Tsja, de natuur doet de rest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
1000 per jaar huh... En hoe komen we dan aan zulke GROTE aantallen in totaal?
Turken hebben gemiddeld 2 kinderen per paar en Marokkanen 2.4 dacht ik en dat gemiddelde neemt al jaren af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef thabit het volgende:
[..]
Tsja, de natuur doet de rest.
[ afbeelding ]
Zelfcencuur:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is geen zefcensuur.
Je bent wel koppig.
Alsjeblieft:
Zelfcensuur
Bijzondere vorm van censuur, waarbij een auteur of een redactie in eigen werk wijzigt of schrapt. Meestal gebeurt dit onder druk van de publieke opinie, de overheid of door gewijzigde inzichten van de auteur zelf.
`Zelfcensuur` is een bijzondere versie van censuur. Bij zelfcensuur leggen media of individuen zichzelf beperkingen op, bijvoorbeeld om de gevoelens van hun toehoorders te ontzien, of om moeilijkheden met de overheid te voorkomen.
Zelfcensuur is een versie van censuur waarbij media of individuen zichzelf publicatiebeperkingen opleggen. Dit wordt bijvoorbeeld gedaan om gevoelens van hun publiek te ontzien of om problemen met de overheid te voorkomen.
Bronnen:
http://www.encyclo.nl/begrip/zelfcensuur
http://www.encie.nl/definitie/Zelfcensuur
Wikipedia
Dat sluit aan op: selectief is met het vergaren van informatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Kijk de Elsevier gooi ik meestal meteen weg.
het is de schuld van de pvvquote:De afgelopen jaren is de PVV er in geslaagd de immigratie van de jaren zestig opnieuw te problematiseren en de geschiedenis te herschrijven
Liever brood dan visquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:47 schreef AbsurdHero het volgende:
Rechts - links. Vooral die bal (er in) blijven trappen. Het volk is weer aan het spelen. Nu nog wachten of men weer brood zal krijgen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Kijk de Elsevier gooi ik meestal meteen weg.
Het enthousiasme voor vluchtelingen was vooral heel groot toen het Hongaren betrof op de vlucht voor het communisme. Die mensen werden gewoon onthaald. Toen had je in de jaren 70 en begin jaren 80 vooral vluchtelingen van de linkse politieke overtuiging die in hun eigen land uit een vliegtuig zouden worden gegooid door de politieke geestverwanten van Thatcher, Reagan en Wiegel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik ben een zeer rechtse knakker en het is absoluut waar dat de eerste immigratie is ingezet door graaiende kankerzakenmannetjes.
ECHTER, en dat vermeldt Van Dam niet, de tweede grote immigratie waren geen gastarbeiders, maar asielzoekers. Asielzoekers zijn zielig en daar heeft links wel degelijk alle schuld.
Jaren tachtig, weet u nog wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |