote:
Ik bedoelde het ook juist niet op specifieke gebeurtenissen. Het ging er toch juist om dat de Doctor in het algemeen verrekte vaak langs komt in deze en de vorige eeuw? :P
Oja, da's waar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:08:23 #17
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103072323
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:58 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met die kat-zusters? Dat was het jaar 5.000.000.023. ;)

Oh.. Dat is ook met een 5. :D :@
pi_103073588
De eerste dvd-box van DW is onderweg ^O^
Ik heb in een maand of 4 5 seizoenen weggekeken, en ben toen overgestapt op de tv-uitzendingen van seizoen 6. De eerste paar seizoenen vond ik nog redelijk goed op zichzelf te kijken, maar daarna zaten er steeds meer thema's en verhalen in die meerdere afleveringen terugkwamen. Toen had ik door dat ik echt verslaafd was :P.

En wie heeft er schuld aan dat ik DW-fan ben geworden? Breuls :+. Met z'n tv-tips en tweets "Whovians, this is your 10 minute warning!"
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_103073776
Ergens bij de regeneration van Doctor 2 naar 3 was er de discussie waarom de doctor zoveel tijd op aarde rondbracht. Volgens mij was dat gewoon omdat het een bijzonder volkje was, die mensen. En de reden waarom het dan net nu moet zijn ligt dan voor de hand: We zijn nu het aller aller boeiendst om te bekijken, met genoeg vrije tijd en vrij denkvermogen om wat te doen, maar nog niet helemaal in een distopia beland als in de 51st century en verder.
Zoiets?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:56:00 #20
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103073911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Ergens bij de regeneration van Doctor 2 naar 3 was er de discussie waarom de doctor zoveel tijd op aarde rondbracht. Volgens mij was dat gewoon omdat het een bijzonder volkje was, die mensen. En de reden waarom het dan net nu moet zijn ligt dan voor de hand: We zijn nu het aller aller boeiendst om te bekijken, met genoeg vrije tijd en vrij denkvermogen om wat te doen, maar nog niet helemaal in een distopia beland als in de 51st century en verder.
Zoiets?
Dat is ook goed. We gaan natuurlijk wel uiteindelijk het hele universum door om met andere soorten te "dansen".
  Admin vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:00:18 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103074054
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef WheeleE het volgende:

En wie heeft er schuld aan dat ik DW-fan ben geworden? Breuls :+. Met z'n tv-tips en tweets "Whovians, this is your 10 minute warning!"
I've inspired someone. O+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103074424
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

I've inspired someone. O+
Wees er maar trots op :Y
Dat ik niet na een seizoen ben afgehaakt komt deels ook doordat ik erg benieuwd was naar hoe ze de overgang van Christopher Eclestone naar David Tennant zouden doen. Daarna was het leed geschied en zat ik er helemaal in :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:40:14 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_103079739
Vraag ik me toch af wie jullie de beste doctor vinden als nieuwe Whovians.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:43:59 #24
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103079870
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef SiGNe het volgende:
Vraag ik me toch af wie jullie de beste doctor vinden als nieuwe Whovians.
Van de nieuwe of van alle?
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:45:57 #25
91830 MaximusTG
pi_103079944
Ligt er een beetje aan wat je nieuwe Whovians noemt; Ik heb bv de oude serie nooit gezien, en ben begonnen met kijken toen de nieuwe serie begon.
Van de nieuwe serie vind ik het moeilijk; ik vind iig zowel Matt Smith als David Tennant beter als Doctor dan Christopher Eccleston.
Tussen Matt Smith en David Tennant.. moeilijk, toen Smith net begon moest ik er heel erg aan wennen, maar ondertussen vind ik em ook erg goed.
pi_103079967
Van de nieuwe Doctors blijf ik toch hangen bij Tennant. Smith doet het zeker niet slecht, maar Tennant heeft voor mij gewoon het hele pakketje compleet ^O^.
Eccleston had denk ik ook een goeie eerste kunnen zijn, als hij langer dan 1 seizoen de tijd had genomen om er in te komen ;)
Ja doei.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:28 #27
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103080268
Misschien ook leuk voor jullie om de TV film te kijken met McGann als 8e Doctor.

(Alleen even die opmerking dat z'n moeder een mens is met een korreltje zout nemen)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:49:36 #28
45 SiGNe
pi_103082234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Van de nieuwe of van alle?
van de nieuwe.. die Eccleston, Tennant of Smith.
En als we dan toch bezig zijn, wie is de beste companion?

Persoonlijk vind ik Eccleston de beste Doctor, met eigenlijk een gedeelde plaats voor Tennant.
Eccleston staat bij mij op 1 omdat hij de serie weer op de kaart heeft weten te zetten na een lange stilte, geen makkelijke taak.
Ook vind ik het agressieve karacter van 'm wel erg goed, hij vecht echt voor zijn idealen.
Wel jammer dat ie maar 1 seizoen de Doctor was.
Tennant vond ik ook supergoed, echt zo'n flierefluiter die altijd vrolijk is van buiten maar van binnen is ie zeer serieus en dat komt ook soms naar voren.
Smith is uiteraard ook een erg goede Doctor maar ik zie toch nog net iets teveel 10th Doctor in 'm, hij is niet echt een geheel eigen karakter.

Wat betreft companions, Rose staat voor mij op de 1e plek, die had ook een prachtige rol in het hele verhaal met zowel de 9e als de 10e Doctor.
Op de 2e plek staat Amy, mooie meid om te zien, tikje naiëf soms (dingen doen die ze als ze nadenkt niet zou moeten doen), ook zij speelt een mooie verhaallijn.
Rory mag trouwens ook niet ontbreken, beetje de komische noot in het verhaal maar ondertussen weet ie toch meerdere keren Amy én de Doctor te redden.
Doet het beter dan Mickey.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:53:06 #29
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103084465
Ik denk dat David Tennant mijn favoriete Doctor is. Rose staat ook hoog maar Rory is veruit mijn favorite companion. Het is een beetje jammer dat Rose en TennantDoctor samen een aantal van de minste verhalen gehad hebben. Dat voordeel heeft Matt Smith voor mij, vooral de laatste 3, 4 afleveringen vind ik heel goed en heeft hij ook zijn beste kant als acteur kunnen laten zien.

En Mickey mag niet eens de grond kussen waar Rory op loopt. In eerste instantie was ik bij Rory bang voor een Mickey2 maar hij heeft zich veel beter ontwikkeld. Mickey was in mijn ogen gewoon een irritant sulletje totdat hij opeens voor het verhaal een badass uit een paralel universum moest zijn. :P
pi_103084674
O+ Donna O+
Ja doei.
pi_103088561
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
O+ Donna O+
Die miste ik inderdaad ook! :P

Ik vind Smith onderhand een goede Doctor, maar Tennant vond ik toch beter. Eccleston natuurlijk ook goed, maar hij was niet het soort persoonlijkheid dat ik verwacht dat de Doctor heeft.

En ik vind Amy en Rose allebei heel goede companions, Rose was wat minder naïef vond ik en die hele scene op dat strand tussen haar en de Doctor, tearjerker :'(
Maar Amy is ook een hele goede companion!
Maar de interactie tussen Donna en Tennant vond ik fantastisch leuk :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:41:13 #32
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103089749
Meestal vind ik Untergang subtitles saai, maar deze wou ik toch even delen. :P

pi_103090376
Het leuke aan Donna vond ik dat ze niet probeerde de Doctor te neuken :')
Ja doei.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:04:18 #34
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103091210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
Het leuke aan Donna vond ik dat ze niet probeerde de Doctor te neuken :')
Dat was wel een pluspunt van Donna ja.
pi_103091347
En ze is ook gewoon erg leuk als character, vind ik. Mijn favoriet tot nu toe denk ik :Y

De actrice/comedian die haar speelt is ook gewoon hilarisch _O-

Ja doei.
pi_103091683
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef Magic-IRC het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond hem wel hier passen:
[ afbeelding ]
Hoe is zij eigenlijk aan der achternaam gekomen? Heb even Wiki en IMDB gekeken, maar daar staat niks...
pi_103092445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Inu het volgende:

[..]

Hoe is zij eigenlijk aan der achternaam gekomen? Heb even Wiki en IMDB gekeken, maar daar staat niks...
Het is de echte naam van haar vader. Hij heeft (net als Tennant trouwens) een andere stage naam aangenomen omdat er al iemand met dezelfde naam geregistreerd stond als acteur.
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:31:14 #38
91830 MaximusTG
pi_103092761
Ja, dat is grappig joh, zocht ik vanmiddag nog op. Peter Davison heette vroeger Moffett, maar veranderde zn naam zodat hij niet zou worden verward met Peter Moffatt, die toevallig ook Doctor Who afleveringen heeft geregisseerd.
En de huidige schrijver heet Moffat...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:40:46 #39
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_103093306
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
En ze is ook gewoon erg leuk als character, vind ik. Mijn favoriet tot nu toe denk ik :Y

De actrice/comedian die haar speelt is ook gewoon hilarisch _O-

"I don't know songs I've never heard of" :').
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_103093804
"I thought it was a Mr. Who, who was a Doctor..."

:')!
Ja doei.
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:48:11 #41
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103108615
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien ook leuk voor jullie om de TV film te kijken met McGann als 8e Doctor.

(Alleen even die opmerking dat z'n moeder een mens is met een korreltje zout nemen)
Allang gezien :{w

Was wel leuk. Ik had wel meer van McGann willen zien. (Zien, niet horen, dus al die audioplays met hem sla ik over het algemeen over.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:54:17 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103108749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, dat is grappig joh, zocht ik vanmiddag nog op. Peter Davison heette vroeger Moffett, maar veranderde zn naam zodat hij niet zou worden verward met Peter Moffatt, die toevallig ook Doctor Who afleveringen heeft geregisseerd.
Grappig. Davison is Tennants favo Doctor en ook Tennant is niet zijn echte naam. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:10:18 #43
45 SiGNe
pi_103112166
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:31 schreef MaximusTG het volgende:
Moffett, Moffatt, Moffat.. en allemaal Doctor Who related.. Omen est Nomen valt dat bijna onder.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:10:25 #44
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103118992
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Allang gezien :{w

Was wel leuk. Ik had wel meer van McGann willen zien. (Zien, niet horen, dus al die audioplays met hem sla ik over het algemeen over.)
Van jou had ik ook niks anders verwacht Breuls. :P
En jammer voor McGann dat er destijds niet verder is gegaan, ik denk dat hij een hele goede Doctor was geweest als hij goede scripts had gekregen. Hij draagt die hele film eigenlijk. Ik hoop dan ook dat ze hem in een 50-jarig jubileum verhaal gaan gebruiken.
*droomt over een Five Doctors met McCoy, McGann, Eccleston, Tennant en Smith..*
Oké, misschien is McCoy iets te oud. Maar desnoods zeggen ze dat hij wat gerimpelder is door dat er toen ze hem met een Time Scoop pakte hij een stukje onbeschermd door de Time Vortex is gesleurd ofzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moffett, Moffatt, Moffat.. en allemaal Doctor Who related.. Omen est Nomen valt dat bijna onder.
Tennant natuurlijk. :)
  Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:42:18 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103119869
Een multiple Doctors met de Doctors 8 en hoger is volgens mij een prima optie. Lijkt me erg leuk.

Ik ben wel blij dat McGanns backdoor pilot niks is geworden. Doctor Who zou dan een FOX/BBC serie zijn geweest die het misschien maar een paar jaar had volgehouden en een overwegend Amerikaanse productie zou zijn geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:26:33 #46
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103126386
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:
Een multiple Doctors met de Doctors 8 en hoger is volgens mij een prima optie. Lijkt me erg leuk.

Ik ben wel blij dat McGanns backdoor pilot niks is geworden. Doctor Who zou dan een FOX/BBC serie zijn geweest die het misschien maar een paar jaar had volgehouden en een overwegend Amerikaanse productie zou zijn geweest.
Het was op zich nog een aardig succes in Groot Britannië. Ideaal zou zijn geweest als FOX na de pilot zich terug trok maar BBC verder ging.

Maar ja misschien hadden we dan Tennant nooit gehad. :P
pi_103150558
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Breuls het volgende:

En we hebben gezien aan Torchwood dat dat geen goed idee is.
pi_103151289
Jammer alleen dat Ecclestone niet bepaald te porren lijkt voor een terugkeer in de serie.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:40:30 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103161314
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

En we hebben gezien aan Torchwood dat dat geen goed idee is.
Asjeblieft zeg. Ik hoop dat ze de rechten maar voor 1 seizoen hebben uitgeleend.
pi_103164861
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef thijsdetweede het volgende:
Jammer alleen dat Ecclestone Eccleston niet bepaald te porren lijkt voor een terugkeer in de serie.
Een steen maakt geen doctor.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:43:48 #51
6616 Scully
Just vodka.
pi_103169134
Komt er nog een nieuw Torchwood seizoen? :? :@
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
  Admin zondag 16 oktober 2011 @ 22:51:30 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103169597
Dat is nog niet bekend. Starz heeft er nog niks over geroepen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:54:26 #53
6616 Scully
Just vodka.
pi_103169769
Nuja, afwachten dan maar..
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_103178186
* WheeleE voelt zich nog geeky dan anders :@
Er is hier op kantoor iemand met een grote plotter aan het printen, en het eerste wat ik dacht toen ik dat ding hoorde was "He, dat klinkt als een slomo-Tardis". Pfff....
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:48:19 #55
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_103215168
Ik heb de BBC iplayer geinstalleerd en ben wat Classic Doctor Who afleveringen aan het kijken. Maar dat is wel erg traaaaaaaaag als je de nieuwe Doctor gewend bent. Wel tof om de eerste appearance van de Daleks te zien. Die dingen zijn wel tijdloos.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_103252928
doctor danboard

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103257500
Ja doei.
  Admin dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:35:41 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103258116
Nice. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:39:53 #59
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103258416
Hahaha, een keer een meid om 3 uur gebeld. Werd niet in dank afgenomen. :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:49:08 #60
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_103262360
Nieuwe Pennyarcade, de originele titel was: Please tell me that you know!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 00:34:08 #61
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103264138
Ik stel hierbij een nieuwe titelsong voor:
  woensdag 19 oktober 2011 @ 01:08:53 #62
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103265042
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Erasmo het volgende:
Ik stel hierbij een nieuwe titelsong voor:
Klinkt heel erg als de oude titelsong, met een keytar er overheen. :P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 02:00:26 #63
45 SiGNe
pi_103265897
Mijn favoriet is nog altijd de versie van Orbital:
Het orgineel dat op het album staat is beter vind ik maar ik kon jullie een versie met Matt Smith niet onthouden.

Wat extra info:
quote:
By the time BBC TV commissioned Orbital to provide the music for the "Doctor Who Night", the Hartnoll's version of the theme had already become one of the highlights of their live set. Two years later and in response to the many requests from those disappointed that the track could only be heard at gigs, Paul and Phil decided to re-record it for the inclusion on the album.
Dat was in 1999 en het album (The Altogether) kwam in 2001 uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door SiGNe op 19-10-2011 02:07:18 ]
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 07:27:59 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103267024
Ah, het was alweer een tijdje geleden dat je Orbital had geplugd. Werd wel weer tijd. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 07:32:59 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103267061
Overigens, als ik die proms versie zo hoor denk ik toch dat ik de versie onder RTD mooier vind dan de theme in Moffats seizoenen. Dat massale orkestrale heeft toch wel wat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:44:32 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103270655
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef Breuls het volgende:
Overigens, als ik die proms versie zo hoor denk ik toch dat ik de versie onder RTD mooier vind dan de theme in Moffats seizoenen. Dat massale orkestrale heeft toch wel wat.
^^

DIe van seizoen vijf is bijna club-music... niet zo tof :N Seizoen vier heeft wat mij betreft de beste.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:46:46 #67
45 SiGNe
pi_103277618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 07:27 schreef Breuls het volgende:
Ah, het was alweer een tijdje geleden dat je Orbital had geplugd. Werd wel weer tijd. ;)
Ja he :) ik dacht we hebben nieuwelingen, die moeten het ook nog even weten ;)
  Admin woensdag 19 oktober 2011 @ 13:54:53 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103277911
Sowieso moet iedereen weten van de joy die Doctor Who muziek heet. Ik draai de soundtracks nog regelmatig grijs. Sterker nog, ik zit te wachten op die van DW6. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103279141
Orbital! O+
Met Matt Smith! O+ O+

Laat ik dan nog een keer mijn favoriete Who-theme pluggen.
De hobo solo (hihi) rond 1.15 bezorgd me elke keer weer kippenvel.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_103317855
Wat is Torchwood toch eigenlijk een homo-erotische orgie :') :D!
Ja doei.
  Admin donderdag 20 oktober 2011 @ 11:55:24 #71
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103318953
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Sprouts het volgende:
Orbital! O+
Met Matt Smith! O+ O+

Laat ik dan nog een keer mijn favoriete Who-theme pluggen.
De hobo solo (hihi) rond 1.15 bezorgd me elke keer weer kippenvel.
Erg gaaf. Ik vind vooral het stuk vanaf 1:46 mooi. Ook omdat in de aflevering daar mooie beelden bij zaten. :)

Tot nu toe vind ik seizoenen 3 en 5 de beste muziek hebben. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 11:57:06 #72
91830 MaximusTG
pi_103319021
Eens! Heb gisteravond de OST van 5 euh.. verkregen.. "I am the Doctor" is natuurlijk mooi, maar ook die van "Little Amy".
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:03:47 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103319317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is Torchwood toch eigenlijk een homo-erotische orgie :') :D!
Valt wel mee toch?
  Admin donderdag 20 oktober 2011 @ 12:10:29 #74
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103319575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef MaximusTG het volgende:
Eens! Heb gisteravond de OST van 5 euh.. verkregen.. "I am the Doctor" is natuurlijk mooi, maar ook die van "Little Amy".
I Am The Doctor, Mad Man in a Box en Sad Man in a Box luister ik meestal achter elkaar. Maar ook de intro's van The Sun's Gone Wibbly en I Remember You zijn tof.

En wow, ik noem die titels uit m'n hoofd op. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 12:12:25 #75
91830 MaximusTG
pi_103319642
Haha, ja, dat zijn ook mooie nummers :). En euh, dat klinkt niet gezond zo alles uit je hoofd kennen. Misschien moet je eens naar de Doctor? ;).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:10:24 #76
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103322007
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:12 schreef MaximusTG het volgende:
Haha, ja, dat zijn ook mooie nummers :). En euh, dat klinkt niet gezond zo alles uit je hoofd kennen. Misschien moet je eens naar de Doctor? ;).
Ik zou met alle plezier niet gezond zijn als dat betekend dat ik naar de Doctor mag. :P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:03:03 #77
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  Admin vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:05:34 #78
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103364511
Leuk. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:37:29 #79
91830 MaximusTG
pi_103365825
Hehe, lachen ja.
Vind de Judoon ook altijd zo hilarisch.
Hier zijn ze ondertiteld :p:

pi_103425339
Sodeju. Ik heb het niet vaak bij tv-series, maar bij de finale van Torchwood seizoen 2 heb ik echt met samengeknepen handjes en ingehouden adem zitten kijken :o. Spannend en zielig.
Owen en Tosh :'(
Morgen door met seizoen 3!

Waar ik niet helemaal uit kwam is hoe Jack van het graf in het heden in de koellade terecht kwam. Opgegraven door Torchwood <1900, in de koellade gelegd? Maar hoe kwam hij dan van het heten in het verleden? De ring?
  Admin zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:44:53 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103425582
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:

Waar ik niet helemaal uit kwam is hoe Jack van het graf in het heden in de koellade terecht kwam. Opgegraven door Torchwood <1900, in de koellade gelegd?
Ja. Opgegraven door die dames.
quote:
Maar hoe kwam hij dan van het heten in het verleden? De ring?
Hij kwam naar het verleden door Gray. Die stuurde hem naar het jaar 27. En pleurde hem in het graf. Daar bleef hij liggen tot 1901, toen de ring opgemerkt werd door Torchwood, die hem opgroeven en op zijn verzoek in de vriezer legden. In 2008 (of was het 2009?) sprong hij weer uit die vriezer. Hij is dus bijna 2000 jaar ouder geworden in horizontale toestand.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:48:04 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103425678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Hij kwam naar het verleden door Gray. Die stuurde hem naar het jaar 27. En pleurde hem in het graf. Daar bleef hij liggen tot 1901, toen de ring opgemerkt werd door Torchwood, die hem opgroeven en op zijn verzoek in de vriezer legden. In 2008 (of was het 2009?) sprong hij weer uit die vriezer. Hij is dus bijna 2000 jaar ouder geworden in horizontale toestand.
En in die tijd ongeveer om de 10 minuten een verstikkingsdood gestorven :X
pi_103425739
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

[..]

Aaah...kijk, dat had ik gemist, dat ze met z'n 3en naar het verleden waren gesprongen. Vandaar dat Jack zei dat ie zijn eigen timeline had gekruist. Ik dacht dat ze nog in het heden waren,

Wel een akelige kwelling. Brr :{
Ellek voordeel hep se nadeel. Zo blijkt maar weer.
  Admin zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:19:26 #84
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103426939
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:48 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En in die tijd ongeveer om de 10 minuten een verstikkingsdood gestorven :X
Ja. Mijn grootste kanttekening bij Exit Wounds is: moet Jack niet helemaal doorgedraaid gestoord en onhandelbaar zijn na 2000 jaar?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 23 oktober 2011 @ 19:46:38 #85
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_103465832
Doctor Who star Matt Smith; 'I want to establish a career in Hollywood'
TV star admits it may not be long before he leaves the BBC sci-fi series

http://www.nme.com/filman(...)o-establish-a/250289
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_103466231
Ik ben in Londen en ik ben vanmiddag een Dalek knuffel tegengekomen en een op afstand bestuurbare Dalek O+
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:00:24 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466517
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:46 schreef DoomCow het volgende:
Doctor Who star Matt Smith; 'I want to establish a career in Hollywood'
TV star admits it may not be long before he leaves the BBC sci-fi series

http://www.nme.com/filman(...)o-establish-a/250289
Okay, dus in DW8 de twaalfde Doctor? Da's snel. :{
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:00:43 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466535
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 19:54 schreef Inu het volgende:
Ik ben in Londen en ik ben vanmiddag een Dalek knuffel tegengekomen en een op afstand bestuurbare Dalek O+
Zo'n kleine robodalek? Die zijn cool. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103466639
Owen in Torchwood... hij is dus dood, maar praat, zucht en doet. Vooral dat zuchten...

en is vervolgens niet in staat om lucht in een paar longen te blazen bij een reanimatie..? :')
Ja doei.
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 20:04:34 #90
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103466743
Ach, dat krijgen vampierseries ook nooit goed. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103466898
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zo'n kleine robodalek? Die zijn cool. :)
Ja, alleen wel 40 pond :{
  zondag 23 oktober 2011 @ 20:11:55 #92
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103467204
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
Owen in Torchwood... hij is dus dood, maar praat, zucht en doet. Vooral dat zuchten...

en is vervolgens niet in staat om lucht in een paar longen te blazen bij een reanimatie..? :')
Praten en zuchten en alles gaan automatisch zonder erbij na te denken. Als je het dan ineens bewust moet gaan doen...

(maar natuurlijk slaat het nergens op :')).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_103558395
Children of Earth is verrekte spannend zeg! :o
Day Two net gezien, morgen de rest!
  Admin dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:26:36 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103558439
Ready the tissues.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:51 #95
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_103618112

Whehehe :)
pi_103737316
Children of Earth dag 4 aan het kijken. Oef. Spannend!
en wat ziet Ianto er verschrikkelijk yummie uit in zn overhemd/gilet samen met Jack bij de 456
  Admin zondag 30 oktober 2011 @ 12:13:50 #97
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103737590
Ianto. ;(
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_103737776
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:13 schreef Breuls het volgende:
Ianto. ;(
Ja, dat zie ik nu tien minuten later. *snif* :'(
Ik had het al ergens gelezen, maar het is toch nog heftig :{
  Admin zondag 30 oktober 2011 @ 12:36:07 #99
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_103738421
Ik had het toendertijd helaas ook al gelezen. Er kwam toen veel fankritiek en schrijver James Moran reageerde daar op Twitter op. En ik volg hem, dus ik kreeg de heisa al mee voordat ik de aflevering zag. Zat namelijk in het buitenland, dus moest wachten op de download.

Ik was liever verrast geweest in de aflevering zelf, maarja. Ik vind het nog steeds jammer; Ianto had niet dood gehoeven, vond ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:41:54 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103738606
Vond het ook jammer, hij was een mooie toevoeging aan de serie. Het was ook echt rot om te zien hoe die dood ging.

En natuurlijk dat ze de basis opblazen in het begin :(
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:44:31 #101
45 SiGNe
pi_103738686
't blijft science fiction en ze hebben de doden al levend gehouden en Jack staat ook steeds weer op uit de dood dus het kan in feite nog alle kanten op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')