Ach gut ach gut... uitzending is allang geweest toch?quote:
Ja, maar anderen kunnen het topic ontwijken, een TT ontwijken gaat niet echt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ach gut ach gut... uitzending is allang geweest toch?
Denk aan de NL'ers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
TT is iets wat de mensen die in NL kijken ook zomaar kunnen lezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kan alleen de TT niet meer wijzigen, een modje?quote:Holy freaking fuck, snakes!
Drama Queen.quote:
Ik vond het vorige seizoen heel goed, alleen het einde was echt door en door en door verschrikkelijk slecht...Tot nu toe vind ik dit seizoen 20x minder overtuigend beginnen dan het vorige...maar goed..meningen....maar ik hoor jouw reactie wel door veel meer gezegd worden....vreemd naar mijn mening...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:31 schreef DUK het volgende:
Vind dit seizoen juist erg vermakelijk. Kon ook niet anders na het behoorlijk matige seizoen van vorig jaar. Mos Def gaat zo te zien een behoorlijke rol krijgen. Ben er blij om. Vond hem ook erg goed acteren. Kijk uit naar de volgende..
Matsuka
Matsuka's assistent
Ik onderbouw zijn reactie ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het vorige seizoen heel goed, alleen het einde was echt door en door en door verschrikkelijk slecht...Tot nu toe vind ik dit seizoen 20x minder overtuigend beginnen dan het vorige...maar goed..meningen....maar ik hoor jouw reactie wel door veel meer gezegd worden....vreemd naar mijn mening...
Die was ook priceless inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:18 schreef golfer het volgende:
Fuck your balls vond ik ook wel een leuke TT.
Debra's uitspraak tegen de baas toen ie haar Luitenant maakte.
Lol, you are right...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Deb zei overigens Frankenfuck en niet freaking fuck
Dairy Queen, voor zover ik op Google mag afgaan. Blijkbaar is DQ een vaak gebruikte afkorting.quote:
Dexter #26 Lieutenant Debra Morganquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef planethugo het volgende:
ps. nu ben ik benieuwd wat de eigenlijke TT was
dat is idd een spoilerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dexter #26 Lieutenant Debra Morgan
De onthulling zat ook al in de teaser voor dit seizoen. Overigens wel een wat vreemde beslissing, om zomaar zo'n plotpunt weg te geven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is idd een spoileral is ook weer niet zo een schok
Ik zat er al aan te denken. Ik zal vanmiddag een gifje makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Pakspul het volgende:
Wel waardeloos dat niemand een animated gifje heeft van de kost van Matsuka's assistent
Ik kijk sowieso nooit die teasers en promo's. Verpest echt van allesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
De onthulling zat ook al in de teaser voor dit seizoen. Overigens wel een wat vreemde beslissing, om zomaar zo'n plotpunt weg te geven.
Kostquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zat er al aan te denken. Ik zal vanmiddag een gifje maken
Ik heb Dexter gisteravond al weggetyft. Geen zin momenteel om 6GB opnieuw te downloadenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kostdikke typo valt me nu pas op, maar je weet vast wel welk moment ik bedoel?
Ik weet hoe ik kwalitatieve gifs maak. Ik heb alleen geen goede source (Ik gebruikte een gare online stream)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:12 schreef Mirel het volgende:
http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3371409 Lees die gif tutorial in de eerste post voor betere kwaliteit.
Daarom kijk ik nooit teasers/previewsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Orbis het volgende:
De onthulling zat ook al in de teaser voor dit seizoen. Overigens wel een wat vreemde beslissing, om zomaar zo'n plotpunt weg te geven.
Kan je het dan mij uitleggen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik kwalitatieve gifs maak. Ik heb alleen geen goede source (Ik gebruikte een gare online stream)
Gif's zijn dan ook alleen maar populair omdat ze simpel op fora te gebruiken zijn enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gif's zijn sowieso altijd brakke shit, een 1080p-video op YouTube laadt nog sneller dan zo'n typische gif
ja dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Mirel het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
GIF Movie Gear en elk willekeurige movie capture softwarequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:54 schreef Mirel het volgende:
[..]
Kan je het dan mij uitleggen?Want ze vertellen niet welke programma enzo. Ik heb het wel eens met Flash gedaan maar dat ging stom. Of eerst frames extracten in Premiere ofzo en dan in giftooltje samenvoegen?
Wat is er zo'n groot plotpunt dat Debra luitenant wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Orbis het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:42 schreef Stefan het volgende:
Wie van jullie denkt ook dat het karakter van Edward James Olmos net als Harry niet bestaat?
Mentor-leerling verhoudingquote:
Ik niet. Het zo te ' fight club' zijn als het ingebeelde karakter een hete pook tegen het daadwerkelijke karakter aanhoudt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:42 schreef Stefan het volgende:
Wie van jullie denkt ook dat het karakter van Edward James Olmos net als Harry niet bestaat?
Dit zou zo maar eens kunnen gaan gebeuren ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Stefan het volgende:
Mos Def is tof, goede rol, ik hoop dat ie aan de goede kant blijft. Denk dat ie in de finale Dexter redt en wordt vermoord door Collin Hanks.
vind ik wel, heeft zo een creapy kop van een psycho-nerdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jammer dat Hanks geen creepy badguy is.
misschien een overleden professor van colin hanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:07 schreef MAHL het volgende:
Helaas, die theorie klopt niet, aangezien Olmos' personage Professor Gellar heet. Hij is een professor op de lokale universiteit, zo is al bekend.
Het is geen groot plotpunt, maar het maakt delen van de eerste aflevering wel een soort van overbodig. Je moest denken "oeh, wordt Batista nu luitenant? Als dat maar goed gaat/wat gaat er onderweg nog fout", terwijl je nu al wist "meh, filler totdat er een geschikt moment is om Deb naar voren te schuiven". De verrassing was eenvoudigweg verdwenen, je kon je nu op geen enkele wijze verplaatsen in Deb en haar verbazing toen ze het hoorde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is er zo'n groot plotpunt dat Debra luitenant wordt.
De theorie klopt zolang we Olmos niet in interactie zien met wie dan ook. Hij heeft nog niet voor de klas gestaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:07 schreef MAHL het volgende:
Helaas, die theorie klopt niet, aangezien Olmos' personage Professor Gellar heet. Hij is een professor op de lokale universiteit, zo is al bekend.
Dat heeft de schrijvers er niet van weerhouden om ze al zes (ongelofelijk...) seizoenen in de serie te houden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
De theorie klopt zolang we Olmos niet in interactie zien met wie dan ook. Hij heeft nog niet voor de klas gestaan.
En wie vraagt zich nu af of Batista Luitenant is of niet, hij en Laquirta zijn sowieso al de meest overbodige personages.
LaSquirta geeft meer om zichzelf dan om andere. Egoistisch kudt wijf dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:59 schreef DUK het volgende:
Wat was nou de precieze reden dat Batista en zij uit elkaar gingen? Dat is me even ontgaan.
Carriere boven alles toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:59 schreef DUK het volgende:
Wat was nou de precieze reden dat Batista en zij uit elkaar gingen? Dat is me even ontgaan.
Meer respect voor LA PASSIIIOOOONquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:23 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat heeft de schrijvers er niet van weerhouden om ze al zes (ongelofelijk...) seizoenen in de serie te houden.
Dat zou wel erg voor de hand liggen. Hanks' personage heeft ook al een zus tussen wie de band erg goed is, en om hem dan ook nog eens te laten moorden met hulp van een niet bestaand iemand, is wel een beetje erg obvious.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mentor-leerling verhouding
Olmos geen interactie met anderen.
Ja, Olmos pakt dat manequinhoofd op, maar Harry doet hetzelfde met een een speelgoedauto van Harrison.
Denk dat het een soort twist gaat worden die je mijlenver ziet aankomen.
Jammer dat Hanks geen creepy badguy is.
Dat vind ik juist extreem vervelend, alsof ze altijd een extra statement wil maken over haar afkomst ofzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef Paxcon het volgende:
Het enige toffe aan Laguerta is, is dat ze niet het Engelse Angel zegt, maar het Spaanse Anhel.
Olmos praat op een gegeven moment wel tegen die pop in het begin als Hanks al weg is. Dat is misschien geen interactie met een echt levend persoon. Maar wel een bewijs imo dat hij een eigen bewustzijn heeft en geen hersenspinsel is van Hanks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
De theorie klopt zolang we Olmos niet in interactie zien met wie dan ook. Hij heeft nog niet voor de klas gestaan.
En wie vraagt zich nu af of Batista Luitenant is of niet, hij en Laquirta zijn sowieso al de meest overbodige personages.
Dat is heel normaal tussen mensen die dezelfde taal spreken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:04 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist extreem vervelend, alsof ze altijd een extra statement wil maken over haar afkomst ofzo.
Onzin, Harry pakt ook een speelgoedautootje op, dus heeft interactie met echte spullen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Olmos praat op een gegeven moment wel tegen die pop in het begin als Hanks al weg is. Dat is misschien geen interactie met een echt levend persoon. Maar wel een bewijs imo dat hij een eigen bewustzijn heeft en geen hersenspinsel is van Hanks.
Op IMDB zeggen ze dat de grap het dairy queen betekent.quote:
dairy queen- the best effing ice cream place around when you have the munchies- try their mint blizzard... yummmm (Urban Dictionary)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op IMDB zeggen ze dat de grap het dairy queen betekent.
precies, ik zou het juist vreemd vinden als zij het ook op zijn engels zou uitsprekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is heel normaal tussen mensen die dezelfde taal spreken hoor
Iets oppakken is iets anders dan er tegen praten. Bovendien doet Harry dat in het bijzijn van Dexter. Omdat Dexter zich inbeeld dat Harry iets oppakt. Hanks kan moeilijk zich inbeelden dat Olmos tegen een pop praat als hij zelf al binnen is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, Harry pakt ook een speelgoedautootje op, dus heeft interactie met echte spullen.
Ja dat weet ik wel, maar de manier waarop ze dat doet vind ik gewoon te. Alsof ze er heel erg de nadruk op legt zeg maar. Nouja, ik vind het gewoon super irritantquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is heel normaal tussen mensen die dezelfde taal spreken hoor
Onzin. Ik heb een half jaar in het buitenland gezeten voor stage, met een andere jongen, en ook al spreek je die taal, stefan bleef stefan, of zij het nou als steven uitspraken of niet.quote:
Soort van geweten van alle lessen die die heeft geleerd van Harry. Hij is ze dan eigenlijk vergeten maar achter z'n hoofd heeft die het wel onthouden alleen komen ze dan weer naar voren met behulp van: 'Wat zou Harry zeggen/denken/doen'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Jmsls het volgende:
Bedenkt Dexter zelf wat Harry zegt (of zou zeggen) of is het iets wat in hem inkomt?
Dexter bedenkt het, als Dexter het niet weet weet Harry het ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Jmsls het volgende:
Bedenkt Dexter zelf wat Harry zegt (of zou zeggen) of is het iets wat in hem inkomt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij was het eigenlijk meteen duidelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Ben ik trouwens de enige die nog lang twijfelde wie Rita nou had vermoord? Onduidelijk uitgelegd imo
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:19 schreef MAHL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more you try to erase me,
The more that I appear.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:38 schreef Marloes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |