SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Hoezo te oud?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?
De vrouwen hier zijn toch allemaal te oud.
AXEL! WIJ WILLEN PICSSSSSquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Cassan geeft datetipsquote:
Alleen maar beter als je een aparte smaak hebt. Minder concurrentie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat ze te jong zijn
Echt nietquote:
Die zijn er niet toch? Werd gezegd althans.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook pics zien. Ik ben niet nieuwsgierig ofzo.Ik wil ook meet-foto's zien.
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?quote:
Of dat, jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Myr nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen in dit topic zijn van mijn leeftijd en niet bezet?
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meeste dames in dit topic? Of ging het daar niet over?
Myr moet mij niet.quote:
He! Didn't say that.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en singlequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Myr moet mij niet.
Dus dan houdt het op in dit topic.
Van mezelf ben ik helemaal niet zo lawaaiig, druk en onrustig als mensen mij vaak ervaren. Anderen kwetsen is al helemaal niet mijn aard. In het verleden werd ik door de mensen om mij heen ondergelopen en in de hoek geschoven, ik hoorde er nooit bij. En kuddedier als je bent ga je dan een manier zoeken om toch op te vallen of gehoord te worden. Je wordt (in ieder geval voor een deel) gevormd door de mensen om je heen, helaas niet altijd ten goedequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoezo, dat je daardoor niet meer jezelf bent?
Just saying the obvious.quote:
Ik zoek ze wel ergens anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Ik zorg gewoon dat ik gevonden word vanaf nuquote:
Slaap lekker Fee.quote:
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moeten wij er gewoon voor zorgen dat er een nieuwe lichting vrouwen komt die van die goeie leeftijd zijn en single
Datingsites heb ik ook geen geluk meequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op datingsites heten ze wel vrijgezel te zijn, maar dat maakt tot nu toe ook geen verschil.
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezoquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort opmerkingen over vrouwen sowiezo
Echt, hoe kan iemand zoiets nou zeggen? Een vrouw is het mooiste wat er is!
Ik vind dat elke vrouw wel wat moois kan hebben trouwens. Of ik haar interessant vind is verder wel een ander verhaal. P.s., ik heb zin in kroepoek?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef TheGame het volgende:
[..]
Zo'n opmerkingen komen dan ook vrijwel altijd vanuit een plek van onzekerheid.
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet elke vrouw is mooi. Maar dat hoeft niet altijd gezegd te worden en er hoeft sowieso geen mierenneukerij te zijn over de kleinste dingen.
Mh, misschien wel ja... maarja, hoe dom ben je als je al jaloers gaat zijn op mij. Velen weten wel enigszins dat mijn liefdes-/seksleven niet veel soeps is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef TheGame het volgende:
[..]
Sommige mannen gaan ook juist dat soort opmerkingen maken, omdat ze jaloers zijn. Zo'n meisje zou ik niet kunnen krijgen, dus er moet wel iets mis met haar zijn: "Oja haar ogen staan te ver uit elkaar en haar kapsel is lelijk." Om het voor zichzelf te verantwoorden zeg maar.
Echt? Ik zie in veel mensen ook wel mooiere dingen, maar ik zie ook wel lelijkere dingen vaak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet echt mismaakt zijn (of een gozer zijn ahem) wil ik niet iets moois kunnen zien in een vrouw
Ik zei niks over onzekerheid hoor, je hebt de verkeerde gequotequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel eens negatief gedacht over 'n vriendin haar uiterlijk van een vriend van mij of wat dan ook. Dat heeft niets met onzekerheid te maken, sommige vrouwen vind ik simpelweg niet mooi. Heeft iedereen toch wel? Alleen je hoeft het niet keihard in iemands gezicht te zeggen. In de meeste gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |