SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
HAHAHAHAquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je voelt niks van leeftijd!
Ook al klinkt het fout.
Volgens mij zag ze die vorige nogquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET ZIJN PIRATEN WAAROM ZO HATEN![]()
NET WAREN HET ENGE BILLEN JAquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET ZIJN PIRATEN WAAROM ZO HATEN![]()
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij zag ze die vorige nogdie vond ik ook niet plezierig nee
Ik geloof er niks van.quote:
Ja, jeetjequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, zo bah dat het het hele topic gekilled heeft!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wees niet bang voor mijn lul
Dat is toch flauwekul
Al is het soms
een stijve pik
Hij is net zo lief als ik
Oh, wees niet bang voor
mijn lul
Rolluik gespot, getuige van een misdaad... wat te doen ?!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
Vertel eens een spannend verhaal, ik verveel me
Piemels alles gekkiequote:
Hahahhaaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rolluik gespot, getuige van een misdaad... wat te doen ?!!!
Oh, ik ga morgen eerste uur naar school en dan ontbijten met Sam en dan terug naar schoolquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Piemels alles gekkie
Oh, ik moet toch niet werken trouwens
Hahahahahaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ik ga morgen eerste uur naar school en dan ontbijten met Sam en dan terug naar school
Ja moet dingen voor stage voorbereiden en woensdag heb ik daar geen tidj voor en donderdag en vrijdag niet naar school...quote:
Goed manquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja moet dingen voor stage voorbereiden en woensdag heb ik daar geen tidj voor en donderdag en vrijdag niet naar school...en dan vakantie en daarna stage dus tjatjaj
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goed manIk moet keihard aan m'n herkansing werken, maar ik ben de opdracht kwijt
Oh, okequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]HANDIG
En Joe, zo heet de pinguin die jij haakt.
Ik googlede Joe en toen kwam ik een Jonas Brother tegenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]HANDIG
En Joe, zo heet de pinguin die jij haakt.
Bah getsie jekkie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik googlede Joe en toen kwam ik een Jonas Brother tegen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]noo de arme pinguin wat doe je
Rare Janquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joe de pinguin is lief joh. Niet eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |