quote:Das großartige an musik ist ja, dass man einem lied drei minuten zuhört und dann ist es vorbei.
Wie das leben.
-Flake-
quote:"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
-Einstein-
quote:
quote:One of the things we do is to provoke people. We want to provoke people to think. -RZK-
Steve Jobs.quote:Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes... the ones who see things differently -- they're not fond of rules... You can quote them, disagree with them, glorify or vilify them, but the only thing you can't do is ignore them because they change things... they push the human race forward, and while some may see them as the crazy ones, we see genius, because the ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do.
quote:We are all atheists about most of the gods that societies have ever believed in. Some of us just go one god further. - Richard Dawkins
Duitse new kids.quote:Du bleibst von mein bier, du fickschnitzel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:ik ben een domme lul met nog dommere topics
gegroet de ts van dit Geniale quote's topic
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:09 schreef Phantomesse het volgende:
Sieg Heil! - Adolf Hitler
Weltrusten! - Phantomesse
Zijn nog wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:18 schreef PKRChamp het volgende:
Een bitch is een bitch maakt niet uit hoe groot zijn bouw.
Kempi
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 02:57 schreef Phantomesse het volgende:
If you hate drugs, I suggest you collect all your favourite music and burn it because all those people were real fucking high! - Weet ik niet
Aaah, thanks! Vond hem geniaal toen ik 'm hoorde maar wist niet waar vandaan heb die quotes uit mijn hoofd getypt.quote:
It's always good to do a reboot ... Papaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Een reboot in de morgen is een dag zonder zorgen .... Bill Gates
QFT!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:05 schreef HaJee het volgende:
Ik zou hier iets geniaals kunnen posten maar dan moet ik mezelf quoten en dat weiger ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: zie sig.
[ Bericht 2% gewijzigd door Karrs op 11-10-2011 14:31:32 ]Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef MonteCristo het volgende:
Wollah! Wat kijk jij? Wat is je probleem!?
- de toekomst van Nederland
"effe eten", de wc van tong80quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
"Mijn zoon is effe pissen", de moeder van Tong80.
It's better to be dead and cool, than alive and uncool.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:16 schreef PKRChamp het volgende:
I rather die like a man, then live like a coward!
Meh, dat maakt mij geen zak uit. Waar ik me zorgen om baar is dat hysterische, haatdragende, "wanhopig-op-zoek-gaan-naar-de-minpunten-van-de-ander-en-vooral-niet-bij-jezelf-beginnen"-klimaat van tegenwoordig. Staar je even voor je uit, dan wordt je al gelijk vies aangekeken (zowel door de autochtone als de allochtone Nederlander. Vanwaar die haat overal? Ja tuurlijk.. Dat gedoe met islam in NL, Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Wilders en kornuiten. Dan nog snap ik niet waarom men zo graag aan die hysterie wil vastklampen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alle Tokkies het land uit en meer Marokkanen en Turken naar Nederland en vooral naar Fryslan (hier zijn nauwelijks Marokkanen of Turken, alleen domme Nederlandse ganzen).
Marokkanen zijn gewoon tof. Lekker eten, goede feesten, eerlijke mensen (lullen niet achter je rug om zoals blanken doen), lekkere chicks zonder kapsones, en niet van die afgrijselijke feministische (man)wijven die vooral veel bij blanke kazen voorkomen.
Beter 60% van Nederland (en Fryslan) Turks en Marokkaans en toffe Nederlanders en Friezen mogen blijven, maar kansloze stinktokkies opkutten uit Nederland. Enkeltje Madagascar of zo.
Ok, ik snap het.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Meh, dat maakt mij geen zak uit. Waar ik me zorgen om baar is dat hysterische, haatdragende, "wanhopig-op-zoek-gaan-naar-de-minpunten-van-de-ander-en-vooral-niet-bij-jezelf-beginnen"-klimaat van tegenwoordig. Staar je even voor je uit, dan wordt je al gelijk vies aangekeken (zowel door de autochtone als de allochtone Nederlander. Vanwaar die haat overal? Ja tuurlijk.. Dat gedoe met islam in NL, Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Wilders en kornuiten. Dan nog snap ik niet waarom men zo graag aan die hysterie wil vastklampen?
das een lange qoutequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:14 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Meh, dat maakt mij geen zak uit. Waar ik me zorgen om baar is dat hysterische, haatdragende, "wanhopig-op-zoek-gaan-naar-de-minpunten-van-de-ander-en-vooral-niet-bij-jezelf-beginnen"-klimaat van tegenwoordig. Staar je even voor je uit, dan wordt je al gelijk vies aangekeken (zowel door de autochtone als de allochtone Nederlander. Vanwaar die haat overal? Ja tuurlijk.. Dat gedoe met islam in NL, Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Wilders en kornuiten. Dan nog snap ik niet waarom men zo graag aan die hysterie wil vastklampen?
~Albert Einsteinquote:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Klopt, het verschil is 3$95 per minuut.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Er is een verschil tussen ongewenste intimiteiten en viespeuken die geld over hebben voor telefoon seks.
quote:I have the simplest tastes. I am always satisfied with the best.
quote:And, after all, what is a fashion? From the artistic point of view, it is usually a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.
quote:He is really not so ugly after all, provided, of course, that one shuts one's eyes, and does not look at him.
En een favoriet:quote:Hard work is simply the refuge of people who have nothing whatever to do.
quote:Life is far too important a thing ever to talk seriously about it.
To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is allquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef zatoichi het volgende:
Dat hier nog geen quote van Oscar Wilde instaat is een schande:
de nulgrensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
dichter bij de nul ....
Mark Dutroux
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |