SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hoezo te oud?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?
De vrouwen hier zijn toch allemaal te oud.
AXEL! WIJ WILLEN PICSSSSSquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Cassan geeft datetipsquote:
Alleen maar beter als je een aparte smaak hebt. Minder concurrentie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze te jong zijn
Echt nietquote:
Die zijn er niet toch? Werd gezegd althans.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?quote:
Of dat, jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Myr nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste dames in dit topic? Of ging het daar niet over?
Myr moet mij niet.quote:
He! Didn't say that.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en singlequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Van mezelf ben ik helemaal niet zo lawaaiig, druk en onrustig als mensen mij vaak ervaren. Anderen kwetsen is al helemaal niet mijn aard. In het verleden werd ik door de mensen om mij heen ondergelopen en in de hoek geschoven, ik hoorde er nooit bij. En kuddedier als je bent ga je dan een manier zoeken om toch op te vallen of gehoord te worden. Je wordt (in ieder geval voor een deel) gevormd door de mensen om je heen, helaas niet altijd ten goedequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoezo, dat je daardoor niet meer jezelf bent?
Just saying the obvious.quote:
Ik zoek ze wel ergens anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Ik zorg gewoon dat ik gevonden word vanaf nuquote:
Slaap lekker Fee.quote:
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Datingsites heb ik ook geen geluk meequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezoquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezo
Echt, hoe kan iemand zoiets nou zeggen? Een vrouw is het mooiste wat er is!
Ik vind dat elke vrouw wel wat moois kan hebben trouwens. Of ik haar interessant vind is verder wel een ander verhaal. P.s., ik heb zin in kroepoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.
Mh, misschien wel ja... maarja, hoe dom ben je als je al jaloers gaat zijn op mij. Velen weten wel enigszins dat mijn liefdes-/seksleven niet veel soeps is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Echt? Ik zie in veel mensen ook wel mooiere dingen, maar ik zie ook wel lelijkere dingen vaak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouw
Ik zei niks over onzekerheid hoor, je hebt de verkeerde gequotequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusiequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Ik zie in veel mensen ook wel mooiere dingen, maar ik zie ook wel lelijkere dingen vaak.
Ik vind vrouwen niet snel lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouw
Dik staat ook niet gelijk aan lelijk. Ik vind ook dikkere mannen soms wel mooi.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusie) dus 't kan wel
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dik staat ook niet gelijk aan lelijk. Ik vind ook dikkere mannen soms wel mooi.
Ok, maar ben je ook zo makkelijk qua mensen aantrekkelijk vinden of zie je daar nog wel een verschil in?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?
Maar niet lelijk en aantrekkelijk is heel wat anders he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien vind ik een vrouw gewoon niet zo snel lelijk?
Nee, ik vind een vrouw niet zo snel lelijk. Zeker niet zo snel als andere mannen
Andere mensen neerhalen om jezelf beter te voelen is (helaas) universeel. Daar komt niet veel rationaliteit bij kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh, misschien wel ja... maarja, hoe dom ben je als je al jaloers gaat zijn op mij. Velen weten wel enigszins dat mijn liefdes-/seksleven niet veel soeps is.
Ik denk dat ik een vrouw sneller aantrekkelijk vind dan de gemiddelde man, maar wel is 't zo dat de lat van aantrekkelijkheid hoger ligt dan die van een vrouw niet lelijk vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, maar ben je ook zo makkelijk qua mensen aantrekkelijk vinden of zie je daar nog wel een verschil in?
Voor mij is dit niet rationeel. Misschien doe ik dit in heel zeldzame gevallen en dan in de vorm van een grapje oidquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:59 schreef TheGame het volgende:
[..]
Andere mensen neerhalen om jezelf beter te voelen is (helaas) universeel. Daar komt niet veel rationaliteit bij kijken.
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Die 0,4% verschil verklaart echt niet de rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Dat is idd gewoon evolutionair bepaalt.
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben al vaker dan eens verliefd geworden op een dikkere vrouw (is steenkoude conclusie) dus 't kan wel
Ik ben optimistisch ingesteld, altijd al geweest. Ik zie niet zo snel iets lelijks in iemand...of 't moet een klootzak zijn.
Hey mede-wetenschapperquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.
Daarnaast is dat verschil afhankelijk van het gebied, die 0.4% is een gemiddelde en zal flink kunnen verschillen per gebied/stad. Op sommige plekken kunnen enorme tekorten zijn.
Standaarden zijn alleen maar goed, waarom zou die te hoog zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens een te hoge standaard volgens mij.
Ze zijn altijd slank bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Standaarden zijn alleen maar goed, waarom zou die te hoog zijn?
Doe mij maar liever een pondje meer.... absoluut geen dikke vrouw; daar hou ik ook niet van; en een leuk gezicht is een must. Maar ze mag verder wel flink wat rondingen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.Ik ken meisjes die dik zijn maar een mooi gezicht hebben. Ik hoef zulke meisjes alleen niet als relatiemateriaal aangezien ik d'r niet echt opgewonden van kan worden, zelfde met dunne meisjes zonder enige vormen (dát vind ik nog lelijker).
Ik verwacht sowieso iemand die bezig is met haar lichaam en sporten belangrijk vindt, dat doe ik zelf namelijk ook.
Dan kan je nog wel een slank meisje krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn altijd slank bijvoorbeeld.
Is niet een echt realistische standaard aangezien ik dat zelf niet ben.
Met mooi bedoel ik niet alleen uiterlijk. Iemand die voornamelijk voor uiterlijk gaat, heeft de verkeerde prioriteit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Iemand die dik is, is ook niet per definitie lelijk.Ik ken meisjes die dik zijn maar een mooi gezicht hebben. Ik hoef zulke meisjes alleen niet als relatiemateriaal aangezien ik d'r niet echt opgewonden van kan worden, zelfde met dunne meisjes zonder enige vormen (dát vind ik nog lelijker).
Helaas vind ik mensen heel erg snel lelijk, dit hoor ik ook vaak in m'n omgeving, maar goed, ik verwacht sowieso iemand die bezig is met haar lichaam en sporten belangrijk vindt, dat doe ik zelf namelijk ook.
Ik wil voor jou wel een uitzondering maken, ping me chumeit gr gr.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Wie valt op een dik meisje van 19? bel me. grgr ktnxbai.
Op de foto's die je hier hebt geplaatst ben je heul niet dikquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ja vast.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel een slank meisje krijgen.
Het is dat je veel te lang voor me bentquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Op de foto's die je hier hebt geplaatst ben je heul niet dik
Ja zeg ik was eerder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.Daten dan maar?
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vast.
Maar je kan niet verwachten wat je zelf niet hebt.
Op de foto zag je er helemaal niet dik uit. Verder zou ik, uitgaande van wat ik van jou gezien heb, iemand met jouw figuur echt niet afwijzenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingen
Indeed. Kate Middleton als voorbeeld; heel Nederland (bij wijze van) geilt op haar maar ik vind haar echt veel te mager. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar opgewonden van kan raken, zo plat. Net een kind van tien als je die ziet staan in mijn ogen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een pondje meer.... absoluut geen dikke vrouw; daar hou ik ook niet van; en een leuk gezicht is een must. Maar ze mag verder wel flink wat rondingen hebben.
Je had al een keer aangeboden om wat te gaan drinken in Rotterdam en dat moeten we dan maar eens doen dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry Benzin. Ik zou het niet meer zeggen he.Daten dan maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een aardige kop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je kan het compenseren met andere dingen
Nee; ik heb een paar mensen genegeerd, maar ik moest ff snel naar de supermarkt net; vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Werd ik nou trouwens bewust genegeerd door axel? :p
Ik herken sommige uitspraken overigens wel, qua uiterlijk sta ik ook nog verbaasd dat er mannen zijn die mij willen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Je had al een keer aangeboden om wat te gaan drinken in Rotterdam en dat moeten we dan maar eens doen dan.Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Indeed. Kate Middleton als voorbeeld; heel Nederland (bij wijze van) geilt op haar maar ik vind haar echt veel te mager. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar opgewonden van kan raken, zo plat. Net een kind van tien als je die ziet staan in mijn ogen.
Je negerpiemel, jewaits.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een aardige kop.
Verder heb ik niet zoveel te compenseren.
Nou ja mijn innerlijk, maar het oog wil ook wat.
Zoals madonna tegenwoordigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijk
Je vind jezelf echt lelijk he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een aardige kop.
Verder heb ik niet zoveel te compenseren.
Nou ja mijn innerlijk, maar het oog wil ook wat.
Nee joh, heb een goede kop.quote:
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief ben
Getuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra kan voor me vouchen dat ik me netjes gedraag en hartstikke lief ben
Ik kan wel voor hem instaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:Hierzo http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/vouch
Echt heel veel studenten hebben een buikje ofzo, boeiend, zij zitten er ook niet mee. En de meeste vrouwen volgens mij ook niet. (Kijk maar naar die gasten bij het corpsquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, heb een goede kop.
Daar is ook alles mee gezegd dat wel.
Ik denk dat marktwerking niet zomaar van toepassing is op de verhouding man-vrouw. Dat vrouwen vallen op mannen die initiatief tonen/dominant zijn is al eeuwen oud. Je ziet juist dat dit op dit moment langzaam een beetje aan het veranderen is en dat vrouwen juist beetje bij beetje meer initiatief beginnen te tonen en dominanter worden. De vraag is tot in hoeverre dit door gaat zetten, of dat de biologische "hard-wiring" in onze genen toch de overhand heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef benzin het volgende:
[..]
In meerdere onderzoeken van economen blijkt dat een klein tekort t.o.v. de vraag enorme gevolgen voor een markt hebben. Zeker in het geval dat er sprake is van een primaire levensbehoefte zullen mensen heel veel doen om deze te bevredigen. Een klein verschilletje kan heel veel ellende veroorzaken.
Daarnaast is dat verschil afhankelijk van het gebied, die 0.4% is een gemiddelde en zal flink kunnen verschillen per gebied/stad. Op sommige plekken kunnen enorme tekorten zijn.
Meeste bij mij in de klas zijn gewoon slank anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Echt heel veel studenten hebben een buikje ofzo, boeiend, zij zitten er ook niet mee. En de meeste vrouwen volgens mij ook niet. (Kijk maar naar die gasten bij het corps)
Vroeger was ze trouwens wel dikker zie ik nu trouwens. Maar ze heeft wel een mooi hoofd, ik heb een vriendin die lijkt precies op haar alleen is iets dikker met rondingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Te mager vind ik haar niet, slank is ze wel. Van die vel-over-been armen vind ik wel erg lelijk
Jamaar, die hebben vast wel iets anders (puistjes, slechte kledingstijl, verlegen, rotkop noem maar op). Je hoeft ook niet de knapste van de klas te zijn, maar ik denk niet dat je de lelijkste bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meeste bij mij in de klas zijn gewoon slank anders.
Tuurlijk wel, in principe tellen in elke grote markt waar iets aangeboden en iets gevraagd wordt dezelfde regels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:20 schreef TheGame het volgende:
Ik denk dat marktwerking niet zomaar van toepassing is op de verhouding man-vrouw.
quote:How the mass incarceration of black men hurts black women
IMAGINE that the world consists of 20 men and 20 women, all of them heterosexual and in search of a mate. Since the numbers are even, everyone can find a partner. But what happens if you take away one man? You might not think this would make much difference. You would be wrong, argues Tim Harford, a British economist, in a book called “The Logic of Life”. With 20 women pursuing 19 men, one woman faces the prospect of spinsterhood. So she ups her game. Perhaps she dresses more seductively. Perhaps she makes an extra effort to be obliging. Somehow or other, she “steals” a man from one of her fellow women. That newly single woman then ups her game, too, to steal a man from someone else. A chain reaction ensues. Before long, every woman has to try harder, and every man can relax a little.
Real life is more complicated, of course, but this simple model illustrates an important truth. In the marriage market, numbers matter. And among African-Americans, the disparity is much worse than in Mr Harford’s imaginary example. Between the ages of 20 and 29, one black man in nine is behind bars. For black women of the same age, the figure is about one in 150. For obvious reasons, convicts are excluded from the dating pool.
Removing so many men from the marriage market has profound consequences..... Most people marry someone of the same race who lives relatively close to them...... Then, after crunching the census numbers, they found that a one percentage point increase in the male incarceration rate was associated with a 2.4-point reduction in the proportion of women who ever marry.
Black women tend to stay in school longer than black men. Looking only at the non-incarcerated population, black women are 40% more likely to go to college. One reason why so many black women strive so hard is because they do not expect to split the household bills with a male provider. And the educational disparity creates its own tensions. If you are a college-educated black woman with a good job and you wish to marry a black man who is your socioeconomic equal, the odds are not good.
“I thought I was a catch,” sighs an attractive black female doctor at a hospital in Washington, DC. Black men with good jobs know they are “a hot commodity”, she observes. When there are six women chasing one man, “It’s like, what are you going to do extra, to get his attention?” Some women offer sex on the first date, she says, which makes life harder for those who prefer to combine romance with commitment.
Ik jank niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jamaar, die hebben vast wel iets anders (puistjes, slechte kledingstijl, verlegen, rotkop noem maar op). Je hoeft ook niet de knapste van de klas te zijn, maar ik denk niet dat je de lelijkste bent.
Dus niet zo janken
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Vroeger was ze trouwens wel dikker zie ik nu trouwens. Maar ze heeft wel een mooi hoofd, ik heb een vriendin die lijkt precies op haar alleen is iets dikker met rondingen.Daar is ze wel mager ja, ik zag denk ik die oude foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Ik meestal ook hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik val overigens gewoon op een uitstraling, is niet echt te definiëren als mooi of lelijk.
Van haar hoofd krijg ik het ook niet warm of koud... boring!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar is ze wel mager ja, ik zag denk ik die oude foto's.
Ik blijf erbij dat 0,4% statistisch niet relevant is om een heel gedachtegoed te veranderen, dat er 0,4% meer mannen zijn dan vrouwen (als dit cijfer al klopt) is in de praktijk niet merkbaar. In het artikel dat je aanhaalt wordt gesproken over tekorten oplopend tot 12%. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, in principe tellen in elke grote markt waar iets aangeboden en iets gevraagd wordt dezelfde regels.
Toevallig kan ik me nog een voorbeeldje herinneren: http://www.economist.com/node/15867956
Het is wel het omgekeerde voorbeeld (een mannentekort), maar andersom gaat dit volgens mij net zo hard op.
De essentie:
[..]
Ik vind haar wel knap.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van haar hoofd krijg ik het ook niet warm of koud... boring!
Nopes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
hoppa weer een topic verder.
Niks boeiends gemist denk?
Ik heb nog een beetje gezeikt; weinig boeiends idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:53 schreef kree het volgende:
hoppa weer een topic verder.
Niks boeiends gemist denk?
0,4% is op een enorme populatie, bijvoorbeeld Nederland, statische gezien zeker wel relevant. Dat gaat om tienduizenden vrouwen tekort. Daarnaast, zoals ik eerder ook al zei, dat verschil is in sommige gebieden groter dan in andere. En zoals in het artikel staat zoeken de meeste mensen naar partners met hetzelfde ras en op een korte afstand. In bepaalde gebieden zal dit probleem enorm zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat 0,4% statistisch niet relevant is om een heel gedachtegoed te veranderen, dat er 0,4% meer mannen zijn dan vrouwen (als dit cijfer al klopt) is in de praktijk niet merkbaar. In het artikel dat je aanhaalt wordt gesproken over tekorten oplopend tot 12%. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Oftewel, 1% minder mannen, en 2,4% minder vrouwen zullen ooit trouwen. Het probleem is in dat geval dus veel groter dan dat ene procentje. Als 1% een enorm verschil kan maken, dan kan 0,4% dat ook nog steeds (op een grote populatie)quote:Then, after crunching the census numbers, they found that a one percentage point increase in the male incarceration rate was associated with a 2.4-point reduction in the proportion of women who ever marry.
Tsja, jammer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh die Britt komt in playboy, ha.
Dan nog is het allemaal heel subjectief. Van de totale populatie aan mannen. Hoeveel daarvan sterven voor hun 25ste, hebben een lichamelijke of geestelijke handicap, zijn sociaal zo onaangepast dat ze niet eens meedoen in de relatiemarkt? Ik denk veel meer dan 0,4%, dus effectief gezien maakt het voor de gemiddelde man niets uit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef benzin het volgende:
[..]
0,4% is op een enorme populatie, bijvoorbeeld Nederland, statische gezien zeker wel relevant. Dat gaat om tienduizenden vrouwen tekort. Daarnaast, zoals ik eerder ook al zei, dat verschil is in sommige gebieden groter dan in andere. En zoals in het artikel staat zoeken de meeste mensen naar partners met hetzelfde ras en op een korte afstand. In bepaalde gebieden zal dit probleem enorm zijn![]()
Maar daarnaast:
[..]
Oftewel, 1% minder mannen, en 2,4% minder vrouwen zullen ooit trouwen. Het probleem is in dat geval dus veel groter dan dat ene procentje. Als 1% een enorm verschil kan maken, dan kan 0,4% dat ook nog steeds (op een grote populatie)
Maar daarnaast spelen ook biologische factoren mee; voor een vrouw is kinderen krijgen een enorme investering in tijd en moeite; voor een man niet. Biologisch gezien moet een vrouw dus selectiever zijn dan een man.
Ja, en?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer? Je bent toch man of niet?
Het maakt wel uit: landen met een vrouwentekort (mannenoverschot) zoals China, India en de hele Arabische wereld zijn niet erg prettig voor vrouwen en ook voor single mannen is het niet fijn: die hebben nauwelijks kans om een leuke jonge vrouw van hun leeftijd te daten. Dan krijg je vanzelf excessen dat mannen gaan trouwen met meisjes van 13 enzo...quote:Dan nog is het allemaal heel subjectief. Van de totale populatie aan mannen. Hoeveel daarvan sterven voor hun 25ste, hebben een lichamelijke of geestelijke handicap, zijn sociaal zo onaangepast dat ze niet eens meedoen in de relatiemarkt? Ik denk veel meer dan 0,4%, dus effectief gezien maakt het voor de gemiddelde man niets uit.
Vrouwen sterven dus nooit voor hun 25e, hebben nooit een handicap en zijn nooit sociaal onaangepast? Ik ga er vanuit dat dat bij mannen en vrouwen beiden even vaak voorkomt, dus daarmee heb je niet plots dat verschil van 0.4% weggewerktquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dan nog is het allemaal heel subjectief. Van de totale populatie aan mannen. Hoeveel daarvan sterven voor hun 25ste, hebben een lichamelijke of geestelijke handicap, zijn sociaal zo onaangepast dat ze niet eens meedoen in de relatiemarkt? Ik denk veel meer dan 0,4%, dus effectief gezien maakt het voor de gemiddelde man niets uit.
Nee, maar door het verschil in populatie trekt het wel dichter bij elkaar. Overigens komen sociale handicaps veel vaker bij mannen voor dan bij vrouwen. Maar ik vind het een beetje een zinloze discussie omdat het erg weinig praktisch nut heeft, tenzij je in China woont zoals een poster hierboven al aangeeft en het verschil in populatie wel duidelijk merkbaar is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen sterven dus nooit voor hun 25e, hebben nooit een handicap en zijn nooit sociaal onaangepast? Ik ga er vanuit dat dat bij mannen en vrouwen beiden even vaak voorkomt, dus daarmee heb je niet plots dat verschil van 0.4% weggewerkt
Van dat hoofd?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met photoshop valt er altijd wel wat van te maken.
Dan gaan we maar op zoek naar het volgende excuus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Superleuk die discussie over de scheve man/vrouw verhouding, maar volgens het CBS zijn er in Nederland meer vrouwen dan mannen dus dat excuus gaat hier niet op.
Dan is er maar een verklaring.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Superleuk die discussie over de scheve man/vrouw verhouding, maar volgens het CBS zijn er in Nederland meer vrouwen dan mannen dus dat excuus gaat hier niet op.
Geldt dat ook voor onze leeftijds categorie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dan gaan we maar op zoek naar het volgende excuus.
Lol; dat komt omdat vrouwen ouder worden. Hebben we het over geboortes dan worden er meer mannen geboren dan vrouwen. De kans op een jongen is 51%; is altijd zo geweest. Hoe hoger je leeftijd; hoe groter het percentage vrouwen vervolgens wordt. Basiskennis demografie dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Helaas niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef kree het volgende:
Er heeft hier zich nog geen vrijgezelle vrouw gemeld van rond de 28 jaar ondertussen?
c'est moi.... per 10.000 mensen zijn er 80 mannen meer dan vrouwen om precies te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dit is nog een nasleep over de discussie dat vrouwen makkelijker mannen kunnen versieren dan andersom..
Heeft vast iemand gezegd; maar ja er zijn ook meer mannen, dus...
Oke.. lullig voor die 80 man dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
c'est moi.... per 10.000 mensen zijn er 80 mannen meer dan vrouwen om precies te zijn.
ik had zoiets wel verwacht. Maarja ik sprak laatst ook iemand die helemaal in shock was toen die hoorde dat je meer dan 1 keer op een dag seks kan hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
Mijn zusje zapte van het weekend trouwens langs "ik hou van holland"; waarin het feitje "75% van de vrouwen tussen 25 en 40 jaar heeft het wel eens op een openbare plek gedaan" voorbij kwam. Haha, ik heb nog nooit de monden van mijn ouders zo synchroon open zien vallen.... Maar wat vinden jullie trouwens; hoger of langer dan verwacht? Eigen ervaringen zijn ook welkom!
Die organiseren wekelijks een hengstenbal in Eindhoven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Oke.. lullig voor die 80 man dan.
Haha dat meen je niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik had zoiets wel verwacht. Maarja ik sprak laatst ook iemand die helemaal in shock was toen die hoorde dat je meer dan 1 keer op een dag seks kan hebben.
Maar lijkt mij iets dat bijna iedereen wel een keertje doet.
Ach; ik sprak ook ooit een meid die niet geloofde dat sperma eruit kon spuiten... ze dacht dat het altijd maar een beetje dreef.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik had zoiets wel verwacht. Maarja ik sprak laatst ook iemand die helemaal in shock was toen die hoorde dat je meer dan 1 keer op een dag seks kan hebben.
Maar lijkt mij iets dat bijna iedereen wel een keertje doet.
Beetje dreef? Je bedoelt druppelen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ach; ik sprak ook ooit een meid die niet geloofde dat sperma eruit kon spuiten... ze dacht dat het altijd maar een beetje dreef.
Tot de 30 ja, vlak daarna is de omslag al en zijn er meer vrouwen. Dus dat valt allemaal reuze mee hoe dramatisch die verhoudingsverschillen zijn voor het versieren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; dat komt omdat vrouwen ouder worden. Hebben we het over geboortes dan worden er meer mannen geboren dan vrouwen. De kans op een jongen is 51%; is altijd zo geweest. Hoe hoger je leeftijd; hoe groter het percentage vrouwen vervolgens wordt. Basiskennis demografie dit.
Wel interessant dit... is het niet zo dat er vaak gezegd wordt dat mannen mooier oud worden dan vrouwen? Dat oudere mannen meer een catch zijn dan oudere vrouwen... dat je vaker een oudere man met een jonge vrouw ziet, dan een oudere vrouw met een jonge man? Heeft alles met het omslagpunt te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tot de 30 ja, vlak daarna is de omslag al en zijn er meer vrouwen. Dus dat valt allemaal reuze mee hoe dramatisch die verhoudingsverschillen zijn voor het versieren.
gefeliciteerd; geef je een rondje tijdens de volgende meet om het te vieren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
ha avond , en ik ben 25 euro rijker dankzij staatloterij![]()
![]()
Ja, of misschien zoek je er teveel achter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel interessant dit... is het niet zo dat er vaak gezegd wordt dat mannen mooier oud worden dan vrouwen? Dat oudere mannen meer een catch zijn dan oudere vrouwen... dat je vaker een oudere man met een jonge vrouw ziet, dan een oudere vrouw met een jonge man? Heeft alles met het omslagpunt te maken.
Dat ben ik niet helemaal mee eens , dat is erg aan het veranderen, er zijn nu zat vrouwen die er ook beter uit zijn gaan zien op oudere leeftijd, de 50 nu is heel anders dan de 50 eerst . Je ziet een boel oudere vrouwen juist nog heel goed meegaan nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel interessant dit... is het niet zo dat er vaak gezegd wordt dat mannen mooier oud worden dan vrouwen? Dat oudere mannen meer een catch zijn dan oudere vrouwen... dat je vaker een oudere man met een jonge vrouw ziet, dan een oudere vrouw met een jonge man? Heeft alles met het omslagpunt te maken.
Misschien... en misschien ook niet. Misschien is het gewoon een feit wat nooit goed onderzocht is omdat de geldende aannames hierover ook verklaard kunnen worden door de grote "voortplantingsverklaring" (oudere vrouwen zijn minder aantrekkelijk, omdat het risico op complicaties bij zwangerschap op hogere leeftijd sterk toeneemt). Wil niet zeggen dat mijn theorie niet hoeft te kloppen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja, of misschien zoek je er teveel achter.
Denk niet dat de enige reden is..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
(oudere vrouwen zijn minder aantrekkelijk, omdat het risico op complicaties bij zwangerschap op hogere leeftijd sterk toeneemt).
Kapper/haarverf, plamuur, chirurgie, hippere kleding en meer keuze uit kleding... allemaal dingen waardoor vrouwen van 50 er nog best aantrekkelijk bij kunnen lopen. Mee eens... ik zie soms ook vrouwen van 40+ die ik wel ff stiekem nakijk hoor. Maar toch... van nature is het wel zo. Mannen worden daarentegen vaak juist nog wat aantrekkelijker tot aan de 50, pure natural.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal mee eens , dat is erg aan het veranderen, er zijn nu zat vrouwen die er ook beter uit zijn gaan zien op oudere leeftijd, de 50 nu is heel anders dan de 50 eerst . Je ziet een boel oudere vrouwen juist nog heel goed meegaan nu.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
Inderdaad, dit telt vooral voor oudere vrouwen, zie de tabel op http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratioquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; dat komt omdat vrouwen ouder worden. Hebben we het over geboortes dan worden er meer mannen geboren dan vrouwen. De kans op een jongen is 51%; is altijd zo geweest. Hoe hoger je leeftijd; hoe groter het percentage vrouwen vervolgens wordt. Basiskennis demografie dit.
Dus wij moeten allemaal wachten tot we 30 zijn? Je weet dat de meeste mensen dan al getrouwd zijn he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Tot de 30 ja, vlak daarna is de omslag al en zijn er meer vrouwen. Dus dat valt allemaal reuze mee hoe dramatisch die verhoudingsverschillen zijn voor het versieren.
Gelukkig is trouwen een gedateerd concept en stranden de meeste huwelijke tegenwoordig vroeg of laat ook weer. Geen zorgen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef benzin het volgende:
Dus wij moeten allemaal wachten tot we 30 zijn? Je weet dat de meeste mensen dan al getrouwd zijn he?
Ik zeg ook niet dat het niet hoeft te kloppen, ik denk alleen dat het wel erg veel 'eer' is om al die dingen af te laten hangen van zoiets als verschil in aantallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien... en misschien ook niet. Misschien is het gewoon een feit wat nooit goed onderzocht is omdat de geldende aannames hierover ook verklaard kunnen worden door de grote "voortplantingsverklaring" (oudere vrouwen zijn minder aantrekkelijk, omdat het risico op complicaties bij zwangerschap op hogere leeftijd sterk toeneemt). Wil niet zeggen dat mijn theorie niet hoeft te kloppen.
Dat is de grote vraag; misschien maakt het geen zak uit.... misschien maakt het wel een wereld van verschil. Ik weet het niet.quote:
Jep; is zeker anders. Ik ga regelmatig in Utrecht uit; daar waar veel meer vrouwelijke studentes zijn in dan in Eindhoven. Denk maar dat dat een wereld van verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou je eigenlijk in steden moeten kijken waar er ...% meer mannen zijn dan vrouwen of het versieren daar ook anders gaat. Denk het niet eigenlijk.
Stel je niet zo aan op basis van een paar cijfertjes, dan moet je om te compenseren maar wat meer vrouwen aanspreken. Zo enorm is het verschil niet, zeker niet binnen de 20 - 40 categorie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, dit telt vooral voor oudere vrouwen, zie de tabel op http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio
Maar in de leeftijdscategorie 15-65 is er 1.02 man per vrouw. Ergo, er zijn 2% meer mannen dan vrouwen! Oh noes!
[..]
Dus wij moeten allemaal wachten tot we 30 zijn? Je weet dat de meeste mensen dan al getrouwd zijn he?
Klopt; er zijn meer vrouwen die biseksueel zijn dan mannen.. dus het vrouwentekort is nog groter dan eerder geschetst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
Houden we ook rekening met de vrouwen die niet van mannen houden en de mannen die juist wel van mannen houden? huphup, terug achter de rekenmachientjes jullie.
Nee, biseksueel single zijn gewoon mogelijke partners. En ik wil cijfertjes zien hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt; er zijn meer vrouwen die biseksueel zijn dan mannen.. dus het vrouwentekort is nog groter dan eerder geschetst.
Waarom moet ik steeds mezelf quoten?quote:
Wat je je moet beseffen is dat als we in Nederland voor 2% van de mensen geen eten meer zouden hebben de voedselprijzen theoretisch gezien gemakkelijk tientallen procenten kunnen stijgen. Immers, iemand die geen eten kan kopen gaat meer betalen, dan komt er iemand anders zonder eten die daardoor meer zou moeten betalen etc.quote:2% is op een enorme populatie, bijvoorbeeld Nederland, zeer relevant. Dat gaat om vele tienduizenden vrouwen tekort. Daarnaast, dat verschil is in sommige gebieden groter dan in andere. (Misschien 4, 10 of 20%, wie weet)
Maar daarnaast:
Then, after crunching the census numbers, they found that a one percentage point increase in the male incarceration rate was associated with a 2.4-point reduction in the proportion of women who ever marry.
Oftewel, 1% minder mannen, en 2,4% minder vrouwen zullen ooit trouwen. Het probleem is in dat geval dus veel groter dan dat ene procentje. Als 1% een enorm verschil kan maken, dan kan 2% dat zeker
Doe ik ook niet, pin mezelf er niet op vast, maar in theorie is dit een enorm probleem. Het zou weleens kunnen verklaren waarom er in dit topic meer mannen met problemen posten dan vrouwen met problemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Stel je niet zo aan op basis van een paar cijfertjes, dan moet je om te compenseren maar wat meer vrouwen aanspreken. Zo enorm is het verschil niet, zeker niet binnen de 20 - 40 categorie.
Je weet dat je niet perse iemand van je eigen leeftijd hoeft te daten? En je weet dat veel mensen ook weer scheiden?
Zie je daar dat vrouwen mannen versieren ipv andersom dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Jep; is zeker anders. Ik ga regelmatig in Utrecht uit; daar waar veel meer vrouwelijke studentes zijn in dan in Eindhoven. Denk maar dat dat een wereld van verschil uitmaakt.
Volgens mij heeft het CBS hier geen data over; het is ook nogal lastig vast te stellen, mensen registeren meestal niet hun geaardheid bij de gemeentequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
Komt op hetzelfde neer dan toch. of zijn er meer homo's dan lesbiennes?
Benieuwd wat het CBS daarover zegt.
Niet? jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het CBS hier geen data over; het is ook nogal lastig vast te stellen, mensen registeren meestal niet hun geaardheid bij de gemeente
Je merkt zeker een verschil in houding wanneer er veel meer mannen op stap zijn dan wanneer het percentage ongeveer gelijk is. Vrouwen zijn veel toegankelijker wanneer het percentage meer gelijk is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zie je daar dat vrouwen mannen versieren ipv andersom dan?
Over slapen. Ik ga namelijk zo, maar ik wil niet, want ik haat het als ik alleen slaap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
Precies, opgelost dus.
Waar zullen we het nou es over hebben
Ik lig altijd sowieso een uur te draaien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
Als je slaapt merk je dat niet joh
Te laat, volgens mij maken de meeste posters hier al deel uit van die 2%quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Je moet er dan gewoon voor zorgen dat je niet bij die 2% hoort.
Als ik nou beloof dat ik ook ga slapen? Dan slaap je niet alleenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over slapen. Ik ga namelijk zo, maar ik wil niet, want ik haat het als ik alleen slaap.
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lig altijd sowieso een uur te draaien.
Je hoeft niet eeuwig bij die 2% te horen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Te laat, volgens mij maken de meeste posters hier al deel uit van die 2%![]()
Maar zoals in mijn brood-voorbeeld: die 2% drijft de prijs voor iedereen (100% van de populatie) omhoog en dat is een slechte zaak.
In de moderne geëmancipeerde samenleving gaan de vrouwen ook gewoon mee naar het front hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach als de natuur het nodig vindt dat er iets meer jongetjes geboren worden is het allemaal prima. Die starten toch wel weer een oorlog met elkaar en daarna zijn er opeens veel meer vrouwen dan mannen over.
Ok, en wil je dan tegen me praten tot ik in slaap val. ktnxbai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:28 schreef benzin het volgende:
Als ik nou beloof dat ik ook ga slapen? Dan slaap je niet alleenMoet over 6 uur ook alweer op
Ikweet.quote:
Maar lang niet zoveel als dat er mannen gaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
In de moderne geëmancipeerde samenleving gaan de vrouwen ook gewoon mee naar het front hoor.
Ik kan beter mensen ik slaap knuffelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
Komt Heloef je wel even in slaap zingen
Er zijn nou eenmaal meer jongemannen dan vrouwen... dat hadden we net al vastgesteld. Volledig evenwicht zal er nooit komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar lang niet zoveel als dat er mannen gaan.
Maar ik hoor wel eeuwig bij de 100%quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet eeuwig bij die 2% te horen.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, en wil je dan tegen me praten tot ik in slaap val. ktnxbai.
Alleen is het verschil tussen mannen en vrouwen die naar het front gaat (hier in Nederland) veel groter dan het verschil in aantallen van mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal meer jongemannen dan vrouwen... dat hadden we net al vastgesteld. Volledig evenwicht zal er nooit komen.
Tof!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:33 schreef Axel1988 het volgende:
*ik ga trouwens zo met een goed gevoel slapen! Meisje dat gisteren nog wat onwennig reageerde toen ik vertelde dat ik nog maagd was; lijkt vandaag alleen nog maar aanhankelijker te zijn geworden. Maakte me wat zorgen hierover; maar het lijkt dus toch goed uit te pakken!
Slaaplekker boeffieloeffiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
Maar schatje ik ga slapen.
Een liefde voor mijn skatje Myr.
Gr gr
maar hoeveel procent van de mannen zijn homo? Want die moet je er weer van af trekken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:09 schreef benzin het volgende:
Inderdaad, dit telt vooral voor oudere vrouwen, zie de tabel op http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_sex_ratio
Maar in de leeftijdscategorie 15-65 is er 1.02 man per vrouw. Ergo, er zijn 2% meer mannen dan vrouwen! Oh noes!
Alleen leuke mensen was je openingspost tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:01 schreef DenWauwelaar het volgende:
Leuk dat vorige topic. Open je een eigen deel in de reeks, post je er verder niet in.
2 maagden minder schat ik zo aan het enthousiasme te zien ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:55 schreef Newbie114 het volgende:
Eeen hele hele hele goedemorgenheb ik nog iets gemist gister/gisterenmiddag?
Ze waren gisteren weer aan het spijbelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Na want newbie was niet op de meet toch?
De vrouwen die lesbisch zijn ook; hoewel ik geen statistieken heb ga ik er vanuit dat je meer vrouwen af moet trekken dan mannen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar hoeveel procent van de mannen zijn homo? Want die moet je er weer van af trekken!
Ow, zo erg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:43 schreef Edarrawen het volgende:
Ik ben nu de vriendin van Newbie!!!![]()
![]()
![]()
Overigens was gisteren de beste dag van mijn leven die ik me kan herinneren
En al die posts gisteren waren van Newbie, want ik kon niet meer typen.
Viel nog wel mee, alleen sloeg het direct op mijn motoriek, dus typen lukte pas vanochtend weerquote:
Oh okay, dan zul je dat wel niet zo heel veel last krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, alleen sloeg het direct op mijn motoriek, dus typen lukte pas vanochtend weer
Ik heb geen last van mijn kaken eigenlijk, had ook maar een halfje op, en voel nu alleen nog maar dat ik enorm vrolijk ben, maar het kutgevoel komt vast nog wel.
Hij kan alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh okay, dan zul je dat wel niet zo heel veel last krijgen.
Kan newb niet eens wat voor mij regelen.
Eerste keer was geruime tijd voor het pilletje, en ook al geweldigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef Cassandra87 het volgende:
ik denk al, zo'n geweldige eerste keer(of had ik pech
) maar met een pilletje op zal dat gerust ja
Haha dat komt bij mij zeker. In totaal hebben we 2 pillen op en eda +- een halvequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:14 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, alleen sloeg het direct op mijn motoriek, dus typen lukte pas vanochtend weer
Ik heb geen last van mijn kaken eigenlijk, had ook maar een halfje op, en voel nu alleen nog maar dat ik enorm vrolijk ben, maar het kutgevoel komt vast nog wel.
Sterkte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haha dat komt bij mij zeker. In totaal hebben we 2 pillen op en eda +- een halveheb ook een lekkere afterglow. En een kapotgebeten tong
Idd was echt een vet avontuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Eerste keer was geruime tijd voor het pilletje, en ook al geweldig
Na het pilletje hadden we alleen maar zin om te knuffelen en blij te zijn![]()
Eigenlijk ben ik nog steeds blij
We hebben wel vette avonturen beleefd, en we werden buitengesloten uit het appartement en de mensen van de woningbouwvereninging waren vet aardig voor ons, en de jongen die ons zijn telefoon leende ook. En we hebben chocolade en kauwgom gekocht.
En Yoshi was aardig tegen ons op msn, dank je Yoshiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Idd was echt een vet avontuurik aan die vent vragen of hij het pak kauwgum open wou maken omdat t niet lukte
Ik mag dadelijk ook nog een proefwerk maken, en vanavond werken. En mijn ouders zijn boos omdat ik niet thuis ben geweest en nu niet op school zit, maar dat was het zo zwaar waardquote:
Goede timing voor een proefwerk ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik mag dadelijk ook nog een proefwerk maken, en vanavond werken. En mijn ouders zijn boos omdat ik niet thuis ben geweest en nu niet op school zit, maar dat was het zo zwaar waardook het gedeelte zonder high te zijn
Wel ijsjes gekocht jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef Myraela het volgende:
Je hebt toch wel perenijsjes op he?Of nouja, 1 likje want daarna was ik het wel weer zat, maar dat was wel het meest goddelijke likje ooit.
Geschiedenis is toch easyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede timing voor een proefwerk ja.Ik wil ook weer eens waus zijn.
Ik moest een 1.2 voor mijn geschiedenis examen halen om mijn diploma te halen en toch was ik nerveus.quote:
Die toelating voor hbo is toch easy?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vandaag weer starten met geschiedenis, maatschappijleer, engels en nederlands leren(toelating voor hbo)
Maatschappijleer is gewoon je algemene kennis over het politieke systeem en alles, niet teveel van verwachten. Geschiedenis kan wel even leren zijn ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Engels en Nederlands wel, geschiedenis en maatschappijleer voor mij niet. Ik heb al in geen 10 jaar meer een lesboek open gedaan, of iets
Zo'n cursus is wel handig ja, bij ons in de klas waren het eigenlijk alleen de buitenlandse die afvallen (dat bedoel ik helemaal niet lullig) maar die haalde het dan niet op Nederlands.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja nou ja, easy is andersIk heb bewust die cursus gekozen om weer te wennen aan de regelmaat en het huiswerk idee.
Ik kom vanmiddag langs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil koken van die stomme kookprogramma's. Dus vanmiddag staat op het menu, kipburgers met amerikaanse uienringen.
Ach kinderen doen nou eenmaal domme dingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:19 schreef Maanvis het volgende:
dat had ik nou nooit verwacht, dat deze reeks ooit tot het punt van samen drugs gebruiken zou komen
Nu ook al hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach kinderen doen nou eenmaal domme dingen.
Over 5 jaar lachen ze er om.
Ik ben ontmaagd zonder drugs op hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
Nouja, ik geloof wel dat het een toffe ervaring is geweest voor ze hoor.
Eda krijgt wel een tegenvaller als ze een volgende gast nuchter meemaakt, dat kan zo'n jongen nooit overtreffen, zonder drugs heb je niet meteen dat gevoel.
Ja, daar gaat het ook niet om, maar met drugs heb je meteen dat gevoel alsof iemand je soulmate is en je nog nooit van iemand zoveel hebt gehouden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:22 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben ontmaagd zonder drugs op hoor
Je mag dan ouder zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ook al hoor
Het was echt te vet voor woorden!![]()
En dom kan wel, maar het was het waard, en heloef, ik ben ouder dan jij en meerderjarig dus niet zeiken
Oh, dus je wilt geen pilletje doen met mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag dan ouder zijn.
Ik kan het toch nog wel naief vinden.![]()
Maar he, entertaining zijn jullie wel.
geen idee, scheelt wel maar aan de andere kant is newbie ook nog maar een newbie hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:21 schreef Myraela het volgende:
Nouja, ik geloof wel dat het een toffe ervaring is geweest voor ze hoor.
Eda krijgt wel een tegenvaller als ze een volgende gast nuchter meemaakt, dat kan zo'n jongen nooit overtreffen, zonder drugs heb je niet meteen dat gevoel.
Niet op de tweede ontmoeting nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt geen pilletje doen met mij?
Zie je, wij zijn der al helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet op de tweede ontmoeting nee.![]()
Maar ik heb je al meer dan twee keer ontmoet.
Dus dan wel.
Lijkt me juist tof! Niet met dit weer overigens, maar ik houd wel van volley.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:27 schreef heloef het volgende:
Okee op mijn vrije middag moet ik gaan beachvolleyballen.![]()
Ik wil niet.
Het is indoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me juist tof! Niet met dit weer overigens, maar ik houd wel van volley.
Als het naief is om met iemand die je er genoeg voor vertrouwt en je je beiden goed hebt ingelezen een ontzettend gave dag te hebbn, ben ik graag naiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag dan ouder zijn.
Ik kan het toch nog wel naief vinden.![]()
Maar he, entertaining zijn jullie wel.
Verplicht gesteld door mijn vrienden van de overheid.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk dan toch! Maar waarom moet het?
Whutwhat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Verplicht gesteld door mijn vrienden van de overheid.
Goede zaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Verplicht gesteld door mijn vrienden van de overheid.
Over een half jaar ben je verslaafdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als het naief is om met iemand die je er genoeg voor vertrouwt en je je beiden goed hebt ingelezen een ontzettend gave dag te hebbn, ben ik graag naief
Ik vind het naïef dat je het doet met iemand die je twee keer hebt ontmoet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:30 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als het naief is om met iemand die je er genoeg voor vertrouwt en je je beiden goed hebt ingelezen een ontzettend gave dag te hebbn, ben ik graag naief
Want?quote:
Daar raak je niet zo snel verslaafd aan hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over een half jaar ben je verslaafd
Het is geen harddrugs hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, niet vaker dan eens in de 2 maanden hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lichamelijk niet, geestelijk wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar raak je niet zo snel verslaafd aan hoor.
Ja, dan kunnen ze die ongezonde mensen die nooit sporten beter verzorgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Ze kunnen dat geld waarmee ik nu ga volleyballen beter stoppen in de zorg.
Ik ben wel enigszins dik maar zo ver zal het niet komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze die ongezonde mensen die nooit sporten beter verzorgen
Ik vind het een goede zaak dat de overheid sport en bewegen promoot. Nederland wordt steeds dikker en ongezonder. Misschien vind je het wel leuk en ga je bij een sport vereniging !quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?![]()
Ze kunnen dat geld waarmee ik nu ga volleyballen beter stoppen in de zorg.
Waarom en tot wanneer is dat verplicht dan? Ik heb nooit zoeits gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins dik maar zo ver zal het niet komen.![]()
Of ik nou naar dat beachvolleybal ga of niet.
Dat je het op de basisschool en middelbare school verplicht stelt prima.
Maar ik ben 17, kom op nou. Ga lekker iemand anders lastig vallen.
Ik moet 200 punten verzamelen per twee jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom en tot wanneer is dat verplicht dan? Ik heb nooit zoeits gehad.
Ik heb op de middelbare school ook gevolleybald.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik vind het een goede zaak dat de overheid sport en bewegen promoot. Nederland wordt steeds dikker en ongezonder. Misschien vind je het wel leuk en ga je bij een sport vereniging !
Nee 4 sportclinics van 5 lessen.quote:
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis met pillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Supersoep het volgende:
Eens met Heloef.
Stelletje vieze pillenslikkers.
Op de 2de ontmoeting sex ? Ach zo is het levenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis met pillen.
Hoe zij het aanpakken zou ik alleen nooit van mijn leven doen.
Ja ik zou dat dus nooit doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Op de 2de ontmoeting sex ? Ach zo is het leven
Oh, ik dacht dat het 1 introductie les was alleen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee 4 sportclinics van 5 lessen.
Dat is dus 20 keer.
20 vrije middagen die me door mijn neus worden geboord want het mag ook alleen buiten de lessen.
Wij hebben ook golf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het 1 introductie les was alleen.
Stom dan. Ik heb dat nooit gehad en sport op de havo was ook tof, toen had ik schieten voor een half jaar en golf voor een half jaar.![]()
Ja je bent raar. Bwhehehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou dat dus nooit doen.![]()
Of ben ik nu raar?
Ik snap het wel hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja je bent raar. Bwhehehe.
Neehoor, ik denk dat iedereen wel eens de eerste of tweede ontmoeting seks heeft, zeker als er eigenlijk zo'n druk op lag door hun gechat.
dat weet je niet; hoe ouder hoe gekker!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.
Alleen zou ik het nooit zo doen.
Waarom zou je zoveel mogelijk lol afwijzen dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.
Alleen zou ik het nooit zo doen.
Jezus, is dat echt je instelling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel mogelijk lol afwijzen dan?
Ik weet vrij zeker dat ik er geen spijt van krijg!
Kom je nog wel achter en jij gaat dat ook doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zou dat dus nooit doen.![]()
Of ben ik nu raar?
En de consequenties waar jij het nu over hebt zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jezus, is dat echt je instelling?
Consequences be damned, enzo.
Nou voor de eerste keer ben ik selectief.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet; hoe ouder hoe gekker!
Oja, wacht, we hebben het ook over de eerste keer, dan niet nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou voor de eerste keer ben ik selectief.
Want ik wil dat het enigszins speciaal word.
Dus zou ik het niet voor de eerste keer doen met iemand die ik 2 keer heb ontmoet.
Als jij denk dat zij de ware is, waarom zou je dan wachten ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus zou ik het niet voor de eerste keer doen met iemand die ik 2 keer heb ontmoet.
Is het in dit geval niet hoe jonger hoe gekker?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet; hoe ouder hoe gekker!
Oh samen lol maken kan prima.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel mogelijk lol afwijzen dan?
Ik weet vrij zeker dat ik er geen spijt van krijg!
Oh vast wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Kom je nog wel achter en jij gaat dat ook doen
Ik vond dit echt heel speciaalquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat vind ik jou schattigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vond dit echt heel speciaal
Het zal wel naief zijn dan, maar ik heb echt het gevoel dat we zo goed bij elkaar passen
Ik ben tenminste nu erg blij dat mijn eerste keer met Newbie was
Ik geloof niet in de ware.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Als jij denk dat zij de ware is, waarom zou je dan wachten ?
Je bent naïef, echt enorm.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:59 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vond dit echt heel speciaal
Het zal wel naief zijn dan, maar ik heb echt het gevoel dat we zo goed bij elkaar passen
Ik ben tenminste nu erg blij dat mijn eerste keer met Newbie was
Ik kan in elk geval over een paar jaar terug kijken op iets wat voor mij erg bijzonder voelde, en wat nu voelt als de mooiste dag van mijn leven tot nu toequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat vind ik jou schattigZo naief.
Ik ben niet preuts, maar hier kan ik alleen maar hard om lachen, of huilen.. ik ben er nog niet uit. Ach, als zij gelukkig zijn. Maar verwacht niet dat ik mijn mening niet geefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach voor iemand die al bang was voor aanrakingen zal dit wel juist aanvoelen
Ik had t alleen anders gedaan als ik t was. Maar hey, ik ben preuts
Ja, met pillen in je strot is elke dag de mooiste.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan in elk geval over een paar jaar terug kijken op iets wat voor mij erg bijzonder voelde, en wat nu voelt als de mooiste dag van mijn leven tot nu toe
Dan is naïviteit juist een zegening
Je weet nu nog heel niet hoe je hier over een paar jaar op terug kijkt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan in elk geval over een paar jaar terug kijken op iets wat voor mij erg bijzonder voelde, en wat nu voelt als de mooiste dag van mijn leven tot nu toe
Dan is naïviteit juist een zegening
Is dat preuts?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach voor iemand die al bang was voor aanrakingen zal dit wel juist aanvoelen
Ik had t alleen anders gedaan als ik t was. Maar hey, ik ben preuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |