quote:
Op zaterdag 23 maart 2013 08:42 schreef M_Schtoppel het volgende:Ik ben een zeer rechtse knakker en het is absoluut waar dat de eerste immigratie is ingezet door graaiende kankerzakenmannetjes.
ECHTER, en dat vermeldt Van Dam niet, de tweede grote immigratie waren geen gastarbeiders, maar asielzoekers. Asielzoekers zijn zielig en daar heeft links wel degelijk alle schuld.
Jaren tachtig, weet u nog wel?
Het enthousiasme voor vluchtelingen was vooral heel groot toen het Hongaren betrof op de vlucht voor het communisme. Die mensen werden gewoon onthaald. Toen had je in de jaren 70 en begin jaren 80 vooral vluchtelingen van de linkse politieke overtuiging die in hun eigen land uit een vliegtuig zouden worden gegooid door de politieke geestverwanten van Thatcher, Reagan en Wiegel.
Zelfs tot diep in de jaren 90 waren de meeste vluchtelingen echter hogeropgeleiden die zich hier prima redden en niet degenen die het onze lageropgeleiden moeilijk maken, niet op de arbeidsmarkt en niet in hun wijken. Ook is het het kabinet Kok geweest dat keihard heeft ingegrepen, met Cohen als verantwoordelijk minister als ik me niet vergis, op een tamelijk onfatsoenlijke manier ook nog, dat had fraaier gekund. Kok was een beetje stiekempjes, maar dat beleid is slechts van een grote bek voorzien door Verdonk.
Rechts speelt graag in op het gezonde volksgevoel over immigratie, maar feitelijk doen ze er niks aan want het is goed voor de werkgevers en langs meerdere kanten slecht voor de werknemers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.