Ik hoop het zo voor ze!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
En na vijf delen moeten de heren helaas weer verhuizen.Gastgezin Oognips opvangkittens #14
Ik ben zo vrij het in hun eigen topic te crossposten, want zou het niet geweldig zijn als zich voor die tijd een fokker meldt die de mannen een permanent huisje wil geven?Dit uiteraard in overleg met Rewimo en het asiel. Naar ik heb begrepen gaan ze aanstaande donderdag naar het asiel, als zich niemand meldt of een andere tijdelijke oplossing gevonden kan worden.
Ik heb aangeboden om ze op te vangen (ik ben gastgezin) over 3 weken, nu wil ik dat niet. Maar ze gaan morgen al naar het asiel en daar willen ze helaas niet mee wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:28 schreef lynda het volgende:
wat is bijvoorbeeld een tijdelijke oplossing?
Ik kan er werkelijk waar met mijn volle verstand niet bij dat die mensen dit hun beestjes aandoen. Ik zeg, geen huisdieren meer op de Bauernhof!quote:Op woensdag 21 december 2011 06:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden om ze op te vangen (ik ben gastgezin) over 3 weken, nu wil ik dat niet. Maar ze gaan morgen al naar het asiel en daar willen ze helaas niet mee wachten.
Daar vragen ze anders zelf om...ik zal me gedragen maar ik heb er geen goed woord voor over!quote:Op woensdag 21 december 2011 08:42 schreef senesta het volgende:
Nee, we gaan niet die kant op met dit topic hoor. Er mag hier best over gesproken worden maar we gaan niet met z'n allen over ze heen vallen.
Jammer dat die drie extra weken er niet bij kunnen zodat ze bij jou waar ze bekend zijn tijdelijk kunnen verblijven. Nu moeten ze weer wennen in een asiel.quote:Op woensdag 21 december 2011 06:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden om ze op te vangen (ik ben gastgezin) over 3 weken, nu wil ik dat niet. Maar ze gaan morgen al naar het asiel en daar willen ze helaas niet mee wachten.
Punt is dat voor een gesprek het wel handig is als er open over gedaan wordt en gereageerd wordt... Het totaal niet reageren vind ik op zn minst raar. Dan krijg je vanzelf dat mensen over je heen vallen...quote:Op woensdag 21 december 2011 08:42 schreef senesta het volgende:
Nee, we gaan niet die kant op met dit topic hoor. Er mag hier best over gesproken worden maar we gaan niet met z'n allen over ze heen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |